Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz TESCO-Zsömle #111 üzenetére

    A resource blokkolasa a survival jatekok egyik legalapabb mechanikaja, ezt kikapcsolni szerintem nem lehet, maximum csokkenteni, ahogy te is tetted ezt a g-portal menujeben (vagy a serversetting.ini-ben, attol fuggoen, hogy mit hasznalsz). A LandClaimRadiusMultiplier valtozon kivul nem nagyon van, ami ezzel foglalkozik, es ahogy irtad, ettol fugg a vedendo terulet nagysaga is.

    Na most a befogott, vedelemre hasznalt szolgak AI-ja remesen sz*r. Ez teny, pont. :D Normalis esetben en ugy tudnam elkepzelni, hogy ami az en teruletemre er, arra elkezd loni. Ez regebben mukodott is kb. egy evvel ezelott, de akkor meg volt olyan, hogy a terkepen vegigkergetett egy-egy "fighter", vagy kilometerekrol lott meg mindig teged egy-egy "archer".

    Most csak akkor aktivaljak magukat - HA egyaltalan aktivaljak -, hogy ha kozvetlen ralatasuk van a celpontra. Ami mondjuk egy ijasz eseteben azt jelenti, hogy vagy egy direkt erre szakositott beallot hasznalsz a teton/alapon (lehet ilyen gyartatni), vagy nem teszel keritest a tetore, mert ha teszel, akkor az kitakarja a latoszogenek nagy reszet es nem fog tamadni.

    A melee szolgak pedig szinten bameszkodnek ossze-vissza, es ha csak nem vagy nagyon kozel hozzajuk, akkor nem fognak segiteni. Hiaba rakod le oket szinten arccal egy iranyba nezve, ok visszafordulnak, vagy visszafutas utan ugy maradnak. Mondom, ez a resze nagyon fapados.

    Arrol nem is beszelve, hogy a kezukbe adott fegyvert egyfolytaban visszarakjak az inventoryba, es mint egy jo bokszolo, puszta okollel varjak az ellenfeleket, es van, hogy csak sokadik suhintas utan veszik elo a fegyvert.

    Ami a problemadat illeti, van a szerver beallitasoknal egy NPC aggro range (mert hat a szolgak is azoknak minosulnek), esetleg azzal erdemes kiserletezni, viszont ez azt jelenti, hogy a tobbi ellenseges npc is hamarabb ki fog szurni. Nem biztos, hogy ez kell neked.

    Purge eseteben jobban jatsz szerintem ha lemondasz a romantikus erdo melyi fahazrol es elsodleges vedelmi vonalat huzol a hazikod kore, egy tier 1-2-3-as (terulettol fuggoen - bar mivel te erdorol beszelsz, valoszinuleg vagy a swampban vagy, vagy a fennsikon, oda t2-es stonebrick eleg) falat/keritest, amelynek a tetejre raksz par archert, a fal ele pedig par harcost es tuskes vedelmet. Ha mazlid van, majd ok vedik amit vedeni kell.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz Lézerparaszt #135 üzenetére

    A friss patch utan ujra kellett osztani az attrib es skill pontokat, de az altalad linkelt allomanynak ehhez semmi koze. Az mas uton kuszott fel a gepedre es valoszinuleg nem veletlenul riasztott a security rendszered.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz Lézerparaszt #137 üzenetére

    Funcom forumon a fejlesztok azt irjak, hogy az UE resze es az Avira tevesen riaszt.
    Ignasis / Community Support / 21h

    Hey there,

    We’ve merged all threads reporting this situation into this one. Please use the search function before posting an issue.
    It’s a false positive, we’ve notified our team.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz Lézerparaszt #139 üzenetére

    EA kezdete ota jatszok vele, szinten, es nekem sem volt ilyen gondolom. Bar, most sincs.

    Ettol fuggetlenul, sajnos rossz embernek teszed fel a kerdeseidet, nem tudok tobbet segiteni, mint amit eddig probaltam. Ha minden kotel szakad, akkor irany a funcom forum, es ott ird le, akkor eljut az illetekesekhez. Bar mar leirtak helyetted tucatnyian, reagaltak is ra fentrol, igy tudnak rola, vagyis nem nagyon maradt mas, mint a kivetelek koze rakd a cuccost es jatszol. Vagy nem rakod a kivetelek koze es varsz a kovetkezo patchre, hatha abban mar korrigaljak.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #183 üzenetére

    Addig, amig nincs meg a hatasod: mivel a Funcom valtoztatott, igy metalt aranylag hamar, a nagy folyo partjan is lehet mar banyaszni - nem kell eszakabbra menni miattuk - igy a prioritas a metal fejsze es csakany legyen a skilleknel. Ahogy megvan a fejsze/csakany, a grind csokken, foleg, ha lesz egy kis bazisod, benne egy-ket kerekkel es tudsz magadnak "fogni" 1-2 teherhordo rabszolgat. (ha sikerul egy Bearert elkapnod, akkor vedd el a hatizsakjat es hasznald).

    Eleinte kisebb bazisban gondolkodj, mert ugyis mesz tovabb, igy felesleges sok energiat belefeccolni. Kis zart kunyho, benne par munkapad es kesz is.

    Kuldetesek nincsenek, maximum achievement jellegu "progress", igy neked kell midnig celt kituznod magad ele, hogy elvezheto is legyen a jatek. Cel lehet a tabor megepitese, egy-ket szakmai thrall levadaszasa, esetleg felfedezes, barmi, amit aznapra kitalalsz es ugy erzed, szukseges.

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #186 üzenetére

    Sok ilyen szellemmel fogsz talalkozni, azok adjak a titkos recepteket vagy a hattersztorit :)

    Igen, a cel az, hogy lekeruljon rolad a karperec (marmint az npc altal keruljon le, mert ha te magad veszed le, meghalsz). Em 810 oranal tartok, mind official #200-ason, majd a wipeok utan a vegelges #1011-en, de meg sosem mentem el az npchez a sivatagba, hogy na akkor itt vannak a bossokbol a kovek, szabadits fel :D, valahogy mindig volt mit csinalni.

    De ez is, mint minden "kuldetes", csak egy achievement/progress jellegu utmutato formajaban van jelen. Nincs konkret kuldetes, se annak leadas es jutalmazas, mindent magadnak csinalsz.

    [ Szerkesztve ]

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz - = Zk = - #192 üzenetére

    Igen, csakhogy ez nem egy RPG játék :) (Bár szerintem ez az igazi rpg, ahol teljes a szabadság)

    Ez egy online sandbox survival játék, olyan, mint az ARK, RUST, Atlas, DayZ és a többi. Nincstelen rabszolgaként kezdesz, fejlődsz, egyre több dologhoz fogsz érteni és idővel letelepszel a vidéken és a menekülést felváltja a vadászat, a tervezés, a szervezett kalandok, a bázisod menedzselése, a helyi bossok megölése, dungeonok "takarítása", meteoritok vadászása és starmetal cuccok gyártása, stbstb.

    Mindezekre a játék sosem kötelez, teljes a szabadságod, azt csinálsz, ott és akkor, amit, ahol és amikor akarod. TE döntöd el, te alakítod úgy a sorsod, ahogy akarod.

    A játékban van egy "tutorial", egy amolyan guide, amely a játék főbb lépésein és lehetőségein végig fog vezetni téged. Ez a "JOURNEY" menüpont (link lentebb), melynek van több fejezete (Chapter). Ez onnan indul, hogy szedj bogyót, egyél, keress vizet, igyál, szerezz fegyvert, harcolj, stb. egészen odáig, hogy a Chapter X. végén lekerül rólad a rabszolgaságot jelképező mágikus karperec és szabad leszel. Ez tekinthető a fő küldetésnek, kvázi egy feladat-sorozat, amelyet nem egy NPC ad sárga felkiáltójellel a feje felett, hanem a rendszer jelzi neked, hogy mi a következő lépés.

    Journey összegzés és lépései a wikin

    Kevesen, de vannak NPC-k a játékban (spoiler nélkül: pár régi ismerős is), ezek rendszerint vagy kereskedők, vagy trénerek, vagy egy-egy isteni hit papjai, akiknél elsajátíthatod az adott vallást. És ennyi, a többi nem játékos karakter mind ellenség, akiket vagy agyoncsapsz, vagy - ha úgy ítéled meg, hogy hasznos lehet számodra -, rabszolgáddá teszed és onnantól téged fog szolgálni, lásd crafter szolgák, katonák, nevesebb/híresebb ellenfelek, stb.

    Emellett az emberi szolgák mellett állatokat is befoghatsz, kísérőnek, védelemnek, dísznek, amire szánod őket.

    De mindent, amit csinálsz, te csinálod azért, mert te akarod, és nem azért, mert kötelezve vagy rá. Ha nem akarod, nem csinálod :)

    Az elmúlt 2-3 hónapban csak azért léptem be, hogy ne dőljön össze a bázisom, de előtte 800 órányi játék csak beleszaladt és nem bántam meg egyetlen percét sem. Volt olyan nap, amikor azzal léptem be, hogy megépítem a bázisom keleti szárnyát. Másnap csak nevesített T4-es rabszolgákra vadásztam/tunk a "kalózhajónál". Megint máskor New Asagardot farmoltuk. Vagy összetrombitáltuk az embereket és mentünk az Arénába. Esetleg közösen felépítettük a wayshrinek mellé a gyorsutazást lehetővé tevő "map rendszert", hogy bárki tudjon közlekedni gyorsan a térkép egyik pontjából a másikba is. A lényeg, mint minden ilyen sandbox játéknál, hogy legyen egy kitűzött cél, amely felcsigáz és amelyet meg akarsz csinálni, mert anélkül egy idő után agyatlan hacknslash lesz a játékból.

    Én mindig "nyugdíjas" PVE official szerveren játszottam, így a PVP mint olyan, teljesen kimaradt, sajnos nincs időm se energiám rá. De, ha neked igen, akkor az megint ad egy újabb olyan lökést, tennivalókat és feladatokat (nem beszélve a folyamatos adrenalinfröccsről), amely megint plusz több száz órányi élményt jelent a pve tartalom mellett.

    Szóval küldetés ide vagy oda, mindenképpen érdemes bepróbálni a játékot és a kezdeti kínlódós szakaszt túlélve picit messzebb is jutni a folyónál.

    Aztán persze ez a játék sem kerülheti el a sorsát, amikor már mindened megvan, mindent láttál, akkor ez is unalmas lesz. Ekkor kell lelépni és később, pár frissítés után visszanézni :)

    [ Szerkesztve ]

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz TESCO-Zsömle #196 üzenetére

    Emlékszem, amikor anno teljesen zöldfülüként álltál a kis vályogkunyhódban, hogy elteljen az éjszaka, mert anno még fáklyával is volt, hogy az orrodig se láttál, anélkül meg aztán teljesen vakon voltál, és inkább nem indultál sehova :D (Még akkor is, ha trükköztél a gammával)

    Nagyon sokat változott és változik is a játék. Funcom történelmét és munkásságát ismerve meglepően sokat foglalkoznak a játékkal, én simán azt hittem, hogy eddigre már elengedik a kezét és csak pár kozmetikai dlc lesz majd. Erre tessék, jönnek az újabb és újabb alrendszerek.

Új hozzászólás Aktív témák