Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Rayner #37381 üzenetére

    Francokat. Leváltása után azt nyilatkozta, hogy az ah ,megöli a játékot.
    Meg persze. Mint ahogy a dio2 hibája az ah nélküliség volt.
    A baj ott volt, hogy ez a hülye ült ott ahol. Azon kivül, hogy a babát bent tartotta, még op is lett. Ennyi. nem több. Ha nem egy béta játékot vesz meg 10 milli marha semmi baj nem lett volna. Hiszen a mostani újítások nagy része már egyszer kukázva, elhalasztva lett. Majd jött Josh és jól előszedte. Meg olvastak egy kis fórumot.
    Lám lett rendes loot (konzol), lesz mistyc, lesz dark (régi diót idéző) kieg. Szóval Josh koma ehhez picit jobban ért. No a fentiek fényében az ah-l semmi gond nem lett volna.
    Meg ugye kicsit elszabták az árakat. Így minden hülyének megérte így-úgy farmolni. Nevetséges a 250 eurós top ár. Ez egy kínai farmer havi (vagy több havi) fizuja. Horror na. Lett volna max 25 orjó (az se kevés itt keleten) oszt csók. Az ah-ban is a 200 majd 2bill be lett nézve. Amúgy ezeket a seteket (vagy másfajta seteket) immó, zuni elérhetőnek kellett volna lenni pl a kovácsnál. Casual vegye meg nyugodtan. Mondjuk egy baráti 10 orjós áron (5 karinál az már a játék ára ismét).

    Amd - Radeon - Ryzen

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz Rayner #37381 üzenetére

    Nem volt hiba, a hiba ott volt még 1x leírom, hogy lehetőséget adtak az accok közötti bartelezésre. Illetve nem lett volna hiba, ha pl, ha két acc közötti item átadás után accound boundossá vált volna az item.
    A kettő együtt mint ahogy egy éve is mondtam nem működőképes, mert megöli az aukciós házak által nyújtott előnyöket.

    Alapfesz alatt a maximumon túl!

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz Rayner #37381 üzenetére

    "JayW is megmondta az elejé, hogy a dropp az AH/RMAH-hoz van kötve és fordítva. szóval ha a loot-ot kukázzák akkor az AH/RMAH-t is. gyanítom annyira bele van égetve a játék alapjaiba, hogy képtelenek balanceolni erre is arra is így kukáznak mindent."

    Bashiok írta ezt, aki hivatalos fórummókus, tehát fingja sincs a játékfejlesztésről. Hamar vissza is vonta, és át is lett helyezve a WoW csapatba ezután. Tehát ez hülyeség.

    A játék jelenlegi jutalomrendszere és nehézségi szintjei pocsékul vannak összehangolva. Jobb, mint a játék indulásakor, de még mindig nem elég jó, hogy hosszútávon érdekes legyen. Ez az AH-tól független probléma. Az AH problémája az, hogy minimális erő/időbefektetéssel, könnyen elérhetően, nagyon nagy tápot ad. Gyakorlatilag ott van egy CHEAT gomb a játék főmenüjében, és hülye az, aki nem használja. Nagyon nehéz játékot tervezni úgy, hogy a játékosbázis nagy része (nem emlékeszem pontosan, de 95-99%-ot mondtak) megkerüli a természetes jutalomrendszert.

    A Monster Power rendszer bevezetése a jelenlegi formában már AH-tól függő döntés volt. Kellett kihívás azoknak is, akik normális játékkal elérhetetlen szintre fejlesztették a karaktereiket. Ez a probléma tehát közvetlenül az AH következménye volt. Lehet érvelni, hogy megtörtént volna külsős AH-kal is, de kereskedés nélkül nem lehetne MP10-es karaktert összehozni emberi, korlátos idő alatt. Ha nincs kereskedés, akkor nem is kellett volna magas MP nehézséget tenni a játékba.

    A diablofans-es leak-ből látszik, hogy átdolgozzák a Monster Power rendszert. Tehát már régóta úgy gondolkodnak, hogy csinálnak valamit az AH-val, mert az erős MP csak az AH miatt kellett. Ha a magas MP ekvivalens nehézségek bent maradnának a játékban AH-nélkül, akkor a játékosok úgy éreznék, hogy a magas MP a cél, és a külső oldalakra mennének gear-ért (mert a játkban minden drop buff ellenére az MP10 továbbra is túl magas lenne természetes fejlődés mellett). De ha úgy lövik be a maximális nehézséget, hogy egy bizonyos táp-szint felett már nincs értelme fejleszteni a karit, mert tökmindegy, minden oneshot, akkor a külsős lapokon csak egy kisebb addikt réteg fog kereskedni, és a többségnek meg fog felelni a játék természetes jutalomrendszere.

    Lehet úgy nézni az AH eltörlésére, hogy a kocka addiktokkal tolnak ki. Hallani is már a sírást erről az oldalról. De nem ez volt a cél, hanem az, hogy a nagy többségnek, azoknak, akik nem százassával teszik bele az órákat a játékba, élvezetes legyen az a pár óra, amikor leülnek játszani. A kockák csak az intézkedés kollaterális kárához tartoznak, legalábbis jelenleg úgy tűnik, de szerintem ez még nem a mese vége. Lehet in-the-face AH/RMAH nélkül is megoldani azt a problémát, amit az AH/RMAH megoldani hivatott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák