Új hozzászólás Aktív témák
-
LosBlancosRM
senior tag
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
Tesztek nem azt mutatják, hogy rosszul jár, akinek nem begyepesedett csakanémet gondolkodása van, és beleül egy ilyenbe. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül e nekik betörni az EU piacra.
Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
Az eddigi európai eredmények mondjuk mást mutatnak.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
cucka
addikt
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
10-20%al olcsóbbak, mint a versenytársak. Azért a "dömpingár" kifejezést én túlzásnak érzem.
Az autók pedig borzasztó drágák lettek. Nyugat-európai léptékkel is nagyon drágák.
Ez amúgy meg is látszik a darabszámokon.
2017-ben az EU-ban 14.9 millió autót gyártottak. Tavaly 10.9 milliót.
2017-ben Németországban 3.4 millió autót vettek. Tavaly 2.6 milliót.Sorolhatnám, a lényeg ugyanaz, a magas infláció, a magas kamatok, és az autóárak pár év alatti 30-40%os növekedése megtette a hatását.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
Egy hasonlóan felszerelt e-Niro 18-19 milla. Ehhez képest a 14-15 meglehetősen jutányos. Az ID.4 (ami épp nem rendelhető) alap-fapad 20 millió. Ha valami 20-25%-kal olcsóbb (ami itt 4-5 millió forint), akkor az elég dömping.
A Dolphin éppenséggel az autónak csak fenntartásokkal nevezhető Dacia Spring után a 11 milliós árával a következő legolcsóbb e-autó a hazai piacon és ahhoz képest tökre autószerű. Kábé egy Mokka-e kategória méretben (ami 14 milla körül van).
Ettől még vannak fenntartásaim, de az árazással épp nincs gond.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
malor
aktív tag
válasz Fritz Teufel #116 üzenetére
Az európai iparra és gazdaságra a kínai állam ( és direkt nem gazdaságot írok) jelenti a legnagyobb fenyegetést. Ennek példája ez az autó is, amiért annyira nem tapsolnak az EU-ban. Nálunk persze most minden jó, ami kínai...mert van az a kínai pénz és nyomás.
-
Ear001
addikt
válasz Fritz Teufel #116 üzenetére
Pedig de.
Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság vezetője már 2023. szeptember közepén bejelentette a vizsgálatot a strasbourgi Európai Parlamentben, hangsúlyozva a tisztességes verseny biztosításának szükségességét. Az intézkedést a kínai elektromos autóknak nyújtott hatalmas állami támogatások miatt kezdeményezték. Von der Leyen a következőket mondta: “Ezeknek az autóknak az árát mesterségesen nyomják le a hatalmas állami támogatások – ez torzítja a piacot. Ez elfogadhatatlan. A világpiacokat elárasztanák az olcsóbb kínai elektromos autók”.”
Hogy von der Leyen mire gondol, azt most a New York Times fedte fel. Az amerikai lap konkrétan a Nio példáját hozza fel. A beszámoló olyan dokumentumokon alapul, amelyek szerint az immár Európában is tevékenykedő autógyártó körülbelül 35 ezer dollárt veszít egy minden egyes legyártott autón. Túlélése tehát a megfelelően magas állami támogatásokon múlna. Egy másik e-autó gyártó állítólag csak 2020-ban összesen 2,6 milliárd dollár támogatást kapott a helyi kormánytól és egy állami banktól. -
doooo
veterán
válasz Fritz Teufel #119 üzenetére
A többi marhaság, mert alapvető dolgokat nem értesz a világpiac, meg úgy az egész világ működésével kapcsolatban.
Védjék meg az érdekeidet, de azért ne túlzottan, mert amúgy Kína nagyon jó, meg nekünk is jó (nem az, persze, de kit érdekelnek ilyen apróságok). Igazából, jobban belegondolva, ne is védjenek meg semmit se, menjen az egész a levesbe, megérdemlik. Mi is mind mehetünk, mert hát ez van, ideje kínaiul tanulni.
Racionális, logikus. Marhaságnak nyoma sincs, bravó.[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
válasz Fritz Teufel #158 üzenetére
"EU micsoda egy korrupt, lefizetett belterjes bűnözői hálózat, az igen is naív, mint öreganyám lánykorában."
Olyannak nincs joga ilyet mondani, aki az x-et egy bizonyos helyre teszi minden választáson. Még most is.
Vagyis mondani lehet persze, csak annyira nevetségesen képmutató, hogy szimplán semmi súlya nincs.
Remélem büszke voltál a friss, Pekingben készült csoportképekre. Történelemkönyvekben fogják mutogatni őket pár évtized múlva.
Új hozzászólás Aktív témák
- BYD Atto 3 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kutya topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Windows 11
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- További aktív témák...