- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Bittorrent topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2874 üzenetére
Kikapcsolt állapotban is gond a koszolódás, az érintkező rugóerő ami fix kötésnél nincs. És igen, értek hozzá, villamos végzettségem van, akkor vitatkozhatunk?
Nem véletlen van más érintkező egy szakaszolóban, és egy kapcsolóban, a szakaszoló csak árammentes állapotban kapcsol, a kapcsoló terhelés alatt is, ívoltó kamrával.
Az áramszedős téma pont nem jó, mert a mozgó vezeték Z alakban vezet az áramszedőn, és a kopóbetétet elég sűrűn cserélik villamosban is.amúgy 400V vagy egyes autóknál 800V DC amin a 4-600A folyhat
És akkor ezek szerint kiegyeznél egy 200km hatótávval ha ekkor akkut cserél egy automata 10perc alatt, kontra 400km hatótáv és töltés? ÉS mikor milyen akkut kapsz, annyit tudsz menni éppen?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen