Új hozzászólás Aktív témák
-
peter889
őstag
De hát a telefonos ügyfélszolgálat is ügyfélszolgálat.
A személyes miben más mint a telefonos?
Amikor bementem a személyesre, egyetlen pacák volt ott. Ő nyilvánvalóan csak jegyzőkönyvet tud felvenni, nem?
De ha azt javaslod, hogy mindenképpen személyesen intézzem, bemegyek úgy valamikor.[ Szerkesztve ]
-
peter889
őstag
Sajnálattal állapítom meg, hogy a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. egy hazug, ügyfélkárosító banda. Hibás tájékoztatással több ezer forinttal károsítottak meg. Majd szemét módon a "válaszlevelükben" azt közlik, hogy a szerződés tartalmazza a helyes tájékoztatást. És elhallgatják, hogy a szóbeli telefonos ügyfélszolgálatukon hibás információval láttak el, miközben az rögzített.
Előzetesen kifejezett kérésem volt, hogy telefonon közöljék a vizsgálat eredményét, megígérték hogy úgy lesz, ám adott szavukkal ellentétben postai úton tájékoztattak. Felhívni sem mertek, ennyire gerinctelenek.
Jellemtelenségüket mutatja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatos nő kérésem ellenére nem volt hajlandó vezetőt kapcsolni, állítván technikailag nem megoldott. Erre én: a XXI. században egy távközlési cégnek nem megoldott a telefonálás?! A nő nem tudod mit mondani.
A nő ráadásul a legelején X. Éva néven mutatkozott be, majd a problémás beszélgetés végére mikor újra kértem a nevét, már Csillának adta ki magát.Nem hagyom annyiban, kikérem a rögzített beszélgetéseket, és lépek.
(Sajnos a UPC még nagyobb rabló, de az külön fejezetet igényelne.)
Mindenkit arra bíztatok, hogy ne hagyja magát, ezek csak addig tudnak rabolni, ameddig hagyjuk.
Az itt közölt állításaimat tudom bizonyítani.
(#50) zsolt501, köszi a tippet, be fogok menni a személyes ügyfélszolgálatukra és ott fogok eljárni. Jut eszembe, a telefonos bejelentésemnél vissza sem olvasták a bejelentett panaszom - ilyet korábban sehol nem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
Nem szeretnék váltani az új csomagok egyikére sem, semmi pénzért, mert havi 500ft,-ért díjmentes az összes belföldi vezetékes szám hívása jelenleg, és nem érné meg egyik digitel sem nekünk, mert így jobban jövünk ki, mivel sok vezetékes számot hívunk.
Szerinted miért lenne érdemes váltani nekem?[ Szerkesztve ]
-
dorika87
őstag
Értem. Nekem fontos, hogy 500ft-ért díjmentes a vezetékes irányba telefonálás. A többit mobillal illetve voippal megoldjuk (saját mobilszám látszódik amikor telefonálok, ez nekem fontos, hogy ne legyen másik telefonszám, jelen esetben a diginél +21-es körzetszámű telefonszám).
Természetesen megértem, hogy neked ez a része fontos, és így jobban megéri, el is fogadom. Nekem még mindig jobban megéri a régi lezárt digifon 500 előfizetés.
[ Szerkesztve ]
-
kgb79
tag
válasz zsolt501 #108 üzenetére
Most kipróbáltam, és ha a telefont rádugom a bejövő kábelre egy utp toldó segítségével, akkor sem jó.
Pedig azt a kábelt amit a Digi hozott be nem piszkáltam. (Gondolom működnie kéne így is, mivel kék - fehér/kék kábelen jön a telefon és az a két középső vezeték pont mint a két eres telefonnál)Esetleg kipróbálná valaki, akinek utp kábelről van leválasztva a telefon, hogy ha nincs készülék bedugva akkor kicsörög e a hívó oldalán.
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● 4iG (DIGI) internet
● 4iG (DIGI) kábel TV
● 4iG (DIGI) Mobil
● 4iG (DIGI) műholdas TV