-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3820 üzenetére
Arcane-es fegyverrel pontosan ugyanannyi lesz a bloodloss build up str/arcane es dex/arcane mellett is(persze a fegyvernek megfelelo statot huzva).
Ilyen nincs, hogy "str-re gyursz szoval gyanitom szar a bleed-ed".
Egy fegyverrel is baromi jol lehet bleedelni, ha eleg gyors. Semmi mastol nem fugg, csak az attack speed-tol meg a bloodloss build up-tol. Peldaul ket lassu kapapaccsal meg rosszabb is lesz, mint mondjuk egy bicskaval.
A rivers meg nem bleed-el jobban, mint barmi mas(megint csak: bloodloss build up ertek, ha egyiknek 80, masiknak is 80, az pont ugyanolyan, akkor mar megint csak a gyorsasag szamit).Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3825 üzenetére
"De ha jól vettem ki az arcanet ő nem húzta, szóval itt nem str/arc ról volt szó csak szimplán str-ről, az úgy meg karcsú, főleg egy dexes fegyverhez."
Az elkepzelheto, az ugy jogos.
Jumm, ertelek mar. Igy kibontva jogos, igen.
Egyebkent olyan 75-80(fegyverenkent) mar nagyon jo, a legtobb ellennek nincs olyan magas resist-je, meg ugye, ha normalisan van huzva a fegyver es statolva a karakter, akkor a "sima" nem bleedet proccolo utesek is fajnak. Nyilvan, minel tobb, annal jobb, de akar a jatek elejetol is ra lehet menni es mondom ilyen 80 korultol mar nagyon szep.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3831 üzenetére
Azért két curved sword power stance-ben 70-70 bleeddel eléggé aprít már.
Mindent meg lehet oldani csak közelharccal, annyi, hogy kevesebb az opening, és arányaiban több az endurance jellegű harc a játékban, mint a korább részekben.De amúgy az egész játék arrafelé terel már az első romoktól kezdve, hogy folyamatosan változtasd a karaktered, alkalmazkodj a kihívásokhoz, ha valami ellen nem jó a bleed, akkor jó lesz a parry, vagy a varázslat, vagy a poison, stb.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3887 üzenetére
Immunis nem. Vannak magas magic def bossok, amik ellen más jobb lesz, de le lehet őket verni varázslatokkal. A mágia igazi hátránya, hogy nagy részüknek nincs, a többinek rendkívül alacsony a poise sebzése, nem tudsz velük effektíven knock-downolni, míg a rock slinggel nagyon egyszerű.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3982 üzenetére
Arra reagáltam, hogy azt írtad, közelharcra van kényszerítve vele az ember. A teljes corpse piler kombó bőven 3 mp alatt van időben, hyper armor is jár mellé és gyorsabban spammelhető, mint a Moonveil. Nem egy kategória a kettő se pvp-ben, se pve-ben.
Szerintem mindent elmond a fegyverről, hogy egy közepesen jó játék fejlesztés nélküli RoB-ot használva egymagában végigdarálja gond nélkül NG+-ban a játékot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #3972 üzenetére
Ezt nem tudom én sem. Eddig jól muzsikált a Moonvile.
De ennél a párosnál megakadtam. Hogy kaptak e valami buffot nem tudom. De nem bírok velük.
Meg mint írtam sem a frost sem blead nem akar beütni náluk hiába rém alacsony az ellenálásuk. 112 gyakorlatilag 3 ütés a moonvillel hogy véreztessem. A frost meg 1 kéne hogy legyen a Nagakibaval. -
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3972 üzenetére
"csak nem blood dmg, hanem magic" A magic "csak" sebez, de ha proccol a bloodloss, akkor az ELLEN MAX HP-JATOL FUGGOEN ugrik le nem keves hp.
Ez az egyik oriasi kulonbseg, amit figyelmen kivul hagysz, a masik meg a reach, ami a rivers eseteben min. ketszeres.Nyilvan mas build, mas setup, de eg es fold a ketto.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3998 üzenetére
Miért kéne áldozni? Pont ez az, hogy nem kell mellé semmi, egymagában ledarál mindent magas dex arc statokkal. A két utolsó boss is triviális vele, pedig nem is véreznek...
One trick pony, de az a bizonyos trick az egész játékon átsegíti.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4001 üzenetére
Jól látható, mikor akar köpni, addig elfutsz a lóval. Már ha megéri, hogy köpjön, egy jóval masszívabb későbbi sárkány kerek 20 mp-ig élt a RoB ellen és nem kellett hozzá semmivel bohóckodni, csak aláállsz és spam, szerencsétlennek a kezdő animációja sem ért véget.
Annyi a titok, hogy nincs olyan ellenfél a játékban, aminek egyszerre lenne masszív fizikai és tűz védelme és mellé bleed immunitása, szóval a skill egyik dmg típusa a háromból úgyis szétkapja a célpontot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #3998 üzenetére
Én próbáltam mind a kéttőt Moonvill meg RoB.
De szerintem még a bleed figyelmen kívül hagyása mellett is jobb az RoB.
A Moonvill skill használata is körülményesebb lassabb.
De az első végigjátszásomnál az Radagon Elden párost is végül az RoB -vel tudtam megölni. Pedig azok vérzés immunisak. Próbálkoztam Moonvillel is respect után. -
Garsza
veterán
válasz Yodamest #4010 üzenetére
Magát a spelt nem erősíti az int növelés. Vagy nem jól tudom? Csak a bot scalel valamire és attől erősödik a spell.
Ha Arcanra scalelő botot használsz például, egy Rock Slinget elég jó hatékonysággal lehet használni. Alacson int mellet Arcane karakterrel.
Ha távolság tartásra van szükség. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4013 üzenetére
80 arcane-nel RoB jobb kézben, ez a bot a másikban és kb. magát játssza a játék.
Bad Pritt - őszintén nem értem miért tették a játékba ezeket az itemeket, ugyebár több ilyen is van, amit gyak. bárki tud használni, nincs stat követelménye, nem kell neki memory slot, de abszolút haszontalan, ha nincs hozzá jó sok inted. Viszont ha meg már van 30-40 inted akkor meg már nem ezt fogod használni, mert sokkal jobb spellek vannak... szóval tök nem értem. Ez ilyen only for fun feature?
A játékban található itemek oroszlánrésze kuka, tök fölösleges vagy copy-paste. Döglött Róka említette pl. a Wing of Astelt, amit össze tudsz szedni a világban. Tök jó, egyedi fegyver, olyannyira, hogy itt van a Bastard's Stars, ami gyakorlatilag ugyanaz, csak nem kard, hanem... ilyen izé. Cserébe Astel remembrance-ját kell felhasználni hozzá. Tele a játék ilyen reskin, copy-paste, vagy egyenesen haszontalan, semmirekellő fegyverekkel.
Ez a koponya is csak azért jó, mert ilyesmi varázslat nincs, szóval valami aoe területlefedős kiegészítésnek találták ki gondolom.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #4013 üzenetére
De van ami Arcanra S és Intre B scalingel rendelkezik.. Albinauric Staff .
Nyilván nem lesz olyan erős mint egy Intre felépített build. De szerintem bőven használható kategória másodlagos kisegítő megoldásnak, Arcanes Blead buildnek.A Crucibelhez visszatérve, Intes buildel még nem próbálkoztam vele. De nem rémlik hogy az RoB -vel kimondott nehézséget okozott volna.
Azt viszont erősítse meg valaki vagy cávolja, hogy adott Spell sebzését viszi feljebb az Int nővelés? Vagy csak a botnak a hozzáadott értéke erősíti. Amit ugye az adot scaling visz felfele.
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #4050 üzenetére
Nem akarom védeni a witchert, mert szerintem is rettentő mód túl volt szopva az a játék is (mint az elden ring) viszont felesleges összehasonlítani a két játékot, mivel 7 év van közöttük. A w3 a maga idejében egyes elemeiben igenis korszakalkotó volt, az ER nem az. Ha képesek lettek volna értelmesen megtölteni a játékteret, akkor a nagy egészet nézve az lett volna, így nem. És nem rossz játék szerintem sem, csak szimplán nem annyira jó mint ahogy be lett lebegtetve itt a sajtó által
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4050 üzenetére
Ugyan a véleményed lényegével én személy szerint egyetértek, szerintem fasza lett az Elden Ring és nem (csak) média hókuszpókusz van mögötte, de azért valamennyire megmosolyogtató azt látni, hogy egy 2015-ös játékot veszel benchmarkként Még szép, hogy volt fejlődés, eltelt 7 év azóta... Mindazonáltal én az Elden Ringbe kevesebb világmegváltó újítást látok bele, open worlddé varázsolta az eddig is jól ismert formulát.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4059 üzenetére
A harcrendszer abszolút forradalmi, -jó már nem mert egyre többen koppintják- de a koppintásokat kivéve engem nagyon zavar már ez után a harcrendszer után az, ami bármilyen más akció rpg-ben van. Egyszerűen nem olyan precíz, csak vagdalkozás az egész, közel sincs ennyire kidolgozva.... Ez hogy minden tárgynak leírása, sokszor saját története van, én ilyet sem láttam még máshol.
Forradalmi? A harcrendszer a DS3-ra épül, visszahozták a DS2-ből a powerstance-t, Sekiróból az ugrást (a DS3 animációjával lol), átalakították és bővítették a weapon art feature-t ash of war néven és van egy csupasz crafting system a játékban. A tárgyleírások meg már a DeS óta a sorozat alapját jelentik.
Gyakorlatilag a DS3-at sandboxosították, ez inkább szükséges evolúció volt a nyílt világhoz. A DS2 után, na ott volt forradalom egyrészt a Bloodborne-nal, másrészt a DS3-mal.És ez most nem fika részemről, mert önmagában az egy hihetetlen fegyvertény, hogy egy ekkora játéknak minden eleme működik nagyobb gondok nélkül, de azt lássuk azért, hogy nem a semmiből szülték meg 7 nap alatt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4064 üzenetére
Én arra reagáltam, hogy úgy írtál róla abban a kommentben, mintha ez lenne az első játék ilyen harcrendszerrel meg tárgyleírásokkal. Nem von le az értékéből semmit, és remek játék, de nem forradalmi, semmi revelációval felérő újdonság nincs benne. Működik, ennek kell örülni.
A '86-os Zelda, mint első konzol rpg, a Daggerfall a kontinensnyi nyílt világával, a Halo 2 a matchmakinggel, a Shadow of Mordor a nemezis rendszerrel mind forradalmi volt, hoztak valami újat a játékvilágba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4066 üzenetére
Most elvesztettem a fonalat. Azt írtad, az Elden Ring forradalmi harcrendszerrel bír és sehol nem láttál még ilyen tárgyleírásokat. Erre írtam, hogy a harcrendszer nem forradalmi, mert a DS3-ra épül pár változtatással, a tárgyleírásoknak meg évtizedes hagyománya van a Fromnál. A DS1 sok szempontból forradalmi játék volt, nem véletlen az a soulslike zsáner origója és nem a DeS vagy akármi más abból az időszakból.
Nem tudom, milyen díjra gondolsz.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #4066 üzenetére
Nem durrant, szimplán eljutottunk oda a mérhetetlen hypynak és a felhasználóbarátabb játékmenetnek köszönhetően hogy az is ki tudta próbálni aki eddig nem merte. Elmúlt pár évet nézve szerintem nemhogy a legjobb játék (az nálam a persona 5 royal ) de még csak nem is a legjobb from játék (az meg a sekiro)
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #4061 üzenetére
A 21:9 alsó hangon 5 éve alap dolog PCs játékok esetén, AAA címek esetén meg mindenképpen az. És triviális implementálni, DS3-hoz, sekirohoz, és most az elden ringhez is van 21:9 mod. Csak ugye nem multiplayer kompatibilisek.
És én tényleg elhiszem, hogy nálad pöpec, de nem véletlenül születik egy valag cikk a témában.
https://www.pcgamer.com/2-months-in-elden-rings-pc-performance-issues-are-a-real-drag/
Nálam most türhető 50+ FPS-el fut, de olyan apróságok is meg tudják akasztani, hogy instalálom a discordot a gépre.
[ Szerkesztve ]
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #4074 üzenetére
Samu 970 EVO
3189 MB/s read.
Inkább a GPU a szűk keresztmetszet.
De itt nem is az a probléma, hogy az én configomon ezzel a grafikával nem megy jól. De például a 2016-os Doomot játszottam több configon is, és mindhez beállítható volt olyan grafika, hogy olajozottan fusson a játék. Na erről itt szó sincs, többen is észrevették, hogy bárhová állítják a grafikát, nem nagyon mozog tőle az fps.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4073 üzenetére
Azért nem értem, mit mondasz, mert nem ezt mondod. A #4059-ben nem erről írtál, szó szerint azt írtad, hogy az Elden Ring harcrendszere forradalmi és nem láttál még olyat, hogy tárgyleírásokat sztorielemként használnának. Erre reagáltam, hogy a harcrendszer a DS3-as rendszer finomhangolva, a tárgyleírások meg régóta így működnek a Fromnál. Egyik sem az Elden Ring érdeme.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
kiserik
senior tag
válasz Yodamest #4016 üzenetére
Minden statból lehet egy statos buildet csinálni. Az Int nem csodastat. 20 dex + 70 arc mellett nincs semmi szükség spellekre. Minden pillanatok alatt elvérzik. Ami nem, annak egy occult fegyvert kell tartani és azt weapon dmg-ből megoldani. A távolsági feladatokra meg ott vannak az íjjak, nyilpuskák. Sőt elmondom, hogy arcane alapú a poison is, így bleed mellett arra is lehet alapozni. Tehát: ""Ez a jó az arcben, hogy voltaképp egy statos build, elég csak az arcet húzni és lesz weapon dmg (occult), lesz spell dmg (bleed, poison, nyilakból elérhető),
spell stat követelmények is meglesznek, mivel úgyis húzod jó magasra(erre szükség sincs, de pl remek kis incantation a Swarm of flies), ilyen all in one."" És ez pontosan elmondható a Str és Dex esetén is. -
sp8787
addikt
válasz Yodamest #4073 üzenetére
"a harcrendszer kidolgozottsága minden más csapat játékát úgy vigyázba teszi, hogy az nem igaz."
Ez egy oriasi tulzas es nem is kell messze menni eleg a genre-ben maradni > Nioh.
Ha csapaton belul maradunk akkor meg a BB aminek kidolgozottabb a harcrendszere.Ez a csah hyperbole-ban gondolkozas/kinyiltakoztatas eleg vicces amugy.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #4100 üzenetére
Szóval a Sekiro egy indieszintű játék, mikor az az egyetlen teljesen egyedi játék a Fromtól a DeS óta, de az Elden Ring forradalmi kulminációja mindennek, amit ők tudnak, pedig egymást érik a korábbi játékaik assetjei. Nice.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Yodamest #4110 üzenetére
Szerintem te nem érted, hogy mi az az indie játék. És úgy látszik, hogy a buborékodból se nagyon tudsz kikerülni, hogy igazából a Sekiro a From Software portfoliójába több újdonságot hozott, mint a teljes Elden Ring.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest