Új hozzászólás Aktív témák

  • FBLLMAG

    senior tag

    Rájöttem mi a bajom a Klarus lámpámmal, most már mért adatokkal is.

    Az akkumulátor mikor 3,6 V -ra esik vissza, a fényáram már lefeleződik, szóval a 100 lm már csak 50 lm, a 400 lm már csak 200 lm, és a TURBO sosem volt 2000 lm, ami szintén feleződik.

    Túrákon, esti sétánál, pláne ha nedves az úttest, járda, a 50 lm már nagyon kevés, a következő szint pedig eszi az akkumulátort. Az a 4 - 5 óra, mégsem 12 óra, ráadásul mikor vettem 16 óráról volt szó. Ettől még a 2AA -s Nitecore EA21 / MT20A lámpáim is jobban teljesítenek, ráadásul ezek stabilan tartják a fényáramot. A Li-Ion akkumulátoros lámpáktól azért többet várnék, legalábbis amikor mindenki ezt a típust preferálja, ajánlja.

    Csak infónak, a Klarus 1480 lm -nel indul 2000 lm helyett, fél óra után már csak 600 lm fényáramot ad, legmagasabb fokozaton. Úgyhogy ilyenkor már csak 10000 cd körüli fényerőre képes. Fél óra után!!! 35 percnél már csupán 400 lm fényáramnál jár!!! Hol van az a 2000 lm? Alacsonyabb fokozatokon meg ott a PWM. A forgó taktikai gyűrű sem segít rajta. Szóval amit eddig szemre éreztem, azt most már mérve is látom.

    3,6 V -ra viszont elég gyorsan beesik az akkumulátor. A Manker szintén ugyanezt műveli, de ezt nem napi használatra vettem, csak pár percig kell teljesítenie a nagyobb fényerőt, amit teljesíti is. A Manker akkumulátora ráadásul 1,5 óra alatt feltölthető. ;)

    Nem tudom mennyire szeretik a Li-Ion akkumulátorok az állandó rátöltést. Mennyire rövidítheti ciklusok számát a rátöltés?

Új hozzászólás Aktív témák