-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #58956 üzenetére
Nyáron mikor kimentem a tulajjal és mértem egy 100-200-at nagyon gyatra volt közvetlen utána le is esett a turbócső. Legközelebb akar downpipe-ot meg programot. Majd akkor kimegyek vele megmérjük előtte a 100-200-at meg utána.
#58957
BeZolVannak olyan alkatrészek mint pl a szűrők ami nem nagy költség és igen vannak olyan alkatrészek amik iszonyat drágák. pl fék. M logós műanyagok / burkolatok / stb ami drágább. Itt pl az egyik kipufogó szelep berohadt és tönkrement tőle az állító motor. Szétszedtük megcsináltuk a kipufogóban lévő pillangó szelepet mechanikusan. Az állító motorból meg rendeltünk újat. Gyári új 40K nem egy vállalhatatlan összeg és csak M-es modellé jó bele.
Tegnap mértem egyet a rakoncátlankodó váltóval.
Korrigált idő: 100-200 9,68s
Kopottabb nyárival hidegbe nem jó tapadással 402m 12,88s
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen