Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FehérHolló

    veterán

    válasz Bsony #17338 üzenetére

    Hívd fel a Dell Magyarországot, vagy a Getronicsot (egy nagyon korrekt márkaszervíz).
    2 perces telefon, megmondják, hogy mi a rákot kell pontosan csinálnod. Akármilyen gyorsan tudunk gépelni, ők akkor is gyorsabbak. :)

    A honosításos tévinfo miatt meg bocs!

    [ Szerkesztve ]

    Skynet is real. It's called Google.

  • premete

    veterán

    válasz Bsony #17338 üzenetére

    Így már tiszta.
    A honosítást Neked kell intézni, ezzel a [formanyomtatvánnyal] kitöltöd, pár nap múlva küldenek e-mailt, hogy rendben a dolog.
    Utána garancia kiterjesztés ügyében a disztribútorokhoz tudsz fordulni, ajánlatkérés ügyében, én a Humansoftot hívtam fel, mert itt a fórumban is van segítőkész kolléga, aki mellesleg a Humansoftnál dolgozik.
    Ha elromlana a cucc, akkor is a Dell zöld számán kell bejelenteni,és általában választhatsz szervizt, kivéve ha disztribútori a garancia, akkor csak oda viheted.
    Ez a 4 elromlás ismeretlen, de a Lajtán innen sok minden másképp működik, mint Nyugaton. Annyi biztos, hogy 20 éve vannak laptopjaim, és összesen voltam talán négyszer Dell szervizben, abból is háromszor magyar kb.vásárlása miatt.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

  • redstar16

    tag

    válasz Bsony #17338 üzenetére

    Szia!

    Honosítod a gépet, és ha NBD garancia van akkor a Dell ügyfélszolgálaton bejelentés után általában másnapra, de harmadnapra biztosan házhoz jönnek rendbe rakni a gépet. Volt olyan, hogy délután négykor hibásodott meg a gép, telefonáltam és másnap reggel már hívtak, hogy itt az alkatrész jöhetnek-e délután. Nekem kellett új időpontot kérnem, mert én nem értem rá. :)
    Nekem a Getronics-al volt dolgom és maximálisan elégedett vagyok velük, nagyon kedves az ügyintéző hölgy és aki kijött szerelő szintén.
    A Dell ügyfélszolgálattal is elégedett vagyok ott is nagyon segítőkészek voltak minden alkalommal.
    A 4 csere utáni új gép felajánlása sajnos nálunk nem működik csak a Dell Direct országokban. Nekem volt olyan gépem amin gyártási hiba miatt 7-szer cseréltek különböző alkatrészeket és utánajártam a dolgoknak. (Ugyanazt a rossz konstrukcióval rendelkező alkatrészt rakták bele többször)
    USA-ban ha többször baja van a gépnek még olyat is megtesznek, hogy kiengesztelésül kapsz egy jobb procit vagy plusz memóriát pl. Sajnos itt nem becsülik meg úgy az ügyfeleket - talán mert itt nem lehet csak úgy mindenért pert nyerni multik ellen.

    Annyira örülök, hogy DeLL (Alienware) gép mellett döntöttem NBD garanciával. Az biztos, hogy többet nem veszek olyan gépet aminek nem ilyen a garanciája. Nem fogok heteket (sőt egy elszállt VGA esetében két hónapot várni) Asus gépek garanciáztatására úgy, hogy még rosszul is rakják össze...

    Itt kijön a szervizes és előtted szedi szét a géped, és ha még nem is ért ő hozzá (külföldi fórumokon sokan panaszkodnak ezért) de te értesz hozzá akkor nem engeded, hogy szétgányolja.
    A gépben nincsenek matricák, nem veszik el a garancia ha szétszeded. Ez is egy fontos dolog ha valaki szereti magának upgradelni a gépét.

    Ezt már le kellett írnom, DeLL NBD garancia forever. :R

    [ Szerkesztve ]

    T9400 World Record 2: http://bit.ly/bdryHP | Eladó cuccaim: http://bit.ly/3bpsfY | Megbízhatóságom: http://bit.ly/buSffu | Rule #1 of buying laptops: The best time to buy a laptop is always 6 months from now.

Új hozzászólás Aktív témák