-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
válasz cyberkind #116489 üzenetére
Mindenki a saját okai miatt csinál valamit vagy nem, nincs ezzel gond. Csak jó ha tisztában van vele az ember hogy ha azért vesz játékot hogy a fejlesztőket támogassa, akkor nem szürkénél célszerü vásárolni, ennyi.
(#116495) FunPro nem hiszem, hogy ha feleannyiba kerülnének a kódok, akkor kétszer annyian vennének játékokat.. inkább aki amugy is vesz játékot, az kétszer annyit tudna venni ugyanannyi pénzből.. De nyilván valoszinüleg nem egy játékból venne 2-őt, hanem több féle játékot tudna venni. Amugy ha a szürke kódot 0-ért szerezték be, azzal azért nehéz tartani a versenyt.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Tévedés hogy 60£/$/€ egy játék továbbra is. Hol lenne annyi? Mikor gold meg mithrill editionok (aka. teljes játék) 90-120 €? Jim Sterling szerintem pontosan fogalmazta meg a dolgot, mikor azt mondta, hogy a "hozzáférés" 60€, a "teljes élmény" vagy teljes játék meg 90-120€.
De ezzel se lenne nagy gond. A gond az hogy ez se elég a kiadóknak, nekik kell a mikrotranzakcio/lootbox zsákbamacska, egy 120€os játékba, az az üzleti modell amit ingyenes mobil játékok használnak.
És ezért megy el a fejlesztési idő alibi multiplayer móddal meg lootbox implementálással (pl Dead Space 3 ahol azért cseszték szét a craft rendszert hogy ertelmet nyerhessen a mikrotranzakcio, de más játéknál is elkap ez az érzés hogy a lootboxok köré epitenek egy játékot, gyakorlatilag a mikrotranzakciot próbálják eladni egy játék köntösében)va játék tényleges fejlesztése helyett, legalábbis EAnál pl Mass Effect meg Dragon Agenél, mert ezek alibi multiplayer módok mint kiderült egy volt EA fejlesztő elmondása szerint. A GTAnál is ez megy persze, singlet leszarják, a multiban van a pénz igy abba tolják az energiát, az mondjuk legalább nem alibi multi, ott tényleges content jön amennyire tudom.
És akkor a pay 2 win részét nem is emlitettem még, pl uj Battlefront 2ben minden fegyver fejlesztés feloldása 1000 óra + ha nem akarsz venni lootboxot. És a lootba rejtett cheatekről akkor nem is beszéltünk, mert a lootban lehet pl emote is, meg mehet x karakter y képességére 100% damage reduction aka. sebezhetetlenseg.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz ProEvoFan #116519 üzenetére
Ok átgonodolom. Nem lettem meggyőzve Valamennyi bevételük kiesik a játékfejlesztőknek a warez miatt. Ugyanakkor a warez valamennyi plusz bevételt is hoz nekik, lásd a példám amit előbbiekben leirtam. Nem tudom, hogy a mérleg a végén pozitiv vagy negatív. De tegyük fel, hogy negatív. Ezt az az ipart kéne sajnálom, ahol a szabályokat önkényesen a saját akaratuk érvényesítésére használják, lásd youtube content ID és a fair use leszarása, aka. hogy lopjunk legálisan a content keszitőktöl a youtube adta lehetőségek kihasználásával. Azt az ipart amelyik legalizálta a kiskorúak szerencsejátékát? Azt az ipart ahol más iparoktol eltérően, egyedülálló módon a színészeknek nem fizetnek jogdíjat a színészi/szinkron munkáért? Azt az ipart ahol retorzió nélkül megtehetik, hogy valótlan promóciós képekkel és videókkal értékesítenek/reklámoznak?
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #116558 üzenetére
Azt hiszem a listához irhatjuk hogy retorzió nélkül simán kizsebelhetnek, még csak indokolniuk se kell. A Bungie osztogat most indoklás nélkül bannokat a PC játékosoknak, ugyanez ment/megy ugye PUBG-nél is. PUBG-nél viszont nem tudom lehet e ban után refundot kérni, a Bungienál viszont nem lehet De nem is ez a fő baj ugye, aki csalt és bannolták az ne is tudjon refundot kérni, de indoklás nélkül bannolnak embereket, gyakorlatilag bárkit kibannolhatnak hasra ütésre, és a pénzeddel leléptek, reklamációnak helye nincs
http://aktiv.origo.hu/techbazis/20171025-destiny-2-pc-ban-kitiltas.html
külön lol :,,Van, akinek a felhasználói fiókját már a karakterkészítő képernyő elérése előtt letiltotta a rendszer."
(#116578) Agyzuzo: cyberkindnek meg az Arkham Knight is tökéletesen ment megjelenés napján, és nem vonom kétségbe amit mond, de sokaknál meg nem futott valami jól, aminek némi alapja csak lehetett, ha a vége az lett hogy átmenetileg levették a digitális polcokról is a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Érdekes, hogy ezzel jöttek sokan, mikor szóba került hogy a Witcher 3 pl mennyivel olcsóbb volt mint egyes nagy címek, pl Andromeda kapcsán is feljött. Igen, a lengyel munkaerő olcsóbb, mint nyugaton. De ez engem fogyasztóként miért is érdekeljen? Más iparágban üzemeltetek webáruházat, hidd el a vásárlóimat nem érdekli milyen költségekkel dolgozok. Drágák a bérek, magasak a költségek? Oldják meg, ha nem tudják megoldani akkor a menedzsmenttel gondok vannak. Lehet jobb lenne nekünk játékosoknak, ha inkább a költségeken faragnának (pl Senua Sacrefice), ahelyett hogy a bevételt próbálják növelni 120 EUR-os gold, mithrill, deluxe meg ultimate deluxe editionökkel meg mikrotranzakciókkal/lootboxokkal.
-
micafighter
nagyúr
válasz FunPro #116861 üzenetére
Igy megfogalmazva azért ez a logika elég sok sebből vérzik Én előrendeltem a Fallout 4et mert tudtam hogy több száz órát fogok bele tenni. Megérte? Nekem megérte simán. Valaki aki azt se tudja tetszene-e neki annak megérte volna előrendelni tizen párezer forintért? Egyáltalán nem. Mondhatnék meg sok példát, de a lényeg hogy kinek mi mennyit ér az mindenkinél más. De nyilván ha volt már valami pl 15$ akkor ahhoz méri az ember, csak ilyenkor is azért jó vele tisztában lenni az miért volt annyi, elárazásokon kívül is vannak olyan akciók amik nem térnek vissza.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
You Can Now Pre-order Microtransactions
Hogy ez miért nem nekem jutott eszembe..
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Digitális jószág esetén ez nem ilyen egyszerü.. Egy fizikai terméknél általában le tudod pontosan bontani az adott terméknek a gyártási költségét, és meg tudod mondani mi az az ár, ami alatt értékesítve az neked már veszteséges.. Digitális játékot egyszer kell megcsinálni, utána minden eladott plusz példány plusz nyereség, az egy centes meg a 100 dolláros ugyanugy. Vagy mondhatom úgy is hogy a fix költség nagyon magas, a változó költség pedig minimális fizikai termékekhez viszonyítva. Pl a változó költség legnagyobb része valoszinüleg a steam jatt ami szóbeszédek szerint 30% körül van, ez azt jelenti ez sem egy fix összeg, ha kevesebbért adod el a terméket, akkor a változó költség is kisebb, ellentétben a fizikai termékekkel, ahol ugyúgy kell legyártani egy adott terméket az eladott ártól függetlenül.Tehát mindegy igazából mennyiért adják, a bevételük nő.. de attól még persze nem biztos hogy a projekt nyereséges lesz. Ezért próbálják az árakat ugy alakitani, hogy a bevételük minnél több legyen.
,,Én nem érzem magam attól szerencsétlennek, ha valamit fél évvel hamarabb tolok le és a vásárlásommal hasonló játékok fejlesztését mozdítom elő. " Ezzel teljesen egyet értek.
(#116885) tomsolo
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Dilikutya #116892 üzenetére
Ilyen sose lesz attól tartok. A mikrotranzakciókban és lootlátában van a pénz, azt a multival adják el, a multit meg a single playerrel adják el:
YT:
Ex Bioware Dev Calls Out EA's Greed
Rockstar Explains GTA V's Disappointing Lack of Single Player Expansions
Olvasnivaló:
Rockstar Discusses Past, Present, And Future Of Grand Theft Auto Online
-
micafighter
nagyúr
válasz reelc #116915 üzenetére
,,Azt vedd figyelembe, hogy nem létezik olyan fogalom, hogy "elég pénz". Vagy "elég haszon".
Növelni kell ameddig csak lehet. Céges gondolkodás." "Nagy" cégeknél, ahol a cég több tulajdonos kezében van. "Kis" cégeknél, amik magántulajdonban vannak, ott a tulajdonos gondolhatja úgy, hogy neki van egy "elég haszon", és a több pénz, "növelni a bevételt ameddig lehet" helyett inkább arra törekszenek, hogy minél jobb terméket tegyenek le az asztalra például.[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
A CDPR-nél sem minden rózsás: Ex CD Projekt Red Devs Speak Out Against Studio's Mismanagement
-
micafighter
nagyúr
válasz FunPro #116922 üzenetére
Például: Dauntless is getting rid of loot boxes
És ez ráadásul egy F2P játék, amire azt mondom hogy indokolt lehet a lootbox, merthát valamilyen formában csak kell bevétel, és gyárilag volt is benne, de inkább kivették, mert:
,,I don't want to build a game that folks expect and are okay with," Houston added. "I want to build a game where folks get behind the choices that we make and they believe what we do and we do it for the right reasons. Everything I do, I want to do it with the player in mind and I want the player to feel like we're doing it for them to deliver a quality experience that they will then reward us with their money. I do not want to build a company that is known for being able to extract capital, or some other bullshit, out of [players]."
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz ZsZso #116966 üzenetére
Szerintem ebben részben az is benne van, hogy nem tudják mikor lesznek szabályozva a kiskorúak szerencsejátéka amit lootboxnak hivnak játékokban, ugyhogy nyomják amig lehet. Én is kiváncsi vagyok mikor lesz ez szabályozva.. Meg amugy arra is, hogy eddig miért nem volt. Lehet erős a szabályozásellenes lobbi, van aki azt mondja, hogy idő amig a jog felzárkózik a technológiához, na de kérem hány év? Én részemről az érintett címeket nem fogom megvenni, mert a pénztárcámmal tudok szavazni, ő náluk a pénz beszél, abból értenek. Ugyhogy ha ehhez hozzá vesszük azt, hogy a kiadók mennyire önkényesen használják ki a törvényeket, (Youtube fair use és content ID esete, vagy pl az hogy nem fizetnek a szinészeknek jogdíjat de akár idevehetjük azt is, hogy kiskoruak szerencsejátékát teszik lehetővé, csak azért mert nincs jelenleg szabályozva), akkor azt mondom, hogy így már a kalózkodás is értelmét nyerte
-
micafighter
nagyúr
válasz warcat #116971 üzenetére
Láttam a videót, követem Jimet, ugyhogy láttam kb minden videóját az elmult honapokban, de személy szerint nem gondolom hogy az OW lenne a nagy gonosz. Megveszed a játékot, és tudsz játszani mindennel benne, nincs paywall. A skineket ládákba rakták és full random ez igaz, de engem nem túlzottan zavar hogy nincs meg egy adott hősre egy csicsás skin. Aki megveszi a játékot szerintem a pénzéért teljes játékot kap (ellentétben a battlefront 2vel ahol grindolhatsz a hősök feloldásáért meg a kartyakert hogy ne legyél tul nagy hátrányban a többiekhez képest). Igaz még nem vettem meg és csak pár órám van az OWben. Viszont a hots-ban van elég sok órám, az is lootboxos, és ott a hősöket nem kapod meg mikor elkezded, a hősöket is fel kell oldani, cserébe nincs belépési díj (F2P) és elég bőkezű a játék, rengeteg skin van és elég sokat dobál hozzád a játék ingyen. Egy centet nem költöttem eddig a hotsra és kb 1 év alatt heti pár óra játékkal feloldottam már elég sok mindent ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz ProEvoFan #117005 üzenetére
Szvsz az a baj vele hogy szerencsejáték kiskorúaknak a lútláda ugyanúgy OWben ahogy a BF2ben, csak annyival jobb a helyzet amit te is irsz hogy csak kozmetika, és nekem speciel nem gyengém a szerencsejáték, de hidd el vannak emberek akiknek igen, és nem tudom te hogy vagy vele, de én nem akarom hogy a gyerekem majd szerencsejátékkal teletüzdelt játékokon nőjjön fel.
És akkor ezt add az előző (#116974) hszemhez.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Jó példa a Kinderes. Nem tudom te hogy vagy vele, én azért gyerekkoromban nem kaptam hetente egy láda kindert, jó esetben havonta max 1-2 darabot. A másik pedig hogy lootbox vásárlásnál kizárólag devizavándorlás történik, egy kisgyerek nem tudom mennyire értené meg a számlapénz koncepciót, de szerintem a sajátomat majd nem lootboxokon keresztül akarom erre megtanitani.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #117063 üzenetére
+ és a lényeg hogy ez eddig is igy működött ahogy a videoban el is próbálja magyarázni, tehát nem piszkáltak bele a rendszerbe a BF2nél.
-
micafighter
nagyúr
válasz Dilikutya #117073 üzenetére
A feloldható dolgok között vannak emoteok is, de a legtöbb az hős karakterek (Darth Vader, Luke stb), fegyvermódosítások, illetve karakterspecifikus képességkártyák, amik szimplán bónusz statot adnak, például Boba Fett-nek van egy kártyája, hogy adott képesség közben 25-50-75-100% -al kevesebbet sebződik, a kártya szintjétől függően, mert persze a kártyáknak is több szintje van. Azt gondolom nem kell magyarázni hogy 100% sebzésellenállás (aka sebezhetetlenség) miért baj, de a legtöbb kártya hasonló, szvsz a +40% életerő is problémás..
Szvsz nekem ez a problémám ezzel a játékkal. OW-ben skineket tudsz feloldani, de magát a gameplayt érintő minden dolgot (minden karaktert, minden mapot stb) megkapsz egyből amikor megvetted a játékot. SW-ben a karaktereket is fel kell oldani.
Angry Joe arra panaszkodik ( a lootládák szidása és egyebek mellett), hogy nincs elég fegyver a játékban. A Gamespot számítása szeirnt viszont csak az alap karakterek fegyvereit kimaxolni módosítókkal több, mint 1000 óra. És ebben egy karakter kártya sincs, amiből karakterenként van egy tucat, mindegyiknek 4 szintje van és egyszerre 3at használhatsz.
-
micafighter
nagyúr
válasz Dilikutya #117081 üzenetére
Hogy lenne?.. Leirtam már párszor, hogy az ujabb AAA játékok a lootboxot és a mikrotranzakciót akarják eladni.. Ebből hogy lesz minőségi single player játék? Ezert kaszalták el a single player SW játékot is, ugyhogy "vicces" hogy pont az SW BF kapcsán emlitve vársz minőségi singlet, igy a shadow of more dough meg a 60 dolláros NBA 2K18 Fee to pay játékok után. Nem véletlen hogy a GTA 5höz is csak multi tartalmat nyomattak.. Egy tucat anyagot linkeltem amugy a témához deves interjúkkal.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Csapoati #117129 üzenetére
Our goal has always been to create the best possible game for all of you – devoted Star Wars fans and game players alike. We’ve also had an ongoing commitment to constantly listen, tune and evolve the experience as it grows. You’ve seen this with both the major adjustments, and polish, we have made over the past several weeks.
Próbáltuk a mikrotranzakciót minnél elfogadhatóbbá tenni, de számítottunk rá, hogy lesz némi háborgás a játékosok részéről.
But as we approach the worldwide launch, it's clear that many of you feel there are still challenges in the design. We’ve heard the concerns about potentially giving players unfair advantages. And we’ve heard that this is overshadowing an otherwise great game. This was never our intention. Sorry we didn’t get this right.
Nem számítottunk ekkora elégedetlenségre (Metacritic user rating 0,8 a 10-ből, az eddigi legjobban lepontozott reddit poszt stb)
We hear you loud and clear, so we’re turning off all in-game purchases. We will now spend more time listening, adjusting, balancing and tuning. This means that the option to purchase crystals in the game is now offline, and all progression will be earned through gameplay. The ability to purchase crystals in-game will become available at a later date, only after we’ve made changes to the game. We’ll share more details as we work through this.
Már tisztán látszik hogy gamelaunchra nem tudjuk olyan állapotba hozni a mikrotranzakciókat, hogy azt a játékosok lenyeljék, ugyhogy amig leülepszik a por a launch után, addig félre tesszük a mikrotranzakciókat.
We have created a game that is built on your input, and it will continue to evolve and grow. Star Wars Battlefront II is three times the size of the previous game, bringing to life a brand new Star Wars story, space battles, epic new multiplayer experiences across all three Star Wars eras, with more free content to come. We want you to enjoy it, so please keep your thoughts coming. And we will keep you updated on our progress.
Kivesszük egyenlőre a mikrotranzakciókat hogy lenyugodjanak a kedélyek, hátha feljebb mennek a review score-ok illetve a launch eladás elég fontos adat, ugyhogy megpróbáljuk ezzel kicsit feljavitani ezeket. Aztán ha leült a por visszarakjuk a mikrotranzakciókat, addigra már ugyis találtok más témát amin csámcsoghattok.
-
micafighter
nagyúr
válasz Dilikutya #117136 üzenetére
Az ázsiai csóka helyett linkelhetek cikkeket is, ha olvasni jobban szeretsz, de magyar oldalt nem dobott ki sajnos a googli: Eurogamer: Star Wars Battlefront 2 loot boxes investigated by Belgian Gaming Commission
Erről beszélt az ázsiai csoka is btw.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Hajjaj.. CD Projekt considering “games as a service” for CyberPunk 2077
,,Online is necessary, or very recommended if you wish to achieve a long-term success." Ja mert a Witcher3-ból nagyon hiányzott az online nekünk, meg nem is lett sikeres a játék..
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz [Prolixus] #117174 üzenetére
Ha érdekel a téma, ezt érdemes meghallgatni: Ex CD Projekt Red Devs Speak Out Against Studio's Mismanagement
Belsős infókat kapott, ugyhogy más hírportálok nem hiszem hogy lehozták, max az ő videója alapján. Röviden a lényeg hogy a CDPR mint munkahely nem tünik túl jónak a többi fejlesztő/kiadóhoz képest, sok alkalmazott panaszkodik a felső vezetésre akik micromanagelni akarnak minden apró munkafolyamatot és egyik pillanatról a másikra változtatnak a játék koncepción, van hogy ezt a fejlesztőkkel sem közlik mindik egyből, ezt tovább nehezíti a gyenge (tapasztalatlan) menedzsment, akik nem tudják hatékonyan összefogni a fejlesztőket, ezeknek következtében sok munkaóra kárba megy, és a játékok kiadása előtt emiatt nagyon sokat kell túlórázni a nyugati bérekhez képest érezhetően kevesebbért.
A legtöbb fejlesztő amugy épp azért ment hozzájuk hogy a Witcher 3/Cyberpunk fejlesztésében részt vehessenek, nem hiszem hogy ezzekkel a projektekkel van/volt bajuk, inkább a fent emlitett dolgokkal.
Érdekes téma ez egyébként, a mi (fogyasztói) oldalunkról az Ubi pl nem túl népszerü cég, de mint munkáltató róluk meg jókat hallottam több helyről is, bár azoknak nem néztem bövebben utána..
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz morfondőr #117176 üzenetére
Egy másik interjúban mondták hogy nem lesz belőle mmo, de mint fentebb irtam, a felső vezetés koncepciója a játékról elég gyakran változik..
(#117177) cyberkind csöpögtetnek azért infókat a cyberpunkról, azt mondjuk nem tudom magyar hírportálok mennyit hoznak le belőle.. Azért már jópár dolgot lehet tudni.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz cyberkind #117180 üzenetére
4-5 éve lett bejelentve, de nem készül a játék 4-5 éve, mert a fentebb írt management gondok miatt a Cyberpunkra felvett fejlesztőket is ráálították a Witcher 3-ra. Witcher 3 B&W 2016. május 31.-ban jött, ugyhogy az igazi munka azóta folyik a Cyberpunkon, és az új játékmechanikák miatt a Witcher-hez készített redengine motort alapjaiban kellett újrairniuk.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz [Prolixus] #117187 üzenetére
Igen, a W3 nagyon jó lett, de elég sok vér és verejték árán. Ki lehet ásni egy gödröt kanállal is meg ásóval is, mind a kettő gödör lesz.. Ezeket amiket fentebb irtam nem én pattintottam ki a fejemből, volt CDPR fejlesztők írták, nem egy, nem kettő, nagyon sok sorolta fel ugyanezeket a problémákat. Ubisoftról egyébként azt hallottam, hogy ott nagyon jó a menedzsment, nagyon sokan dolgoznak egy projekten, különböző időzónákban, és ezt összeszervezni nem kis meló.. Plusz ott jobb az ütemtervezés ezért nem kell annyit túlórázni, és a bér is jobb.
-
micafighter
nagyúr
válasz Dilikutya #117213 üzenetére
Azért a Disneytől se kell elájulni, eddig nem volt gondja a mobil játékok mikrotranzakcióival, nem hiszem hogy akkor itt pont a mikrotranzakciós lootládákkal lenne gondjuk.. Amit inkább elképzelhetőnek látok, hogy a nagy média porkavarás miatt (sok nemzetközi hirportál, NBC, CNN stb lehozta az SW BF2 fiaskót, és amikor már a legnagyobb, nem is erre szakosodott hírportálok is lehozzák, akkor már gond van..) féltette a Disney a SW brandet, meg az új filmüket, és nem akarták hogy a BF2 miatt a saját "termékeik" bukjanak el, ezért lehet valamennyi nyomást ők is gyakoroltak EA-ra.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz [Prolixus] #117232 üzenetére
A játékfejlesztés is üzlet, de lehet ezt ugy is csinálni, hogy a pénzhajhászat ne menjen a játékélmény rovására. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én inkább azt preferálom egy autós játékban, hogy beállok a garázsba és alkatrészenként tuningolgatom a kocsim mint pl a Most Wanted-ben, az NFS Payday kártyás játéka helyett.
Az SW BF2 se hiszem, hogy ne tudta volna behozni az árát ha a fejlődést nem lootboxokba zárják. De az a helyzet hogy az EA-nak nem elég sok pénz, nekik minden pénz kell, az meg a lootboxokban és mikrotranzakciókban van.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz FunPro #117271 üzenetére
De, már folyamatban van: Belgium says loot boxes are gambling, wants them banned in Europe
,,Geens, ... said the process will take time, "because we have to go to Europe. We will certainly try to ban it."
Sőt USA is beszállt
US legislator calls out EA's 'predatory practices' in Star Wars Battlefront 2
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz FollowTheORI #117248 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem Mo-n kevés gyerek kap havi 20k zsebpénzt, de ha nyugatra gondolsz ott is akkor teljesen igaz amit irsz.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Csapoati #117276 üzenetére
Az a baj a multi progresszio az lootládákhoz van kötve, azt meg már irtuk mennyi grindolás kell a dolgok feloldásához. Ezektől elvonatkoztatva a multi amúgy jónak tűnik, csak az a baj ha a multirol beszélünk, akkor ezektől nem tekinthetünk el, mivel annak szerves részét képezik. A singlet esetleg lehet külön pontozni, de akkor adjanak kettő külön pontszámot, egyet single egyet meg multiplayerre.
-
micafighter
nagyúr
itcafe: Egységes és szigorú fogyasztóvédelmi előírások lesznek az EU digitális piacán is
A linkelt hivatalos EU-s sajtóközleményből:
,,Digital content includes music, movies, apps, games and computer programmes"
Kiváncsi vagyok ez hogy fog hatni a szürkeboltokra és G2A-kra, a nem mükődő / lopott játékkódokra.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen