- Vírusirtó topic
- Windows 10
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Milyen program, ami...?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- DIGI internet
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WhiteWalker
nagyúr
Közbe az eladónak irtam , hogy küldje vissza pénzt , mire ő letiltott!! és a hirdetett terméket is levettem az ebayről!
Gondoltam ebay-n inditok egy vitát , ée küldök egy negativ visszajelzést de csak ennyi van:hibába megyek a "resolve Problem"-re , ez fogad:
Rossz helyen keresem?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz WhiteWalker #68851 üzenetére
A Resolution Centerben próbálkozz, az értékelés meg a Feedback résznél.
-
Topikgazda
válasz 600d-s #68850 üzenetére
Ha valamit megveszel 48 órán belül ki kell fizetned. Ha technikai hiba miatt nem sikerül a fizetés, akkor szoktunk egyeztetni az eladóval.
Ő már elindította a nem fizetett a vevő case-t, erre kaptál felszólítást.
A következőt tudd, abban a pillanatban amikor te próbálkoztál a fizetéssel, neki az eBay rögtön előjegyezte levonásra a 10-12 % jutalékot és csak akkor törlik neki, ha a vevő nem fizet, ha indítja a nem fizetett a vevő case-t.
Mivel 15-e a számlázás forduló pontja és neked még a rendszer ad 4 nap fizetési lehetőséget és csak azután követő nap történik a sztornó, épp ilyen határidős eset vagy.
A te olvasatod azért nem egészen jó.
Az alapszabály az, ha megveszünk valamit azt kifizetjük, persze elállhatsz a vásárlástól, lehet kérni az eladót a törlésre, a jelen esetben sem kell kifizetned, lesz egy nem fizetettségi fekete pontod, de "sajnos" csak 6 hónap alatt 2 ilyen ponttal rendelkezőt tilthatunk le a vásárlásról, mint eladók.
Nem az eladó miatt nem tudtál fizetni. Milyen típusú kártyával nem sikerült?[ Szerkesztve ]
-
600d-s
csendes tag
Köszi a választ.
OTP Maestro kártya, de eddig "számtalanszor" működött. Eddig nem használtam az ebayen a kosarat, ezért az én olvasatom az itthoni vásárlásokra vonatkozik, ahol ugye a kosarat simán lehet üríteni, nem kötelez semmire.Vajon milyen következményekre számíthatok ezután?
Itt a kosaram tartalma:
https://cart.payments.ebay.com/sc/view -
Topikgazda
válasz 600d-s #68854 üzenetére
A Maestro kártya "hírhedt" arról, hogy nem mindig és nem mindenhol lehet vele fizetni. Most te is belefutottál ebbe a hibájába.
Ha a számládhoz tudsz igényleni virtuális Mastercard-ot akkor javaslom, hogy inkább azt használd netes fizetésre.
Hiába linkelted, azt csak te tudod megnézni, a rendszer biztonság miatt más nem.[ Szerkesztve ]
-
600d-s
csendes tag
Csakhogy a fizetés rajtam sem múlott, a hibajelenséget megírtam. Talán Paypal probléma lehetett.
Mivel fizetni nem tudtam, ezért raktam kosárba a terméket, de később más eladónál sikerült megvennem. Ezek szerint az ebay-kosár nem úgy működik, hogyha nem kell a termék, törölhetem. -
Topikgazda
válasz 600d-s #68856 üzenetére
Nem PayPal probléma. A Maestro kártya hitelesítési problémája a bankod felületén. Most nem igazán magyaráznám el 100-adjára.
A kosárba azért tetted mert majd később fizeted, ez rendben is van.
De indítottál egy fizetést ami nem sikerült, ilyenkor nem kosár a téma, hanem lesz egy ki nem fizetett tételed, unpaid item, a Purchase historyban. Nem azonos a kettő.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Megváltozott a vásárlói korlátozás (buyer requirements) beállításának módja. Eddig az adott terméknél a hirdetés kitöltésekor lehetett ezt megadni.
Az új hirdetés feladási listánál ez nem állítható be, hanem egységes, az összes hirdetésre vonatkozóan adható meg.
A megadás lépései:
1. Válasszuk a Account settings -> My Account, Site Preferences
2. A Selling Preferences résznél menjünk a (7. pont lefelé) Buyer requirements-hez, és kattintsunk a Show linkre.
3. Azután az Edit linkre.
4. A megjelenő Buyer Requirements oldalon az adott lehetőségeket ezután állítsuk be a nekünk megfelelőre.
5. Ha végeztünk, akkor a Submit gombbal küldjük el a beállításokat.
Az utolsó kettőt javaslom mindenképp, ha már előtte valamit állítottunk.
Apply above settings to active and future listings és a Don't allow blocked buyers to contact me. -
Tomika86
senior tag
Sziasztok!
-Arrival at inward office of exchange
Jul-09-17, 13:00 PM, HUBUDA
-Arrival at inward office of exchange
Jul-05-17, 04:07 AM, GUANGZHOUA HUBUDA az Magyarország lenne?
Vagy valami kínai település? -
trialboj
őstag
Csak egy átlagos nap ebayen : )) Nem elég hogy szar amit árul, még rohadtul életveszélyes is. Nincs rá mód hogy jelentsem, a termék/kormány nem felel meg semmilyen biztonsági előírásnak, és ezt az eladó el is ismerte?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
-
oke
senior tag
válasz tomi5244 #68864 üzenetére
Nem akarlak elszomorítani, de nem fogod gyorsan megkapni, ha csak nem lesz szerencséd.
Nekem 06.22-én jelent meg a csomagomnál itt, hogy vámköteles (illetve "csak" áfaköteles lesz) és még aznap, hogy adatbekérés.Elküldtem nekik a szükséges dokumentumokat rá két napra. 06.28-án változott erre: Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents . Azóta semmi... -
Peti06
csendes tag
Sziasztok!
A Személyes menümben a "Sold" menüpontra kattintva ugye kiadja az eladott termékeket (nálam csak 1 van ott). Ott egy sorban kiírja egymás mellé, hogy:
Awaiting Answer, Awaiting Total, Awaiting payment, Awaiting Shipment, Awaiting feedback, Shipped.
Namost engem az "Awaiting Answer" opció érdekelne, hogy mit jelent mellette zárójelben az 1-es szám. Tudom hogy maga a szó azt jelenti, hogy 1 valami válaszra vár, de nem értem, hogy mi. Rákattintottam és azt az egy termékemet hozta ki amit már eladtam. Tehát nem értem, hogy mi vár válaszra ennél a terméknél. Ugye ami már megtörtént (pl.: fizetés, postázás) ott egy 0 van zárójelben az adott kifejezés mellett. -
tomi5244
őstag
Tied mennyibe került? Nekem két ip kamera lesz, műszaki cikk révén nagy az esély, hogy átvizsgálják. - Mármint, hogy nem csusszan át az áfa kötelességen. Nem lenne gond, csak történjen valami.
Amúgy pár hónapja rendelt öcsém autóalkatrészt bőven az érték határ felett, de simán átcsúszott, nem kellett pluszba fizetnie. Bár nekem ez a Hollandiai feladás fura
[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
válasz Cirkaloo #68877 üzenetére
Természetesen ránéztem az üzeneteimre, de nincs új üzenet a fiókomba, tehát olyan kérdés vagy bármi üzenet nincs amit már ne láttam volna.
Aki megvette az említett termékemet, annak küldtem egy üzenetet, hogy feladtam a cuccot amire Ő visszaírt, hogy köszöni a tájékoztatást, tehát ennyi párbeszéd történt közöttünk, csak akkor nem értem miért van egy 1-es szám a "válaszra várva (Awaiting Answer)" opció mellett ennél az eladott termékemnél. Nem írt senki és nem várok választ senkitől tudtommal... -
Tomika86
senior tag
Nincs kinnt semmi új info.
Viszont ez volt aminél ezt láttam:
-Departure from outward office of exchange
Jun-30-17, 04:56 AM, GUANGDONG
Ekkor azt mondtuk ekkor indult útra a csomag. De így hogy ma megjött kétlem hogy jó az info, mert 10 nap alatt nem ért volna ide.
A Shippednél viszont Június 8 volt. Mindegy, megjött a tablet kijelzőm épségben.
Rendeltem a tablethez Június 10.-én keretet is, ez június 20.-a körül itt volt, pedig később vettem -
knoxhu
senior tag
Lehet eladási limitet növelni anélkül, hogy bármit is eladnék?
Egy magas értékű termékem van, nem sok kicsi és így nem lehet ebayen eladni a jelenlegi állás szerint... -
Topikgazda
válasz knoxhu #68884 üzenetére
A magán fiók esetén nem, üzleti fióknál magasabb az induló összeg lehetőség, de ahhoz meg a vállalkozási dolgok is kellenének.
Attól is függ, hogy mit akarsz eladni. mert van fiók limit és kategória limit. ha 90 napnál régebbi a fiókod meg lehet próbálni kérni emelést.
Most neked mennyi egyébként?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz knoxhu #68886 üzenetére
Emelést nem csinálnak, mert ahhoz sok kisebb dolgot kéne eladnom.
Ahogy gondolod. Bár nem egészen így van. 2 eladás után havi 5000 $-os lett annó a keretem és magán fiók.
Azért írtam, ezt: meg lehet próbálni kérni emelést. mert ha van egy 500 $-nál nagyobbt értékű dolgod és eladod abból nekik is lesz nagyobb jutalékuk és eseti emelést adhatnak. Egy próbát megérhet. Bár ha már elutasították, akkor tekintsd tárgytalannak a javaslatomat.[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
wordery nevezetu eleg nagyocska angol konyvshopbol vettem 4 konyvet.
eleg vastagon raszamoltak konyvenkent a teljes szallitast. gondoltam nem olyan nagy baj majd irok (ha mar maguktol nem megy), hogy esetleg adjak vissza kulonbozetet mert nyilvan nem annyi lesz egy csomag mint 4 egyenkent.
volt mar ilyen, van amelyiknek a webshopja egybol tudja ezt kezelni van amelyik rendeles utan kuld egy szamlat, vagy refundolja postazas utan a difit. masoknal nem volt ez gond (monster bookshop,ogma books,stb).
na erre visszairtak hogy az en kiszolgalasom erdekeben nincs mod a kedvezmeny adasara mert ha valami konyv nincs epp rakrtaron akkor azt kulon kell kuldeniuk es ez nekem jo. navazze, eleve olyanokat rendeltem ami mind raktari es komolyan kivancsi leszek, hogy 4 csomagban kuldik az egy ordert vagy egyben. mert ha egyben lesz akkor tutter reklamalni fogok. nem tom ekkora nagy cegenek miert jo ez a kicsinyes lehuzas.Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz radi8tor #68891 üzenetére
Hát nem tudom, ajánlott csak elsőbbségivel együtt fizethető, valami nem stimmel. Érdekes postást fogtál ki, a kézbesítésre vonatkozik az elsőbbség, az USA postás nem repül.
Elsőbbségi 5 - 10 nap vagy a másik 7 - 21 nap. Az utóbbi esetében a 15 napnál több kézbesítési idő gond lesz, az a 140 Ft megéri azt, hogy gyorsítva foglalkoznak vele.Posta terméklapok 22. 1 Ajánlott
Nemzetközi viszonylatban csak akkor vehető igénybe, ha a levélküldemény vagy a vakok írását tartalmazó küldemény elsőbbségiként kerül feladásra. -
Zsolt1
tag
Sziasztok!
Nemrég rendeltem egy kijelzőt telefonhoz (ebay+paypal), ami hibásan érkezett meg/alapból rossz volt amikor feladták (az egyik szalagkábel le volt szakadva a kijelzőről). Szerencsére készítettem videót a kibontásról, amin látszik, hogy a csomag kibontásakor is hibás volt. Tegnap érkezett meg a termék, és egyből írtam is az eladónak (még csak a sima ebayes kérdésem van a termékkel kapcsolatban módszerrel) és ő azt kéri, hogy küldjem vissza neki a hibás terméket. Mivel ez az első ilyen ügyem (hibás termék) leírom, hogy az összefoglaló alapján mit csinálnék és nagyon megköszönném, ha valaki aki már jártasabb ebben átnézné, hogy minden jó lesz-e így.
1. Paypalon aktiválom a visszaküldés díjának visszatérítését (idáig megvagyok ).
2. Case indítása ebayen. (Itt van egy olyan a leírásban, hogy csak akkor ha a requestre nem reagál az eladó - nálam reagált, de csak annyit, hogy küldjem vissza neki a terméket. Ilyen esetben is case kell, hogy legyen valami nyoma, ugye?) Melyikkel járok jobban, ha azt jelölöm meg, hogy nem működik, vagy ha azt hogy sérülten érkezett? A csomagoláson egy karc se volt és egy ilyen szalagkábel nem szakad le csak úgy egy doboz belsejében, a kijelző előbb törik be.
3. Postán visszaküldés. Nekem egy 18x6 cm-es dobozban küldte az eladó a terméket és a súlya a matrica szerint 92 gram volt, gondolom visszafelé is annyi lenne. Erre akkor a díj 1000 HUF (elsőbbségivel) + 890 HUF (ajánlottan) + 440 HUF (tértivevény) lenne, mert az összefoglalóban is ez a küldési módot ajánlják.
4. Vámkezelési nyomtatvány: az eladó kínai címet adott meg, szóval kelleni fog ez is, idefele CN22 volt rajta, viszont kevesebbet értéknek, mint amennyiért vettem (sokkal), és nem tudom, hogy visszafelé is így menjen? Igazából az érték pont a 22 eurós határ alatt van nagyon kevéssel (USD-EUR árfolyamától függően), szóval nem is értem, miért így csinálta. Visszafelé én a valósat írjam rá, amennyiért vettem az ebayen, max majd ő szív a vámkezeléssel a hibás kijelzőjéért, ha annyira kell neki, nem? Nekem a vámmal visszafelé már nem kell foglalkoznom igaz?
5. Paypal csomag visszaküldés árának visszatérítése. Nyomtatvány kitöltése. A kitöltött nyomtatvány és a mellékleteket (képként a számla és a feladóvevény) visszaküldése: paypalreturns@telusinternational.com
Ezeken kívül kell még valamit csinálnom vagy ennyi lépésből már megoldható a dolog? A refundot a termékért mikor kell megkapom? Ha visszaért az eladóhoz a termék, vagy ha igazolni tudom, hogy elküldtem? Esetleg nincs olyan opció, hogy hibásan érkezett termék esetén erőből (értsd: ebay, paypal által) visszafizettetem az eladóval az összeget visszaküldés nélkül? Nem érdekel, ha negatívot ad utána, részemről is azt fog kapni, ha a postán sokat kell szenvedjek a visszaküldéssel.
Előre is köszönöm, ha valaki időt szán a válaszra[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
válasz Cirkaloo #68893 üzenetére
Igen, valóban sokan csinálják ezt. Engem kifejezetten felháborít, majd csendes dühöngésre késztet, amikor egy viszonylag drága postaköltséggel rendelkező terméket megvásárolok, majd nem "költi rá" a küldeményre az általam neki kifizetett postai díjat.
Persze akkor lehet azzal jönni, hogy a boríték, csomagolóanyag ára, meg az idő is költség, amíg elbattyog a postára.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
optikus
senior tag
válasz Cirkaloo #68893 üzenetére
ertem en hogy minden peny kell, bar azert ok eleg komoly ceg a valos vilagban is, ebayon is boven millios ertekeles felett vannak. igazabol szamol vele az ember hogy ennyi a koltseg, ha lejon belole calami annak orulok.
de azt sosem erzem korrektnek hogy ha 2 dologra pl 10 + 10 petak a fuvar de vegul egyben 12 petakert elhozzak akkor az siman atbaxas ha a 8-at nem adja vissza. nekem meg most 4 konyvem van aminel meg tobb lesz a difi ha egyben jon. nem szoktak komoly cegek ezzel jatszani. azert mert megteheti es legalis(bar ebben se vagyok biztos mert megiscsak egy kozvetitett szolgaltatasrol van szo) meg nem azt jelenti hogy korrekt.
persze majd maskor nem rendelek toluk, de azert megreklamalom majd.Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz Zsolt1 #68895 üzenetére
2. A return requestre válaszul írta a visszaküldést? Ha igen akkor kapnod kell egy értesítész az eBaytől, hogy küldd vissza. A Purchese history-ban melyik részen van a vásárlásod?
3. Oké.
4. A CN22, CN23 az ottani vámosoknak kell, az értéket az igazit írd, Kínában nem 22 €-val számolják, mások a szabályaik.
5. A leírásban is benne van, az adott vásárlásnál kell a linkre kattintva kitölteni az adatokat és elküldeni a kérést. Változott.
A leírás végén a nyomtatvány az minta a kitöltésre, ha valamiért nem működne az A verzió. De majd jobban kiemelem.A pénz akkor jár vissza, ha az eladó átvette a visszaküldött terméket, 6 napon belül kell visszaadni a pénzt.
Esetleg nincs olyan opció,...... Nincs, az eladó lemondhat róla, de nálad nem tette. A visszaküldés az alap opció.
Az eladó nem adhat negatívot, vagy pozitív, vagy nem ad.
részemről is azt fog kapni, ha a postán sokat kell szenvedjek a visszaküldéssel.
Ez hülyeség. A postán szenvedni fogasz, mert a postások olyanok. Adj nekik negatívot a panaszkönyvbe.Az alap reakciót kaptad, ezért nem adunk negatívot az eladónak, értsd: visszaküldés után refund.
Ha esetleg az ő hibájából (nem a posta hibája miatt) nem kapod vissza a pénzed, akkor persze miér ne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz optikus #68898 üzenetére
Ne szaladj már előre. Már megkaptad és egybe volt csomagolva?
Megnézted hogy súly alapján mennyibe kerül neki a címedre való küldés?
Eladóként nem vagyok köteles egybe csomagolni a dolgokat, ha ugyanabból rendelsz akkor megadhatom előre, hogy a mennyiség függvényébe vegye figyelembe a tényleges postaköltséget.
Ha mint eladó vállalom a több egybe szállítást, akkor kapsz egybe árat a tényleges súly alapján és azt fizeted.
Itt így vásároltál, nem történt szabályszegés.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest