Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    Kérdésem lenne tapasztaltabb ebayesekhez:

    Rendeltem egy "dashcam"ot. [link] (Ez ilyen kocsiba rakható kamera ami felveszi ami történik és mégegyzser nem engem hoznak ki hibásnak mert a másik kocsiban többen ültek, összebeszéltek és többen mást állítottak mint ami történt.)

    De eleddig nem hozta a posta, (jan20)i a rendelést. Még időben nyitottam rá caset, írtam az eladónak ezt írta vissza:
    """We shipped your parcel on Jan. by China Post.There is no tracking number if item price is under US$50.The logistics company said it might have been a little delayed by China Customs.The way to solve it: we resend a replacement via a fast way for free, about 15-20 days.If you receive double parcels, please refuse to sign one of them, and return it to us automatically, do you agree?If you agree, please kindly close the case first, it really does very bad effect on our store. Then inform us via eBay message after closed, we will arrange the reshipment for you asap. Appreciate for your understanding and waiting for your soon news to follow up. Best regards,"""

    Erre mit reagáljak? Ha zárom a caset ő meg nem küldi akkor ugye buko? Nem akarok inkorrekt lenni de sok bizodalmam nincs mert anno rendeltem egy dashócamot amivel csúnyán megjártam. (fake darab volt.)

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák