Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #16520 üzenetére

    Ezek tapasztalatok. Az AMD azért vezette be ezt az ellenőrzős telepítést, mivel a panaszok nagy része azért történt, mert nem jó drivert töltött le a user. Ez a support csapatnak kiesés, mert a problémát ellenőrizni kell, de nem fognak találni semmit, aztán távoli eléréssel megnézik a user gépét, hogy mi a baj, és látják, hogy faszán elrontotta. Az eredmény, hogy kiesett egy egész nap olyan hibakereséssel, ami user error volt. Most ezek után az AMD mit csináljon? Ott is jobban szeretnének olyan dolgokon dolgozni, ami valóban hiba, és nem olyanra szánni az időt, ami egyértelmű.
    Egyébként itt is elérheted a mobil drivert a programot megkerülve. asder00 mindig bemásolja a direkt linkeket a Guru3D-re. [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák