Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
LTO - link time optimailzation tapasztalata van valakinek?
CooCox alatt friss GCC mellett próbálgatjuk, jelentős méret csökkenést okoz a kódban, de nem vagyunk meggyőződve a fordított kód stabilitásáról.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
2 nxp proci totál meghalt az LTO-s kód rátöltése után, újraprogramozni sem lehetett őket. Mondjuk ez lehet más körülmények összjátéka is.
Nuvoton procikon használjuk még, nekem van egy nagyobb projectem amit ha LTO-val fordítok akkor elő tud állni olyan állapot, amikor befagy a cucc, de nem minden fordításkor.
Volt, hogy nyomtam egy "clear"-t az IDE-ben, újrafordítottam ugyanazt a kódot az LTO-val, erre megjavult. Ma fordítottam a tegnapi kódot, tegnap délután nem fagyott, erre ma reggel meg igen. Kivettem az LTO-t, azóta nincs fagyás.Viszont az LTO-val fordított bootloaderben meg egyszer sem tapasztaltam hibát, igaz az csak 4k, nem pedig 80 mint a főprogram.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
#36268800
törölt tag
Üdv!
Egy többnyelvű programot szeretnék írni. A nyelvválasztást megoldom egy egyszerű switch-csel. Adott nyelv esetén a progi betölti a megfelelő nyelvhez tartozó függvényt, ami azt csinálja, hogy pl.: magyar nyelv kiválasztása esetén a hungarian.txt-ből beolvassa a megfelelő stringeket. Milyen adatszerkezetbe olvasnátok be ezeket? Elég egyszer beolvasni a program elején, hiszen ez csak a kiírásokhoz kell.
Például kiírja a program, (magyar nyelv esetén) hogy "a kiválasztott nyelv: magyar", vagy angol esetén "english selected". Értelemszerűen a megfelelő fájlból olvassa ki a megfelelő sorokat.
Arra is gondoltam, hogy esetleg egy fájlban tárolnám el mindezeket, valahogy a következő formában://Nyelv kiválasztva
magyar kiválasztva //magyar nyelv esetén
english selected //angol esetén
gewählte sprache deutsch //német esetén
//Választás a menüpontok közül
kérlek válassz az alábbi menüpontok közül //magyar nyelv esetén
please select one of the following features //angol esetén
wählen sie bitte ein der folgenden //német eseténtehát mindig az első sor a magyarhoz, a második sor az angolhoz és a harmadik sor a némethez, így egy újabb nyelv hozzáadása esetén csak annyit kéne, hogy pl. minden 4. sorba beírom a megfelelő szöveget.
Ez az egész kivitelezhető c-ben? -
EQMontoya
veterán
válasz dabadab #5457 üzenetére
Adjunk kis olvasnivalót a kollégának.
Ezek után lehet próbálkozni pl. gugliban, i18n és hasonló kulcsszavakkal.Same rules apply!
-
DrojDtroll
veterán
Sziasztok!
Adott egy bemenet ami két részből áll. Az első rész a szavak jelentését és az idegen nyelvű alakját tartalmazza, szóközzel elválasztva. Nem tudjuk azt, hogy hány ilyen bemenő adat lesz. A második rész a keresett szavakat tartalmazza.(ezek számát sem ismerjük, eof végjelig) Az első és a második részt egy üres sor választ el.
Hogyan lehet ezt bekérni c-ben?
példa bemenet:
dog ogday
cat atcay
pig igpay
froot ootfray
loops oopslay
atcay
ittenkay
oopslay -
mepet
addikt
válasz DrojDtroll #5460 üzenetére
Hirtelen kikopiztam egy txt olvasós progimból az ideillő részt.
lines[] tömb elemei a sorok és sepline az üres sor sorszáma.//-------------------------------------------------------
//file reading, array fulfilling, finding seperator line
//-------------------------------------------------------
if ( file != NULL )
{
char line [MAX_CHARS]; //maximum line size
for (i=0; fgets ( line, sizeof line, file ) != NULL; i++ ) // read a line
{
sprintf(lines[i], "%s", line);
//printf("%d. %s", i, lines[i]);
if (strcmp(lines[i], "\n") ==0 ) // find seperator line
sepline=i;
}
fclose ( file );
}
else
{
perror ( filename );
return 1; // why didn't the file open?
} -
dobragab
addikt
Itt ugye lines előre van foglalva, tehát tetszőlegesen sok sorra nem fog működni. A line limitálása szerintem annyira nem gáz, C-ben jó a CHAR_MAX.
sprintf(lines[i], "%s", line);
Ez nem egy strcpy(lines[i], line) akart lenni?[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
mepet
addikt
válasz dobragab #5463 üzenetére
Igen, csak előre meghatározott számú sorig és előre meghatározott karakterszámig működik soronként.
A MAX_CHARS egy szerencsétlenül elnevezett, a progi elején általam definiált konstans. Sose használtam még CHAR_MAX-ot a limits.h-ból, de ahogy nézem, az csak a char típus által felvehető maximum érték, esetünkben a line[] tömb elemszáma akár lehet több is, mint a CHAR_MAX.
sprintf(lines[i], "%s", line); == strcpy(lines[i], line);
És tényleg.[ Szerkesztve ]
-
-
asuspc96
őstag
Helló!
Egy 2D-s tömböt kellene elmentenem, illetve betöltenem txt-be/ből, (amőbáról van szó).
Hogyan oldható meg ?eddig ennyi van meg;
/* Mentés */
void Ment(){
char fajlnev[255];
char *jatekter_allasa = Palya_generalas();
int tmp;
FILE *p;
printf("Milyen neven legyen mentve? ");
scanf("%s", fajlnev);
p=fopen(fajlnev, "wb");
if (p==NULL){
printf("Nem sikerult megnyitni a fajlt :(\n");
return;
}
/* ??? */
fclose(p);
printf("Siekres mentes");
}
/* Betöltés */
void Betolt(){
char fajlnev[255];
char *jatekter_allasa = Palya_generalas();
int tmp;
FILE *p;
printf("Milyen neven van a fajl? ");
scanf("%s", fajlnev);
p=fopen(fajlnev, "rb");
if (p==NULL){
printf("Nem sikerult megnyitni a fajlt :(\n");
return;
}
/* ??? */
if(jatekter_allasa!=NULL){ //ha epp folyamatban van egy jatek, akkor eldobjuk a tablajat
free(jatekter_allasa);
}
fclose(p);
//jatek();
} -
maestro87
őstag
Sziasztok!
Printf-fel milyen formázó karaktert kell használni milliós nagyságrendek kiírásához?
Tegnap próbálgáttam %u-val és %l-el is kiíratni lcd-re pl. 6 milliót, de csak olyan 400 ezret írt ki helyette. Változót nem használtam, csak direktbe akartam kiíratni.
Egyébként egy float-ot (max. 100.0) kellene összeszoroznom egy 16 bites unsigned int-tel (max. 65535) és az eredménynek egész típusúnak kellene lennie. De így, hogy a printf sem azt írja ki amit akarok, nem tudom érdemben tesztelni a szorzást, debuggolás sajnos meg még nem megy.
Microchip xc8 lenne a fordító ha ez mond valakinek valamit.
Valaki nem tudja mi lehet a hiba? -
dobragab
addikt
válasz maestro87 #5468 üzenetére
Vigyázz a formátumsztringgel. A formátumnak egyeznie kell a paraméterként kapott típussal. pl. ha ezt akarod kiíratni:
10 * 10.5
akkor ahhoz %f kell, mert a kifejezés double típusú.
Ha ugyanezt szeretnéd integer-ként (%d) kiíratni, akkor a típust hozzá kell igazítani a formátumsztringhez.
printf("%d", (int)(10 * 10.5));
[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
maestro87
őstag
válasz dobragab #5469 üzenetére
Pedig azt hittem világos voltam. Ez XC8 fordító ami 8 bites PIC mikrokontrollerek egyik fordítója és eléggé különbözik a programozás órákon megszokott C-től a változó típusok terén. A pdf a 143. oldaltól kezdve ír a változótípusokról.
Ez a %d meg a %f biztos jól működik windows-on/linux-on, de PIC-nél sajnos vannak eltérések még a változók között is. Itt az int pl. csak 2 byte-os. A lebegőpontos típusokra vonatkozó adatokat meg sajnos még a mai napig nem tudom értelmezni, hogy meddig használhatóak. Itt a float is csak 1-2 tizedesjegyig szokott pontos lenni, és nem értem miért.
Tehát, amit itt írtatok sajnos egyik sem működik jól.
Én csak ezzel az egyszerű sorral tesztelem egyelőre:
printf("%d", 6123456); // --> 28608-at ad vissza.
printf("%f", 6123456.0); // --> 6123520.000000
printf("%ul", 6123456); // --> 286081
Tehát amíg ezek sem működnek, nincs értelme szorzásról beszélni.
Ha nem muszáj meg nem szeretném két int típusú változóban tárolni a nem egész számokat is. -
zka67
őstag
válasz maestro87 #5471 üzenetére
Szia, a fordítód alapértelmezett beállítása 24 bites lebegőpontos számok. Így ne csodálkozz, ha csak az első néhány számjegye pontos. A --FLOAT=32 opcióval állítsd át 32 bitesre a lebegőpontos számok formátumát, és így már 6 tizedesig pontos lesz. Továbbá a doksid 143. oldalán megtalálod a különböző változó típusok pontosságát, így nem igaz, hogy csak 16 bites számokat tud kezelni a fordítód. Van pl. signed és unsigned short long, és signed és unsigned long, 24 és 32 bites méretben.
A lebegőpontos számoknál pontosabb eredményt kapsz, ha tudod hogy hány tizedesjegy pontosságra van szükséged, és egész számokat használsz. Ha pl. 3 tizedes elég, akkor megszorzod pl. at 123.456-ot 1000-el és 123456-al dolgozol, amikor pedig az eredményre van szükséged akkor osztod 1000-el és meg is van a számod egész része. És gyorsabb is.
-
maestro87
őstag
Szia, nem mondtam, hogy csak 16 bites számokat kezel, csak azt, hogy amit pl. windows-on beírsz int változót az alapból talán 24 vagy 32 bites emlékeim szerint, míg itt alapból csak 16 bites és előjeles. Előjel nélkülire %u-t kell használni, és ezek a \n, \r-ek sem igazán működnek itt. Ez utóbbihoz talán a write_lcd függvényemet kellene módosítanom.
A 6 tizedes pontosságot hogy számoltad ki, vagy hol írja?
Hogy számolod ki pl. a 24 bites float maximális értékét 3 tizedesjegy pontosság esetén?Amúgy #pragma --FLOAT=32 utasítással most lefordult, mindjárt kipróbálom a változást, de mint említettem már, jelenleg csak egy tizedesjegy pontosságra van szükségem (0.0-tól 100.0-ig), amit most is ki tudok íratni %f-fel gond nélkül,
csak ennek az egész számmal való szorzatát már nem (pl. 6 milliót). Tehát az eredményt már kerekíteni kellene egész típusra!
És ez a 32 bitre való állítás a fent általam leírt hibásan printf-felt egész értékeket még nem befolyásolja.Lehet, hogy még átállok az 10-zel, 100-zal, 1000-rel való szorzásra/osztásra,
de a milliókat akkor sem fogom tudni megjeleníteni.Egyébként még azt nem értem, hogy mi a különbség a 32 bites float, 32 bites double és a 32 bites long double között.
update: 32-bites float esetén is ugyanezt kapom: printf("%f", 6123456.0); // --> 6123520.000000
Ki kellene számolni már csak kíváncsiságból is, hogy meddig pontos, csak nem tudom hogy kell. Biztos a milliós nagyságrend már nem tetszik neki, de még a százezres sem. Illetve megnéztem az előbb, a %u is csak 65535-öt tud kiírni túlcsordulás nélkül, long-ra (32-bit) pedig végre megtaláltam, hogy a %lu-t kell használni (eddig %ul-lel próbáltam) és ugyanez jó unsigned short long-ra is. Bár utóbbi esetben szerintem feleslegesen felkonvertálja a printf függvény a short long-ot 32-bites long-ra, de most annyi baj legyen.[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Olive Maudal and Jon Jagger: Deep C (and C++)
Nagyon szórakoztató olvasmány, ajánlom figyelmetekbe! -
jattila48
aktív tag
válasz maestro87 #5473 üzenetére
A float példádból az látszik, hogy a pontos bináris ábrázolásból az alsó legalább 7, de legfeljebb 12 bitet elhagyja, majd kerekít. Ha csak 6 bitet hagyna el, akkor a kiírásban pontos értéket, míg ha 13 bitet, akkor kisebb értéket (6119424) kaptál volna. Pl. lehet, hogy az alsó 8 bitet hagyja el (valószínűleg így van). Szerintem a float-od 24 bites, amiből a mantissza 16 bit (előjellel együtt, vagyis 15 értékes bit), a karakterisztika pedig 8 bit. Ha 32 bites float-ra is ugyanez a kiírás adódik, akkor a mantissza szintén 16 bit, viszont a karakterisztika is 16 bit (bár ennek nem sok értelme lenne). A float érték úgy ábrázolódik, hogy a mantissza 15 értékes bitjét 0,xxxxxxxxxxxxxxx értéknek tekinted (0, kettedes vessző után jönnek a mantissza bitjei), amit megszorzol 2^karakterisztika-val. 8 bites karakterisztikával kb. 2^127 nagyságrendű számokat tudsz ábrázolni, vagyis bőven elég nagyokat. Viszont 16 bites mantisszával legfeljebb 1/2^16 relatív pontosság érhető el. Az, hogy hány tizedes jegyre (vagy "kettedes" jegyre) pontos az ábrázolás (ez az abszolút hiba), függ a szám nagyságától, ezért csak relatív pontosságról van értelme beszélni (abszolút hiba/pontos érték). A példádban a relatív hiba 64/6123456, ami megfelel a 15-16 bites mantisszának. Ami a szorzást illeti: egész biztos, hogy mindkét operandusod float-ra fog konvertálódni, vagyis 8 bites karakterisztikával bőven ábrázolható lesz, viszont a relatív hiba ugyanúgy megmarad 1/2^16 felső korláttal. Mivel az operandusok már hibával terheltek, ezért a szorzat is az lesz (szorzásnál a relatív hibák összeadódnak). Tehát nem a kiírásnak vannak korlátai (legfeljebb normál alakban írja ki), hanem a szám ábrázolásnak, amit tudomásul kell venni, és így kell velük dolgozni. Természetesen ezekkel a korlátokkal is megvalósíthatsz tetszőleges pontosságú egész vagy float aritmetikát, azonban ez igen macerás.
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
maestro87
őstag
válasz jattila48 #5475 üzenetére
Köszi a kimerítő választ majd átrágom rajta magam.
Egyébként még azt találtam a printf-fel kapcsolatban (ha netán másnak is szüksége lenne rá), hogy az unsigned short long-ot nem támogatja, mert nem szabványos típus. Így a következő trükkel lehet kiírni:
unsigned short long valtozo = 16777215;
printf("unsigned short long: %lu", (unsigned long)valtozo); -
dobragab
addikt
válasz maestro87 #5473 üzenetére
Nem ismerem a fordítód #pragma-kezelését, de szerintem nem így működik. A #pragma fordító-függő, mindegyik azt csinál vele, amit akar, és a számára értelmezhetetlen #pragma-kat ignorálja. Szóval ha ezt nem tudja értelmezni, akkor is lefordul.
--FLOAT=32
Én úgy értelmeztem a dokumentációt, hogy ezt a parancssori argumentumok között kéne odaadni a fordítónak.
cc whatever.c --FLOAT=32
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
maestro87
őstag
válasz dobragab #5477 üzenetére
Parancssorból szerintem senki se fordít PIC programozásnál. Én még nem láttam ilyet. MPLAB-ban rábökök a build gombra és lefordítja. Pragma utasításokban kell pl. megadni a PIC beállításait: órajel, kódvédelem, egyes lábak funkcióit...
De ettől függetlenül lehet nem pragma-val kell átállítani, de csak így fordult le. Lehetne beszédesebb is az az adatlap... Most guglival sem találtam semmit, de most mindegy is mert átálltam inkább egész számokra. -
dobragab
addikt
válasz maestro87 #5478 üzenetére
A dokumentáció 105. oldalán a --FLOAT-nál ott van két link a doksi két másik pontjára, hogyan kell az IDE-ben beállítani a parancssori argumentumokat
Tudomásom szerint minden IDE a parancssoros fordítót hívja meg, az gyakorlatilag aköré épített GUI.
[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
dobragab
addikt
válasz maestro87 #5481 üzenetére
Ha jól értelmezem, a --FLOAT és a --DOUBLE független egymástól. Azaz ha csak --FLOAT=32-t adsz neki, akkor a double ugyanúgy 24 bites marad, ami szerintem nem vicces. Zavaró lehet, hogy a float pontosabb, mint a double, sőt, szemantikailag is rossz.
Így a float 32 bites értékeket tud tárolni, de számolni csak 24 bittel tud. C szabvány szerint minden lebegőpontos művelet előtt double-re vagy long double-re konvertálódnak az operandusok. Szóval a te esetedben semmit nem ér.
Ha 32 bites lebegőpontos számítás kell, akkor --DOUBLE=32 mindenképp kell. Az a te döntésed, hogy a float-ot meghagyod-e 24 bitesnek, és ahol kell a pontosság, ott double-t írsz float helyett; vagy teszel az egészre és mindkettőt 32 bitesre állítod. Én az előbbit tenném, figyelembe véve a saját kódolási stílusomat. Mindenhol double-t használok, kivéve ott, ahol a memóriával takarékoskodni kell.
[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
mmaattee90
tag
Sziasztok! a következő a probléma: adott a mez tömb ami az azonosítóm a programban, s hozzákapcsolódik a név és a születési év. A programom kész és lefut, márcsak rendezni kéne, ezt megis oldottam már, de a neveket egyszerűen nem tudom sehogysem úgy, hogy azok kapcsolódjanak a mezhez és a születési évhez.
struktúrát sajnos nem lehet használni, mert még nem tanultuk. ugyanígy meg nemtudom a név tömböt, mert az char-ként van deklarálva.Bemásoltam a listázós programrészletet, valaki tudna segíteni benne?
case 5:
printf("Listazas\n");
printf("Mezszam\tNev\tSzuletesi ev\n");
int csere;
for(i=db-1; i>0; i--)
for(j=0; j<i; j++)
if(mez[j]>mez[j+1]){
csere=mez[j];
mez[j]= mez[j+1];
mez[j+1]=csere;
csere=ev[j];
ev[j]= ev[j+1];
ev[j+1]=csere;
}
for(i=0;i<db; i++)
printf("%d %s %d\n", mez[I], nev(i), ev(i));
break;(/C)[/M][/I][ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz mmaattee90 #5483 üzenetére
Ebből így semmit nem értek (és szerintem sokkal többet más sem), töltsd fel valahová a kódot. (pastebin-re pl.)
Same rules apply!
-
veterán
Sziasztok.
MicroC nyelvben milyen kulonbseg van a portnev.Bszam
es a portnev.Fszam
kozott?(habar valoszinuleg elneztem a topicot )
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Boryszka
tag
Sziasztok! Ehhez a feladathoz lenne forráskódja valakinek, vagy lenne ötletetek, hogy milyen technikával lehetne megoldani leggyorsabban a feladatot? Köszi!
Tehát: van egy minta: pl. 2,3, 6, 8, 13 (m=5).
S legyen pl. 20.
Ekkor a feladat az, hogy az (1,2,3,...,18,19,20) számokból (1-től 20-ig mindegyik) töröljünk minél kevesebbet úgy, hogy a megmaradt számok között ne forduljon elő a (2,3,6,8,13) minta és eltoltjai!Tehát pl. az (1,2,3,4,5,6,7,9,11,14,15,17,19,20) részhalmaza a (1,2,3,...,18,19,20)-nak akkor minta-mentes, ha nincs meg benne a (2,3,6,8,13) egyik eltoltja sem!
Ezt kell ellenőrizni!Keresendő az a legtöbb (1,2,3,...,18,19,20)-beli számot tartalmazó részhalmaz, amely mintamentes.
BL
-
Ver'alor
tag
Heló, lehet, hogy ez egy buta kérdés, de elég kezdő vagyok. Szóval az lenne a kérdésem, hogy arra van-e valami lehetőség, hogy ha egy integer változó helyére a felhasználó nem számokat, hanem egy szöveget ad meg, akkor azt a szöveget be lehet-e tenni egy stringbe. Remélem érthetően fogalmaztam.
May the 4th be with you!
-
Ver'alor
tag
válasz #36268800 #5489 üzenetére
Azért szeretném így, mert eredetileg ezzel az integerrel számolni szeretnék, és ha beír egy szót, akkor pl kiad egy hibaüzenetet (most mem szimplán azza gondolok, hogy annak függvényében ágazik el a program, hogy betűket írt be szám helyett, hanem egy konkrét szót, szóval nem az isaplha-ra gondolok)
May the 4th be with you!
-
dobragab
addikt
válasz Ver'alor #5490 üzenetére
Vagy integert olvasol be, vagy sztringet. Ha sztringet, akkor azt utána át tudod alakítani integerré, atoi fv. Kell hozzá az stdlib.h.
int i;
char buffer[255];
scanf("%s", buffer);
if (strcmp(buffer, "igen") == 0)
printf("de jó\n");
else
i = atoi(buffer);[ Szerkesztve ]
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
don_peter
senior tag
Srácok egy kis segítségre lenne szükségem.
Lehet nem is kicsire, remélem jó helyre írok.Csharp 2012-ben próbálok maradandót alkotni, de csak nehezen megy
Következő a helyzet.
Egy bin-fájlt kellene megnyitnom úgy, hogy szavanként olvassa be és a szavakat tömbökbe rendezné.
Eljutottam odáig, hogy txt-fájlt tudok megnyitni egészben listázva vagy soronként, esetleg karakterenként is le tudom bontani (a sorokat), de bin fájl esetében ez sajnos nem megy.Egy próba teszt file innen tölthető le: [link]
Nem vírusos, ez egy Sega MegaDrive játék ROM fájl.A lényege az lenne, hogy beolvasnám ezt a fájlt és byte-onként tömbbe rendezném az adatot aztán a további művelet egy másik hardverre történő COM-portos adatküldés lenne amit már megírtam illetve egy része már megvan és működik.
Persze ha nem kell tömbbe rendezni és úgy is lehet byte-onként az adatokat kiolvasni és küldeni úgy is jó..Valaki tudna segíteni e témában?
Előre is köszönöm.----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
dobragab
addikt
válasz don_peter #5493 üzenetére
Szerintem te a C# topikot keresed.
Ez a bin fájl pedig, mily érdekes, nem szöveges fájl. Nem szöveg van benne. Egy hexa editorban te is meg tudod nézni. HxD a legjobb Windowsos hexa editor szerintem.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
-
-
alapz@j
tag
Hogy programozhat úgy valaki, hogy nem érti a szöveges és a binary fájl közötti különbséget?
-
EQMontoya
veterán
válasz alapz@j #5496 üzenetére
Jó kérdés. Ha egyszer elkúrja, beszopja.
Első éves voltam BME-n, villanyosménök jánykával jártam, hát megírtam a C prog háziját (nyugi, már elévült! ). Volt egy binary file hozzá, amiben volt tesztadat, megnyitottam szögevesen. Persze volt benne 0 byte. 2 óra debuggolás után jöttem rá, hogy hülye vagyok, de megtanultam a leckét egy életre![ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
don_peter
senior tag
válasz alapz@j #5496 üzenetére
Hát így
Én nem kaptam oktatást minden amit tudok azt magamnak és nem a fizetett egyetemnek köszönhetem..
nem sok, de kérdezni tudok és ti remélhetőleg segítetek annak aki nem tud valamit.
Biztos én is tudnék példát felhozni arra, hogy te mit és miért csinálsz, ha ezt vagy azt nem tudod...
Mindig érdemes magadból kiindulni mielőtt kritizálsz.
Nem születik az ember programozónak, úgy tanulja meg, hogy megmondják neki.
Amúgy eljutottam odáig, hogy byte-onként olvasom be a fájlt egy tömbbe és azt íratom ki..
Szépen lassan megírom egyedül is a programot.[ Szerkesztve ]
----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
alapz@j
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest