Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz #69523456 #19272 üzenetére

    És ki beszélt itt a Crysisról? Mielőtt mást ekézel szövegértési problémák miatt, előbb a saját eddig leírt gondolataidat rendezd el.
    Az engine licenszelés meg megint másik téma, nem mennék bele mélyebben, de pl az Unreal Engine azért (is) tudott elterjedni jobban, mert más konstrukcióban árulták a stúdióknak és fejlesztőknek.
    "a probléma az, hogy maximális részletességgel ( 4K 60 fps ) gyakorlatilag senki nem tudja játszani... A hardver és a szoftver nincs összhangban." - 4k 60fps-t jelenleg egyetlen jelenkori openworld játék sem képes elfuttatni maximális beállítások mellett, persze meg lehetne oldani, de akkor meg azon hisztiznél, hogy a látvány nem felel meg a jelen generációnak. És akkor az RTX implantációról még szó sem esett.
    Hozzáteszem, hogy, amit a Cyberpunk ma prezentál grafikai színvonalon, az a holnap játéka és talán 2-3 év mire lesznek olyan hardverek, amik képesek lesznek arra, hogy úgy menjen, ahogy kell 4k-ban. És még az is lehet, hogy a technológia teljesen más irányba fog menni - lásd Crysis első része, ahol nem a több magos rendszerekre építették a játékot. Sőt tovább megyek, játékkonzolokon OW jellegben ezt a szintet, amit PC-én prezentál a játék, talán a következő generáció fogja hozni.

    "Öt év múlva nem ezzel fognak játszani." - Ha életben tartják a játékot, akkor miért ne? Vagy a jövőbe látsz?

    A többit pedig a 19277 és 19279-es hsz-ben pedig megválaszolták.

    Shotiii#2629 Gainward RTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák