Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Ma küldte az eBay hogy változott az eBay User Agreement. Sajnos az eladóknak hátrányosan.
    Lényeg, ha "rosszul bánunk" a vevővel hamarabb jönnek a szankciók és némelyik "rossz bánásmód" kategória baromság a pofátlan vevők előnyére.
    Néhány példa:
    Romlik az eladói rangunk ha,
    Negative or neutral Feedback from a buyer.
    Ezzel még akkor is visszaélnekk, ha normálisan kezelve visszaadom a pénzét a szállító --amire nincs ráhatásom- hibája miatt.
    A buyer requesting a return or reporting that an item was not received.
    Új termékek esetén vevő a fogyasztóvédelmi szabályok szerint is elállhat az üzlettől, ha visszaküldi akkor az nekem negatív pont? Biztosítom a törvényi előírásokat és én szívom meg?
    Ha posta, futár cég elveszíti a csomagot azt is én szívom meg?
    Minden hirdetésre automatikus visszaküldést állít be a rendszer? Használt termék, vagy egyedi állapotú esetén is? Persze törölhető, de ne ők döntsék már el előre.

    Ezt még értelmezem: We've made some minor changes to our dispute resolution policy, sajnos nincs kiemelve a pici változtatás. :F

Új hozzászólás Aktív témák