- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
Csak én nem tudok ebay -en paypal -lel fizetni? Se telefonon, se gépen nem tudok, csak pörög a "Checking your information..." fölött a karika.Szerk.: Csak vissza kellett volna olvasnom, bocsi
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Soma01 #71802 üzenetére
Használd ezt a domaint: https://www.ebay.ca/
Én is ezzel küzdöttem pár órával ezelőtt, a kanadai oldalról megy.
-
Soma01
veterán
Ez nem megoldás, csak a probléma megkerülése. De kipróbálom azt az oldalt. Vagy fizetek kártyával...
-
Topikgazda
válasz Soma01 #71805 üzenetére
A problémát nem tudjuk mi megoldani.
Az 1. pont lehet, hogy megoldás, mert így kell fizetnünk ezután. Én látok is logikát benne, mert sokan nem aktiválják sem az eBay-n, sem a PayPal-n az sms-s belépési védelmet, ezzel a módszerrel "rá van kényszerítve" hogy legalább a fizetés 2 lépcsős legyen, mobilon kelljen engedélyezni és így megelőzhető a "feltörték a fiókom és vásároltak a nevemben" probléma.
A 2-vel igazad van, az a probléma megkerülés. De azért is írtam ezt: ha sürgős a fizetés.
A 3. meg az esetek nagyobb %-ában megoldja. Mint írtam, ide be van dolgozva az amit az ügyfélszolgálataik javasoltak.
Jeleztem, kértem segítséget, válaszoltak.Van 4. megoldás is, de az nem igen viszi előre a dolgokat. Megvárni amíg rájönnek a hibára és kijavítják.
A probléma az, hogy legtöbbünknél normálisan működik, így nehéz megtalálni, hogy kinél miért nem megy a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Tudok (2) kártyával is fizetni és az is elég biztonságos, mivel az csak egy alszámla kártyája amin nem tartok pénzt csak akkor és annyit vezetek át rá amikor és amennyire szükségem van.
Úgy néz ki, nálam mélyebb a probléma, mivel a mobil app-on sem megy és azon keresztül még soha nem fizettem (csak összeválogattam a tételeket) de most amikor próbáltam, most sem ment. Más gépen sem ment, ami még soha nem látott ebay-t és paypal-t sem.
A segítséget pedig köszönöm!! Tudom, hogy itt maximum azokat a tanácsokat tudjuk megbeszélni amire mi vagy mások rájönnek ill. a támogatási csoport ajánl. Közvetlenül nincs beleszólásunk a megoldásba...
-
Topikgazda
válasz Soma01 #71808 üzenetére
Egyértelmű. Fiók specifikus hiba, de a "számítógépes trükkök" elküldhetnek egy "feloldó kódot" ezért van javasolva, így az hogy a gép nem látta az nem lényeg, mert a böngésződ viszont igen és a náluk eltárolt adataidat is előhozhatod akkor amikor belépsz ez eBay-re. Utalnék itt a Google Smart Lock-ra egy példaként, az minden eszközön eléri a náluk tárolt adatokat.
Azért köszönettel venném, ha megosztanád hogy nálad melyik módszer működik vagy nem működik.
Az hogy a kanadai oldalon belépve fizetsz a PayPal fiókodon keresztül a hozzárendelt bankkártyával az a normális fizetési mód, csak más eBay oldalon lépsz be.
Valójában ennél semmiben sincs változás azon kívül hogy működik, mint amikor az UK vagy a USA oldalon belépve fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
PainKiller13
őstag
SZiasztok!
Paypallal nem enged bejelentkezni fizetésénél, ha kártyával kifizetem arra ugyanúgy van védelem?
-
Topikgazda
válasz PainKiller13 #71810 üzenetére
Nincs. Akkor csak egy bankkártya adatfeldolgozó fizetési kliens funkció a PayPal
Csak a akkor van védelem, ha a PayPal fiókba történő belépés után azt ott lévő fizetőeszközzel történik a fizetés és a PayPal vásárlási történetben ott a vásárlás.
De ha egy kicsit visszaolvasol (5-6 hozzászólás) erről a problémáról folyik az eszmecsere több napja.[ Szerkesztve ]
-
Lacc
aktív tag
válasz totyak #71799 üzenetére
Meglehet, de a küldeményeknek (csomag, levél, NER lovag küldeménye, stb.) van azonosítója, ami alapján nyomon tudják követni.
Bár szóse róla, hogy nem kötelező kiadniuk neked. Van olyan eladó aki megosztja veled, van aki nem. De ha külfölddel bonyolítod le a számlázást, általában ki kell töltened neked vagy neki egy olyan nyomtatványt amin rajta van a küldemény azonosítója. (Lásd futár cégek, de postán nem szokás)"aláírást nem kérnek ezekre a csomagokra" - ez fura, nálam mindig alá kellett firkantani egy elismervényt, hogy átvettem... és személyi lakcímkártya is kellett, magyar megyeszékhelyi postán.
[ Szerkesztve ]
-
Lacc
aktív tag
válasz PainKiller13 #71810 üzenetére
Ez a Paypal-os dolog simán lehet azonosítási probléma.
Paypal account esetében a Névnek hajszál pontosan ugyanolyannak kell lennie mint a pénzügyi intézetednél, agy a kártyádnál, még ékezetekkel is. Nálam is volt ilyen visszajelzés, hogy nem 100%-ig (második keresztnév helyét angolosan írtam középre ).
Szigorúbban veszik itt az azonosítást, mint a 2 éves USA vizum esetén. (Ott még csak nem is kellett a második keresztnév).Ha ilyen problémád van, akkor igen, fizetésnél simán lehet, hogy nem tudsz belépni, de külön bekéne jelentkezned a fiókodba.
-
Shingen
addikt
-
Topikgazda
Hidd el hogy nem PayPal hiba, mivel más helyen fizetve mint eBay nincs gond. Az eBBay fizetési klinsében történt változtatás miatt néhány fióknál jelentkező gond.
Fizetésnél nincs név ellenőrzés. Az e-mail címmel fizetünk és a többi szükséges információ az ugye el van tárolva.
Az viszont igaz, hogy ha bankkártya és bankszámla van hozzáadva, akkor a banki név, cím egyezni kell a fiókban megadottal.
Mivel ismerik a magyar dolgokat nem kell a nevet angolosítani.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz darvinya #71817 üzenetére
Esetleg a műanyag burkolat a fekete, és a tiéden nem szerepel a stainless szó, electronic digital calliper van írva.
A szövegben is több utalás van az acélra.
Ha a te termék leírásodban is emlegetik a stainless steel-t és nem azt kaptad, akkor meg kellene reklamálni.
Én tényleg láttam már ezt a fajtát fém testtel.
Ez is az csak ezüst a burkolat, nem fekete
De igazad is lehet és csali képet tettek fel.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Valami azonosító szám nyilván létezik postán belül, az tény, de erősen kétlem, hogy akár a külföldi posta, akár a magyar elkezdi keresgetni ez alapján, hogy hol van, hol akadt el. Azt meg végképp nem hiszem, hogy az angol posta felveszi a kapcsolatot a magyarral, hogy nézzenek már ennek utána. Mivel egy standard levelet várok (Royal Mail International Standard), szerintem (bár ez nem 100%) nincs is az eladó kezében semmilyen papír a feladásról. Ha én feladok egy standard levelet külföldre, szerintem én sem kapok semmit. Ahhoz nyomkövetettnek, ajánlottnak kellene lennie. Nem is tudok mit mondani itt a helyi postán, mert nincs semmi azonosító a kezemben, csak hogy várok egy levelet és nem jön meg. De az meg tuti, hogy a magyar posta nem fog az angollal erről diskurálni. Őszintén nem tudom, hogy valahogy rá tudnának-e nézni nekem.
Az aláírásos témához csak annyit, hogy nemrég szintén jött egy ilyen standard levelem, nem kértek semmi aláírást. Mikor milyen kedvük van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Itt a topikban nem jelezték annyian a hibát, így ha 20-30 még akkor is igaz lehet az hogy legtöbbünknél és itt én az eBay felhasználókra értem még mindig, most normálisan működik.
És az is igaz, hogy ezt az eBay még mindig egyedi fiók hibának gondolja.Tavaly október óta van ez a hiba, nem j-2 napja.
Ennél a 20-30 embernél az 1-2 nap előtt mint nyomtak ezen a képernyőn:De igazad van, a számokat nem ismerhetem, akkor így fogalmazok: van aki tud normálisan fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha jól számoltam 6-an jelezték és ennél többen vásárolnak a látogatói közül..
De igazából az lenne a kérdés, hogy a problémások közül ki tud csak kanadai oldalas módszerrel fizetni és a másik 2 módszer egyáltalán nem segített neki.
Az is érdekes lenne, hogy mit válaszoltak az eBay és a PayPal részéről nekik, mert esetleg lenne új megoldási javaslat a problémára.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PainKiller13 #71830 üzenetére
És mindent kipróbáltál? Sem a személyes, sem az üzleti eBay fiókoddal nem tudsz vásárolni és fizetni?
Mert azt most már tudomásom szerint tudják és figyelik is, hogy a szerződési feltételek szerinti fiókok legyenek egy felhasználónál. -
Shingen
addikt
PP jeleztem nem jött meg a rendelt csomagom, többször vissza adták az árát, erre most ezt küldték:
Deadline to respond: 10 February 2018
We encourage you to work directly with minigearbest to resolve this problem. Most of the time problems like this can be resolved quickly and amicably through the Resolution Center. You'll be able to review the transaction details and communicate with the seller there. We will notify you when your seller posts a response to your message.
The deadline to either mark this case as resolved or escalate it for our attention is 10 February 2018. You must mark the case as resolved if you reach an agreement with the seller or escalate the case to a claim if you cannot resolve it. If you take no action by 10 February 2018, this case will close automatic
Ha jól értem reklamáljak az eladónál, de mi ez a Feb. 10. dátum?
PP akkor lezárja az ügyet, de akkor ki fizet nekem vissza, ha a PP sem akar?風林火山
-
Topikgazda
válasz Shingen #71832 üzenetére
Nem értem, ha többször adták vissza az árát, akkor arra minek PayPal dispute? Küldd vissza nekik a felesleges pénzt.
De az van, hogy ha nem tudsz megegyezni az eladóval, akkor február 10.-e előtt emeld claim-re (escalate) a dolgot, mert akkor vége a dispute-nak és nem fog történni semmi. Ez lenne az a dátum.
De nézd meg a PayPal topik Összefoglalóban a 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása-t és akkor szerintem egyértelmű lesz a szituáció.
A PayPal javaslata szerint mindig az sorrend, hogy előbb az eladónál -főleg ha van saját vásárlói védelme- ott kezdeményezzük a probléma rendezést és azután fordulunk a PayPal-hoz, ha nincs megoldás.[ Szerkesztve ]
-
Shingen
addikt
Nem értem, ha többször adták vissza az árát, akkor arra minek PayPal dispute? Küldd vissza nekik a felesleges pénzt.
Ezt hol látod?
Sehogy nem adtak vissza pénzt, ez a baj, se pénz se csomagA,úgy meg a PP pont a 9 pontban írtam nem jött meg a csomag lassan 2 hónapja és elvileg el sem hagyta kínát, erre ez az üzenet jött amit fentebb linkeltem.
[ Szerkesztve ]
風林火山
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Shingen #71837 üzenetére
Az esetek nagy hányadában nem kell kardoskodni, azt szép szóra is vissza szokták adni, tartva a negatív értékeléstől, és ehhez csak egy sima kérdést kell intézni az eladóhoz, még csak ügyet sem kell indítanod. Ráadásul ez a megoldás mindkettőtöknek jobb, mert hosszútávon rád sem vet feltétlenül jó fényt, ha azt látják ilyenkor az ügyintézők, hogy sokszor kérsz visszatérítést. Ha le tudod zongorázni az eladóval privátban a dolgot, akkor nyoma sem marad, és a pénzedet is visszakapod. Ha pedig nem együttműködő, még mindig nyitva áll a lehetőség, hogy ügyet nyiss.
-
Shingen
addikt
-
NorbertoEco
tag
Sziasztok!
Ebay eladásról szeretnék némi információt kérni tőletek. Igazából nem is az eladásról, hanem inkább a postázásról. Milyen költséghatékony megoldásokkal lehet postázni Magyarországról külföldre? EU-n belül illetve EU-n kívülre?
Régen nekem a postakész borítékot ajánlották, mert abba belefér egy kisebb doboz és nincs súlykorlátja, de most mintha megváltoztak volna a feltételek nem? Valami levélvastagsági maximum határ lett megszabva vagy rosszul tudom?
Nekem minden lehetséges tipp és tanács jól jönne, mert van néhány olyan cuccom amit a "híres" e-bay világában szeretnék eladni, de addig nem akarom meghirdetni amíg nincs letisztázva a fejemben a postázási feltételek, lehetőségek és minden ezzel kapcsolatos szabály és buktató.
Tudnátok ebben nekem segíteni?
Természetesen nem csak a magyar posta érdekel mint lehetséges megoldás. Természetesen nyomon követés az alap meg ajánlott küldemény.Ha tudtok ebben segíteni akkor azt megköszönném.
Várom a válaszaitokat.Üdv.
Kérsz egy falat falat? Szólt a falat faló, fa ló.
-
Tamy
senior tag
Nálam ma kezdődött, csütörtökön még rendben volt. A PayPal bejelentkező ablaka még bejön, de utána már csak pörög és pörög, nem tud belépni. A három módszerből egyedül a kanadai oldalas működik.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
csaba17
senior tag
válasz Soma01 #71845 üzenetére
16.-án vásároltam utoljára ebayen, most kaptam listát, hogy mit kellene, 23db tétel, nálam is előjött ez a hiba.
ja és mindig a mayba later-ra mentem.
a kanadai oldal biztosan jó lenne, de ezt a 23 terméket nem fogom ott is berakni a kosárba, mert hogy azt nem hozzá át a .com-ról.
asszem megvárom amíg magától megjavul, nekem nem fontosak ezek a dolgok. -
Topikgazda
válasz NorbertoEco #71843 üzenetére
Összefoglaló, 8. Az eBay-n történő eladásról néhány gondolat
Van benne postázási beállítás az eBay-n, postázási módszerek, díjazások stb.
Külföldre a díj emelkedésen kívül nincs változás a küldemények feladása vonatkozásában.
Amit említesz az országon belüli feladás és kézbesítés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...