- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
LaliPapi
tag
válasz expander #53142 üzenetére
Na ezt hívom én szarakodásnak. Erre utaltam korábban. Sem kedvem sem időm nincs ezekkel foglalkozni, pont elég volt az az 1 óra az ügyfélszolgálaton. Az esetet csak leírtam, hogy ez van számítani kell erre is ha valaki felfele akar majd váltani. Az üf-en jeleztem, hogy félrevezető a tájékoztatás a honlapukon. egy vállrándítással megoldotta és kész. Részemről ennyi volt, remélem ismét nem kell személyesen odamennem évekig.
Mondjuk nem értem, hogy miért nincs a rendszerükben adat arról, hogy milyen eszközök kerültek beépítésre akkor, és esetlegesen milyen cserék történtek a telepítés óta. Ezt látniuk kéne üf. oldalon, így mindjárt gyorsabb és hatékonyabb lenne a tájékoztatás. Nem menne a szokásos bullshit, hogy nem tudom, kolléga meg kell nézze, 30 nap stb..
Szervizmérnökként dolgozom 22 éve, és elég furcsa lenne úgy kimennem ipari területre ügyfélhez, hogy azt sem tudom milyen gépük van, milyen SW FW kombóval, milyen javítások voltak náluk a telepítés óta, és mikor. Ezelőtt 20 évvel is rendelkeztem ilyen információkkal az install base-ről, nemhogy mostanság.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok