- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gargouille
őstag
válasz FBLLMAG #56142 üzenetére
Te például rettentő sokat kapcsolgatod a lámpádat ezek szerint, átlag ember nem váltogat napi szinten módcsoportokat meg módmemóriát stb. De hát mindenki más.
Mint Zozz is írja, az egyszerűbb lámpák kapcsolói se nagyon mennek tönkre, ha belegondolsz egy billentyűzet vagy egér is mennyi klikkelést bír ki, látszik, hogy azért a legolcsóbb kapcsolók is bőven állják a sarat. Ettől eltekintve bármelyik kapcsoló megadhatja magát. Nyilván ami intenzívebben van használva az korábban. Ilyen esetben viszont rettentően jól jön ha otthon 2 mozdulattal cserélhető. Ezt kár is vitatnod.
Aki intenzív használatra készül az eleve mondjuk vesz pótalkatrészt. Én magam is mikor az első S2+ lámpám rendeltem egyből vettem hozzá egy zacskónyi O gyűrűt, gumi gombot a kapcsolóhoz, tartalék csuklószíjat stb. Fillérekbe került csak, a lámpával együtt jött, itt van a szekrényben, nem kell rá várni bármikor cserélem ha kell. Most van 2db S2+-om meg egy S3-asom, mindháromba ugyanazok az alkatrészek kellenek, mindenből van bőséggel pótalkatrészem, így örök élet +1 nap és nem függök sem a postától sem a beszállítótól, sem senkitől.
A garanciával kapcsolatban meg szerintem "kicsit" szépíted a helyzetet. Elhiszem, hogy neked mindig úgy működik a garancia mint egy reklámfilmben (
valójában nem hiszem el), ezzel szemben nekem és az ismeretségi körömnek gyökeresen ellentétes tapasztalataim(ink) vannak. Általában addig vagy ügyfél (kinyalják a v@lagad) amíg ki nem fizetsz valamit, utána meg akármi gondod van csak kifogásokkal, elutasítással találkozol és max akkor oldódik meg a problémád ha két kézzel vered az asztalt fenyegetőzve. Tisztelet a kivételnek. Biztos nálatok másképp megy, én inkább a saját tapasztalataimra alapozok és azok azt mutatják, hogy soha nem szabad arra építeni, hogy majd a gyártó/forgalmazó segít és megoldja.Nem pont garancia kérdés, de Vince csoportos Armytek rendelése is most remekül példázza, hogy milyen kommunikáció és rugalmasság / hozzáállás tapasztalható a gyártótól. Oké, az nem garancia hanem vásárlás, és egyedi igények, de azért arra rávilágít, hogy mennyire "konstruktív" a hozzáállás.
Száz szónak is egy a vége, egy kapcsoló 1$, a lámpával együtt megrendelhető és onnantól no problem.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
- Revolut
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Politika
- Mobil flották
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Napelem
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen