- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Windows 11
- ASUS routerek
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Padavan firmware
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2660 üzenetére
"Nem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel."
Azért én mégis röviden összefoglalnám: a Vidanet-ek nov.1-től átadásra kerülő ADSL előfizetők (18.000 fő!!!!!!!) felhasználónevét egyik percről a másikra átállították. Azaz késő délután még működött a régi (kb. délután 4-5 óra körül), majd kora este (este 6-7 óra) meg már nem. Az újat pedig nem küldték meg előre egyetlen egy felhasználójuknak sem - az új felhasználónévre csak akkor derült fény, miután újraindítottad az ADSL modemed, majd nyitottál egy böngészőt és ott megpróbáltál valamilyen tetszés szerinti weboldalt megnyitni.
Ezek után magasról lexarom, hogy hány ügyfélszolga ül a hibabejelentő telefonvonal végén, ha 2 fő, ha 15 fő, vagy 30 fő, tökmindegy. Ha csak az előfizetők 1%-a, azaz 180 fő(!!!!!) hívja közel egy időben a 1442-t, akkor szerintem 60 ügyfélszolgálatos is kevés lehet... főleg, ha azok a szerencsétlenek sincsenek is képben és hosszú-hosszú percekbe telik, mire megtalálják a helyes felhasználónevet az egyes ügyfelekhez és elkalauzolják az 1-bites júzert a router-ük/Windows-ük menüjében az új beállítások elvégzéséhez.
Tehát jelen esetben a bajt magának kereste a BTel...
Mégis mire számítottak?? 18.000 főt OFF-ra tesznek kb. 2 óra leforgása alatt, s gondolták, hogy majd csak 3-4 emberke fog betelefonálni a hibabejelentőre??"Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?"
Engem, mint fizető ügyfelet (akit előezetes értesítés nélkül eladott + engedélyem nélkül kiadta személyes adataim harmadik félnek - ellentétesen mindazzal, amit a kettőnk közt létrejött szerződés tartalmaz!!!!!!) ez hol és mikor kell, hogy érdekeljen?? Amíg szerződés szerint teljesít, sejtheted, hogy ezt is magasról...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
Új hozzászólás Aktív témák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- GIGABYTE A620M S2H / ÚJ / 3 ÉV GARANCIA
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- GIGABYTE B650 GAMING X AX / Garancia!
- HP ProDesk PC // i5-4570 // 16GB DDR3 // Radeon R7 250 1GB GDDR5 128bit // 240GB SSD //
- Eladó HP 15-dw3003nh laptop, 8GB RAM, 256GB NVME SSD, 1TB HDD, világító bill. Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs