Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz adika4444 #97684 üzenetére

    Én azért tippelnék arra hogy nem a routere a hibás, illetve semelyik hálózati eszköze, mert telefon se működik olyankor. Telefonnak nem kell pppoe, csak optika ont fenekébe.
    Az előbb direkt kipróbáltam hogy ne mondjak hülyeséget, direkt kirántottam csak UTP routerböl, telefon ugyanúgy működött, újraindítottam ONT, mikor felállt telefon ugyanúgy működött (bridge be van). Pár perc után router is újra tudott már csatlakozni.
    Szóval nem fog neki segíteni semmilyen router beállítás, ezt telefon nem működése erősíti sajnos meg, hiba diginél van.

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

  • Beren

    tag

    válasz adika4444 #97684 üzenetére

    Üdv!

    adika4444: Első ránézésre az LCP Echo-t csak még feljebb tudom venni (max. 60 s), kikapcsolni nem igazán lehet. Ahogy a neten rátúrtam, találtam egy olyat, hogy a WAN beállítások Options mezőjébe szúrjam be, hogy lcp-echo-interval 0, ezt most megtettem, de azt nem tudom, hogyan lehet ellenőrizni, hogy ez az opció tényleg beállította-e, amit kell.

    Dragon3000: A jelszintet mérték, amikor kint voltak, azzal nem volt gond. Egyébként itt ülök az oszlopon lévő doboztól úgy 8-10 méterre, ekkora távon az optikai jelnek nem szabad annyit romlani, hogy ez gondot okozzon. Ahogy már írtam is, ugyanebbe a dobozba van kötve a szembe szomszéd (ő valamivel még messzebb is az oszloptól), nála nem volt probléma, úgyhogy szerintem a dobozig is jó a jel (különben ő is szenvedne).

    MadMancs: én is így gondolom - a telefon hibája azt erősíti, hogy nem nálam van a hiba. Persze lehet, hogy a router-em és a telefon is egyszerre döglik meg, de ennek azért kicsi az esélye...

    Beren

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák