Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -KP-

    addikt

    válasz STC Speed #29775 üzenetére

    mondtam h használd a keresőt :)

    de ám legyen, szaporítsuk a hozzászólások számát és leírom mégegyszer mit írt nekem H.Ezredes privátban. Igaz már leírtam jópárszor:

    "450K-ból lehet megcsinálni a motort ez egy felújítás kb. Ez után tudsz menni biztosan a kocsival. Sajnos ezeknek a motoroknak

    1. nyúlik a láncuk áttud ugrania vezérlés

    2. láncvezetőből letörnek a műanyag darabok és beszívja az olajpumpa ( ill. szívná mert a szűrőnél megáll de így eltömíti a lyukat így csapágyas lesz )

    3. A hengerfejbe a szelepvezetők kikopnak lötyögnek szelepszár szimering is elkophat. lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek így teljes felújítás szükséges...

    4. Kezdődő csapágy bajai szoktak lenne ezek miatt összességében.

    De ha ennyire belemegyünk ezekre amik kézi váltósak még kell rájuk komplett kuplung is mert mind kopott szokott lenni ami még + költség.... Ez még egy átlagos ár. A szerelés és alkatrész árak nem a kocsi árához vannak mérve.... Adott munkát el kell végezni adott alkatrészekkel sajnos ennyibe kerül ez ha 10 millió lenne a kocsi ára akkor is ennyi lenne de egy újabb dízel motor v benzinesé mondjuk 6 hengeres drágább megcsinálni. Ezekből az N-es motorokból a 18i amire azt mondom használható de azután,hogy megvan csinálva. Az 143Le még azzal lehet úgy közlekedni de számomra az is egy lomha kocsi... Egy motor generál utána arra még egy motor optimalizálás és úgy már elfogadható véleményem szerint a teljesítménye. De nagyon rövid a váltó / difi sokat forog pályán.... régi M-es motorból a 105 lovas és társai is iszonyat gyengék nem ajánlom korszerűtlen sokat eszik és nagyon lomha ( viszont megbízhatóbb )

    6 hengeres benzinessel kevesebb nyűg van ha teheted faceliftes 320i 2.2-es 170 lovas vagy 325i
    Dízellel megint több a nyűg ha nem sajnálod a pénzt rá vagy megvétel után rá tudsz szánni 300-400K-t nyugodt szívvel akkor élhető opció. De abból is a faceliftes 150Le-es De mind1 milyen autóról beszélünk vétel után egy 200-300K-d legalább legyen az első nagy szervizre illetve előre nem látható hibákra.

Új hozzászólás Aktív témák