- Az NVIDIA szerint Trump kormánya alatt is folytatódik a globális együttműködés
- 1 éven belül 100 ezer appot akar a HarmonyOS-re a Huawei
- Kiberveszélyben az ausztrál infrastruktúra
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Újra az Alibaba lehet az online vásárlók kedvence
-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #24754 üzenetére
Ezzel egyetértek, maximálisan!
Meg is érdemli a játék és a csapat is szerintem, csak ránéztem, és ide leírtam illetve korábban láttam, hogy hogyan állt a játék "értékelése".A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
#69523456
törölt tag
Tudom szubjektiv a grafika megitélése, kinek ez, kinek az a stilus jön be jobban. Nem azt mondom, hogy a CP2077 grafikája nem jó, de semmiképpen se realisztikus, inkább valamiféle jobbfajta animációs filmre hasonlit. A szinek túlzók, az épületek, az emberek nem természetesek.
Most is azt mondom, mint megjelenéskor, ( le is lettem torkolva) hogy egy ilyen nagyszerű játékhoz egy jobb engine kellett volna. Már akkor is az Unreal 5-re céloztam, de senki nem értett vele egyet. Pedig, ha megnézi valaki az alábbi videót, és belegondol abba, milyen lett volna ezzel az engine-el a CP 2077... Hát, gyakorlatilag már-már fotorealisztikus. A licenszelés persze nem olcsó mulatság, viszont amennyiben kizárólag az új konzolokra és PC-re jelent volna meg tökéletes állapotban, egyrészt nem lett volna botrány, másrészt nagyságrenddel többet vásároltak volna belőle. Összességében többet kerestek volna vele, licensz ellenére.
Unreal 5-el már jó ideje készülnek a nextgen programok, CP2077-nek se lett volna semmi baja, ha csak ezután jelenne meg...
Az egy más kérdés, hogy ehhez a látványhoz vajon milyen videókártya szükséges? Egy Unreal 5-el készült CP2077 miatt azt hiszem zsebbe nyúltam volna. Most már megvárom a 4xxx szériát és az árakat...
[link] -
lo_jo
senior tag
válasz jonnyjoker01 #24762 üzenetére
De hát ő tudja, hogy a jelenleg is early access UE5 kellett volna. Ugyan az Epic is a 4.26-ot ajánlja production termékre, de akkor is az 5 kellett volna. Elkezdtem részletesen leírni a Mátrix és a CP világa és dizájnja közötti különbségeket és hasonlóságokat, de aztán inkább kitöröltem. Úgyis csak letorkolás lett volna.
-
Topikgazda
válasz #69523456 #24761 üzenetére
Láthatóan nem igazán vagy benne a szoftver fejlesztés témakörében.
Van egy saját fejlesztésű játékmotorja a CDPR-nek, hozzá menet közben már kifejlesztett kismillió segédeszköz, segédprogram. Mindez a saját igényeikre szabva. A javaslatod alapján dobják az egészet ki, kezdjék el nulláról a játékmotor felépítését, kifejleszteni, átszabni a meglévő infrastruktúrát, szoftvereket, lenullázva a fejlesztők eddigi tudását, hiszen eddig megvolt a REDengine összes tapasztalata, de most egy teljesen mást kellene megtanulniuk. Ahogy mindenki másnak, hiszen a küldetéseket (a játék alapját) például a REDkit nevű belső fejlesztésű programban készítik...
Tényleg, miért is nem váltott mindenki még U5-re?
Pedig ott egy techdemo, lám milyen szép is... Techdemónak...Teszem hozzá, hogy a CP2077 a saját motorjával álomszép környezetet ad a játéknak. Szóval especiel nem is értem az egészet....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz #69523456 #24761 üzenetére
A játékot 8 éve kezdték el fejleszteni, nem is létezett még UE 5. Ez nem úgy megy, hogy megnézel egy engine demót, eldobod az agyad, aztán ebből levonod a következtetést, hogy mindenkinek ezzel kellett volna dolgoznia évekkel ezelőtt. A többit Cifu megválaszolta, de tényleg lefutottuk ezeket a köröket már. A játék megfelelő PC hardveren gyönyörű, az egyik legszebb amit valaha láttam.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
jonnyjoker01
veterán
Hallottam most egy "új" számot miközben Jackievel vezettünk prologue-ban vissza az apartmanhoz (újra kellett kezdenem előről, mert véletlenül bent maradt a realistic combat mod régi verziója ami tönkre cseszte a mentést és nem sebeztem semmit akkor is ha kiszedtem a modot )
Nem hallottam még korábban és annyira megtetszett hogy nem szálltam ki a kocsiból a végén hanem vibeoltam még egy kicsit
Üdv. Johnny
-
looser
addikt
Azért egy Unreal 1-et (+RTNP) nagyon végigjátszanék UE5 mocival :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
lo_jo
senior tag
De akkor döntsük el először, hogy a design nem tetszik vagy a grafika. Ha a design, akkor sajnos rossz ajtón kopogtatsz. Nézd meg, hogy milyen egy Cyberpunk képregény vagy a szerepjátékok. Szerencsére nem rajtad múlt, hogy milyen típusú grafikával jelenik meg. Sőt, a fejlesztés során az asztali szerepjáték és a lore megteremtője, Mike Pondsmith is adta a saját tanácsait és el volt képedve a részletektől. Azoktól, amitől Cyberpunk a Cyberpunk. Amit az előző hozzászólásodban kritizáltál (túlzó színek, nem természetes emberek, épületek), az a világ, a lore része. A Cyberpunk egy disztópia, ahol többek közöt azt is feszegetik, hogy mennyire kitolták az emberek ingerküszöbét az őket kizsákmányoló vállalatok. Teljesen elfogadott, hogy csillogó króm és neon színben úszó testrészeid vannak az implantátumoknak köszönhetően. Ugyanez igaz az épületekre, a fegyverekre, a járművekre, mindenre. Nézd meg, hogy milyen reklámok mennek a játékban: a jelenkor emberének mindegyik idegesítően harsány, színes, hangos, tele nyögésekkel, kiabálásokkal, leplezetlen szexualitással. Azért, mert már odáig tolták az ingerküszöböt, hogy lassan erre sem figyelnek fel. Ami még épp egy kicsit kilóg a sorból, az pl a Maelstrom megjelenése, azért az még ott is sok, hogy valakinek egy lyuk van az arca helyén piros pislákoló fényekkel. Mondjuk ha nem lennének agresszívak és a nagy részük cyberpsycho, ráadásul katonai múlttal, akkor lehet, hogy ez sem lenne így. De ez is egy görbe tükör a jelennek és főleg a 80-as évek múltjának.
A Mátrix lényege pont az, hogy a jelenleg téged körülvevő valóság nem valóság. Ezzel akarja lerombolni a jelenedet, ezért ad egy szürkés-zöldes fakó árnyalatot mindennek. Ezért tud egy szőke nő piros ruhában kitűnni a tömegből. Mert dehumanizál. Persze célja az is, hogy mindannyian kicsit Mr. Andersonnak érezzük magunkat, amikor meglátunk egy piros ruhás szőke nőt vagy épp de ja vu érzésünk van. Egy ilyen világhoz nem illik a neon, a futurisztikus fegyver és jármű, az abszolút 100% funkcionális épület a kapszulahotel jellegű szobáival, a túlfűtött szexualitás minden utcasarkon és liftben. A maga nemében a Cyberpunk is dehumanizál, de másképp, más eszközökkel éri el.
Eddig a szubjektív része.
Nem vagy játékfejlesztő, valóban nem számít a véleményednél, nem követelmény hozzá. Tény, hogy nem kell péknek lennem, hogy megmondjam egy kenyérről, hogy jó-e vagy sem. Viszont ha nem vagyok pék, akkor nem akarok beleszólni, hogy a péknek mit kellett volna csinálnia. Főleg nem mondom azt, hogy több élesztő kellett volna, ráadásul a kovászos kenyérbe. Te jobban akarod tudni, hogy egy még jelenleg is early accessben lévő motorral jobb lett volna. Egy olyan motorral, amit production termékhez a saját fejlesztői sem ajánlanak még. Arról meg inkább ne beszéljünk, hogy egy tech demo mennyire messze áll a kész játéktól. Mintha azt mondanád, hogy a croissant is sima vizes kifli, csak más a formája. De kérlek, nézd meg, hogy milyen UE4 tech demok voltak az évek során és azokból mennyire következtethető a játékok minősége vagy grafikája. Vannak "játszható" tech demok, de valamiért mégsem játékként jelennek meg, hanem ingyen kipróbálható bemutatóként. Az estek többségében nem is lesz játék belőlük. Jelen esetben pedig két irtózatosan gazdag cég összerakott egy játszható tech demot egy film promózása miatt, de egyik sem mondta azt, hogy ebből ebben a formában játék lesz. Nagyon leszűkített keretek között megmutatják, hogy mire képes az engine. A videójáték evolúciója pedig sosem a grafikáról szólt, az csak egy része, de az evolúció több dolog összessége. A render engine pedig látjuk, hogy mennyit jelent: Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition. A tökéletes példája annak, amikor odaadsz valakinek egy tabletet, az pedig elkezdi vágódeszkaként használni. Ehhez képest ugyanaz az UE4 van a Days Gone alatt, márpedig a kettő ég és föld, de nem csak az art design miatt.
Az, hogy a The Game Awardson hogyan teljesít egy játék, irreleváns a grafika szempontjából, mivel nincs ilyen díj. Van best art direction, de ez sem csak és kizárólag a grafikát jelenti, hanem a teljes vizuális világot. Sajnos a borzasztó prevgen konzol megjelenés miatt lett a Cyberpunk mellőzve sokak által. A zsűri 2 kategóriában jelölte: legjobb rpg és legjobb zene. PC-n nem volt panasz a grafikára, ha aláraktál megfelelő hardvert. Nálam RTX ultra beállítással jelenleg semmi nem szebb. Screenshot pedig nem igazán adja át pl pont a ray tracing nyújtotta extrát, ahol nem tűnnek el a képből kikerült tárgyak tükörképei, fényei, látványos a global illumination, jók a fény-árnyék váltások.
Ráadásul senki nem hülyézett le, mártírként magadra vetted ezt a keresztet, pedig senki nem kínálta. Tényként közölsz valótlanságokat egy olyan témában, amihez nem értesz és elkezdesz tipikus magyarozni. Jól megmondtad nekünk, tipikus magyaroknak, köszönjük.
-
looser
addikt
Találtam egy bugosnak tűnő helyszínt, lecsekkolná más is? A térkép nem tudom, mennyire mutatja pontosan, ezért csináltam visszafelé fordulva is egy screenshotot. Szóval amikor lemész ide, van két autó és négy bandatag. Az autók villognak, lassan alakul ki rajtuk textúra, ilyen csak nagyon régen volt, amikor hdd-ről játszottam. A közelükbe érve észlelnek, pirosba váltanak és idővel lőni is kezdenek rám. De akár harc nélkül, akár megvárva hogy lőjenek rám, ha az egyiket kiiktatja az ember, utána minden eltűnik, az emberek és a kocsik is :-)
Más. Írtátok és magam is tapasztalom, mennyi sztori "fekszik" a város mélyén. Ma sikerült egy igen különlegesbe belefutni az egyik csatornában. Egy kamion nyergesvontató, egy motorkerékpár és egy robot feküdt ott :-)
Szép napot
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
oriic
HÁZIGAZDA
Csak úgy érdekesség: Keanu Reeves nem is játszott a Cyberpunkkal. [link]
Live-Die-Respawn
-
Aventador91
őstag
szerintem is kicsit animációsabb a grafika mint realisztikus, de így is kb. elképedtem rajta milyen jól néz ki megfelelő konfiggal (rtx 3070, persze ez se elég hozzá minden ultrán, de még játszható fpsek vannak)
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Aventador91 #24784 üzenetére
Itt az a lényeg, hogy a fejlesztőktől Adam Kiciński azt mondta hogy színész játszott vele, és élvezte. Mint kiderült: ez nem igaz.
Live-Die-Respawn
-
Alpi.
addikt
Nem vele, Ő benne játszott !
El spoilerezték neki a secret endinges párbeszédet is... Semmi izgalom nem maradt.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Warzoz
senior tag
Heló! Megkérdezném, milyen indokból lett törölve a hozzászólásom(aim). Volt egy kérdésem is amire szerettem volna választ kapni, amennyiben valaki tájékozottabb a témában, de így elég nehéz, ha valaki kénye-kedve szerint törölgeti a hsz-eket.
[ Szerkesztve ]
-
d3tox1c
senior tag
Hát srácok ez a koncert Kerryvel
Lehet hogy csak az öreg (44,lehet én vagyok ebben a topikban a legvénebb)rocker beszél belőlem, de állt közben mindenem
Imádtam.
Gondolom hülyén hangzik, de nekem már csak emiatt is megérte megvenni ezt a játékot
Szerencsére rátok hallgattam, és félbe hagytam a sztorit, és a mellék küldetéseket erőltetem. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz d3tox1c #24792 üzenetére
Egy tízessel fiatalabban is átérzem amit írsz! \w/ \w/
Nagyon bírnám, ha ilyen tartalom még jönne a játékhoz később.Btw, levezetőnek a So it goes a Morro Rock-ról: [link]
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Vesa
Topikgazda
-
jonnyjoker01
veterán
Én ezt a fő subredditben láttam először, olyan vicces/szomorú nézni ahogy ebből is ügyet próbálnak csinálni. Sokan le se szarják, aztán van pár felbújtó akik nyomják a CDPR megint hazudott szöveget Olyan mintha néhány embernek ez lenne a hivatása. Nem értem miért járok még fel oda.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #24796 üzenetére
Az unatkozó, üres életű emberekkel tele a világ. Mindenhol ez megy, bármilyen témában ott vannak.
A tudomány a valóság költészete!
-
martinkeet
aktív tag
Nemrég írtam egy bug-gal kapcsolatban:
[hentesnél]
Most egy újabb, pont ilyen jellegű hibába botlottam.
Amikor el kell menni hozzá. Na ott hozzá belépve nem történik semmi.Dan megfertőződik
Egy ajtó a jobb oldalon ki-be csapódik és ennyi. Az ajtóhoz érve sem történik semmi.
Úgy érzem, hogy a GeForce Now verzió a legkevésbé optimalizált.
Fel is függesztem az előfizetést...
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Windows 11
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! White Gamer PC! I5 12400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Asus Vivobook Pro 15.6 4K UHD
- Xfx Quick 308 Dobozos újszerű 3 hó Garancia!!!!!!!!!!!
- Dobozos Xiaomi Pad 5 6GB RAM, 128GB + toll, tokkal, fóliával, közel 1 év garanciával (emag), eladó!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest