- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Windows 11
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #27249 üzenetére
Nem kell sokféle Gamebalance bejegyzés, csak megfelelően skálázódó affix tierek, amik rare affixeknél már megvannak, és többé kevésbé a legendaryknál is. Csak azt kell meghatározni, hogy egy adott szintű mob dropjának mi a minimum és maximum affix tiere - a rarek így működnek, tehát ismét, csak a legendarykra kell ezt kiterjeszteni. A DB összevisszaságát meg nyilván el tudják bujtatni UI-val.
A CM-ek meg nem találnak ki dolgokat. Azt írják amit a játéktervezők mondanak nekik. Az itemizációról különben is közvetlenül a fejlesztők beszéltek a Q&A-ban és a blogot is ők írják.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #27292 üzenetére
Azért annyira nem nyuszik már a Blizzardnál, hogy ne tudnák megvalósítani a játéktervet. Több mint hat hónap jut csak ennek a fejlesztésére (már ha egyeltalán 1.09-ban benne lesz), de inkább kilenc körül, mert bejelentés előtt már dolgoztak rajta. Nem azt mondom, hogy úgy fogják csinálni, ahogy írtam, csak azt, hogy szerintem ez a probléma nem lehetetlen/megfizethetetlen a Blizzard mérnökeinek. Ha valami nem kerül bele a játékba, akkor az inkább azért van mert nem tetszett a dizájnereknek.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz czpitti #27884 üzenetére
lehet irreálisan magas is csak elérhető legyen
BIS cucc kell a DH-nak, az pedig gold AH-n már nem járja, túl szűkös lett a 2 mrd-os cap. RMAH-n esetleg. Azthiszem ez kielégíti a feltételed, mert irreális magas az ár, de még elérhető
Egyezek a többiekkel, jelenleg normális sebességgel csak MP7-8 pucolható DH-val RMAH-s cuccok nélkül.
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #28406 üzenetére
A rare monk fegyóknak lehet nagyon durva értéke, mint minden rare egykezesnek magas DPS+LS+Socket+Chd esetén. A follower cuccosoknak max koruli mainstat+vita+Allres+chd felett szintén nagyon durva értéke lehet.
Persze mostmár nem érdemes változtatni a tesztelési módokon, csak megjegyzésképpen.
-
Rebourne
aktív tag
-
Rebourne
aktív tag
válasz proci985 #29476 üzenetére
Attól függ, melyik slotra és melyik kasztnak. DH-mnak összesen 800 craftból lett meg kesztyű, amulett, vállas és az alkarvédő. Az alkarvédőn kívül mindegyik best-in-slot, és egyik helyébe sem tudnék jobbat venni GAH-n.
Nem lesz minden új cucc kötelezően jobb a mostaniaknál, természetesen. De amit írtak az Itemization Q&A-ban az a fegyverek erős átrendeződésével jár, és hülyeség lenne, ha a patch utáni fegyverek gyengébbek lennének a mostaniaknál. Tudom, a vakremény szól belőlem, de szerintem a Blizzard már túl van a "hülyeségeket csinálok D3-ban" fázison
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz radi8tor #29479 üzenetére
Természetesen a dexes, max chd-s, 1350 dps-es, kétzsebes Manti jobb mint a sima kétzsebes Manti Olyan fegyver csak a mesében van, az a gond
De tegyük össze a 63-ra felskálázott lassítós, 70-80%-ban átütős Burizát a Cull the Weak passzívval, bármelyik nem-Bombardment Rapid Fire rúnával, és Cold Dmg-t erősítő Jordannal (ami az elmondottak alapján már tényleg a megfelelő skilleket/fegyvereket növeli, és nem a black fegyókra fog rámenni)... Szóval van mit kitalálni, és még nem is szálltam el a fantáziálással, ezt mind mondta már a Blizzard.
Amúgy egy szép rare xbow-om van, amire ha 5%-nál nagyobb upgradet keresnék Manticoreben, akkor már az RMAH-n kellene nézelődnöm. Alternatíva most is van, ha az ember hajlandó kalkulátort használni
-
Rebourne
aktív tag
válasz proci985 #29490 üzenetére
Nincs illyen az AH-n, ami nekem van, és nem is láttam másikat (ez annyira nem nagy szám, mert az utóbbi pár hónapban nem is nézem). Inna övem és maxos Jordanom van, így +14% jön a blackdmg-re. Ebben a buildben kb. az 1 milliárdos Manticorekkel egyenértékű, de onnan már nagyon meredeken drágulnak az árak. Ehhez képest 150 milláért vettem.
Igen, egy jó WH és Manticore már érezhető upgrade lenne, de a kettő együtt még vadászva is sok gold lenne, valahol 1-3 milliárd kb. 10% dps-ért. Ennyivel nem tudok még MP-t se váltani. Túl sok vesződés egy olyan játékkal, amivel nem szívesen játszok már
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz Sirandrish #29497 üzenetére
Az xbow kb. ezt tudja: 1420 dps, 100% chd, 200 dex, socket. Amúgy erős (volt) a kari (hónapokkal ezelőtt), de messze nem OP, 280k unbuff dps (+26% skill, +30% elit), MP6 késavajban Ball Lightninggel, MP9 még ok Spike Trappel, de ahhoz le kell vegyek 200 dexet +150 allresért.
Sorry, nem adok linket, szégyellős vagyok
-
Rebourne
aktív tag
A meglévő karikat semmilyen szinten nem bántják, nem resetelik, ha tesznek be laddert. Csak újakat lehet majd indítani, speciális, mindenkire vonatkozó feltételekkel és a játék többi részétől elkülönített gazdasággal. A ladder karakterek a szezon végén (resetkor) átmásolódnak a non-ladder karakterek közé, nem vesznek el. Ez a ladder lényege, hogy időnként tiszta lappal lehessen indulni, és esetleg mindenféle dolgokban lehessen versenyezni. Az eddig és a közben befektetett idő nem veszik el.
Most gyűjtik az ötleteket és javaslatokat a ladder feltételekre vonatkozólag. Ha mondanivalód van akkor most posztolj a hivatalos fórumba, a megfelelő threadbe.
-
Rebourne
aktív tag
Nincs host player, minden játékot a Blizzard hostol. Tavaly az első hónapokban volt érezhető szerver oldali lag nekem, és mivel egy szerver több játékot hostol egyszerre, olyankor minden játék az adott szerveren belassult. Volt olyan bug is, amivel ezt szándékosan meg lehetett tenni afaik. A hc játékokra elvileg kevésbé terhelt szervereket használnak.
-
Rebourne
aktív tag
válasz Thrawn #32213 üzenetére
Jah, régi az írás a goblinokról de, helytálló, az egyedüli változtatás a Nephalem Valor bonus loot.
Mindegyik dobhat mindent, de mindegyiknek van extrája
Goblin = Sárga zsák = gold
Bandit = Fehér zsák = (régi) blacksmith plan (v1.05-ig kb. 5% eséllyel, azóta ez lehet változott)
Seeker = Fekete zsák = gem
Pigmy = Kék zsák = itemEzt most fejből, de majd kijavítatok
-
Rebourne
aktív tag
válasz Bahama #33089 üzenetére
- Spike Trap build, amit még régen félretettem überezésre: 62 másodperc (288k dps karakterlapon)
- A te Rapid Fire builded szégyentelen lenyúlásával, 27-es RF SOJ, és disces RF DML-lel: 33 mp (281k dps)Mindkét esetben fagyasztós Anatomy Scoundrellel. Határozottan meglepődtem az eredményen, az utóbbi az kb 4.2 millió dps-t jelent, nem hittem volna, hogy van ennyi kakaó a karimban Bár amint elfogy a disc dőlne a kari über ellen szerintem, Nightstalker elkell hosszabb harcon.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
Szerintem is Über Kulle-val kell kezdeni (vagy ahogy te mondod Sorc), a teleportálásnak relatív nagy a cd-je (30-45mp), addig tudod ütni. Legalábbis gondolom, nem csináltam még melee karival. Nem könnyű, belátom, csapattal mindig az volt a taktikánk, hogy a ranged viszi el Kulle-t délre, a többiek Siegebreakert fent tartják északon. És csak én voltam ranged
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #33451 üzenetére
A 9 mp-s Ghom már nagyobb kihívás
http://youtu.be/0yohJ4Gux1k -
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #33481 üzenetére
Hm, vicces ezt nem tudtam, de kipróbáltam, és működik. Már csak arra kell rájönni, hogy mit számol
RIP sebzés: 28.470.568
MfD leosztás: 683.294, ami 5.694.116-nak a 12%-a, ami a 28.5 milliónak kereken az ötöde.[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz tPedro_ #33505 üzenetére
Még nincs patch nap. Nemsokára! (US-ben már aktív a hotfix egy-két órája)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9572657467
1 dollár körül ingadozik az 50 millás stack, kb az előző heti feketepiaci árnak megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
Bejelentés lesz a Gamescomon, Hancu a Diablo kiegre tippel. Már ha a fél veséje tippnek számít
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #33560 üzenetére
Patch év végén-év elején, kieg 2014 első fele. Mindenesetre a patch és a kieg között nem lesz több fél évnél. És ezzel ráteszem a kést a saját torkomra! A Gamescomos bejelentésben viszont én sem vagyok biztos. Hearthstone, Allstars, WoW kieg, SC2 kieg, minden terítéken van.
-
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #33566 üzenetére
Nem lesz semmilyen AH, és mivel USB-s memóriára el lehet menteni az accot (az összes karit egyszerre), lehet házibarkács rollback-et csinálni (dupe és HC kari felélesztés).
Szerk: azért vagyunk itt páran akik nem a Dio3-al kezdték figyelni a játékipar és a Blizzard működését
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #33593 üzenetére
160 nem osztható 50-nel. Általában. A Blizzardnál meg nálad lehet
-
Rebourne
aktív tag
Amiről te beszélsz az inkább WoW mint Diablo. Az érdeklődés fenntartását ladderekkel is meg lehet oldani, nem csak a régi cuccok elértéktelenítésével, valamint új tartalmat be lehet mutatni az itemizáció teljes felülírása nélkül is. Sajnos eddig így ment Diablóban, (1.0.3, 1.0.4, 1.0.5 különösen fájó volt), de szerintem rájöttek már a fejlesztők, hogy nem kóser kb. 3-5 hónaponként a szépen sorsolt ritkaságokat semmibe gyalázni. Ettől függetlenül a loot 2.0 persze ezt fogja tenni, de legalább előtte most egy hosszú, változás nélküli periódus van, és utána én még ettől is sokkal állandóbb játéktérre számítok az itemizáció szempontjából. A Diablo a ritka tápos cuccok kereséséről szól hosszú távon, és ezt az illúziót megöli ha ezek a cuccok patchről-patchre elvesztik a tápjukat.
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #33671 üzenetére
Megoldható úgy is, hogy csak az enchant-tal együtt bound, mint a Marquise-zal gemelt cuccok.
-
Rebourne
aktív tag
A cuccok sorsolása programból megy, és az mindegy hol fut, a szerveren vagy a konzolon. Tudom, hihetetlen, de a szervernek is mindössze néhány véletlen számra van szüksége az ilyen meseszép cuccokhoz, amik a játékban esnek (és nincs köze az AH-hoz, vagy a játékosok számához, vagy a hasonló konteókhoz).
A PC-s és a konzolos változat közötti különbségekhez meg az első Google találat:
http://zisspire.com/diablo3/content.php/252-Diablo-3-Console-Differences[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
Mert hiányzott vérpistikebait gearscore a játékból
-
Rebourne
aktív tag
Legacy run? Mit nyomtok Dio1-et vagy 2-t?
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #34028 üzenetére
Vicc volt, lol
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #34119 üzenetére
A játéktér belső logikája 2 dimenziós. Nincs szabad Z koordináta (csak a megjelenítésben és a fizikai motorban, de ezek nincsenek kihatással a szerverre, csak a kliens oldali látványra). Vagy helyesebben a Z koordináta mindig X, Y, és a térkép függvénye. Ezért olyan bugos minden monszta, ami ugrik vagy repül (lacuni dobálók és a molokkok főleg), ill azok a képességek sem okésak amik szintkülönbségről vannak ellőve.
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #34137 üzenetére
Ez nem mond ellent annak, amit én írtam. A szerver nem kezeli a Z koordinátát, az mindig egyértelműen meghatározott.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #34141 üzenetére
Igen, és mint írtam ez csak kliensoldalon van így, mert a látványhoz tartozik. Pl. a látszólag repülő/ugró, bugos monsztereken felül vedd észre, hogy repülés közben a játékos sem halhat meg. Ha közben halálos sebzést kap be, azt a repülés befejezésekor kezeli le a rendszer, akkor dől el a kari. A halálos sebzés után, de még repülés közben a life steal még látszólag viszi is föl a hp-t. Repülés közben a kari nagy valószínűséggel azon a helyen van, ahonnan indult, tehát az area sebzések (molten, plague) azon a területen még hatnak repülés közben is.
Tehát szerveroldalon a knockback csak egy teleport két végpont között, és a repülés csak egy állapot, amiben a kliensoldali effekt lejárásáig van a kari (és nem engedi mozogni, támadni etc).
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #34149 üzenetére
Még mindig nem egy malomban őrölünk. A részletekkel és a protokollal nem vagyok tisztában, én nem debugoltam a klienst. Egy ötlet volt arra, hogy miért nem látsz Z koordinátát, de ha azt mondod, hogy kapja a szervertől akkor ok (de akkor meg miért írtad 34119-ben, hogy "kifelejtették belőle"?). Ez mind nem zárja ki azt, amit én írok, de nem próbálom tovább magyarázni. Maradjunk annyiban, hogyha valódi 3D játéktérben játszódna a Diablo, akkor teljesen más lenne.
Nojó mégis hozzáadok még egy dolgot, az Act 3-as molokkokkal kapcsolatban. A leszállásukkor világosan látszik, hogy máshol vannak a játékmotor és a rendermotor szerint (és hogy a Z koordináta valójában csak az utóbbinak kell). Egy erősebb aoe-ben csak az látszik, hogy halott molokkok teremtődnek a kari mellett a semmiből. Ez azért van, mert a játékmotor úgy kezeli az AI-jukat, hogy a kari mellé másznak, és ott adják elő a nagy
halálleszállás animációt. Játékmotorban tehát ott vannak a kari mellett, és amint láthatóvá és támadhatóvá jelöli őket a motor már sebződnek is, holott a rendermotor még csak éppen, hogy elkezdte lejátszani az animációjukat valahol fent (egyik koordinátájuk sem ott van, ahol sebződnek). A Ball Lightning rendereffektusa pl. egész az égbe csaphat, a felső sarkokba, holott a BL gömbje lent van a kari mellett, tehát ott sebez valamit, amit a rendermotor fent rajzol ki.Figyeld meg majd egy rare elit molokk sárga karikáját a földön. Az látható már akkor is, amikor még a molokk láthatatlan, és ott rajzolódik ki, ahol a játékmotorban van az elit. Amikor száll le az elit, akkor nem ott látszik, ahol a karika van, de ettől függetlenül, a karikára shift+clickkel már lehet közvetlenül is sebezni.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz granini #34270 üzenetére
Csalók mindenütt vannak, így a Blizzardban is, ezt a lehetőséget nem lehet kizárni. Azonban a DB-hez nincs hozzáférése a mezei supportosoknak és adminisztrátoroknak. A leadeknek meg nem éri meg kozkáztatni az évi 50-60k dollár/eur feletti fizetésüket. Ahhoz, hogy itemet tervezzenek, nagyon alacsonyszintű hozzáférés kellene, a bináris adatot kell módosítani, mert a játékban nincs itemtervező parancs. PTR-en tudnak rollolni cuccokat, de nyilván az a parancs live-n le van tiltva. Annak a lehetősége, hogy valaki immár több mint egy éven keresztül rendszeresen csaljon, lebukás nélkül, nagyon alacsony szerintem. Néhány becsalt item meg nem borítja fel a gazdaságot. Egy éven keresztül ment a rollback dupe, és csak egyszer volt hiperinfláció (február-márciusban), mondjuk azt nem tudjuk, hogy mi okozhatta. Még az is lehet, hogy belsős csalás
-
Rebourne
aktív tag
válasz killerjohn #34295 üzenetére
Ezt írtam, nem? A fizetés a játékiparban meg annyi. Ez nem bankszektor (ahol az általad írt millió dolláros IT fizetések vannak), és nem a kreatív stáb (az art, design, engineering, stb leadek kapnak mondjuk 150-200k dollárt évente).
-
Rebourne
aktív tag
válasz granini #34402 üzenetére
14% chc jöhet setbonusbol ha 2x2-t húzol fel, de nem biztos, hogy megéri, mert vagy sok EHP-t vagy sok dps-t vesztesz a 2 legacy nattal.
A disc regen háromszoros megnövelése meg bugosan túl táp. Minden kétséget kizáróan jobb mint a 20 disc ha egyszer kipróbáltad. Kiváltja a regen passzívot, tehát gyakorlatilag +1 passziv slotot kapsz vele. Shadow Power fent lehet állandóan bármilyen skillből jövő regen nélkül (5mp x 3 = 15 disc, és 14 disc-be kerül). De sajnos a statok nagyon gagyik a régi naton, ezért low mp-n kívül nem látom gyakorlati hasznát.
-
Rebourne
aktív tag
válasz Vinsanity87 #34515 üzenetére
Tudom retorikus kérdés volt, de engedelmeddel megválaszolom: igen. Bejelentés augusztus 21.-én a Gamescomon.
-
Rebourne
aktív tag
Némi spoiler.
And, at the End of Days, Wisdom shall be lost
as Justice falls upon the world of men.
Valor shall turn to Wrath-
and all Hope will be swallowed by Despair.
Death, at last, shall spread its wings over all-
as Fate lies shattered forever.Tudom, ez itt csak mérsékelten érdekli a közönséget, de a cím alapján a főgonosz Malthael lesz, vagyis az ex bölcsesség angyal, akiből halál angyalka lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
válasz xavix13 #34668 üzenetére
Áh, 42-től nem érdemes ilyet kérni ha nincs barát kéznél. Gyorsabban megoldod magad, minthogy találnál embert nyilvánosban halászva. Reduced level gear, és 20-30k dps is simán megvan, azzal elvagy infernóig. Kb másfél óra. Plusz öt perc AH.
Ha belegondolok, hogy tavaly májusban 3k dps-sel öltem először Butchert infernón...
-
Rebourne
aktív tag
válasz LonGleY #34711 üzenetére
A D3 művészeti rendezője Christian Lichtner, ő nem WH40K-s:
Christian was a well-known comic book artist for a decade before he entered the gaming industry. He is best known in the comic world as co-founder of Liquid!, a revolutionary comic book coloring/art studio. Christian moved into the gaming industry around 2005, where he worked on titles including Darksiders: Wrath of War.
Christian first revealed as the new D3 Art Director at BlizzCon 2009, where he spoke on a Diablo 3 panel and participated in a number of media interviews.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Gitáros topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Windows 11
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- További aktív témák...