Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Deller2010

    tag

    válasz Drenadar #2660 üzenetére

    "Nem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel."

    Azért én mégis röviden összefoglalnám: a Vidanet-ek nov.1-től átadásra kerülő ADSL előfizetők (18.000 fő!!!!!!!) felhasználónevét egyik percről a másikra átállították. Azaz késő délután még működött a régi (kb. délután 4-5 óra körül), majd kora este (este 6-7 óra) meg már nem. Az újat pedig nem küldték meg előre egyetlen egy felhasználójuknak sem - az új felhasználónévre csak akkor derült fény, miután újraindítottad az ADSL modemed, majd nyitottál egy böngészőt és ott megpróbáltál valamilyen tetszés szerinti weboldalt megnyitni.

    Ezek után magasról lexarom, hogy hány ügyfélszolga ül a hibabejelentő telefonvonal végén, ha 2 fő, ha 15 fő, vagy 30 fő, tökmindegy. Ha csak az előfizetők 1%-a, azaz 180 fő(!!!!!) hívja közel egy időben a 1442-t, akkor szerintem 60 ügyfélszolgálatos is kevés lehet... főleg, ha azok a szerencsétlenek sincsenek is képben és hosszú-hosszú percekbe telik, mire megtalálják a helyes felhasználónevet az egyes ügyfelekhez és elkalauzolják az 1-bites júzert a router-ük/Windows-ük menüjében az új beállítások elvégzéséhez.

    Tehát jelen esetben a bajt magának kereste a BTel...
    Mégis mire számítottak?? 18.000 főt OFF-ra tesznek kb. 2 óra leforgása alatt, s gondolták, hogy majd csak 3-4 emberke fog betelefonálni a hibabejelentőre??

    "Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?"

    Engem, mint fizető ügyfelet (akit előezetes értesítés nélkül eladott + engedélyem nélkül kiadta személyes adataim harmadik félnek - ellentétesen mindazzal, amit a kettőnk közt létrejött szerződés tartalmaz!!!!!!) ez hol és mikor kell, hogy érdekeljen?? Amíg szerződés szerint teljesít, sejtheted, hogy ezt is magasról...

    [ Szerkesztve ]

    | regular IT guy |

Új hozzászólás Aktív témák