- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5032 üzenetére
Na akkor hajrá....
e46 már van 2 milla környékén...de mint látod egy igazán jó állapotú kevesett futott mint Vangelisé 2.5 környékén mozog.szerintme jobban jársz egy e46tal..mint egy e38as 7essel..de te tudod....e46ba is 328as...ugyanaz a moci.és ilyne komoly modell már tele van extrával ugyanúgy.
God>>gyanus is volt egy 93'as 525i mér 450e.....hirtelne elgondolkodtam akkor az enyém emnnyit ér 300e? ...de persze az állapot sokat számít.amelyiknél ott van ültetés sperrdifi szerint felejtős..egyértelmű mire használták...jó persze egy darabig bírja a 6 henger..után hengerfej, vezérműtengely, dugattyú...stb csere...más kéréds mennyit bír és utoljára mikor volt cserélve....motorcserés?....LOLL..mert az elözőt széttolta....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
330e km..az faxa...de jónak néz ki...üssetek de nekem az e34 belseje nem jön be...külseje is csak ültetve szép nagy felniken....
God>>hát igen nem győzőm hangsúlyozni...túl olcsónál valami nem oks, tanulópénz jah hogy ne utazz sokat.
nem hagyod a szíved a 3asoknál??vagy kicsi neked az e36??egy 320?328?Bmw001>>hát igen valakinek roszatt tett a forma....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ne lenne kombi de fain lenne.
de ha ez ennyi akkor valamit csak ér az e36om.God>>egyetértek 2-3 milla eza plafon.nem kell jobb kocsi.csak túlbonyolított és mindig félteni kéne.meg ha ugye ujabb akkor ha valami romlik többe fáj.de azért valahogy rendbe kéne raknom az e36ot.
tibi666&SpeedR>>nektek most milyen kocsitok van??
Tesonézz bmwpoweren felnit vagy használauton.ha gyárit akarsz mélyrekell nyúlnod.ha jó replika, vagy más neves márka akkor találsz fainat. e92 M3
Én most soltvadkertig egy hátsó dobot akarok.meg megnézni mér nincs erő rendesen.ennyit nem kophatott a moci.de előbb műszaki.zöld...utána esetleg ültetés, sportküszöb, és m3 ükör a terv.....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5096 üzenetére
Hát nem tudom az e60 Zurigo odaver szinte minden bmw.n régebbieken is....
Na meg a double spoke designosok nekem bejönnek...a régi e36os gyárija meg a mostani e90/e92 vékony doublespoke.os irtóra...valamelyik ezek közül az e92 m3 felnije...tán style 313igen emlékszem az klasszikus bbs felni.jó drága.18"as sok lesz nem??
SpeedR>>jah emlékszem raktál be képet pöpec volt..de ha tudsz még tegyél be....
tibi666>>léci dobjál már be 2 képet a mercikről nem vágom a merdzsó típusait.
Gebrirel>>kéjem a felnijét az elsőnek ... a másodiknak meg nagyon, az a kedvencem
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5103 üzenetére
nem feltétlen.de szerintem kabrió csak amodelfrissi után volt 95'től viszont tény akkortól én még nemláttam manuálisat egyet sem.lehet tévedek.Amelyikhez van hardtop "coupé" tető az tán manuális passzolok.
Mintha ma láttam volna hasonlót optikás kísértiesen hasonlított erre a lágymányosinál.
tibi666>>baxxus ez az uj C osztály..nagyon sajnálatos.szép autó volt bizti.de tényleg hogy tudták elvinni ilyen uj autot?pesten volt az eset?gondolom megörültél akkor...nem olcsó mulatság....a régi beugrott ebből sokat látni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
igen ezt én is tudtam az EWS nagyon etalon volt..más kérdés máma már lehet e90et és e60at is el tudják vinni.
X5öt?kulcssal?.ejjj...az ujjat?régebbit?...az nem kistáska elektronikával van összerakva...mégis...áhhh nem kel ujabb drágább kocsi ...nem akarok így járni .....ezekhez képest az én kis 600e.s xaromat csak nem viszik el ...de így is figyelek olyna helyen parkoljak elém mögém tréler ne tudjon beállni...540iA tankolása igen az elég érdekes lehet.....20lityos fogyi....80as tank lassan megint 270es benyával....ez a faxa
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
megint kezdődik merci clk bmw 540i vita??
mindkettő egy méregdrága szükségtelensztori...ha már clk akkor egy subaru vagy lancer evo...ha 540in jár valaki agya vegyen m5öt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
de várjál álljunk meg
te most vadiúj a most bejött 7esből kapod a 740i.t?
ülésszellőztetés az milyen?légkondis?
nem kell becsapni ajtó az milyen?
stop-go tempomat?
meg miben más az hogy "aktív" kormányzás/futómű?nem elég neked ennyi extra...tán ha kérsz kapsz ajándékba hozzá egy 10mpxes digit gépet... ...képeket kérünk
A V12 biturbó 7es brutál lesz..760i..elég durva adatok ezek..lelép sok verdát.ha megcsiszolja valami tuningműhely akkor elég sok autó félhet
hoby36>>bmwpoweren mintha azt mondták volan erre nem biztosan jól emlékszem...lambdaszonda, légtömegmérő, de igen a legegyszerűbb hogy elrepedt a cső fals levegőt és nem jó helyen szív rossz lesz a keverék. igen első körben gyertyákat kéne megnézni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5215 üzenetére
Szerintme rossz felé kacsintagatsz ezekkel a 15 éves japán gyorsulásra megcsinált autokkal.xarrá hajtva, méreg drága hozzá minden.tuti.
Nem jo neked egy rendbentartott 530i?vagy 330i?
vagy itt van a linken ez a 3.3as e39 alpina..odacsap.egyedi.és tuti megy mint az állat.
De mondtam semmi gond a masináddal nem tom mér akarod cserélni, bele akarsz nyúlni xarabba? ....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5223 üzenetére
e60 520i 10 guriga nem hinném egy e39 530i annyi vagy e46 330i.
de te tudod ha gondot akarsza nyakadba venni...sírva fogod visszavenni a 528adatHa ezek sem legek akkor e46 m3.e36 m3.van alternatíva.
335i.t vehetsz. ..vagy turbós bmw....az összes dízel."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5233 üzenetére
vesztedbe futsz, de te tudod.... 15+ éves japán versenyautó...ilyne alapon jöhetne celica turbó, lancer evo 6, impreza sti is....
ezekkel nem mennék akkora utakra mint amiket teírsz hogy hova járkálgatsz külföldre messzire.építess G-powerrel turbót a 28asra.az már csak jó nem?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5247 üzenetére
a 2. sokkal jobb de automata.
nem sok ez a km bennük??
meg 4.4 liter 286 ló ...elég kevéske...a 3.0ás m3 volt 92ben 286ló....erősen le van fogva a moci..meg 4.4es az már 545i.van 535i is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5253 üzenetére
egy e36 m3 se extrákban se menetteljesítményben nem lenen visszalépés...és szerintme e39 forma..ne a számozást nézd.
Az M5 fenntartása semi hiszem annyira horror egy 540i.hez képest.elég alul van hangolva, engem zavarna.
Az e46 m3 van már 6 környékén,ha beleveszed anno 22 volt.6x díjnyertes moci.és nem hinném alap kipuffal egy 8as hangba elverné."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5284 üzenetére
az utolsó pármondatod mindent elmond, erről beszélek, kell neked a baj hogy esetleg kikapjál egy xarabbat próblémásabbat? ...M5 dupla ennyit eszik és ugyse tudod kihasználni max. fél milkás detektor blokkoló berendezésekkel..meg az már veszélyes azzal padlókat nyomogatni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ezzel meg mi van??..ennyi a kezdőrészlet?vagy regadós?
E-maxx>>nem írtad benyás vagy dízel legyen.kiindulva hogy az e36 éppészérvekkel sejthetően benyás akkor ennél maradva....milyen e36 mondj róla valamit képet....
Én 4.5 millás keretből maradnék az e46nál!!!sokkal pöpecebb igényesebbet lehetne kifogni....szebb is mint az e90 szerintem, netán coupé is benne lehet.e90hez ami ütős még szerintme az összeg fele kéne plusszba.de klassz...ez nekem bejönne.M felni.szép ez a szín.egy kmóra állás, meg aza szervízkönyvbe belesasolni érdekes lenne.
ejjj...
nicsak..válság meg az e90 hogy lenyomja az ilyen fain verdák árát
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
e36 328i 95' utáni.... ..fain lehet.340e km??..ejha...és van valami vele azért csere?
e46 árban nem kapsz e90et.max. ha megmókólod neki is münchenben
szerintem x5 felejtős.zabál mint a barom.irtó drága tartani.igen az a kék szín szép.és a családba neked mi az elképzelés e46 terén?
e36 328i után elég nehéz lesz 4.5 millából olyan e90et találni ami megfelelő lesz mind felszerelésben mind erőben ...+3 milla!!...e90 325i fullosan...hehe...dupla ennyiért.
ha ilyet szeretne akkor szerintem várjon vagy hitel...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nem fog találni ilyet ennyiért.tényleg csak remény van rá, az se túl nagy.
WTF...BMW001>>ez neked való
aza vicc ilyen kritériumokkal még az e46 is elég neccesen fér bele ....e90 6henger 6.5-7 millától van..de szerintem az még nem elég extrás amiket írtál...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
minél kevesebb hitelt ha lehet főleg most..kiszámíthatatlanmindne enm lehet jósólni, na jahh meg kocsira hitelt...túl sokat tuti nem érdemes.
premium selectionös bmw.ket néztétek?..ott tuti van e90 325 vagy ilyesmi....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
tds.t ne soka gond vele.
a fehér és a fekete e36 320i jónak tűnik."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
hát ilyet nehéz is....nálunk a 325i az gykorlatilag e36ból jó állapotban fehér holló...328 van csak drága mert ugye dualvanos motor....amugy a 3.2es M3 is akkor a korból dual vanos volt már....
külföldről regadóval nem érné meg azért 1.3ba befér 2.0á forgalmival kevesbeb az adó.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ne menjen el a kedved ezért meghátrálnál a topikból...
95-98 közti 328ak elég jók.annyi azért nincs szerintem.
amugy amit észrevettem 1 hónapja...e46 e90 ára elkezdett zuhanni a semmibe... az e36 ára meg feljebb ment majdnem 50%kal ...furcsa...
a külföld jó alternatíva ha bevállalód az ügyintézést.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5453 üzenetére
a 35ibe 600 az alapjárat 1000től húz rendelkezésre áll a max. nomaték..nem is érdemes lehuzni tiltásig mert ott csak lóerő van nyomaték visszaesik vagy 30%kal.
1000-4000 között milyne jó lehet autozni.Amugy a 35iből most cisnáltak 414 lovasat totalcaron fenn van valami olasz műhely RDsport asszem.na az elpicsázza az M3at még lehet az M5öt is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5479 üzenetére
Na végre jól döntöttél...330i vagy 530i.
Ha nem az akksi a gond és a generátor tuti jó....akkor jó nagy talány.de ez eléggé generátor gondnak tűnik..bizti jól tölti??..ok hogy nem ad visszajelzést gondolom az ikonnal hogy nincs akksitöltés..de ettől még lehet elégtelen a töltés.ékszíjat mikor cserélted??
Ha generátor akkor agybajt fogsz kapni az ártól.Ha ékszíj akkor semmi.Tényleg ennyi idő alatt nem kéne lemerülnie.valami zárlat lehet ami leszívja vagy nem tölt jól a generátor.
Nekem ilyen időben majdnem 1 hetet is kiíbr pedig én nem megyek több 100 kmeket.speciel én nekem is is most 4 napig állt és teljesen okésan indult....próbáld ki nagyobb Ah.s akksival mint ami bele való."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5519 üzenetére
Nekem 60ah.s van benne 55ös helyett azóta max.télen volt asszem 3x indítási gond de akkor is csak mert 1 hétig állt a kocsi a törés miatt.
Nekem nyáron majdnem 2 hétig kibírja ha mondjuk előtte mentem 60-70km.t.szerintme ennyi alatt feltöltődik az akksi ha nem nagypapitempoba mész mert ugye annál jobban tekeri minél jobban nyomod.
Nekem nem tom mennyit vesznek le a dolgok..de nekem ha égve marad akár csaka helyzetjelző egy sípoló hang figyelmzetet rá.de mondjuk ezt látnám is...AE rulez...
Csomitartóba lecsukás után oltódnia kell azonnal ha nem valami kapcsoló eltört.két olyna kicsi égő nem szívhatja le le az akksit pláne nem ekkorát.
Nekem riasztó meg immob is az akksiról megy, sajnos nem külön akksisok. , és így vana fent említett értékek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
hát jah elég elszálltak..elhisszük sok pénz melo tuning van benne de et sosem fizetik meg.amugy ezek lassan veterán közeliek.ezért rágák ha tényleg jó az állapotuk rugdalva is.
Hehe vicces M52es mocival .....a 8kiló egy über felnivel azt mondom okés de annál nem több.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Én is olyan 7-8 kiló tartom az enyém most műszaki után de annyiért nem menne el szerintem.de kevesebbért meg nem adom oda.inkább rendszám le és beállók egy ismi kertjébe letakarom azt jo lesz valakinek tanulni vagy akármire.....e30ért milliót adni röhej.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
egy 320as bmw.t egy 206os pug.ra soha nem fogom megérteni.
így már nem tudzs jönni vadkertre...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5631 üzenetére
lehet kapszép ferkát de ez a szép ferkát állva hagyja
750lóerő a nyomaték tuti lefojtva mert nem bírná a váltó......V10 biturbó tuti 1000 feletti nyomatéka lenne.szállj ki az ülésbőlNem hiszem ennyit számítana.nekem megvan a kék kis matricám 2 évre megint, fékbetét csere volt csak brembora.cakk pakk 50 volt.
viszont első gátlókat belátható időn belül cserélnem kell, akkor már tuti bilstein hogy összhangab legyen a hátsóval.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5638 üzenetére
hát alap f430 490 ló ez a biturbós M6 meg 750...szerintem nem lépi le a ferka....van 260 ló előnye
az azért nem pista.....Persze van tuningos ferka is a novitecé már 640 lovas turbós szintén az valszeg lelépi mert más motor a kettő.
Amugy nekem is a ferka f430 kéne még ha egy ilyne m6 le is lépne és megcsalom a bömit120d 245 ló ...nem fogja kibírni szerintem a 24 órás hajtást.ha 123d lenne talán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5652 üzenetére
V10 biturbó....mindent visz ...egy lambot is megesz...sőt ha a nyomatékfolytástkiveszik még az enzot is megeszi szerintem.
V8 biturbó fekát max a súlya miatt nem.ezt a dzsípávőrt is le lehet ám úgy ültetni mint a novitec f430at.ettől függetlenül jahh ferka kéne...vrőőőőőmvrőmmm
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5659 üzenetére
4000es.V8.
biturbó.utána olvasva 3 tuningcsomag rendelhető hozzá.
ezaz a címe alapján a legkisebb(525, 600 és a csúcs bocsi "csak" 635 lovas)
Valamit tudnak a srácok....
Nem toma középsőről van több info....mintha lehet az csak 580 ló...és kompresszoros a másik kettő biturbó...nem vágom.
Nem hinném egy alap f430 odakenné ezeket sőt szerintem fordítva a nyomaték miatt.és 40-45 guriga a ferka annyiból ezek is kijönnek és akkor ott van a turbós élmény.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #5662 üzenetére
egy audi quttro sosem verne el egy ferkát..ne viccelj gondolj bele hány évnyi különbség van technikába...én azért nem írnám le pályán se ezt a g-poweres m3at meg m6ot sem..aki hiszi hiszi aki nem nem.én így gondolom.
Ferkának mitől annyival jobb a futóműve??hogy porba van ültetve???azt bármelyikhez kérhetsz opcionális gondolom ennyi zsetonért...alapból szerintme állítható mind1ikben.
750 meg 635 ló a ferka 490nével szemben hát nem tom kigyorsításnál plusz 150-250 ló...meg a nyomaték a turbók miatt lehet behoznák ha netán gyengébb is lenen a kanyarsebbessége...de majd ha lesz róla teszt video akkor lehet mondani hogy naugye amíg meg egyikünk se vezette egyiket se addig feltételezések vannak.ami Seagal szerint...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Diablo IV
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...