- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dorika87
őstag
Sziasztok!
Tv vásárlás előtt ellők. A kiszemeltem egy LG LA620S típusú Full HD led tv. Nem olvastam végig az egész fórumot, nézzétek el nekem... elég kezdő vagyok a témában, ezért is gondoltam arra, hogy hozzátok fordulok. Digi kábeltv-vel rendelkezem egy panellakásban. A Digi+ csomagra vagyok előfizetve (3100ft/hó) Régi hagyományos tv készülékem van még jelenleg, tehát eddig nem volt szükségem setop boxra. Most viszont elgondolkodtam azon, hogy ha meglesz a tv és bedugom az antennát a tv-be, akkor vajon digitálisan fognak jönni az adások, vagy ehhez érdemes igényelnem egy boxot, hogy tudjak hd adásokat is nézni?
Abszolót nem értek hozzá, úgyhogy ha hülyeséget kérdeztem akkor előre is elnézést érte.
Csak szeretnék tisztán látni mire megérkezik az új tv, hogy mit érdemes még tennem az ügy érdekében.
Tehát a kérdés lényege, hogy ha antennával használom a tv-t akkor is lesz olyan szép a képminőség illetve hd adások mint egy boxal? Köszönöm a segítséget! -
dorika87
őstag
Köszönöm. A kódolt csatornék nem érdekelnek, nincs is előfizetésem rájuk és nem is szeretnék.
Csak egy kicsit megkavart a digi honlapján, hogy Média eszközök (digitális, HD és kódolt adások vételére)
Úgy értelmezem, hogy a digitális és HD adások vételére kell setop box. Mert azt hallottam, hogy nem olyan szép a képe ha antennáról nézem a tv-t mint amikor boxról, és ezért nem értem most ezt a dolgot.
A digi egyszerre analóg és digitális jelet is ad? Mivel most régi crt tv-m van és azzal nézem csatornákat. -
dorika87
őstag
válasz DelArco #27447 üzenetére
Szia! Nekem egy LA620S-em van és nem volt problémám a csatorna kereséssel. Valóban elég csak az antenna kábelt bedugni és már jön is minden digitálisan (legalább is nálunk a panelben így van) Elindítottam a keresést és kis idő után elkezdett keresni. Mondjuk kellett várnom jó pár percet mire elindult a keresés, de nyugodtan kivártam. Én a biztonság kedvéért bejelöltem a kábelt és a műholdat is, és mindent megtalált. Legalább is gondolom, mert 109 csatornám van digitálisan jelenleg, ebből duplán vannak meg azok amikből létezik HD csatorna is. Előszőr csak az antennát jelöltem be véletlen és akkor úgy tűnt csak az analóg csatornákat találta meg, mivel a műsorújság sem jött be és infókat se tudtam nézni a csatornákról, de aztán újrakerestem kábellel és frankón bejött minden. Az én csomagom is Digi+.
Szerintem próbálkozz még, esetleg olvasd el a használati útmutatót hátha írnak benne hasznosat. -
dorika87
őstag
-
dorika87
őstag
válasz zichie #27464 üzenetére
Egyébként igazad van, mert összeszámoltam a digi honlapján lévő digitális csatornákat a digi+ csomag kínálatában és összesen 120 csatorna van (rádiók nélkül)
Úgyhogy majd ha hazaérek újra keresek, de azért nem értem, hogy azt a 11-12 csatornát miért nem találta meg nekem március 26-án.
Elképzelhető, hogy Pesten valamiért nem talál meg mindent?
Vagy érdemes újra lefuttatnom a keresést? -
dorika87
őstag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Kb. egy hónapja használom az új Lg tv-met. Digi+ csomagom van és digitálisan jönnek a csatornák és néha elég zavaró, hogy gyenge a jel... de ilyen random szerűen.
Van amikor fél óráig jó egy csatorna aztán elkezd szaggatni a kép és a hang. Ha elkapcsolom egy másik csatornára és vissza kapcsolok akkor általában jó, de aztán van amikor újra kezdi és néha a kép is teljesen elmegy, és kiírja, hogy nincs jel.
Szerintetek ha kihívom a digiseket akkor ők lényegében mit tudnak csinálni, hogy jól működjön? Esetleg kábelt cserélnek, mert lehet megtört vagy ilyesmi amikor hétvégén rendeztük a szekrénysort. Vagy mit lehet ilyenkor még csinálni?... (ha pl. megtört, elvágják aztán újratoldják a coaxot?) Mert úgy emlékszem, hogy egy hete nem jelentkezett ilyen jellegű probléma mióta használom a tv-t, csak most vettem észre hétvégén miután pakolgattunk.
Köszi a válaszokat előre is. -
dorika87
őstag
válasz SpongyaBob #27573 üzenetére
Nincs megosztva a kábel.
-
dorika87
őstag
válasz Flashget #27574 üzenetére
Hétvégén is tapasztaltam, de ma is miután bekapcsoltam a tv-t jelentkezett pár perccel később. Viszont kb. szombat óta tapasztaltam csak ilyet, és nem tudom, hogy azért mert pakolgattuk a szekrényt, vagy mert a diginél van valami hiba. Az is érdekes, hogy nagyon randomszerű. Van amikor órákig nem akadozik a kép, de van amikor már a bekapcsolás után pár perccel jelentkezik, és miután kapcsolgatom a csatornákat megint nincs fél óráig, óráig. Úgyhogy egyelőre számomra is rejtély a dolog, ezért is gondoltam, hogy írok ide.
-
-
dorika87
őstag
Én úgy emlékszem már csütörtök este egyforma volt a TV2 ill. STV2. (X. ker)
-
dorika87
őstag
válasz Kajla5 #28123 üzenetére
X. kerületben nem panaszkodom egyik szolgáltatásukra sem. TV, internet, telefon is digis.
Internet nálunk nagyon ritkán áll le. Talán évente kétszer, és akkor még sokat mondtam. Vezetékes telefont is elég sűrün használjuk, majdnem minden nap, és ott sem szokott probléma lenni. Bátran tudom ajánlani.
Most vannak náluk akciók is ha bővíted a csomagodat (azaz több szolgáltatást veszel igénybe)
Itt tudsz utána nézni: [link][ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
válasz vittorio7 #28128 üzenetére
Hogy lehet harmadszor is megkötni ezt az okos csomagot.
Nekem jelenleg az a problémám, hogy mindhárom szolgáltatást igénybeveszem (internet, tv, telefon)
Ezek közül pedig Topnet, Digi+ és Digifon500-am van hűségvállalás nélkül. Tehát ahogy értelmezem a leírást, én semmiképpen nem vehetném igénybe ezt a szolgáltatást, mert nem bővítenék a szolgáltatáson, maximum vállalnék szívesen 1 vagy 2 év hűséget, de ugyanezzel a felállásal netet, tv-t illetve telefont tekintve.
Szerintetek adnának kedvezményt a jelenlegi 8300ft/hó havi díjból, illetve érdemes megjátszani ezt az okos csomagot, hiába van már mindhárom előfizestéem, hátha tudnának mondani valamit erre. -
dorika87
őstag
válasz Flashget #28130 üzenetére
Értem. Ez abszolut jól hangzik, de sajnos nálunk nem játszik, hogy lemondjuk a telefont, mert digifon 500-at már nem lehet kötni, és amikor mi kötöttük ez nagy lehetőség volt, mert 500ft a havidíj és ingyen hívom az összes vezetékest. Tehát akkor más megoldást kell találnom. (mondjuk tv-t meg internetet nem mondanék le 3 hónapig, de majd kitalálok akkor valamit
-
dorika87
őstag
válasz vittorio7 #28132 üzenetére
Ez se hangzik rosszul. Jelenleg papíron édesanyám nevén van úgy is az előfizetés, mert amikor kötöttük a digit, akkor még az ő nevén volt a lakás, azóta már a lakás az én nevemre került, csak nem akartunk átiratást fizetni, mert nem láttuk értelmét, mert lényegében előtte is én intéztem mindent. Tehát akkor lehet mi is meg tudnánk valami ilyesmit csinálni.
Ha jól értelmezem papíron kiadta a lakást a barátnőjének, és akkor nem történt semmi szerződés felmondás ill. szüneteltetés sem. Hanem ugyanazt a csomagot papíron más személy vette igénybe és így új előfizetőként jogosult volt az okos csomag kedvezményre is?[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
na igen én is erre gondoltam... hogy akkor így ezek szerint nem fogok találni kiskaput, mert hiába csinálnám meg átírással a dolgot, attól még azonos a cím, csak a név a más, és folyamatos lenne a digi szolgáltatás.
Hát akkor buktam az egészet, pedig nem mindegy hogy havont 8300ft-ot fizetek vagy 5810ft-ot fizetek két évig... a fenébe
Miért nincs meglévő előfizetőknek is valamilyen akció...Azon gondolkodom, hogy ha módosítom valamelyik szolgáltatást akkor is részt vehetek az okos csomag akcióban?
Mindenképpen emelni kell vajon a csomagot?
Mert én csak csökkenteni tudnám... és ha ez egy kiskapu, akkor max a tv-t csökkenteném digi+ról sima digire.ui: ja úgy néz ki nem tudnám így sem megoldani, mert ezt írják a honlapon: Meglévő előfizető, ha DIGI+/DIGI + StartNET+ DIGIFON szolgáltatás kombinációval rendelkezik és StartNET előfizetését BaseNETre módosítja. (Ez az opció a normál sebességű kábelnetes (modemes) területeken nem érhető el.)
akkor mindegy is... de azért még gondolkodom, hogy tudnám megoldani.
Talán esetleg járható út lehet az, hogy a visszaveszem a topnetet basenetre... 3 hónapig úgy hagyom és utána jelentkezek, hogy az okos csomag keretében topnetre szeretném módosítani ha egyáltalán lesz 3 hónap múlva még okos csomag, mert nem lehet tudni[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
válasz Flashget #28136 üzenetére
igen egyébként ez lesz, mert már fogalmazok nekik egy levelet, hogy micsoda hozzállás az, hogy a több mint 6 éve hűséges ügyfeleknek akik olyan rendesek, hogy minden szolgáltatásukból a legmagasabb csomagot veszik igénybe és rendszeresen fizetik a számlákat nem jutalmazzák valamilyen kedvezménnyel? (röviden ez lesz a lényege)
de köszi a segítséget...
-
dorika87
őstag
válasz Flashget #28140 üzenetére
Hát van egy sejtésem, hogy nálunk is ez lesz, de azért próbálkozni lehet... aztán hátha. Végülis ezzel nem veszítek semmit. Bár nem hiszem sokra megyek ha azzal fenyegetőzök, hogy megszűntetem velük a szerződést, mert nem számiít nekik egy ember... de majd csak lesz valahogy.
Ha nem érek el semmit, akkor marad így, mert lényegében még így is ők vannak a legjobb ár/érték arányban, de legalább tudom, hogy én megpróbáltam[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
válasz szili.tamas1 #28143 üzenetére
igen, én is erre gondoltam, hogy ez lenne a legkézenfekvőbb megoldás... köszi
-
dorika87
őstag
de ez is milyen hülyeség, hogy akkor sem érvényes az okos csomag, ha startnetről rögtön topnetre módosítok? Elég érdekes, hogy csak akkor érvényes, hogy ha basenetről módosítóm topnetre.
Akkor egyszerűbb ha holnap basenetre módosítok, aztán másnap meg topnetre 2 év hűségvállalás mellett.
Kérdés, hogy ezt csak személyesen tehetem meg az ügyfélszolgálaton? Mert ha két nap kell hozzá, hogy bemenjek akkor ez a kettő nálam csak kedd meg csütörtök lehet, mert akkor vannak 6-ig nyitva (én pedig hétköznap 8-tól 4-ig dolgozom)
De akkor jövő héten lehet megjátszom kedden illetve csütörtökön ezt. Legalább elindulok valahogy.[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
válasz fody73 #28151 üzenetére
Szia. Köszönöm, hogy leírtad a személyes tapasztalatodat, így nem kell felesleges köröket futnom. Nekünk fontos, hogy megmaradjon a digifon 500, mert elég sokat hívunk vezetékest és lényegében 500ft havi díjért annyit telefonálunk amennyit akarunk, és ez "ajdánék" számunkra. Tehát nem is kérdés innentől kezdve hogyan döntünk. Így hát marad a jelenlegi havi 8300ft (máshol nem lehet kapni ennyiért 120 digitális adást, 80/25-ös netet és 500ft-ért annyi hálózaton belüli telefonálást amennyit el sem tudok képzelni Így nekünk nem érné már meg variálni ezzel az "okos csomaggal".
Amúgy a topnet sem lenne létfontosságú, de amikor megkötöttük úgy voltunk vele, hogy 4700,- Ft havi díjért sehol nem kapni ilyen sebességű netet, akár letöltést vagy a feltöltést nézzük, és ezért maradtunk még mindig ebben a csomagban. A router gigabites, tehát azzal nincs gond. -
dorika87
őstag
Sokan érdeklődtök a gigás net után. Ugyan digi oldalán még én sem találtam meg a tájékoztatót, de tv-ben már reklámozzák. Viszont ha elérhető lesz a gigabites internet a diginél, akkor milyen routerre kellene váltanom, hogy meg is kapjam az 1000 mbps-t? Jelenleg TP-Link TL-WR1043ND (V1) routerünk van, de azon csak saját hálózaton megy át a gigabit, úgy tudom neten már nem jönne át ez a sebesség. (javítsatok ki ha tévedek, de én úgy tudom ennél a típusnál így van.)
Tehát ha megérkezik egyszer a gigabites net, akkor az emberek többségének vásárolnia kell arra alkalmas eszközt. Nem tudom, hogy nekem megérné csak a net miatt beruháznom egy új routerre tízen x ezerért, mivel a jelenlegi routerrel is nagyon jól elvagyunk 80/25-ös nettel.
Akik érdeklődtök a net iránt van olyan routeretek ami elbírja majd a netet? Ha igen, akkor szívesen vennék egy-két típust aminek érdemes lenne utánanéznem, ha vásárlásra adnám a fejem? Köszi![ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
Sziasztok. Az digi probléma lehet vagy esetleg tv tuner gond, hogy a pár hónapos LG tv-nken nagyon véletlenszerűen elmegy a jel? Előtte többnyire akadozik a kép és a hang egyszerre aztán egyik pillanatról a másikra azt írja ki, hogy nincs jel, ilyenkor ha másik csatornára léptetek és utána rögtön vissza arra amit az előbb néztem akkor azonnal megjavul, de lehet pár perc múlva megint előfordul a hiba.
Annyira random szerűen csinálja (csak digitális adásoknál, analógnál nem tapasztaltuk) hogy kezdem feltételezni, hogy a tunerrel van gond, de nem tudom hogy bizonyosdhatom meg.
Azért írtam ide, hátha más is tapasztal ilyet és akkor kiderülne, hogy ez a digi hülyesége inkább.
Mert így nem tudom, hogy a diginek jelentsek hibát vagy az Lg-nek.
Már arra is gondoltam, hogy rákötök próbára egy DVB-T beltéri egységet és megnézem mit produkál mindig tv alatt. -
dorika87
őstag
Az digi hiba lehet vagy a tv digitális tunerével lehet valami bibi, hogy pl. nézek egy tv műsort és egy bizonyos idő után elkezd kockásodni/akadozni a kép ill. a hang és elveszti a jelet, viszont ha váltok csatornát és utána egyből visszalépek az előzőleg nézett csatornára ismét jó lesz, és utána lehet 5-10 perc múlva megint ezt csinálja. Azt tapasztaltuk, hogy analóg adásoknál nem csinálja ezt, és a digitálisaknál is elég randomszerűen. Ez elég zavaró, ezért ki szeretném deríteni a diginél van gond vagy a tv-vel?
-
dorika87
őstag
válasz szili.tamas1 #29345 üzenetére
és ilyenkor mit lehet tenni? Hívjam ki a digit?
Kábelezés miatt lehet gyengébb a digitális adás, mert analógnál nincs semmi gond...[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
válasz szili.tamas1 #29348 üzenetére
Köszi. Toldo/eloszto nincsen, csak a coax megy a led tv-be és boxunk sincs. Akkor viszont be fogom jelenteni a diginek...
-
dorika87
őstag
Ha analóg hibát jelentek be és kihívom a digiseket, akkor fizetnem kell ha ők megjavítják a hibát, esetleg újrakábeleznek vagy stb...?
A másik az, ha bejelentem a hibát, elmesélem az ügyfélszolgálaton, hogy mi a hibajelenség, szaggatnak a csatornák, akadozik a kép és a hang, aztán nincs jel. Ilyenkor lényegében nekem mint átlagfelhasználó nem kell tudnom, hogy ez digitális vagy analóg hiba, tehát abból nem lehet baj, ha azt írják be, hogy analóg hibát jelentettem be?? (Persze én tudom, hogy most digitális csatornákat nézek a tv-n, de ezt az ügyfélszolgálatosoknak illetve a szerelőknek nem kell tudnia).
-
dorika87
őstag
Ma bejelentetem hiábra a kép/hang szakadozást. Azt mondták, hogy 72 órán belül kijönnek és elhárítják a problémát, illetve ha nem a szolgáltató hibája okozza a gondot, akkor ki kell fizetnem a 2500ft-os kiszállást, vagyis hozzácsapják a számlához, ha pedig szolgáltató hiba, akkor megcsinálják természetesen.
Erre nagyon kiváncsi leszek, hogy ez digi probléma, vagy a tv tuneremmel van gond, mert elég furcsa, hogy analóg adásoknál minden rendben van, de amint digitális adást nézek főként HD-t akkor váratlanszerűen elkezd akadozni a kép és a hang is és elmegy a jel, de ez annyira randomszerű, hogy nem tudom mit gondoljak, hogy a jel nem elég erős néha, vagy a tuner hibás, mert ha máshova kapcsolok ismét jó lesz egy darabig, de ha hibás lenne a tunerem akkor szerintem egyáltalán nem működne. Viszont ha a digi oldalát nézzük akkor vagy bejön rendesen a jel, vagy nem... tehát tényleg nem tudom eldönteni mi a rossz.
Ezért vagy kifizetem a 2500ft-ot és ki kell hívnom a Lg szervízt és ők javítják garanciában, de gondoltam előbb megpróbálkozom a digivel, mert talán valószínűbb, hogy náluk van a hiba, aztán ha mégsem, akkor így jártam de valahogy akkor is el kell indulnom, és az első lépést legalább megtettem, 72 órán belül úgy is kiderül, hogy hol van a bibi.[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
válasz CoolBoy323 #29736 üzenetére
Túloldalon a X. kerület Gyakorló utcában van. Biztos sietni fognak. Kitartást.
-
dorika87
őstag
válasz CoolBoy323 #29738 üzenetére
Na, remek. hajrá
-
dorika87
őstag
Sziasztok! Tegnap délben jelentettem be hibát a digi kábeltv-re. Azt mondta a hölgy, hogy 72 órán belül jutni fogunk valamire, vagyis ha kell akkor ki is jönnek a lakásba és megnézik mi a gond.
Mik az általános tapasztalataitok hibaelhárítás terén Nektek? Ma járt le délben a 24 óra. Elvileg a 72 óra szombaton délben fog lejárni, de gondolom hétvégén nem dolgoznak, ezért legkésőbb hétfői nap számíthatok valamire.
Remélem lesznek olyan gyorsak, hogy már holnap sikerül megoldani a problémát. -
dorika87
őstag
válasz Flashget #29750 üzenetére
Valóban vigyázott... mivel ma délután fél 2-kor jött is a szerelő és megoldotta a problémát, csatlakozót kellett cserélni és így pluszban talált még 4-5 digitális csatornát, ami szintén a hibás csatlakozó miatt volt.
Úgyhogy most nincs semmi jelvesztés és szaggatás Szuper! -
dorika87
őstag
válasz mivamma #29999 üzenetére
Nálam is kockásodtak a digitális adások és kihívtam a digit, kiderült, hogy a koax csatlakozó volt hibás, ami előtte régi tv-n ugye nem tűnt fel, hisz ott jöttek rendesen az analóg adások, miután meglett az új tv ott sem jött elő mindig, ezért nem tudtuk hova tenni a hibát, de a végén már kezdett zavaró lenne és gondoltam megpróbálkozom kihívni a digit, hogy nézzék meg és szerencsére kicserélték a csatlakozót, aztán lekereste még egyszer a csatornákat és ennyi, pénzt nem kért. Úgyhogy egy próbát lehet megér.
-
dorika87
őstag
Nem találtam digi vezetékes telefonos topikot, ezért érdeklődnék itt, mert tudom vannak itt akiknek digifon 500-as csomagja van (ez a zárt csomag, tehát nem összekverendő az új digitel 500-al).
Érdeklőni szeretnék, hogy tudja-e valaki annak a csomagnak a most érvényes percdíjait? Mert nagyon tetszik ez az új digitel csomag, melyben 6ft a mobilhálózat, viszont a vezetékes 3ft.
Nekem viszont nagyon praktikus a digifon 500 az ingyenes vezetékes hívások miatt havi 500ft-ért, viszont nem tudom ott pontosan mennyi a percdíja ha mobilt hívok. Ha tudna valaki segíteni megköszönném. -
dorika87
őstag
válasz andrasferenc #33033 üzenetére
Én eddig olyat találtam az ászf-ben, hogy 2012. július 1-ig rendelhető csomag a digifon 500, de olyat még nem találtam, hogy ez meg is szűnne. Kérlek ha megtalálod azt az ÁSZF módosítást ami erről szól linkeld be, köszönöm. Jó lenne ezt tudom, mert ha áttesznek az alap csomagba akkor nem érné már meg nekem, maximum csak ez az új amiben 3ft a percdíj. Egyelőre még díjmentesen számláztak és 500ft havidíjat fizettem, de ez még a márciusi havidíj.
-
dorika87
őstag
Már lejárt a szerkesztési időm.
Szerk: Közben gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot (1272) és beszélek egy ügyintézővel, de erre nem volt szükség, mert elmondták a tájékoztatóban, hogy a digifon 200-asokat áttették a digitel 200-ba és ez a változás a digifon 500-asokat nem érinti, tehát akkor megkaptam a kérdésemre a választ.
Úgyhogy remélem nincs ilyen az ászfben, hogy bárminemű változás történne velünk.De azért köszönöm a segítséget!
-
dorika87
őstag
Okos csomagot csak új előfzetők vehetnek igénybe, ill. azok akiknek eddig csak két szolgáltatásuk volt a diginél és egy harmadikra bővítenek?
Jelenleg hűség nélkül veszem igénybe a digi+ tv csomagot, digi 100-as netet és a digifon 500-at.
Abban az esetben ha a digifon500-at módosítanám digitel500-ra vajon aláírhatnék két év hűséget okos csomagban? -
dorika87
őstag
Sziasztok. Hbo Go-val kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Diginél lehet külön csak GO-ra előfizetni? A többi hbo szolgáltatásra nincs szükségem.
-
dorika87
őstag
Ez nagyszerű.. A hbo oldalán csak azt találom, hogy csak akkor fizethetek elő szolgáltatónál ha már van meglévő hbo előfizetésem.
Tudom, hogy előfizetés nélkül is lehet hbogo-m ami van is, de tv-n nem működik (LG LA620S) mert olyan kódot kér ami csak azoknak van akik szolgáltatón keresztül fizettek elő és nem közvetlen a hbo weboldalán.[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
Sziasztok. Március 29-én elfogadták és rögzítették a kérelmemet Digi film előfizetésre, és azt írták, hogy a szolgáltatás kiépítésének legkésőbbi időpontja a megrendelés visszaigazolásától számított 15. nap. Na most, ez ugye pénteken lejár és azóta nem keresett meg még a digis kolléga, hogy menjen be a Digi Smart Camért vagy ők fogják kihozni a szerződéssel együtt. Érdemes rájuk telefonálnom, vagy várjak még péntekig... bár addigra ugye már ki kéne építeni a szolgáltatás és már csak 2 nap van hátra és letelik a határidő.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...