- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4450 üzenetére
de figyu teso....a te mocid 2.8as nem felspicezett ezért bír ennyit hiba nélkül..és valszeg ha jól karbantartod még1x ennyit is elmegy.a hondák általában régen spicezettek voltak nagyonb mentek de a tartósságukról nem szól fáma..jó persze aki nem autózza ki alovak felét se persze egyben marad a v.tech motor de amugy aki a 160-190 lovakat kiautozza belölük az el ne mondja hogy 200k.t kibírnak generál nélkül hacsak nem nyúltak a mocihoz hogy tartósabb strapásabb alkatrészek legyenek bennük.
a tiéd is mehetne 230 lovon persze a tartósság rovására....
meg persze a fogyi rovására...Az e46tal nem tom mi a gondod szerintme ugyanaza belseje szinte mint az e36é...a vezetőközpontuság mindne bömiből visszaköszön ezt szeretjük benne...ha nem folymaatosna 3-4 emberrle utazol hülyeség nagy kasztnit venni.egy 330i azért megy ám mint a picsa .....és elérhető árban...ha meg magad mögé nem akarsz senkit beültetnia kkor ne mond azt nem férsz el avgy azóta annyit gyurtál annyival nagyobb "darab" lettél?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
na formák vége van ennek a hisztinek itt
Az nsx-r sehol nem végez az m3 előtt.lapok szerint se meg sehogy se.meg amugy is az régebbi széria.m3ból még most iskészül verzsőn.
veyronhoz paganihoz ferrarihoz ne hasonlítsuka bömit.
A honda régen lehet csinált erős sportkocsikat de most nincs ilyenje pont.aki meg megint a dízellel jön lehetne mondani mi van 400méterre építenek csak autot?..mi lesz kanyarba?pályán?budapest utjain vele??szériagyártás?..meg ugye ott a hang egy sportkocsinka legyne hangja dízelnek max. füstje van..szal itt pdtdi téma becsukva megválaszolva ezeket a kérdéseket.
bömibe nincs manapság 75-100 lovas moci 116 és 316 van 122 lovas...el lehet vele autozni ennyi.ilyen alapon lehetne mondani milyen az 1.4es motor az a2be meg milyen az 1.4es a golfba....stb....
A bmw nem hiába nyer mocijaival díjakat világszerete a legjobbak között van.
bármelyik 250+ lovas bömiből kiveszik a tiltás 300 körüli sebbességre képes.majd ha a vw.nek vagy a hondának bármelyik mocija annyi díjat nyermint a 3.0ás biturbó 35i vagy a 5.0 V10 M5, vagy 4.0 V8 M3, e46 m3 3.2...akkor lehet id ejönni szidni hogy így meg ugy....
az m3 csl pályakocsi és ott igen jól megállja a helyét.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Na úgy látom nem voltam egyértelmű valamelyik nap érvényt kell szereznem a szavamnak
Én vagyok a topik indítója, nem hiába , és szeretném ha nem vw bmw összehasonlítgatások mennének...lassan 1 hete minden nap hsz.ek sokaságával....itt tök nyugodtság volt...nem kell ide is a flame a vita...meg mindenféle szélsőséges youtube mesevideok....meg hülye dízel nyomaték érvelés... meg a hondások dumája hogy a jó sportkocsi 1000kg alatt kezdődik....nem csak úgy lehet sportkocsit csinálni....lásd lambok, ferrarik...melyik mondható könnyűnek??..egyik se....
itt bmw istenítés van ...aki nem ért egyet az ne írjon.vagyis múltkor meg lettem szólva én ilyenre nem kérhetek utasíthatok senkit.ebben teljesen igazatok van.viszont ha ez így megy akkor sajnos át kell mennem a vw topikba nekem is írogatni...és ez nem fenyegetés csak úgy leírommajd én ismia véleményem mint ti.
biztos kell ez nektek?? ..tudja remélem az a 3-4 ember kiről van szó.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4548 üzenetére
egyáltalán nem nulla a műszaki tudásom..azért mert az autotuninghoz nem értek vagy valamit nem tudok ez nem vétek ha valakinek ez a szakmája hobbija még szép hogy több dolgot tud.kíváncsi vagyok pecás témakörben is ilyen penge vagy e vagy bicajosban....ott lehet te lennél nagy rizsa.
neked az a valóságos ha a vr6os motrot mondja valaki a legjobbnak bármilyen szempontból.ez elvakultság.
a forma mindenkinek a maga stílusa és attól hogy az aláírásod az ami engem rohadtul nem zavar.mert az úgy is van.leszorítóerő jobb lesz.
nem tom miből gondolod te olyan nagy guru vagy...lehet a vr6hoz értesz de alapjába az autotuninghoz nem hinném mert kicsit nagy falat az egy magadfajta elfogult embernek....bömihez például nem tudom hogy állnál hozzá..meg e tudnád csinálni amit a kecskeméti srácok...na az 1 szint igen...és én nem vagyok elfogult csak ésszel írok, egy másik forumon nyugodt szívvel beírom mi a gond a kocsimon és nagy valószínűséggel szívesen segítenek megoldást találni..ide azért nem írom mert egyből jönne a fikázás mekkora ócskavas xar..ami nem igaz...csak ugye persze sokatoknak jólesne ezt bizonygatni.
A bmw nagyon jó autó a világ egyik legjobbja.de azért egy ferka elférne...egy gallardo is 911 turbo...maserati granturismo...
amugy meg tényleg no flame...de haljgass meg egy e46 m3 hangját amikor kihuzatják...szinte 90%ban ilyne hangja van mint enneka vr6osnak a videon csak sokkal vadabb magasabb fülsüketítőbb
bmw001>>fél liter olajevés egy inspekcio alatt belefér....sőt több.....nekem 11-12e az inspekcio...szakszervíz azt mondta ez az m40 240e+ km.rel...még a liter fölött is beehet anélkül hogy különösebb baja lenne... a km sokat számít...mondjuk nem csak az egy opelszervízes ismi mondta az uj corsa astra 1.4 1.6os mocijai megehetnek 2000 alatt egy litert az elején...és amocinak smemi baja.ilyen konstruckió.2009ben
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #4568 üzenetére
nem hinném az M6 V10 mocijára bárki egy rossz szót szólhatna....nemhába futkározik abból 20 milkás 6osból elég sok budapest útjain....az hogy egy pökhendi sznob köcsög örök elégedetlen mit mond kutyát sem érdekli....pár hónap és lp670et vesz majd gondolom mert a nissan gtr is kevés.
egy idő után mindne autó ekvés tud lenni....ha valaki erre veri.VR/>>megértettem a godolatmenetedet..de úgy gondolom ha lentebb van egy autó az mégis szebb aerodinamikusabb...az f1ben wtcc.ben ascarban mér vannak a betonba ültetve a kocsik??..gondolom nem a vicc kedvéért.valami pluszt csak jelent.ha közutak is megengednék azt a magasságot valszeg a normál kocsik is lentebb lennének nekem ugy jobban tetszik bármelyik.sőt néztem enyémre is egy 40/20as ültetőszettet...a vogtland egész okés áron van.ha lesz rá bevállalóm.de előbb persze a gyújtást meg kompressziót tisztázatom.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4580 üzenetére
de azé fain lehet a piros fék nyereg meg narancssárga rúgó
hát igen pesten nem bizti jó ötlet..itt a sarkona kereszteződésbe akárhogy kacsázok mindig koppan kicsit nem is megyek arra...max.a szembejövő sávba kb 80%osna átmenve nem...kanyarba..be kéne jelenteni.
mi lenne a kocsimmal??..nem értem..valamia gyújtással vagy a kompresszióval nem lehet okés.bmw001>>még nem cseréltem, én s jövő hétre tervezem.idő függvénye.ültetést akkor hagyom, pedig e36nak nagyon jól ál..de igen hamar szétmegy az alján is minden.így is majdnem odaér
hoby>>motortól jobbra...lenn....fekete csavaros tetejű...kb mint egy befőttesüveg....nálam 4hengeresnél ott van neked kicsit többet foglal a moci a 6henger miatt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
bocsi de nekem ez a veyron meg a bentley nem jön.undorítóak.elhiszem erő az van dögivel, de az nem minden, külső formaterv undormány smemi aerodinamika.pedig ilyen 600-1000 lóhoz illene valamit összecsapni.inkább megkérnék az olaszokat pininfarináékat csináljanak hozzá valami értelmes kasztnitervet....vagy ferkát, alfát....mert ezek így gázok szerintem....a veyron amugy asszem 1.2 milliárd.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4616 üzenetére
e46 átmenet már a gömbölyűségbe...nézzmeg egy e36 coupét....
e46 is szép nekem tetszik....m54 dual vanos moci csodákra képes..meg az m.es első lökös meg felnik 18"ban sokat dobnak rajta....na meg ugye a gyári AE.s fényszóró..igaz az csaka coupék kiváltsága volt az is cskamodellfrissi után....igaz 500k+ a pár lámpa...de hogy néz ki...odaver....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
azt mondom ez nem semmi....koenigsegg design..fain nagyon....mondjuk igen a blokk 1300lóerő ...és ami matt még jobban elismerendő.....V8 biturbó csak!!!..nem mint a veyron W16 twinturbója......
És végre kiderült a shelby csinálta..aki ugye régiben nagy fordtuning hírében állt sőt még most is az."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4631 üzenetére
másnak érdekes miért eszik sokat a 2.8as.....igaz csak városban mondjuk pesten mondtad neked is 12 fölött van...ezek szerint ltk.n megy igazán jól neki.
meg valszeg a tiéd jó karban is van ezek szerint.szerintme ne add el 350e km alatt
valami adalékot raksza mociba?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
E-maxx>>irigylésre méltóa helyzeted...de 50fele családdal nem hinném egy M3 lenen a tökéletes választás ...igaz ha összehuzod magad....
A 760i ilyne poszthoz nagyon illene.
Az x6 szinten de szerintme súlya és a 2 turbó miatt bivaly sokat zabál bárhol.Szerintem az 530i jó.mondtad 6hengert akarsz,pörgőset.full extra.kényelmes.nagy is.és azért azzal lehet a benyába lejjebb menni bőven.M-packkal elég ütős.
Én azt mondodm ilyne posszttal összekötetéssel nyagasd őket az 535i.ről.csak van 1valahol elfekvőben
740ivel 540i-vel mi a gond?
Bmw001>faina fogyasztásod...de pont szerintem a kisebb kompressziómiatt eszik iylne keveset a tiéd mega dual vanos a csoda titka.nyugi a 2.0ás nem bizti kevesebbet enne.főleg ha nem dual vanos akkor még lehet ugyanennyit.Az m54ből már a 2.0 is dualvanos.az az e46 320i.be van pl.Vangelist fagasd mennyire tudja levinni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
hagyjuk már a süket szintetikusmesterségesen előidézett törésteszteket valóságban sose játszódik le pont úgy vannak külső tényezők.
és igen inkább ülnék 1 csillagos e36ban mint 4 csillagos swiftben...vagy matízban köszi.e39 jól törik és az e60 is.
de aki gondolja tehet egy próbát.5 csillagos 207 asszem mindne pug 5ös..vs e60 540i..ha utána tud írni ide gracca.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Na látom mindenkia nagytervekkel akkor én is.
Aluf. megvan majd rakok képet.15"os de enm érdekel pestre jó ilyne nyári gummám volt nem adom el 16" miatt.meg pénz se volt rá jó ez.
Nekem is kéen valamit kezdenia mocitetővel mert idővel kikezdi így feketén az időjárás.nem tudom mit kéne.fényezés 30e jah, nem futja rá.
Nagy bejövős a hyper style m3 tükör, de az is 29e elektromosba
meg hát egy csavart m3 küszöb.ennyi kéne max.optikába nekem.több nem.
Gondolkodom nagyon ezen a vogtland ültetőrugon ha lesz rá.egy 40/20 belefér szerintem.necces.Amugy megcisnáltam a nagymosást.merőben ajánlom a turtle wash&wax nevű cuccát.mérföldekkel szebb csillogosabb lesz a kocsi mitn normál mosótól.1800 körül van a literesa teskóba.engem meggyőzőtt eddig 3xmostam le vele a kocsit.de fain.még a fekete matt géptető is olyna csillogós matt lett.belső takarítás nekem is be kell fejeznem, múltkor cockpittel végigmentem fain fényes is eltt minden műanyag ...még egy nagyporszívózás nemártana.mega motorteret áttörleni avgyvalamitisztító sprével esetleg.valaki cisnált már ilyennel valamit?
sajna küszöböknél kicsit kikandikált a rozsda...hiáva no 16 év... .....festékpótlóval okoskodtam kicsit....ideiglenesen szerintme megoldás.
A 4 ajtó, hátsó sárvédők+teteje nagyon be van mattulva keményen rá kéne menni valamivel.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #4728 üzenetére
na jah csak e36nak lezuzom az alját ott azért súlyospénzekbe fá ám...küszöb, blokk alja, benzinteknő...ezek érnek leghamarabb oda....úgye a lökösön kívül ..drága dolgok nagyon meggondolandó.
16"os felnivel talán talán.
én ezzel mostam most le ajánlom nagyon fain cucc.
amit polírkrémet linkeltél én annak nema paszta hanem a folyékony flakonos kivitelét használtam régebben és tényeg nagyon király.ár teljesítményben biztos az is olyan 1500 környéke."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #4730 üzenetére
hát jah nem rossz ötlet...nekem is a gumikat kéne valami ápolóval a télit amit elrakok meg nyárit is ami felmegy....meg a hűtéscsövek bikakemények.
van ilyne speckó gumiabroncs ápoló vajon az jó lehet a gumicsövekre is avgy azok ugye sokkal vékonybabak lágyabbak más kéne azokra. ...Na igene ttől parázok, fekvőrendőr ...néha olyanokat koppan az egész auto
kartel?..az mi? ... a benzinteknő vagy a blokk alja?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
na akkor rendbe kell itt tenni pár dolgot mert erős benézések vannak:
3000GT>>teso régi formula tényleg...formára se a legokésabb...de tény nagyon megy..biturbó...viszont ha ezen lehala turbó már egyből nem is éri megcsináltatni.
nem hinném 3 millából nem kapsz jó bmw.t....e46ba nem volt 318is már.az 1.9es moci azért lett lefojtva mert nagyobb a nyomatéka.de minden e46os moci ami 4 hengeres az 16V.Ja és nem hinném egy szimpla fojtással felszabadítasz 25 lovat.szerintem szívósor csere.ami azért e46nál szerintem drága műtét főleg ha gyárit akarsz.
M42>>első e36ba levő 318is moci alapból 141ló.nincs mit kifojtani.
M43>>e36okban modellfrissi utáni 95' utáni 4hengeres benyás mocikban van.1600cm3 (102 ill.105 ló) és 1800cm3 (114-116 ló).láncos 8V motor.jobb mint az én M40esem eléggé.modernebb sokkal.
M44>>későbbi modelfrissi utáni e36okban a 318is.ekben volt.1895cm3 igen de alapból 141 ló.szal ez a moci nem összekeverendő az e46okban szereplő 1895ös mocival.legalábbis szerintem de ennek utánanézek, viszont a többi tuti így van ahogy írtam.
Meg is van közbe a bizonyíték..de hisz itt volt a fejembe csak reggel van még...az összes 318is 16V az e46 318@1895cm3 1.9es mocija viszont 8V.M43TU igen.teljesne más moci.Gondolom a sima m43 1.8 felfúrva.abból a 118ból soha nem cisnáltók 143at.mert nincs milyne fojtástkivenni annyit tud a moci.csak felujított régebbi verzsőn felfurva.8V.vel.Ami 16V az alapból tudja a 141 lót..1.8is moci.Elég közel vannak az árak, szerintem e46ból 320i a legjobb.nemcsoda kevés van fenn eladó mert senki nem adja el mert jó húz, és keveset eszik.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #4773 üzenetére
2 gurgiga nemde kb.
na felrakattam a nyárigummát felnit..vazz milyne picsa nehéz egy téli kerék (vasfelni+gumma)..hát kajakra ehhez gyurni kell így is alkarom tropa....
nem csoda az a kis aggregát amit látok a mocitető alatt csak 12 alatt viszi 100ra ilyne nehéz xarokkal....+1.2 tonna a verda ugye....u.i.:ma kaptam újabb 2 dícséretet hogy szép a kocsim..na hát ennyi...16 év bmw....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Tényleg én se szeretnék vitát, de látnomkéne a motorteret.meg azt az átprogramozást.
Én elhiszem de vagy nincs sehol jelölve és ez 1 spéci motor vagy nem tudom.2 verzió van>>m44 1895cm3...de ez alapból 141ló....és ez 16V..szal ez kiesik....azt tudom a kezdeti e46 316okba 105 lovas volt csak az 1.6os moci jó kérdés az most szimplán beledobták az m43at ami a modellfrissi utáni e36okban is volt vagy az egy uj fejlezstésű moci?
A másik verzsőn m43TU....1895cm3...8V...eddig stimmel...viszont ezt hogy programozzák át 143 lóra??..az m44 ecuját software.t nem tölthetik rá....hisz az 16V teljesen más.
Amugy igen a m44 majdnem beéri az m52 2.0át..irtó pörgös moci...is a sportmocikat jelölia bmw.nél.és igen a 4henger miatt kevesebbet is eszik mint a 320i. M52vel.
és mivel valszeg kisebb a moci így könnyebb is..plusz pörgősebb mint a 2.0 sor6..így lehet ugyanolyna menetteljesítményre képesek.
amugy a megoldást igen ott kell keresni...hogy a németpiacra sosem adtak ki 1600cm3 316ot szal ami itthon van 316 os 1895cm3 moci van benne az mind németből behozott.lehet németbe trükköztek és a sima m43at túl kakinak ítélték beletenni az e46ba uj karosszériába...és inkább az m44et lebutították?...ez lehet de a 16V kérdése még mindig ott van....M44re tettek 8V.s szívósort..nem hiszem..áttervezés új gyártás költsége nm érné meg.
Azm43TU.ból meg 118ból nem csinálnak 143 lovat...ahhoz 16V kell ennyi cm3.nél....chipptuning oldalon>>[link]
öszerintük van gyárilag 143 lovas e46 318i.lehet lett volna egy limitált kiadás amire már senki nem emlékszik e46 318is néven.LEHETSÉGES!!...mert volt e90 320is is...173(7??) loval....mikor akkoriban még 163as benyás szívó 2.0ások voltak... a mostani is 170 csak..szal ilyen limitált dolog lehetséges 500-1000db...
már 4 oldalon találtam gyárilag 143 lovas e46 318at.szal valszeg ez utolsó lehetőség az igaz.egyszerűen belepakolták az m44et.és akkor jó a 16V amit az elején mondtál.viszont akkor ott semmit nem kellett felprogramozni alapból annyi és 150 fölé vihető chippel.ezért érzed jobbnak mint a 2.0 sor6ot.
viszont 316 sosem volt 1.9es mocis.vagy azzalmit játszottak akkor el?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
a német piacos 316i 1.8as mocival van szerelve.de csak 2004től....Mo.n....ami előtte van 1.6 1.8asmocis az németből van.
és van e46 318is.
Egyik forma bizonyos m46os mociról beszél ...erről kéne info.ebben lehet igaz.mert se az m40ben sem az m43ban sem m44ben.nem volt valvetronic.ez új fejlesztés.és az e46okba kerültek ilyen mocik. amik 4hengeresek.Népítéletből egy szösszenet ide hordta:
"Svájci BMW képviselet.3 év garancia van az autóra és 10 évig vagy a 100000km eléréséig a kötelez? szervizek teljes egészében téritésmentesek......"
Mér tértek át M.es motorjelölésről N.esre?betelt az M vagy nem akarták összetévesztő legyen.itt a megoldás>>
N44TU
Soros 4 hengeres DOHC 16V dupla VANOS és Valvetronic
Építették: E46 318i
Típusai: 1.6 (115bhp), 1.8 (143bhp)N44TU moci van bennük.ez gyakorlatilag m44 vanossal valvetroniccal átdolgozva.
de itt is alapból 143 ló az 1.8as.
Ennek lehet volt tovább átdolgozott verziója az N46.
N42-43 szerintem sosem volt.bmw001>>én mondtam e46 330i a te autód
hányas évájáratúak a haverok e46jai amikben 318as 143 lovas moci van?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
N44TU.t bmwpoweren láttam sehol máshol.
wikipedia szerint az N45 csak az e87es 116ban és az e90es 320siben volt.M43 nagyon kevésben lehetett.mert 102 lovas e46 316i.t nem láttam még sehol csak 105 lovasat az meg akkor már nem m43 volt.max. m43tu...
N46 2004től volt....volt 316os jah 115lóval.de ez 1600cm3 is volt.szal ez nem lehetett.
e46 316i volt még N42B18cal...de ez 1.8as 16V.s de utalássincs volt belőle 143 lovas verzsőn.M43TU a legesélyesebb arra amit bmw001 mond..de az túl régi ehhez.meg abból nem hinném egy chippel 143at csinálnak mert sehol semmi utalás nincs erre.
M44 lefojtásáról sincs sehol info szal avgy gyárilag alapból volt az e46 318i m44gyel 143 ló vagy sehogy.m44 2001ig volt ujabb info szal játszik elég erősen.N42B20 vagy N46B20as az a 143 lovas blokk...és akkor egész fiatal e46okról beszélhetünk.
ezekbe 2.0ás moci volt 1.8asként eladva.teljesen hihető 2000cm3 a 143 ló 4 hengerrel.mert akkoriban ugye már m54 volt sor6 151ló.Szal 318nál hihető de 316nál teljesne kizárható ez a 143 lovas verzió.alapból is volt olyan.
Na jó én belekavarodtam faxom
Bmw001>teso kéárdezd meg mit tudnaka mociról milyen van benne 8V avgy 16V egyáltalán.gyárilag is lehet143 lovas e46 4 hengerrel.M43TU, M44, N42B20, N46B20..ezek lehetnek az esélyesek.szal vagy a cm3 vagy a chippelés vagy valamit nem tudnak..vagy mi nem tudunk de volt ...kérdezz már utána mostmár érdekel.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4798 üzenetére
igazad van nyomatékra mentek meg kevesebb károsanyag kibocsátásra jah.én ezt tudtam csak a kollégával azt latolgattuk vajon melyik moci lehet azokban benne.nem tudsz minden adatot vagy alvázszámot, netán forgalmiból vagy tulajtól motorkódót, addig nem 100% hogy ez volt benne. kérdezd mega mocikódót vagy alvázszámot, szelepek számát.ja és hogy mikori a verda pontosan.
A te mocid M52B28TU?Nekem mind1 jelölt kicsit ellenmondásos valami adat nem okés.
SpeedR>>M43 94'től volt az e36 316i.ben és 318i.ben és 1600cm3 és 1800cm3 volt.kb 98/99ig lehetett.utána frissítették m43tu.ra...amiről valószínűleg bmw001 is beszél.ez volt 2001ig.utána jött a N42B18 illetve B20..ez volt a 316iben és 318iben....és 2001-2004 között volt aN46...aztán egy ideig nem volt 316i most visszahozták megint kínálatba e90 316 122ló..ez viszont nem N46..valamimás új nincs róla infom.szerintme így volt sorozatba.egy modellbe több fajta kódú mocit tuti nem raktak nem érte volna meg.
N45 meg csak 1esbe meg specko limitált 3asba van/volt.ne higgy wikipedianak, sőt ETK.ban is vannak hibák.lehet valahol raktak beléjük olyna mocit de itthon tuti nem.egyszerűen elírták. pl:95ben hol volt már e30?sehol...ők 92'től írják az e36ot mikor már 91ben rég volt....szal van pár rossz info a neten.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
e36 318i..hmm igen erről mentek félreértések azt tudom 91 előtt is volt már e36 90ben de lehet már 89 végén passz.ezt sosem tudjuk meg 100%ra mert nem tudunk visszamenni.Mo.n mikor gurultak először e36ok.Én arra gondoltma magyar honban nem raktak több kódú mocit bele.minek??lehet más országba kontinensen igaz.de én szorítkozok az Mo.ra és No.ra.
M43 TU B16 nem volt csak B19.....sima M43ból volt B16 és B18... a TU igen valami továbbfejelsztett vanosos vagy mit jelöl.A TU.t lehet 2001ig rakták bele, de a sima M43 tuti 99ben nyugdíjazodott.az volt a 105 lovas. M40 volt 102.
Na igen az ETK csak hitelesebb.Mindne kiderül a motorkódból ahogy mondtad
Ha biztos az 1895cm3 akkor csak ez az 1 lehet.Ha tévedtek és 1.8ast mondtak és 1795/6 cm3 akkor sok lehet.
1.8as chippel tud 130 ló lenni.akkor az 1.9es vanos lehet tud 143 lenni.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4810 üzenetére
mit sajnálsz rajta te mondtad néha kell a lócsordát ápolni kihasználni ha bírja és karbantrtódnem lehet gond.
ST220 nagyon nehéz nem?vagy nem váltott vissza?..730d.t otthagytad elég furi ott azért van nyomaték.vagy olyna nehéz a 7es???
octavia rs 180 ló turbós...ott azért csoda hogy te nyertél.200 az m6oson necces.van traffi ott nem fixen??.vagy megvan már a detektor.
s60R.be milyne moci van?hány lovas?
M5 kell neked
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nem vezették meg csak a motor cm3 nem stimmel, és más alapból annyi lovas mociról van szó, tegnap kibeszéltük.Az N42B20at 318iként adták e46ba 143 ló.
meg volt egy másik moci is ami ugyanezt tudja és el van adva 318iként pedig 2000cm3.
bmw001eso azért megnézném én azt az st220at ha kitapossák nem e tud otthagyni...hogy van neked 310NM.ed?
tubós a gép?
gyári chipp van 204re rakva mér milyet akarsz belerakatni?210-215nél többet nem lehet kihozni biztonságosan a 2.8asból.
inkább csináltass sportfipufogórendszert...6os leömlőt szerezz hozzá...gázgyorsítót sportktalizátort.ezek is megdobják azta 6lovat sőt többet.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nekem egy ilyne kéne...egy fokkal se kell több hosszútávon.tökéletes.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4825 üzenetére
de nekem direkt kéne a 2.0ás 150 lovas... a 2.2es 170lovassal sok gond van így hallottam.
150lovat is meg lehet chippelni ám 165reN42B18at 115ről egy chippel 143ra?...mesemese meskete soha....max 130.
A B20at talán mert az 2000cm3.....de az meg alapból 143 szal azt nem kell.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4827 üzenetére
tiéden is 9et hozott a chipp ugye 195@204...210zel is 15 ló ez a max.
vagy tiéd 192es?Azt a ci.t ne csináltassa meg mert meg fog benne halni.3milkáskocsira 2.5et költeni...felejtős.2.5ből plusz a roncs eladásából kap egy másik fain e46 ci.t.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4831 üzenetére
szerintem a 2.8asba sok a tartalék...de 210nél nem biztonságos többre tenni oda komoly átalakítás kell illetve a moci élettartamára menne.pl:benzinnyomás emelés>>többletfogyasztás.
Háét pedig sajnos jobb ha ahgyja még ha sajnálja is. a moci épp maradt?max. átépíteteti??..
nem verte laposra a gyereket?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4849 üzenetére
ejj de jól megy a géped..és milyne jóa ahngja.alap gyári dob van rajta?sürgősne szerezz egy remust
2es vége 110 3asé majdnem 170......
3asba tiltásig huztad jól hallottam?hoby>>én is emelővel cseréltme enm olyna anyg dolog pont befér egy rossz felmosóvödör alá...tuti kijön az összes mert ott van lejjebba blokk legalábbis nekem a 4 hengeresnél.nemhiába van ott a csavar.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #4870 üzenetére
6.5 kell bele.castrol vegyél.5W40est.A softec longlife bmw special.t ..olyan 8e/4literes kanna az ára.vagy a magnatec is jó.
ezt
tudom nincs bwm jóváhagyás de a bmw forumon ezt ajánlja mindenki a txt softec utódja.olcsóbb.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4893 üzenetére
Azért brutál ez a G-power e92 M3......na ezt verje oda valami vas.
V8 biturbó.635 ló
sejtettem 550-600 körül lesz turbósítva de 635 elég brutál.M5öt megeszi reggelire
kíváncsi lennék az adatlapjára."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
vitatkoznék.
minden kocsit lehet tuningolni, de ésszerű határok között, aki ezt túllépi az meg számoljon az irdatlan gazdaságtalan fenntartási költséggel és vagy kellemetlenséggel.
Én azt mondom van egy alap séma>>szívó mocik 15-20%....feltöltött mocik 30-35% ez a plafon szerintem utána valami megadja magát.
Ja és a lényeg a megadja magát alatt azt értem hogyha valaki ki is autózza a moci 95%át...az hogy egy kocsit megdobnak 150>> 220 lóra mondjuk egy chippel..mert mondjuk turbós...lehet vannak ilyen kirívó esetek....de ha ebből 210et mondjuk ki autózik az ember kíváncsi lennék mennyi ideig bírná az autó...mikor adná meg magát valami.meg ugye feltöltött mocik tuningjánál... a nyomaték si elég rendesen ugrik...és ott már váltó,kuplung és amoci is veszélybe kerül ha NM.ek és a LE.ek nagybb
mértékű hosszas kiautózása megtörténik.
Az hogy valaki nem autózza ki a lovakat csak vagizni csináltatja többre annak semmi értelme."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4936 üzenetére
szégyen aki erre veri élvez hogy ilyen videot megcsinál.
nincs aza honda ami egy szerpentinene főleg ahola kigyorsítás futmű a lényeg leverne egy ferkát...pláne ha jól látom ez egy f360 vagy f430 volt....és a hondán látszik teljesen széria.valaki felgyorsította, majdhogynem lelépi egyenesbe a ferkát pedig hallatszik hogy nyomja neki.Ma láttam egy e39et ac schnitzert....optika tuning minden...nem M5 volt....egyoldali két négyzetkipufogós.talán 530, 540.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Fékolaj>>fórumon azt írják 2 évente de szerintme túlzás...4 év reálisnak tűnik.használattól függ.kb annyi időnként mint benzinszűrőt.
"and top off as necessary."..ez mit jelent?sry fos vok angolból.God>>e34es lesz az 5ös??nehogy már e60 kicsit sokat ugranál....
A felvetés jogos...7esne rengeteg dolog van ami ha elromlik cserés vagyonokba kerül....ülés elektronika jah...vagy kormány/futómű....felfüggesztés....lámpák...stb...Nekem is mint a kolléga mondta mindig van valami apróság amit lehetne csinálni az e36on.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4992 üzenetére
mert a 7es a csúcs a 3as meg belépő volt akkoriban.ezért.minden kb 3x annyi hozzá.
de tény ettől még el lehet autózni vele.és ha van szerelő ismid netán kapcsolatod alkatrésznagykerhez.és ezek az apró dolgok nem idegesítenek akkor hajrá.biztos sok örömedlesz benne.azért ezek még az odavágós forma 7esek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5006 üzenetére
tényleg szépen néz ki..akinek alpina felnire futja valszeg karbantartotta averdát....de ki hiszi el a 115e km.t?...kérj szervízkönyvet..vagy menj el vele wallishoz ha megnézed élőbe is.
Amit bmw001 és Eagl3 leír az az igazság...megjelenésben nagyságban technikai színvonalban luxus de nem biztos megbízhatóságban ezek felett van.én auto váltósat nem vennék de te tudod.nem sok ilyne 7est látni ám utakon is utaló jel mekkora státusza van.de tény egy mai e60 e90 fenntartásánál olcsóbb tutko.
e46 nem tetszik?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...