- Windows 10
- Proxmox VE
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Ubuntu Linux
-
IT café
Ez a topic az Amatőr csillagászattal, csillagászati eszközökkel, és a velük kapcsolatos kérdésekkel, tapasztalatokkal foglalkozik, kizárólag hobbi szinten.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cray Tyler
Topikgazda
válasz popey37 #3548 üzenetére
De jó is lenne, ha egy 15 seces TV spotért 10 millát kérhetnénk Annyi pénzem lenne már hogy aranytalicskán vinnék az szolgák a f*szomat külön hugyozni
Az ország legnagyobb médiaügynökségének dolgozom, a hazai reklámpiac 20%-a a miénk. Minden ötödik reklám amit látsz (legyen az offline vagy online) azt mi toljuk. És nem, nem 10 milla egy TV spot. Maga a TVs reklámok árazása sem egyszerű (érdeklődőknek: elsőként a GRP fogalmával érdemes tisztában lenni), nem is vállalkoznék rá, hogy itt kifejtsem.
Magyarország tévénéző ország, ez régiós betegség, a világ egyéb tájain az online reklám már 2x annyit költ mint a TV. Egyedül itt a balkán szélén van még mindig 50-50 arányban a TV és az online reklámköltés.
Én az online reklámban vagyok expert, és igen: minden előadáson és konferencián elmondom, hogy a túlpörgetett reklámok miatt raknak fel az emberek adblockert. És igazuk van. Mert a jó reklám releváns és nem zavaró, csak jelzi, hogy lenne ott egy ajánlat ha érdekel. Negatív példának nézd meg a PC-Guru site-ot: tetszőleges cikket ha megnyitsz, 5 mondatos tartalom mellé bődületes mennyiségű reklám. Ez így kérem szar. Mondom ezt úgy, hogy egyébként évekig voltam cikkíró a Guruban. A PH!-t adblockolni viszont bunkóság, itt nincs sok reklám, de van nagyon sok jó tartalom, amiért megéri támogatni őket azzal, hogy hagyod megjelenni a reklámokat.
Suzuki Vitara és a reklámok megtérülése: az van, hogy ha te meglátsz egy Vitarát a tévében, és autós (suzukis) célcsoport vagy, és autó vásárlása környékén tartasz, akkor a tévé reklám hatására fogsz rákeresni Google-ben a Vitarára. De ez működik porszívóval és aranyérkenőccsel is, meg kb bármivel. Ezt mi egy attribúciós modellezés nevű módszerrel elemezzük: ki volt aki a tévé vagy a plakát hatására keresést indított, vagy bement a boltba, vagy lájkolt facebookon. Így a komplett marketing mixben látjuk, hogy mennyit hozott a tévé, mennyit a facebook satöbbi (meg hogyan hatnak egymásra, de ez már tényleg mélyvíz).
Ja, ha már facebook: 300 like után többet tud rólad, mint a saját anyád. Ez le volt kutatva elég nagy mintán, és nem is friss a kutatás, hanem valami 2015-ös (tessék, megkerestem nektek). Azóta még durvább a machine learning (nyugodtan engedd el a fantáziád). Én mindenkinek azt tanácsolom, hogy takarodjon el facebookról (Instáról is!), vagy csak ésszel lájkoljon és ne szívvel. Nagyon gyorsan épít köréd az FB olyan comfort bubble-t, amiből nagyon nehéz kimászni. És ha csak neked tetsző tartalmat látsz, akkor ugye nem kell magyaráznom, mennyire befolyásolható leszel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest