-
IT café
A topikban hirdetni TILOS! A hirdetések helye a HA-n van.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
-
v.tom
őstag
Az szerintem nem igazán jó, hogy csak azt írjuk le, annyiból áll egy cégtagság hogy megkapod a standingjeit, és van hogy két farmolás között le kell dokkolni a neutral vagy piros miatt.
Egy cégben vannak kötelességek is és írott-íratlan szabályok, amiket be kell tartani a közös lét érdekében. Ha harc van kell harcolni, meg kell tanulni bizonyos hajókat az eredményesség érdekében, stb. Persze nem kell itt túl komoly dolgokra gondolni, de azért ez hozzátartozik a teljességhez. -
Phvhun
őstag
Alapvetően a semmin vitatkozunk, nekem még nem fogyott el soha, pedig invite-plexeltem be többször is ideiglenes altot magamnak, meg másokat is hívtam meg.
Nekem ez kifogyhatatlant jelent, neked ha elfogyott akkor meg nem.Viszont attól függetlenül hogy mit hova pazarol el és mit nem tud az elején, nem árt ha mégiscsak 1 héttel tovább tudja tolni.
Gyűjtsük még a hsz-eket, kell még kb 950 a következő rangomhoz.
-
v.tom
őstag
Nagyon a negatív oldalát nézed mindennek, sok jó dolog is kinéz ebből. A tengu szempontjából nézve persze kellemetlen lesz a heavy raksi nerf, de legalább nem az lesz ezentúl, hogy gyakorlatilag egy bizonyos szint mellett pve=tengu, hanem el kell kezdeni gondolkodni is egy kicsit mellé. Én ennek tudnék is örülni, persze várjuk ki a végét (mondom mindezt úgy, hogy magam is repülök tengut pve-re).
Szerintem a brutix esetében pont arról van szó, hogy jelenleg ütközik a talossal (a legtöbb brutixot ugyanúgy fittelik mint a talost: shield tank=odabaszós dps+speed), és a talos jobb benne, ezért a brutixon tartanak célszerűnek változtatásokat. Elsősorban itt szerintem a több tankra gondolnak ami rá is fér. A harbi gondja is szintén a tank, most nagyjából mindegy milyen tankra fitteled, egyikkel sem az igazi.
A prophecy drónossá átalakítása szerintem üdvözlendő mert jelenleg egy semmirevaló hajó. Persze ha effektíven és gyakran használt pvp gépet akarnak csinálni ebből és a myrmidonból (aminek pl szeretnének adni drón bandwith-et és bay-t is), akkor már nagyon fog kelleni a beígért drónkezelés-frissítés.
A drék átalakítás érdekes kérdés, én is hallottam hogy a resist bónusz helyett szeretnének nagyobb sebzést, szerintem ez pvp-ben nem lenne rossz, pve-ben pedig eddig is overpowered volt a drék bármely más bc-hez képest.
A hajóskillek szétbontása racial skillekre (destro, bc) együtt jár azzal hogy sok hajónak változnak az előfeltételei, ami által gyorsabb lesz a specializált hajók felé haladni. Pl. ezentúl igaz hogy nem egy darab bc5 skill lesz hanem 4 különféle, de ha mondjuk command ship-et akarsz és kinéztél magadnak egyet, akkor nem kell hozzá a racial cruiser 5 és a bc 5, hanem elég lesz a racial battlecruiser 5. Így nehezebb lesz azoknak a pilótáknak a dolga akik mindent akarnak vezetni (pl. én ), de könnyebb azoké, akik specializálódni szeretnének. Így fel tudják venni a versenyt gyorsabban a highskill régi karikkal - ami jó - .
Ami nekem kicsit még homályos az a ganklink hajók alakítása. Jelenleg a command shipekre tudsz több ganklink modult tenni kisebb hatékonysággal, a t3-akra pedig kevesebb ganglinket nagyobb hatékonysággal (3% vs. 5% bónusz). Ezt meg akarják fordítani, és emellett a hajók ezentúl nem csak a saját racial ganglinkre kapnak majd bónuszt, hanem a command ship-ek esetében 2, a t3ak pedig 3 félére (ez jó dolog). Hogy miért van szükség a két hajó szerepének a cserélésére azzal nem igazán vagyok tisztában.
Hosszabb távon el akarják érni hogy a ganglink hajók ne működhessenek offgriden, tehát be kelljen őket hozni gridre a harcok mellé. Ez végülis még érthető is lenne, egyedül az a gond, hogy pve mellett ez sok esetben nem megvalósítható a site-ok mechanizmusai miatt (pl. incursion vagy wh, illetve a legtöbb ganglink hajó eleve altokkal megy. Az mindenesetre már jobban hangzik, hogy a hajók átalakításával együtt a command shipeket és a t3akat a ganglink mellett is használhatóvá teszik (bár jelenleg a t3 boosterek más célra erősek, mert felmegy rájuk 3-4 ganglink, covert ops cloak és probe launcher is rásubozva és rigelve). -
v.tom
őstag
gondolom kitalálnak rá egy új hatást. Szerintem azért kell hogy hasson a tracking disruptor, mert a turretre minden ewar hat, a raksira viszont nem. Nem fair.
A raksi nerf viszoint nem lesz ilyen erős, változtatnak rajta.
Eddig ennyi biztos:
"-25%-al csökkent a t2 fury range nerf.
-Az npc-k nem lövik szét azonnal a drónokat.
-Javult a target tracking kamerakezelés
-Javult a hud kezelés
-Javultak a hajó modellek textúrák "[ Szerkesztve ]
-
v.tom
őstag
-
haxiboy
veterán
Bocsi hogy rosszul fogalmaztam, csak tömör voltam
Még nem végleges a modul, lehetséges hogy végül a sok negatív dolog miatt nem teszik be, vagy csak speckó hajók tudják használni, mint pl covops, black ops, ami véleményem szerint nem lenne hülyeség. Esetleg ceptorok.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
v.tom
őstag
A scrambler mefogja a MJD-t, a bubi és a disruptor tényleg nem. A heavy dictor scriptelt pontját még nem próbáltam. Ha abból indulok ki hogy mi fogja meg az mwd-t, akkor az sem.
Jelenleg csak large van belőle, tehát bs alatt kevés hajóra megy rá. A fittelési igénye kb megegyezik a t2 100as mwd-vel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
változik a mechanika, és kiderül, ki az, aki tud újítani, és alkalmazkodni, és ki az, aki nem. =]
ez eléggé visszatérő elem minden online játékban, frissíti a játékosállományt is. nem ítélek el ezzel senkit, én is hagytam már ott azért játékot, mert meguntam annyira, hogy egy új revamp miatti változásokhoz már nem volt kedvem/energiám alkalmazkodni, és innoválni.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
igen, ilyet is láttunk már. ez szerintem viszont nem ilyen lesz. ez a modul még mindig csak bs-re rakható, és még mindig csak vektorirányban lehet vele ugrani egyszer 100km-t. még a gridről se megy ki. egy gyors, hosszú pontos hajó még mindig elég közel tud hozzá kerülni, hogy lepontozza. valóban megnőtt az esély, hogy bs-sel túléljen valaki egy kapukempet, a nulláról kb. minimálásra.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
olvastam.
ahogy írták, 8-9 másodperc amíg aktiválódik, addig nem lehet tenni semmit, ha elindította, leállítani nem tudja, ha már elindította, és vektorirányba ugrik 100km-t, és utána nem tudja használni 3 percig.
vagy elindítja, ahogy kilép a kapun, ez esetben feltűnik a hajó, 8-9 mp múlva ugrik, és utána még alignolnia kell ugráshoz, ami bs-sel nem megy két pillanat alatt, és közben már fogható hosszú ponttal.
vagy először alignol, aztán rácsap a gombra, 8-9 mp szünet, az alignnal együtt ez már majd fél perc, oda lehet érni, és bumpolni, másik cepivel elévágni.
bubikat ezután is érdemes lesz a kapura pakolni, mert ez a modul továbbra is bs-re tehető, más ellen még kiváló. esetleg ha még marad felesben, miután lebubiztátok a kaput, akkor érdemes lesz a bolygóhoz//kapuhoz vezető utakat is bubizni.
HA szerencséje lesz, és messzire rakja a kemptől a kapu, HA van rajta fittelve olyan modul, HA kevés idő az align, HA tudja mit kell csinálni, akkor esélyes, hogy megússza. azért ez elég sok ha, és mindegyik kell belőle."Az mindegy, mivel eleg egyszer elugrani ha menekulsz a bubibol, raadasul nem veszitesz sebesseget."
mennyivel megy egy BS bubiban? 100m/s? kemény..."Gyakorlatilag, ha nem tudtak lerovidpontozni akkor mar ugorhatsz a 100km-es spotra"
nem spotra ugrasz, hanem amerre a hajó orra néz, ráadásul ezt is 8-9 mp után. ha menni akarsz innen valamerre, még alignolnod kell. ez ugyanannyi idő előtte és utána is. ha lőni akarsz, akkor meg targetelni, ez szintén idő, nem is kevés.Egy olyan modul ami a pvp eloli kiterest segitti elo.
szólóban. de lesz majd olyan is, amikor egy sniper bs gang ugrik be a kapun, és ezzel lövi darabokra a kempet.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
v.tom
őstag
Egy bs-t lerövidpontozni nem igazán nagy ördöngősség kapun 9s alatt, ami kell neki kb hogy kiugorjon. A törékeny cepivel sem kell hozzá egyébként smartbomb rangebe menni, illetve elég rávágni egyszer a rövidpontot, mert utána 3 percig nem tudja újra aktiválni a MJD-t.
Ez a modul igazából nem nyugodt pvp kikerülést ad, hanem esélyt hogy megmenekülj ebben az értelemben. Kevés emberrel gatecamp-elve úgysem az szokott a gond lenni egy kapun hogy kiwarpolhat a bs (most sem az lesz), hanem hogy visszaér kapura a szívem és átugrik. Lehet hogy mi vagyunk csak így, de pl. kapura még egyszer sem álltunk úgy rá hogy nem volt nálunk rövidpontos hajó, mert még a leglassabb szar is vissza tud ugrani 1 karika mwd-vel.Hogy nagy gang-ben hogyan fogják használni, azt nem tudom megmondani, biztosan kitalálnak vele és ellene is valami okosságot, és vagy nerfeli vagy buffolja majd a ccp, de ez még a jövő zenéje. Szerintem érdekes lesz a modul mindenesetre, tuti hogy kitalálnak majd vele jó kis taktikákat.
Ami szerintem előny lesz, hogy így többször láthatunk majd eddig ritka hajókat is pvpben (marauder - bár annak más a fő problémája - black ops, stb).
-
v.tom
őstag
Csak a tisztánlátás végett idézek az előző hozzászólásomból:
"Hogy nagy gang-ben hogyan fogják használni, azt nem tudom megmondani,..."Te is 100+ fős BS flottákról beszélsz a végén pedig szidod a tidit, illetve szidod a response time-ot. Ezek a dolgok eléggé összefüggenek ám. Ha az ilyen játékmód nem tetszik, keress magadnak olyan helyet ahol nem találkozol vele. Menj pvp-zni lowsecbe ahol alapból nincs bubi, ceptorral sem gyakran aggrózol kapun, és nem 1000+ local mellett megy a harc. A probléma már ki is van küszöbölve. Az 1v1 pedig ma is működőképes dolog, csak nem olyan helyen ahol tényleg 20+ gangekkel mozog mindenki.
Megértem hogy zavar sok minden abból, milyen irányt vesz az eve, és milyen újítások/változtatások lesznek, de ennek ellenére mint látod sokan örülni fognak a változtatásoknak mert újra színt visz a játékba, ami okoz ismét megoldandó problémákat és újabb lehetőségekkel bővíti a játékosok készletét. Nekem személy szerint ez tetszik, és én nem is látom akkora bajnak hogy időről időre becsúszik egy ötlet ami nem mindenkinek egyformán kedvez. Ez is jó lesz sok embernek, másik sok ember pedig szidni fogja.
-
nagyúr
ha valaki ilyet próbál csinálni, nagyon hamar szembesülni fog azzal, hogy a modult három percenként egyszer lehet használni, és miután bekapcsoltad, nem lehet leállítani, és még akkor 8-9 másodpercig nem tud csinálni semmit vele. és midnezért be kell dobni egy medslotot, és csak bs-re pakolható.
ez így lófasz. nem fogja megváltoztatni sem a kapukempeket, sem a flottahadviselést.""mennyivel megy egy BS bubiban? 100m/s? kemény..."
Te itt valamit felre ertesz."
tény, azt hittem, nemcsak bubival mentek kaput kempelni, hanem van pontozó hajótok is."a hajok az MJD ugrasnal nem veszittik el az elotte levo sebesseget. Tehat mig alignol es hasznalja az MJD-t kozben eleri a warp speedet es mivel a bubi ellen immunis lesz a hajo, ki tud ugrani belole, ha kozben nem kapott pontot es mivel warp speeden marad ugras kozben is, egybol tovabb is tud ugrani."
1, CSAK BS, ÉS CSAK HA VAN RAJTA ILYEN MODUL.
2, amit leírtál, még mindig megkövetel egy align-t és 8-10 mp, amíg a modul a kioldástól aktiválódik. oda kell érni rövid ponttal, ha nincs rövid pont, és sikerül elbumpolni, és alignolhat újra, és másodszorra már elég hosszú ponttal is lekötni, mert a modult nem használhatja 3 percig.a leírt flotta menekülésnél szintén CSAK BS, és három percenként egyszer tudnak átmenni így kapun. két rendszer távolságra kell bubizni a kapukat. továbbra sem lehetetlen, csak nehezebb és erőforrásigényesebb. másrészt meg terrorizálni ritkán járunk bs-ekkel. max bc, de inkább t2 crusierek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
CsiguszMaxim
senior tag
Kicsit túl nagy hangsúlyt fektetsz a bubi szóra. Low-secben is létezik ám PVP, ahol ugyan úgy a kempeknél kellenek scrambleres pilóták, hogy a delikvens ne kússzon vissza.
Másrészt meg:
rre sokan mondjak, hogy hat ott a scrambler, majd azzal kivaltjak. Na de kerem a bubi eddig hatassal volt a WCS-re is, most radtesznek egy pontot, ha van rajtad eleg WCS mar el is huztal, annelkul hogy a bubi fogna.
Aki wcs-t fittel az nem szándékszik pvp-zni. Ezeknek a pilótáknak a kilövése kb annyi élményfaktort jelent mint az npc-zés.
Hidd el aki harcolni akar az megtalálja a párját.
[ Szerkesztve ]
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
CsiguszMaxim
senior tag
Itt miért értenek pontosan linkek alatt?
Az a helyzet, hogy nem igazán értem, hogy mit hiányolnak, mert a ha T3 vagy command ship bónuszra gondolnak, akkor az eddig sem volt hatással CAP modulakra, illetve pl. a Crystal set sem volt hatással a capital shield boosterre.
Akik viszont kérdezik azok nem hülyék, így felmerül a kérdés, hogy én mivel nem vagyok tisztában?
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
Phvhun
őstag
l2 mission az igazán nem kéne nehéz legyen, szerintem kezdők is egész hamar tolják már, de kifogtam egy jó kis küldit, amit destroval nem tudtam végigtolni, mert 27 radar erősségnél is permajammelve voltam 100kmről.
aztán sikerült 3/4hp-val, shielddel, stb kidokkolnom, a collidable objectek körüli semmiben továbbra is meg lehet akadni, lyaly...
-
Phvhun
őstag
Torpedókkal mi a helyzet?
Csak mert átmentünk angel területre, és azok ellen lézer nem jó, összetettem egy torpis raven-t, de vicc az egész, még a beltet sem bírja a tankja/capja, bs-ekbe se sebez rendesen, cruiseos meg 200-250dps, az mégrosszabb..
Skilljeim 3ason vannak, szóval eléggé elején vagyok még, de akkor sem tudom, hogy érdemes lenne-e belefektetnem az időt. -
v.tom
őstag
Inkább közeledni fognak a tier1-2 bs-ek árai a tier3 bs-ek áraihoz, amelyek azonban nem fognak számottevően változni. Ezzel az indu cégeknek fognak sokat segíteni (az abc ércek lowend mineral tartalma is nőni fog). Az eredeti terv (Rise leírása után) az volt, hogy ne legyenek ilyen nagy különbségek egy hajókategórián belül az árakban. Ezt úgy lehetett volna elérni, hogy átlagolják a tier1-2-3 árakat, így a tier3 bs árak csökkentek volna, a tier1-2 pedig nőtt volna, azonban a bs gyártás igen nagy mineral sink a játékban, ha ezt meglépik, rengeteg indu marad megélhetés nélkül. Így inkább emeltek a tier1-2 árakon egy nagyobbat a hajók ércigényének növelésével.
(Egyébként én emlékszem azokra az időkre még pár évvel ezelőtt, amikor 60-70 millióért már megathront lehetett venni, és pl. nekünk sem érte meg sokszor bs-t építeni, mert az ércet eladni orderre is jobban megérte mint, legyártani).
-
v.tom
őstag
-
v.tom
őstag
Állj már le ezzel a "te is megértsd" szöveggel, mert nagy bunkóságra vall, ha valaki így beszél. Azt hiszed, hogy ettől felszökik mások szemében az elismertséged vagy mi?
Az már csak a extra, hogy ha a saját igazad bizonyítása végett hivatkozol egy forrásra, azt illik neked linkelni, legalább amikor már kérik. Ez azért van, hogy hihető legyen amit állítasz.
A tier1 bs-e ára nagyjából úgy alakul, ahogy azt te is írtad. A bekerülési költségek meglátásom szerint magasabbak (feltételezve, hogy a gyártók nagy része nem saját maga fúrja az ércet a termeléséhez, hanem vásárolja).
Highsec-ben ezek a változások biztosan megnehezítik azok dolgát, akik a saját gyártásuk érdekében fúrnak. De a mostani patch nem is róluk szól, hanem azokról akik mindezt lowsecben (évente 1 bányászhajót látok lowsecben kb), nullsecben illetve whban teszik.
A yield növekedés nem olyan kis mértékű mint azt szerintem gondolod, hogy pontos legyek, itt vannak az adatok:
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 MegacyteEz igen nagy növekedés, ami azt jelenti hogy azok, akik ezeket az érceket fúrják nagy mennyiségben, igen jelentős isk/óra bevételnövekedést fognak elérni. Ez igazából már kellett, mert a nullsec és lowsec fúrókat szarba sem veszik, pont azért mert az alacsony bevételük miatt inkább terhet jelentenek egy alliance-nek mint hasznot. Most ez talán változik, főleg annak a fényében, hogy a tech holdak átvariálása miatt sok alliance (szerencsére) el fog esni azoktól a brutális bevételektől, ami teljesen egyenlőtlenné tette hosszú éveken át a nullsec-es isk eloszlást.
Azonban:
Ha ez a megnövekedett ércmennyiség bejön a játékba, az lenyomja az ércárakat. Ha lemennek az ércárak, akkor olcsóbbak lesznek a hajók, ami azt jelenti, hogy újra ugyanott fog tartani mindenki, mint eddig. Sőt, nagyon sokan veszítenének is. Ez valószínűleg erős deflációt okozna (főleg hogy a hs-es ércbevétel is nőni fog, mert gravi site-ok helyett anomaly formában lesz a grátisz érc). Egyet előre - egyet hátra lépés. Így viszont, a bs ércigény növekedése miatt (a bs gyártás nagy hányadát teszi ki a teljes ércfelhasználásnak) az emberek a pénzüknél lesznek.Röviden körülbelül ennyi az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
Szerintem nyugodtan irass fel magadnak egy jóféle vigyorexet, nálad folyamatosan félig üres a pohár...
(#1564) Backspace:
Ma még csak egy órám volt rá, ki kell még tapasztalni.
Más téma:
8 hónap után tértem vissza, és céget keresek, nem lenne hátrány, ha egy trader alt-nak is hasznát tudnám venni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 | FR955