- Milyen routert?
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- DIGI internet
- Aliexpress tapasztalatok
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Synology NAS
- Opera böngésző
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz STC Speed #29775 üzenetére
mondtam h használd a keresőt
de ám legyen, szaporítsuk a hozzászólások számát és leírom mégegyszer mit írt nekem H.Ezredes privátban. Igaz már leírtam jópárszor:
"450K-ból lehet megcsinálni a motort ez egy felújítás kb. Ez után tudsz menni biztosan a kocsival. Sajnos ezeknek a motoroknak
1. nyúlik a láncuk áttud ugrania vezérlés
2. láncvezetőből letörnek a műanyag darabok és beszívja az olajpumpa ( ill. szívná mert a szűrőnél megáll de így eltömíti a lyukat így csapágyas lesz )
3. A hengerfejbe a szelepvezetők kikopnak lötyögnek szelepszár szimering is elkophat. lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek így teljes felújítás szükséges...
4. Kezdődő csapágy bajai szoktak lenne ezek miatt összességében.
De ha ennyire belemegyünk ezekre amik kézi váltósak még kell rájuk komplett kuplung is mert mind kopott szokott lenni ami még + költség.... Ez még egy átlagos ár. A szerelés és alkatrész árak nem a kocsi árához vannak mérve.... Adott munkát el kell végezni adott alkatrészekkel sajnos ennyibe kerül ez ha 10 millió lenne a kocsi ára akkor is ennyi lenne de egy újabb dízel motor v benzinesé mondjuk 6 hengeres drágább megcsinálni. Ezekből az N-es motorokból a 18i amire azt mondom használható de azután,hogy megvan csinálva. Az 143Le még azzal lehet úgy közlekedni de számomra az is egy lomha kocsi... Egy motor generál utána arra még egy motor optimalizálás és úgy már elfogadható véleményem szerint a teljesítménye. De nagyon rövid a váltó / difi sokat forog pályán.... régi M-es motorból a 105 lovas és társai is iszonyat gyengék nem ajánlom korszerűtlen sokat eszik és nagyon lomha ( viszont megbízhatóbb )
6 hengeres benzinessel kevesebb nyűg van ha teheted faceliftes 320i 2.2-es 170 lovas vagy 325i
Dízellel megint több a nyűg ha nem sajnálod a pénzt rá vagy megvétel után rá tudsz szánni 300-400K-t nyugodt szívvel akkor élhető opció. De abból is a faceliftes 150Le-es De mind1 milyen autóról beszélünk vétel után egy 200-300K-d legalább legyen az első nagy szervizre illetve előre nem látható hibákra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Építő/felújító topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!