Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    avagy BUÉK:). valamint én is beszálltam az infernon végig soloban átment HCsek körébe, méghozzá DHval.

    62.5k unbuffed, 75k ingame dps. 44% chc és 1.62 attack/sec.

    58.6k life, 410-460 körüli resistek, 4200 armor. 24 movement. 56 discipline és 1076 life regen. LS és LoH nem volt. 7 globe radius.

    A4 körül már nem volt minden faceroll, ott picit több dps jó lett volna. Értsd volt olyan ellenfél, amit nem tudtam lerusholni 15 sec alatt és picit többet kellett helyezkedni, plusz kifogyott a hatred.Picit több dps jó lett volna A4re a taktika miatt, de nem volt annyira kritikus a helyzet. védelem 58kval kb elég volt, 40kval A3-A4 körül az akár 10kkat is ütő ellenfelekkel annyira nem éreztem stabilnak. hell és inferno végig mp0án, felette a reflect már hellen is nagyon ronda tud lenni.

    Diablo kb 3-4 percig tartott. Azmot úgy 25% lifeig sikerült letolni az első vértócsázásig, Belial még az első bombázása előtt halt. gearhez infernon szinte semmit nem nyúltam a gem upgradelés kivételével (bracerst cseréltem még craftoltra strongarmsról A4ben mert kevés volt a life a karin, plusz amuletből A3 elejéig egy 2k lifeal kevesebbet adó volt).

    az előző DHt még valamikor 2013 első felében azmo 1hitelte a tűzlabdájával, annak volt kb 40k dpse és vagy 80k life + 400 resistje és 0 movement speedje. picit agyaltam rajta, hogy a main DHmmal alapvetően akkor szoktam halni, ha vagy kiüt a reflect (de ez 65k alatti unbuffednél 0ás monster poweren annyira nem kritikus), vagy nem bírja a tömeget egy idő után a kari védeleme (HCnál nem megy az ember mp10re rapid fire builddel amivel néha megborul a kari), vagy kifogy a discipline és a frozen/jailer/waller molten/arcane/psn/desacrator esetleg vortex kombó lefogja a karit, alápirít aztán se előre se hátra. utóbbi 900k EHPvel is kellemetlen tud lenni.

    előző karinál a movement speed beáldozása amiatt volt fontos, mert úgy kb nagyságrendileg olcsóbban tudtam azonos statokkal beszerezni geart. viszont arra jutottam, hogy mozgékonyság DHnál alap, védelem kell a teleportáló ellenfelek ellen, de alapvetően a cél, hogy az ellenfelek meg se tudják ütni a karit. erre kell a mozgékonyság, és erre kell a relatíve magas dps: tankolni így a kari mértékkel tud, de a cél, hogy erre ne legyen szükség.

    a mozgékonyság, a sok discipline és a relatíve magas dps a legacy natalyas SC karitól jön, aminek épp 166k EHPje van dodgeot leszámítva, de nem szoktam vele halni (kivéve reflect a 300+k ingame dps miatt).

    skill setup:
    bola - thunder ball: meglepően sokat stunol, Diablot is sikerült vagy 20% életen keresztül a végén stun lock alatt tartani a nagyon alacsony AS ellenére. előny a jó dam, de gyakorlatilag a bossok kivételével nem volt rá szükség
    elemental arrow - ball of lightning: nem ez a leggyorsabb és nem ez a legtöbbet sebző skill, viszont jó ütemben tolva és sokat mozogva gyakorlatilag be lehet teríteni vele a képernyőt, szóval alapvetően egy ellenféltől elmozgó taktikával elég jól lehet vele sebezni. plusz a hatredigénye a (jobban sebző) multishotnál alacsonyabb, spike trap tömegirtani nem tank DHval nem az igazi, rapid firevel meg nem lehet mozogni. 1.03 alatt tökéletes volt, HCn pedig az elérhető gear kb azon a szinten van.

    smoke screen - displacement: vortex - jailer - frozen - rare waller eller, avagy túlélni a kritikus másodpercet, és lehetőleg közben jó messzire spurizni a tömeg közepéről. életet ment.
    shadow power - gloom: 35% damred és LS. life on hit és LS nagyon drága fegyveren és dps bukó. DH meg minél tovább harcol, annál inkább bukik, szóval ez a skill még mindig talán a legjobb megoldás. plusz a damred tökéletes ha nyílzáporba keveredne a kari, mivel a fő damoló skill elég lassan mozog.
    caltrops - torturous ground: mivel a taktika fő eleme a DHval az ellenfelek körbetáncolása, ez a skill legalább annyira fontos, mint a smoke screen: olcsó, 2 secre stunol, az a 2 sec pedig pont arra a kritikus pillanatra jó megfogni az ellenfelet, amíg az ember beizzítja az elemental arrow tömeget. plusz szűk folyosókon remekül be lehet akasztani az ellenfeleket. plusz ez az a skill, ami ha jönnének az extra fastos phasebeastek / siege hagymaszörnyek, akkor lehessen időt nyerni
    preparation - battle scars: ez a backup plan. 56 disccel és ennyi dpssel nem kellett sokszor használni, de pl izualnál jól jött. a három védelmi skill mellé a vésztartalék.

    passzív:
    steady aim: a taktika lényege, hogy az ellenfél nem ütheti meg a DHt, dps pedig kell. 20% dps pedig 20%al rövidebb csatákat jelent. 75k unbuffed dps mellett lehet cserélni lehetne
    vengeange: disc töltés, hatred töltés, plusz mivel a gyors ölés a cél jellemzően minden tele van globeokkal. enélkül a tánc lassabb, plusz 56 discet valamiből tölteni is kell
    perfectionist: 3 skill használja a discet, lifeből és védelemből meg HCban sose elég. ezt A4ben raktam be, előtte numbing trapsot használtam: A4ben elég sok a távolsági / teleportáló ellenfél, ami kisebb eséllyel szaladnak bele a csapdákba. steady aim helyett viszont talán a numbing mehet be 75k dps helyett... bár ez elég nehéz kérdés.

    kísérő templar
    intervene
    loyalty (úgy néz ki ez csak megállás után tölt rendesen sajnos, másik skill lehet úgy jobb)
    charge
    inspire

    első három crowd control, a negyedik pedig kell, mert anélkül azért fogyna a hatred. plusz én találtam rá stun és feares fegyvert... sok pici sokra megy alapon ez is segít, plusz elég jól tankol. Rakát megfogta 10% életig 40k lifeal is.

    gear:
    full natalya ajánlott, bár a csizma és a gyűrű még mindig nem olcsó (6m csak erre alsó hangon). sisakot és vértet mázlival ki lehet fogni (vértből disc/viteset is, sisakból pickup).inna gatya movement miatt remek, hozzá a vért a védelem miatt remek, plusz dam. resistet és életet jellemzően vállas / kesztyű / amu / bracerből kell pótolni. második gyűrűre szerintem litany ajánlott (3m alaphangon), 150k EHPt ad magában. DMLt ajánlott vadászni picit, 1m alatt is szerencsével nagyon jó darabokat lehet kifogni. gear olyan 25m körül lehetett.

    fegyvernek én 2sockos manticoret használtam, viszont a sajátomat fillérekből mákoltam be. calamity / manticore remek, rareből nem igazán találni sajnos versenyképest AHban sem. 2 sockos manti lowbudget karinak nem feltétlenül éri meg a magas gemárak miatt.

    kb 23 óra volt a menet, viszont ebben szinte semmi farm nem volt, az előző karival összeszedett pénzmagból lett felszerelve.

    armory:
    diabro3
    diabloprogress

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák