- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz Gsx-rr #51626 üzenetére
Szerintem az ég világon semmi baja nincs úgy, ha egy évben 4 ezret ment, garázsban állt és 2 évente cserélte az olajat. Tudom, hogy az olaj akkor is használódik, ha áll...de akkor sem hinném, hogy ez esetben rosszul csinálta az öreg. Én sem csináltam volna másképp.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #51626 üzenetére
Én 115ezernél tudtam meg mikor 3 éves volt a kocsi (kb. akkor jöttem fel először ide a fórumra), addig én is gyári előírás szerint cseréltem, mert bmw-hez vittem mindig (gari miatt), és ott senki sem szólt soha semmit. Szerintem nem gáz, hogy így alakult az a kocsi, viszont az a 316i így egy A-ból B-be autóként szerintem felesleges, h propelleres legyen, mert hiányzik az erősebb motor és a jobb felszereltség is, márpedig ezektől igazán BMW a BMW.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen