Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    fel ora 1.50 gyorsteszt, ket level50 karakter alapjan:

    a ruhabetetes itemizacio kapott egy totalis overhault:
    - a ruhak kaptak egy nerfet. legendary max 1-2 slot a jelenleg 3-4 helyett. epicnel a hatar ugyanennyi (rareben nem vagyok biztos). nem lehet szabadon betetezni a ruhakat, pl crit chance betet mar csak arcba mehet, sebesseg pedig csak labbelibe.
    - a crit buildek (ertsd 100% crit chance, 200-350 crit damage) nem mukodnek. ez jo, mert eddig max szinten kb 100% crit chance + legendary short circuit volt a megoldas, jellemzoen a problem solver / moron labe / psalm harmas barmelyikevel. az erre alapulo buildek mind mennek a kukaba.
    - van cserebe egy csomo uj ruhabetet. mitigationt meg nem teljesen ertem mit csinal, de erdekesnek tunik.
    - armadillot szinten a negyedere nerfeltek. cserebe a legendary armor skin implant kapott egy massziv buffot (es megint van ertelme hasznalni).
    - ezzel parhuzamosan a crafting ag lehet kevesbe lesz fontos, de itt annyira melyen nyultak bele a jatekba, hogy azert erre meg nem vennek merget

    az ellenfelek (pacifica alapjan) meg lettek erositve (vagy V lett nerfelve):
    - level 50en erre szukseg volt, valahol level40 korul a jatek kb atment trivialisba legnehezebb fokon is. most valamennyivel jobb a helyzet

    skill overhaul. elso ranezesre par skill jellemzoen par vonalon lett upgradelve, de az ordog a reszletekben lakozik. gyakorlatilag a cool es a ninjutsu (korabban stealth), valamint a body erintett
    - cool kapott egy updatet es 20as szinten kapott meg egy cheat deathet az eddigi melle. viszont mukodesre kapott nemi eleg massziv nerfet.
    - stealthnel a kesek ugy nez ki (vegre) mukodni fognak
    - body jelentosen nerfelve lett, foleg a health regen resz.

    skill quality of life:
    - blades meg mindig nagyon nehezen szintezheto
    - nem ad vegtelen staminat a berserk mod, ezzel gyakorlatilag kivegeztek az egyetlen mukodo ertelmes megoldast az athletics szintezesere. nem volt idom tesztelni, hogy esetleg mi mukodik helyette
    - annihillation mar nem skillezodik olyan orult szinten, mint eddig
    - quickhack cooldownok erezhetoen megnottek (de van megoldas ruhabetettel). volt egy perk ami eleg brutalisan tulmukodott, ez mar kulturaltabb.
    - eladasi araknal valami balance volt, a legendary Ashura eladasi ara kb 30%al csokkent, kb az eddigi 35os szint kornyeki craft eladasi arara. ez igazabol aprosag, mert a veteli arak is csokkentek.

    fegyver overhaul:
    - tech fegyverekkel mar lenyegesen kevesbe latni at a falon. gyakorlatilag a Commrade's hammer es Breakthrough innentol niche fegyverre valt (ha nem tudsz pingelni).
    - crit chance es damage nagyon durvan vissza lett folytva mindenen (ami nem is baj, mert kb az osszes top build erre alapult)
    - LMG dam kapott egy nagy buffot, fogjuk ra, hogy hasznalhatonak tunik
    - monowire mukodik ahogy kell, kb valaha eloszor

    uj dialogusok
    - es smsek. meg lakas. meg jarmuvel. meg fegyverek. meg javult AI. meg jobban is fut.

    buildek tekinteteben valoszinuleg marad az assault es a hacker endgamere:
    - hacker: 20 int, 20 cool, 18 tech, 10 body, 3 reflex. mivel a crit chancet nem lehet maxolni, ezert legendary quickhackhoz high pellett vagy gyors fegyver kell, pl a Headsman vagy a Ba Xing. assault riflek es skippy kiesnek.
    - assault: 16 body, 14 reflex, 20 cool, 3 int, 18 tech. gyakorlatilag jatekstilusra nagyon nincs valtozas. azt leszamitva, hogy mivel nem lehet a critet maxolni, ezert van ertelme a berserk es sandevistan modoknak, mivel a legendary short circuit mar nem kotelezo.
    - (?) non-tech: 20 int, 20 cool, 3 tech, 16 body, 12 reflex. ebben nagyon nem vagyok biztos.
    lehetseges egy olyan helyzet is, hogy 12es tech eleg, ugy hacker buildek mehetnek 16 bodyig.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák