Új hozzászólás Aktív témák
-
#33253120
törölt tag
válasz fuwiradis #128180 üzenetére
Munkájával 3 éve nincs tapasztalatom, de 6000Ft-os melós bakancsra azt mondta egy éve a böszörményi úton a cipész a shell kút utáni buszmegállónál a 4 emeletes alatt, hogy szar nem javítja. És végig is mutogatta, hogy miért szar az a bakancs, és miért nem lehet rendesen javítani.
Előtte az 1000Voltos bakancs volt nála, kb 3 éve, annak a javításával kifejezetten elégedett voltam. -
#33253120
törölt tag
Lehet valahol kapni a városban munkásruhába strapabíró műanyagcsatos vászon, vagy műanyag nadrágszíjat?
-
#33253120
törölt tag
válasz Sanki #128439 üzenetére
Saccra sehol.
A 100Ft-os boltban kaphatóak jellemzően két mikrózás után eresztenek. Fedél nélkül meg kb semmit nem merek melegíteni idegen mikróban.
100-120Ft-os tégla kiszállítós doboz. Kb 2db/hét a fogyás, és hát bár vízforralós mosogatást igényel, de tisztán tartható. -
#33253120
törölt tag
válasz Atomantiii #128498 üzenetére
Powertape, és akkor biztos nem esik szét. :)
-
#33253120
törölt tag
válasz Atomantiii #128500 üzenetére
Az ebben a melegben leolvadhat. :)
-
#33253120
törölt tag
válasz Zola007 #128521 üzenetére
Állítólag azért nem akarunk kést rakni a mosogatógépbe, mert a tablettában lévő vízlágyító árthat a kések élének, és többet kell őket élezni/fenni. Persze sima kajás alpakka késeken nem venni ezt észre, de elvben főleg a kisüzemi késekre hatással van amik nincsenek felkészítve a mosogatógépre.
Vagy valami ilyesmi.
És ott a bukó, hogy akinek rendes, márkás kézműves/kisüzemi kése van, az akkor feni amikor arra a késnek szüksége van, és bele sem gondol, hogy esetleg a mosogatógép miatt kell hanem mert a mosogatás előtt használta.. -
#33253120
törölt tag
válasz Aryes #128572 üzenetére
Várjál. Én kevertem.
A tipusengedély a gyártó dolga, anélkül nem lehet forgalomba helyezni a járművet. Kb arról szól, hogy a hatóság megvizsgálja, hogy a gyártó gyártmánya alkalmas-e forgalomba helyezésre. A forgalomba helyezés kerékpárnál jellemzően a vásárlás utáni összeszerelés, míg autónál ezt egy okmányirodai túra is kiséri.[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
válasz Aryes #129427 üzenetére
A model 3 esetében arról volt kb szó, hogy az előrendelők kb az előrendelésért kaptak x időre mindent.
Amikor letelt az idő, akkor ezt a mindent kikapcsolták, és pénzért bármikor vissza lehet kapcsolni.
Hasonlóan működik mint pl az IBM, ami heroináron letesz hozzád egy szervert, és amikor szólsz, hogy kellene még 3 mag, meg még fél tera RAM, akkor nem a szervizes megy ki, hanem az ott van a gépben, csak be kell kapcsolni.... De elöször fizess.Azaz a Tesla esetében nem az autót vásárolod meg, hanem egy közlekedési szolgáltatást egyeztetett paraméterekkel, aminél kb ugyanúgy megvan a lehetőséged felfelé váltani, mint mondjuk egy mobiltelefon előfizetésnél. Maga az autó kb csak a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges fizikális megtestesülés.... :) Vásárolsz ilyen-olyan csomagot, és tudsz gyorsabban menni, lesz ködlámpa, stb....
Így már kezded érteni a piaci modelljüket?
[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
válasz Aryes #129461 üzenetére
Szeretjük Dr. Hanula Barnát, mert ért ahhoz amit csinál.
Viszont elfogult a belsőégésü motorokkal szemben, hiszen az az élete.
A TotalCar mesterkurzus egyik részében az elektromos-belsöégésü összehasonlítás volt a téma, ott konkrétan amit beleszámolt az elektromos környezetszennyezésébe, azt a belsőégésübe nem.
Ettöl függetlenül mint szakembert kifejezetten tisztelem. -
#33253120
törölt tag
válasz bul07 #129460 üzenetére
A tisztaság most kezdetben jó pár évig nagyjából nem az energiaellátásról, vagy az energiaelöállításról szól, hanem, hogy a károsanyagkibocsájtás ne azokban a nagyvárosokban koncentrálódjon ahol a szmog jelentös károkat okoz. Ezt mi még max télen érezzük, de a nagyvárosokban, és mondhatni hozzánk képest gigapoliszokban nem ritkán az év jelentös részében gondot okoz.
Azaz elsö körben nem ott állítjuk elö az energiát a jármüvekhez ahol azokat használjuk, és mindezt valamivel környezetbarátabban teszzük. A belsöégésü motoroknál jobb hatásfokú atomerömü mentesíti a szmog egy részétöl a városokat. Így ugyan még mindig van környezetszennyezés, ami ugyan több, az atomerömüveket nézve, mint azon idöszakban amikor nem termeltek többet az elektromos autók miatt, de fajlagosan kevesebb a jobb hatásfok, és a más üzemanyag miatt. Illetve a sokszor ismételt lényeg, a területi elöny, hogy az a kevesebb károsanyag nem a szmoggócokban keletkezik.
Vagy ilyesmi.
Anno volt ilyen a szövögépekkel, meg a lovaskocsik után a belsöégésü jármüvekkel, ez valahogy adott pillanatban mindig fáj valakinek, de hosszú távon valahogy mégis tudott müködni a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- LENOVO ThinkPad X240
- GIGA AKCIÓ!! Gyönyörű, szinte ÚJ Surface Pro 9 brutál konfigban: i7-1255U 16GB RAM 1000GB SSD
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Intel PC , i5 7600K , 1660 Super , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Kioxia, WD - STEAM DECK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen