- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- TP-LINK routerek
- ASUS routerek
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- SkyShowtime
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Ma küldte az eBay hogy változott az eBay User Agreement. Sajnos az eladóknak hátrányosan.
Lényeg, ha "rosszul bánunk" a vevővel hamarabb jönnek a szankciók és némelyik "rossz bánásmód" kategória baromság a pofátlan vevők előnyére.
Néhány példa:
Romlik az eladói rangunk ha,
Negative or neutral Feedback from a buyer.
Ezzel még akkor is visszaélnekk, ha normálisan kezelve visszaadom a pénzét a szállító --amire nincs ráhatásom- hibája miatt.
A buyer requesting a return or reporting that an item was not received.
Új termékek esetén vevő a fogyasztóvédelmi szabályok szerint is elállhat az üzlettől, ha visszaküldi akkor az nekem negatív pont? Biztosítom a törvényi előírásokat és én szívom meg?
Ha posta, futár cég elveszíti a csomagot azt is én szívom meg?
Minden hirdetésre automatikus visszaküldést állít be a rendszer? Használt termék, vagy egyedi állapotú esetén is? Persze törölhető, de ne ők döntsék már el előre.Ezt még értelmezem: We've made some minor changes to our dispute resolution policy, sajnos nincs kiemelve a pici változtatás.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!