Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LaliPapi

    tag

    válasz expander #53142 üzenetére

    Na ezt hívom én szarakodásnak. Erre utaltam korábban. Sem kedvem sem időm nincs ezekkel foglalkozni, pont elég volt az az 1 óra az ügyfélszolgálaton. Az esetet csak leírtam, hogy ez van számítani kell erre is ha valaki felfele akar majd váltani. Az üf-en jeleztem, hogy félrevezető a tájékoztatás a honlapukon. egy vállrándítással megoldotta és kész. Részemről ennyi volt, remélem ismét nem kell személyesen odamennem évekig.

    Mondjuk nem értem, hogy miért nincs a rendszerükben adat arról, hogy milyen eszközök kerültek beépítésre akkor, és esetlegesen milyen cserék történtek a telepítés óta. Ezt látniuk kéne üf. oldalon, így mindjárt gyorsabb és hatékonyabb lenne a tájékoztatás. Nem menne a szokásos bullshit, hogy nem tudom, kolléga meg kell nézze, 30 nap stb..

    Szervizmérnökként dolgozom 22 éve, és elég furcsa lenne úgy kimennem ipari területre ügyfélhez, hogy azt sem tudom milyen gépük van, milyen SW FW kombóval, milyen javítások voltak náluk a telepítés óta, és mikor. Ezelőtt 20 évvel is rendelkeztem ilyen információkkal az install base-ről, nemhogy mostanság.

Új hozzászólás Aktív témák