Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65537792

    törölt tag

    válasz - = Zk = - #179 üzenetére

    Egyedül is lehet boldogulni, de akkor boost-os szerverre kell menni különben másodállás lesz a játék.
    Egyedül max a Purge-ök lehetnek húzósak, de kezelhető az is, ha megy a harc.

  • #65537792

    törölt tag

    válasz - = Zk = - #181 üzenetére

    Én vétel után elég hamar beletettem 350órát. Tény, hogy többen jobb meg az elején monoton, ha nem tudod mit kell csinálni. Kb semmit sem mond mit hogyan. Van journey azt érdemes követni.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #183 üzenetére

    Addig, amig nincs meg a hatasod: mivel a Funcom valtoztatott, igy metalt aranylag hamar, a nagy folyo partjan is lehet mar banyaszni - nem kell eszakabbra menni miattuk - igy a prioritas a metal fejsze es csakany legyen a skilleknel. Ahogy megvan a fejsze/csakany, a grind csokken, foleg, ha lesz egy kis bazisod, benne egy-ket kerekkel es tudsz magadnak "fogni" 1-2 teherhordo rabszolgat. (ha sikerul egy Bearert elkapnod, akkor vedd el a hatizsakjat es hasznald).

    Eleinte kisebb bazisban gondolkodj, mert ugyis mesz tovabb, igy felesleges sok energiat belefeccolni. Kis zart kunyho, benne par munkapad es kesz is.

    Kuldetesek nincsenek, maximum achievement jellegu "progress", igy neked kell midnig celt kituznod magad ele, hogy elvezheto is legyen a jatek. Cel lehet a tabor megepitese, egy-ket szakmai thrall levadaszasa, esetleg felfedezes, barmi, amit aznapra kitalalsz es ugy erzed, szukseges.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #186 üzenetére

    Sok ilyen szellemmel fogsz talalkozni, azok adjak a titkos recepteket vagy a hattersztorit :)

    Igen, a cel az, hogy lekeruljon rolad a karperec (marmint az npc altal keruljon le, mert ha te magad veszed le, meghalsz). Em 810 oranal tartok, mind official #200-ason, majd a wipeok utan a vegelges #1011-en, de meg sosem mentem el az npchez a sivatagba, hogy na akkor itt vannak a bossokbol a kovek, szabadits fel :D, valahogy mindig volt mit csinalni.

    De ez is, mint minden "kuldetes", csak egy achievement/progress jellegu utmutato formajaban van jelen. Nincs konkret kuldetes, se annak leadas es jutalmazas, mindent magadnak csinalsz.

    [ Szerkesztve ]

  • - = Zk = -

    félisten

    válasz - = Zk = - #189 üzenetére

    mondjuk, magyar gyorsított szerón vagyok, megnézem, milyen egy boss legyőzése egymagam... ha nagyon nem adja, akkor delete... gyorsan fejlődik a karakter

    " Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz - = Zk = - #190 üzenetére

    CE azoknak való, akik a FarCry:Primal-t is szerették úgy, hogy a sztorival nem foglalkoztak. A kor, az univerzum eléggé bekorlátozza a lehetőségeidet, a harcrendszer egyszerű, a világ csak addig nagy, amíg gyalog vagy, de addig nagyon. Ha az építkezés, az ismeretlen felderítése, meghódítása nem köt le, akkor nem marad semmi, csak a hack'n'Slash PvP. A bossok, vagy raid-szörnyek is annyiból állnak, hogy nagyobbak/más a színük és mondjuk nem 400HP-juk van, amire sebzel 30-at karddal, hanem 60.000.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • - = Zk = -

    félisten

    válasz - = Zk = - #192 üzenetére

    jah, kihagytam.
    CITADEL... azt is próbáltam.. a grafikán kívül semmi extra sajnos.

    " Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #192 üzenetére

    Igen, csakhogy ez nem egy RPG játék :) (Bár szerintem ez az igazi rpg, ahol teljes a szabadság)

    Ez egy online sandbox survival játék, olyan, mint az ARK, RUST, Atlas, DayZ és a többi. Nincstelen rabszolgaként kezdesz, fejlődsz, egyre több dologhoz fogsz érteni és idővel letelepszel a vidéken és a menekülést felváltja a vadászat, a tervezés, a szervezett kalandok, a bázisod menedzselése, a helyi bossok megölése, dungeonok "takarítása", meteoritok vadászása és starmetal cuccok gyártása, stbstb.

    Mindezekre a játék sosem kötelez, teljes a szabadságod, azt csinálsz, ott és akkor, amit, ahol és amikor akarod. TE döntöd el, te alakítod úgy a sorsod, ahogy akarod.

    A játékban van egy "tutorial", egy amolyan guide, amely a játék főbb lépésein és lehetőségein végig fog vezetni téged. Ez a "JOURNEY" menüpont (link lentebb), melynek van több fejezete (Chapter). Ez onnan indul, hogy szedj bogyót, egyél, keress vizet, igyál, szerezz fegyvert, harcolj, stb. egészen odáig, hogy a Chapter X. végén lekerül rólad a rabszolgaságot jelképező mágikus karperec és szabad leszel. Ez tekinthető a fő küldetésnek, kvázi egy feladat-sorozat, amelyet nem egy NPC ad sárga felkiáltójellel a feje felett, hanem a rendszer jelzi neked, hogy mi a következő lépés.

    Journey összegzés és lépései a wikin

    Kevesen, de vannak NPC-k a játékban (spoiler nélkül: pár régi ismerős is), ezek rendszerint vagy kereskedők, vagy trénerek, vagy egy-egy isteni hit papjai, akiknél elsajátíthatod az adott vallást. És ennyi, a többi nem játékos karakter mind ellenség, akiket vagy agyoncsapsz, vagy - ha úgy ítéled meg, hogy hasznos lehet számodra -, rabszolgáddá teszed és onnantól téged fog szolgálni, lásd crafter szolgák, katonák, nevesebb/híresebb ellenfelek, stb.

    Emellett az emberi szolgák mellett állatokat is befoghatsz, kísérőnek, védelemnek, dísznek, amire szánod őket.

    De mindent, amit csinálsz, te csinálod azért, mert te akarod, és nem azért, mert kötelezve vagy rá. Ha nem akarod, nem csinálod :)

    Az elmúlt 2-3 hónapban csak azért léptem be, hogy ne dőljön össze a bázisom, de előtte 800 órányi játék csak beleszaladt és nem bántam meg egyetlen percét sem. Volt olyan nap, amikor azzal léptem be, hogy megépítem a bázisom keleti szárnyát. Másnap csak nevesített T4-es rabszolgákra vadásztam/tunk a "kalózhajónál". Megint máskor New Asagardot farmoltuk. Vagy összetrombitáltuk az embereket és mentünk az Arénába. Esetleg közösen felépítettük a wayshrinek mellé a gyorsutazást lehetővé tevő "map rendszert", hogy bárki tudjon közlekedni gyorsan a térkép egyik pontjából a másikba is. A lényeg, mint minden ilyen sandbox játéknál, hogy legyen egy kitűzött cél, amely felcsigáz és amelyet meg akarsz csinálni, mert anélkül egy idő után agyatlan hacknslash lesz a játékból.

    Én mindig "nyugdíjas" PVE official szerveren játszottam, így a PVP mint olyan, teljesen kimaradt, sajnos nincs időm se energiám rá. De, ha neked igen, akkor az megint ad egy újabb olyan lökést, tennivalókat és feladatokat (nem beszélve a folyamatos adrenalinfröccsről), amely megint plusz több száz órányi élményt jelent a pve tartalom mellett.

    Szóval küldetés ide vagy oda, mindenképpen érdemes bepróbálni a játékot és a kezdeti kínlódós szakaszt túlélve picit messzebb is jutni a folyónál.

    Aztán persze ez a játék sem kerülheti el a sorsát, amikor már mindened megvan, mindent láttál, akkor ez is unalmas lesz. Ekkor kell lelépni és később, pár frissítés után visszanézni :)

    [ Szerkesztve ]

  • xFreex

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #195 üzenetére

    Konkrétan a Journey tabot nézve csak akkor, ha az előző fejezet összes lépése teljesült, különben csak kérdőjeleket mutat, illetve amit teljesítettél "véletlenül" azt mutatja mint teljesített. Ha csak játék közben a képernyő jobb felső sarkában mutatott következő 3 lépést nézzük, akkor ha 8-teljesült az aktuális fejezetből akkor mutatja a következő fejezet 1 lépését.

    - This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

Új hozzászólás Aktív témák