Új hozzászólás Aktív témák

  • d900t

    senior tag

    válasz emill #2455 üzenetére

    Szia.

    1.)Akkor a cég nevében bocsi. Ha elküldöd a privát címemre a részleteket, akkor kitalálom, hogy tudunk kárpótolni.
    2.) Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. Ez persze egy üres közhely, de akkor jöjjenek a tények:
    Csak decemberben közel 10000 notesz megy át rajtunk keresztül, ami a teljes országos notesz forgalom 5%-a és a notebook.hu éves forgalmának is majdnem fele. Szóval, nem egész egy hónap alatt annyi ügyfél, mely az év első tizenegy hónapjában összesen. A hibák száma is ezzel arányos. A panaszos ügyfélnek az a dolga, hogy panaszkodjon, aztán összességében azt lehet leszűrni, hogy a legnagyobb cégekkel van a legtöbb baj. Nomiánilisan tán még igaz is, nade arányaiban messze nem. A notebook.hu nem attól nőtt ekkorára és nem azért van ennyi ügyfele, mert rosszul teszi a dolgát. Úgy egyszerűen nem lehet.

Új hozzászólás Aktív témák