- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dadan01
senior tag
Látszik, hogy lecsengett a peccs hatása, fellángolnak az indulatok
Egy nagyon egyszerű magyarázattal lehet elintézni a dolgot szerintem. Ha csak két tulajdonságot veszünk figyelembe, a sebzést és a védelmet. A barbár mindkettőben kimagasló, a dh ugye nagyot sebez, de gyér védelem, stb stb. Valami egyensúlyi állapot minden kasztnál van, monk sebezget, de beverik a fejét ha épp rossz ajtón néz be, wizard is pislog ha nagy saller jön... Ami az én szememet b******de k*****, és csak akkor ha barbár is van a csapatban: gyorsabban fut, nagyobbat üt, sokkal kevesebbet sebződik. Ez az OP, mert mindkét skálán magasan dekkol a barbár.A monk OWE problémája: minden monk azért épít dupla resre, mert ez az alapja a rendes gearnek. Ezzel ott lehet spórólni, hogy a "dps" slotokon (kesztyű, gyűrű, amulett, stb) nem rakunk rest, oda mehetnek a mainstat/chc/chd/as/vit rollok, és majd övön/chesten/vállason lesz dupla res, kb ötszörös áron, na itt már nincs szó spórolásról, sőt. Persze, hogy lehet cheaproll monkot összerakni, főleg most, akár 60k dpst is fillérekért, de azt a geart semmiképpen sem lehet fejleszteni majd 100k fölé, csak minden darab cseréjével, és az már nem lesz ám "óccó", az rohadt drága lesz.