-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
válasz cyberkind #114440 üzenetére
Ujságrotol is hallottam hogy "szemét MS nem jött exkluziv", de azt magyarázza már el nekem valaki, miért is jó az exkluziv? Mármint nekünk játékosoknak. Miért jó az a játékosnak hogy egy adott játékot csak egy konzolon lehet játszani? Nem lenne nekünk jobb ha 3 gép helyett 1en ki tudnál játszani mindent, ami érdekel? Lehet velem van a gond, de én speciel örültem neki, hogy végre nem azzal akarják eladni a konzolt, hogy ,,ha akarsz ezekkel játszani, akkor vedd meg a konzolt mert máshogy nem fogsz tudni velük játszani".
-
micafighter
nagyúr
Ez oké, most ugye az Xbox kapcsán jött fel a dolog. Na most Xbox esetén ugye sok játék multiplatform lett. Ezért nem értem, miért is baj ha nem jön exkluziv? Baj nekünk játékosoknak, hogy nem muszáj az új Forzához Xboxot venni? Aki meg eddig gondolkodott, hogy új box vagy ps, annak is egyszerübb igy a döntés báj dö véj.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz ProEvoFan #114447 üzenetére
,,Az új xboxnál ez hiányozni fog.Ez nagy baj.Minek venném meg a xboxet, ha ugyan azokkal a játékokkal tudok játszani PCn plusz a multiplatform/exkluzív játékokra meg ott az olcsóbb ps4/ps4 pro."
Igen a konzolgyártónak meg a befektetőknek baj lehet, ha nem tud így eladni annyi konzolt mint amennyit terveztek, de ez nekünk mint játékosoknak miért lenne baj? Ez volt az eredeti kérdésem is
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz cskamacska #114454 üzenetére
-
micafighter
nagyúr
válasz cyberkind #114453 üzenetére
Hát igen, az a helyzet fogalmunk sincs milyen megállapodásokat kötnek ezek a cégek titokban. Pl a Bungie 2010-ben kezdtek el dolgozni a Destiny 1-en, és szintén 2010-ben 10 éves kiadói szerződést kötött az Activisionnel. Amit viszont csak 2012-ben egy per kapcsán közzétett dokumentumból tudtunk meg, hogy a 2010-es szerződésükben konkrét 10éves ütemtervet csináltak a Destiny-nek és hozzá tartozó DLC-knek, mikor még csak épp elkezdtek a játékon dolgozni
Egyből a dokumentum elején, 1.A bekezdés:
1A. Release Plan A
The release plan for the Destiny Games ("ReIease Plan") is currently comprised of four (4) major retail Destiny Game releases tentatively scheduled for the Fall of 2013, 2015, 2017 and 2019 and four (4) Comet releases following each Destiny Game release tentatively scheduled for the Fall of 2014, 2016, 2018 and 2020. ln addition, as part of the Destiny Games Licensor shall also produce DLC Releases as mutually agreed by the parties in the time periods between retail Destiny Games and Comet releases. The expected business model for the Products is a blend of retail packaged goods sales (although the parties acknowledge and agree that the future retail model for iterations of the Destiny Games may be via digital download rather than disk or packaged goods), subscriptions, downloadable content, value-added services and micro~trarrsactions, the exact mix of which shall be determined by mutual agreement of Licensor and Activision.Még mielőtt egyáltalán elkészült volna a játék (még csak épp elkezdtek dolgozni rajta), mielőtt még tudták volna hogy tetszik-e a játékosoknak egyáltalán a dolog, már tervük volt hogy hány bőrt húznak le a játékosokról. Ennek fényében azt hiszem már nem olyan meglepő, hogy a Destiny 1 tartalomban finoman szólva kissé hiányos - hagyni kellett valamit későbbre is
A 2013-as promó videókban beszéltek a 10 éves tervükről a játékkal, csak azt nem emlitették meg, hogy nem egy játékra gondoltak, hanem 4 játék + 4 kiegészítő. Sok játékos meg azt hitte, hogy a Destiny 1 pár MMO-hoz hasonlóan hosszú életű játék lesz. Persze ezt később nem tisztázta sem a kiadó sem a fejlesztő, még akkor sem amikor jöttek a félreérthető cikkek a játékról, szintén arra utalva hogy a Destiny 1 tíz éves lesz.
Aztán 2015-ben meg gond nélkül az arcunkba hazudik a fejlesztő, hogy szó se volt 10 éves tervről, mikor a 2013-as promó videóban is 10 évről beszéltek, a 2012-ben napvilágra került megállapodásukból pedig tisztán látszik egy előre eltervezett ütemterv is
Ennél a példánál is csak a véletlennek/szerencsének/Gabennek köszönhető, hogy napvilágra került egy per kapcsán a két cég megállapodása, különben meg azt hazudnának nekünk amit csak akarnak, mi meg nem tudnánk ugy se mi volt valójában a háttérben
,,Pc alapú konzolok így a portolás kb ctrl c ctrl v" Egyszerübb lett a portolás, de sajnos nem ilyen egyszerü a helyzet hogy ctrl c ctrl v a PC sajátosságainak köszönhetően, ezt láthatjuk a konzolportok hullámzó minőségéből is.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
CODbol ugye évente jönnek az új részek, ez konzolon jól müködhet mert fogod a régit és visszacseréled, kihozod az újat, de PCn ugye ilyet nem lehet, ugyhogy nem csodálom ha az évente kiadott, futószalagon gyártott játékok nem pörögnek ugy PC-n mint konzolon.
(#114483) ayo: GTA4et lehet azért nem vonták vissza, mert nem volt még refund.. A refund ugye költség a cégeknek. Nem tartom kizártnak, hogy a Batmant is csupán azért vonták ki a boltbol átmenetileg, hogy a sok refund miatt ne növekedjen a költségük...
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Érdekes amugy ez hogy 1-2 évente új csúcs kártyát vett, csak hogy fullon tolhassa a multit Gondolom azt nem próbálta, hogy 1-2 csúszkát lejjebb vesz, és akkor nem kell új kártya. Nem mintha sokkal csúnyább lenne a játék, sőt még úgy is lehet hogy szebb, mint konzolon, de hát valamivel el kell adniuk az új kártyákat a népeknek.
Azt nem is akarom most idekeverni hogy aki komolyan multizik, az a beállitások 90%-át amugy is letekeri.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Nem nagyon értem most a barátod a PC Master rész felső tízezer VIP tagja, vagy azok a játékosok akiknek van képük PC-n letekerni a beállításokat hogy minél nagyobb draw distance menjen lag nélkül és a csilivili textúrák helyett az ellenfeleket töltse be inkább minél hamarabb a játék, meg minél több FPS-ük legyen a kisebb latency érdekében, mert kisebb latencyvel minden szempontból sokkal jobb élmény a játék?
Mondjuk én egyik esetén se lennék a PC Master rész felső tízezrében, mert nem cserélem évente a kártyámat az aktuális csúcsra, illetve annál a lövöldénél amit multiban komolyabban toltam, megelégedtem azzal, hogy akadás nélkül ment, nem tekertem le minden teljesen a fentebb említett előnyökért
-
micafighter
nagyúr
Konganak a szerverek, mint irtam fentebb a futószalagon készülö játékok multijában nem lesz sose olyan tömeg PC-n mint konzolon, mert a konzolosok a régit visszaviszik és mindig a legújabbal játszanak, igy nincs 10 különbözö COD verzio között széttöredezve a multi tömeg, PCnél meg szerintem érthető ha nem rohan mindenki egy új CODot előrendelni
-
micafighter
nagyúr
válasz DrTechnoid #114542 üzenetére
Én a helyedbe megvárnám mig bemegy Access-be, azt mondták hamarosan berakják a TF2vel együtt, és a TF2 már bent van.
-
micafighter
nagyúr
válasz Crytek #114684 üzenetére
Csak hogy én is beszálljak
Ez pedig az én véleményem: Az nem gond ha más a véleményed mint a többségnek, csak a bestbuy egy ajánlós topic. Ha kérdezik hogy ez ennyiért jó, és nekem nem tetszett, akkor leirom hogy ez ennyi még nem volt, nekem nem jött mondjuk be, de 91%os értékelése van steamen és itt is sokan hangoztatták hogy abban a müfajban nemrossz játék. Egy ajánlos topicban szerintem célszerü a saját egyéni szubjektiv véleményed mellett szóvá tenni az általános véleményt is. Tudom téged nem érdekel mások véleménye, de ha odairtad volna a hszed végén ezt amit én fentebb irtam itt most, akkor nem jött volna még 6 másik hsz ott hogy márpedig az alien jó.
Pusztán praktikusabb ennyi
Más téma: abbol amit irsz nekem az jön le neked maga a müfaj nem tetszik, ezzel nincs gond, csak egy lopakodós játéknál ne legyen már gond hogy lopakodni kell Értem unalmas neked, de attol nem feltétlen a játék a rossz csak a müfaj nem jön be neked, engem meg nem köt le pl a foci, de ha ugy adodik hogy haverokkal mégis azt nézünk, nem fogok nekik panaszkodni hogy hát már megint 90 perc volt a meccs, mert nem is vártam mást, mondjuk 10 perces intenziv élményt hostess lányokkal
Ugyanakkor attol hogy nem szeretem nézni a focit még elismerhetem hogy vannak jó csapatok, mint pl az alien isolation a saját müfaján belül lehet jó játék
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz gyimger #114887 üzenetére
Más dolgokra koncentráltak, ennyi. Te sztori, helyszinek és karakterek fókuszát szeretted volna, a bethesda meg elment inkább az épitkezős irányba, ennyi. Én is sajnálom hogy nem az emlitett dolgok lettek a fokuszban, de ettöl még nem lett jobb vagy rosszabb játék, mert az hogy mi jo vagy rossz az szubjektív. Szóval nem lett se jobb se rosszabb, másabb lett. De tudom hogy előrendelted gyűjtőibe és megértem ha nem tudod könnyen elengedni a dolgot.
-
micafighter
nagyúr
A Hello Games innovation & game design díjat nyert az NMSért
-
-
micafighter
nagyúr
válasz cyberkind #115021 üzenetére
Szerintem azt azért tudhatta a HG hogy mennyire van kész a játékuk, és az mennyit ér. Egy félkész indie játékot adtak AAA áron "kész"ként, ráadásul az igért dolgokbol rengeteg minden hiányzik/hiányzott, és hazudnak a promó videóban is.
Ha kocsit vennél igy és ezekre utólag jössz rá, akkor is védenéd az eladót? De hogy valami olcsóbbat nézzünk kérdezhetnék telefont vagy számitógépet is.
Szerintem egy ilyen eladó nem díjat érdemelne.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Még mindig jobb szerintem mint a warner felé megoldás a gold meg silver meg mithril edition ami jön majd a shadow of warbol, és ott a teljes játék nem 60€ lesz, és most játékról beszélünk, nem gyűjtői/fan plusz contentről.
A kettő szerintem köszönő viszonyban sincs egymással
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Na megint az on topikra hittem hogy az off.. Emlitve lett ott az MGS, erről jutott eszembe: MGS5 PP-től emlékeim szerint el voltak ájulva az emberek, tesztelők média stb (szóljatok ha rosszul emlékszem). Egyetlen kritika érte a játékot, mégpedig az MGS5-öt és az MGS1et összekötő utolsó 1 perc kb. Azzal nekem annyira nagy problémám nem volt, össze lett kötve, ok.
Viszont az nem fér a fejembe hogy nem húzták le a kritikák a befejezetlen storyt. Most volt nemrég ugye a deus ex, panasz érte hogy nem lett befejezve a sztori. Azt is végig vittem, de ott úgy érezni lehetett a vége felé a játéknak hogy nem fognak tudni minden szálat elvarrni, ugyhogy annyira nem volt zavaró nekem, persze sajnáltam. Viszont MGSnél konkrétan ugy éreztem, hogy egy bazinagy hentesbárddal elvágták a játék végét.
Nem tudom hogy lehet, hogy a deus exet lehúzták ezért, az MGSt megse szólták.
Arrol nem is beszélve hogy a küldetések sorrendje nem kötött viszont így játék közben néha értelmetlenek az átvezető videók mert nem kronológiai sorrendben jönnek.. Több óra volt játékon kívül utána nézni a neten hogy jönnek az átvezető dolgok sorrendben úgy hogy értelme legyen. Mert a jatekban erre nem volt mód persze.
Sok sok videó (próbáltam megérteni) után arra jutottam, hogy ez is a hype meg a rajongók miatt van, kb úgy mint a zeldánál..
Ettől függetlenül persze jó játék az MGS5 de ilyen hibák mellett én nem említenék 10/10et sehogyese. Pl a rendes ending be se jött, pedig vagy 3 féle is van, a játékot meg végig vittem Vagy 3/4 órányi átvezető videó kimaradt nálam nem tudom miért, és ebben a konzol exkluzív benne sincs ami szintén egy vicc, mivel a fő küldetés szál lezárása gyakorlatilag csak konzolon elérhető..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen