Keresés

Aktív témák

  • BaLinux

    tag

    válasz doors #9 üzenetére

    Hú bazz, az durva lesz. Nos, akkor az említett linkek esetleg segítenek...
    Alapoktól kell felépítened a lineáris transzformációs rendszert, meg mindent, az inputtal együtt.
    Ami kell ehhez tehát, az a köv:
    - 3d lineáris trafók, tehát 4x4-es mátrixok mindenféle művelettel
    - pixelek, egyenesek, poligonok (?) rajzolása képernyőre
    - kérdéses, hogy az egészből mi fog látszódni, ha a poligonoknak nincs megvilágítása, tehát jól jön még legalább egy kis
    - flat shading

    Ezt az egészet C-ben, ráadásul még 16 bites progival... pfff
    Meg jut eszembe, hogy kicsit nehézkes lesz kijönni a RAMmal, ugyanis a bemeneti 3d mátrix kicsit szívás 640k-ban.

    [Szerkesztve]

Aktív témák