Új hozzászólás Aktív témák

  • rostiron

    őstag

    válasz V/ #80005 üzenetére

    Ezt még elmagyaráznád ?
    "Kijelöljük a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldjük.
    Addig kell ezt megtenni ameddig a megerősítő üzenetükben (lásd feni e-mail kivonat) a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support."

    Junius 4. én nyitottam, és ez volt a levélben
    "We're sorry to hear that you didn't receive the item you purchased. Your request is open, and we've asked the seller to respond and resolve your issue by Jun 10, 2020.
    If you don't hear back or can't work something out, you can ask us to step in beginning Jun 10, 2020. If that happens, we'll review your request, gather any new info we need, and make a decision within 48 hours."

    De közben megegyeztünk hogy még egy hetet várok. A junius 10 már elmúlt.

    Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

Új hozzászólás Aktív témák