- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
MikeWazowski
veterán
válasz Yodamest #8735 üzenetére
Mondjuk ebben van valami... viszont szomorú.
DS3-mal tízszer annyit szenvedtem mint az ER-rel. Pl. a Nameless King esetében kétszer töröltem le a játékot... vagy pl. ott a Ringed City DLC, na az mi az ER-hez képest....?A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8741 üzenetére
Pont ez jutott eszembe tegnap(megint a ds3-at tolom), hogy mennyivel szebb.
Felreertes ne essek, imadom az eldent, de egy katakomba/csatorna/belso terek egesz egyszeruen sokkal szebbek a ds3-ban. Aprolekosabb, reszletesebb, n+1x hangulatosabb az egesz. De meg egy tocsas reszen caplatva is millioszor jobban nez ki, hogy tukrozodik a karakter es a kornyezet a vizben. Nyilvan nem technologiai ertelemben(bar ez is erosen vitathato), de muveszi tekintetben fenyevekben jar elorebb a 3.
*Nem, a nyilt vilag egyaltalan nem mentseg arra, hogy ne lehessen bedoni harom plusz dobozt, ket lampast, meg egy kis fustot, amitol amugy haromszor lesz ha hangulatosabb.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #8743 üzenetére
Meg van benne a design csak szét van húzva és elnagyoltabbnak tűnik.
Ha megpróbálod fejben összenyomni, összemosni az adott területet vagy akár különböző részeket is szerintem kidolgozottabb mint egy DS.
Ami rontja nagyon az össz képet Eldenben, hogy sok csúnyább/kidolgozatlan terület el van nyújtva.Nekem a DS3 így az Elden Ring után nagyok szűk, sok helyen kevés.
Mondjuk az Elden meg sok.
Valahogy majd a középutat kell megtalálni. -
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8755 üzenetére
Hogyne lennének. Nyilván valamit le kell tenni hogy bekerülj oda de azért az tisztán látszik hogy akiket szeret a szakma/játékosbázis azokkal roppant mód elnézőek. Egy ER esetében pl ha az Ubisoft adja ki valószínűleg jobban előtér lbe kerültek volna a negatívok is
De mondhatnám pl a CD projekt redet akik lehozták a valaha volt egyik legnagyobb botrányt a CP2077-el és viszonylag simán megúszták, vagy a Biowaret akik bármilyen szart csinálhatnak sosem lesznek hibások, mert a játékosok szerint a gonosz EA az oka mindennek
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8768 üzenetére
Horizont abbahagytam pár órát követően így arról nem tudok nyilatkozni, de a Days Gone mapja szerintem feleslegesen nagy. A játék utolsó harmadát (ami konkrétan egy új mapot ad meg sztoriszálat) én egy az egyben kivágtam volna anno
Ha már nyílt világ nekem az új GoW féle semi openworld jön be. Elég nagy hogy meg lehessen tölteni tartalommal és élvezetes legyen bejárni, de nem esik át a ló túloldalára hogy 50+ órán keresztül szirszarokat kell gyűjtened
-
Gothmog
aktív tag
válasz Yodamest #8849 üzenetére
A Pontiff elsőre meg tudott ölni, bár kb. 10% hp-ig már akkor is leütöttem. Második nekifutásra viszont megpadlóztattam. (Nem idéztem, - a DS3-ban elvből kerülöm most ezt a lehetőséget - bár két idézőjelet is találtam odakint a ködfüggönyön kívül még.)
Viszont az Abyss Watchers mellett ő is kellően agresszív volt. Nekem az ilyen bossok tetszenek, feltéve, hogy mindig van annyi "üresjárat", hogy tudjak estust kortyolni. (Az ER-ben az volt a gondom több boss esetében is, hogy egyszerűen inni nem tudott az ember: szinte input reader módban támadtak/büntettek be akár félpályányiról is, ha megpróbálta az ember.)Pontiff utáni bosst még nem láttam. (Tegnapelőtt ott hagytam abba, és azóta alig volt időm játszani.)
De nem offolok itt már tovább nem ER témában.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Yodamest #8851 üzenetére
Az ER-DSR-DS3 trióból (ezekkel játszottam/játszom) eddig a DS3 tetszik a legjobban. Látvány, hangulat, pályatervezés, ellenfelek változatossága, a visszakacsintások az első rész felé, a harcok üteme, és még sorolhatnám. Anor Londor elején vagyok: eddig ez egy mestermű, egyértelműen!
Egyedül a bossokkal voltam úgy, hogy eddig a többségük meglepően könnyű volt (vagy könnyen kitalálható, egyszerű mechanikára épült, amire ha rájött az ember - kb. fél perc alatt -, akkor kihívás nélkülivé vált a dolog). De hallottam, hogy a két DLC végi boss kemény lesz, meg az alapjátékban lesz azért egy-két húzósabb (ismerősök valamilyen sárkánypáncél bosst meg a nameless kinget emlegetik főleg, de van akinek a dancer hozott rémálmokat. Utóbbitól nem tartok, mert az ER-es verziójával jól boldogultam. Majd kiderül.)Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával