- Hálózati / IP kamera
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Microsoft Excel topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Domainekkel kapcsolatos kérdések
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Asustor NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26641 üzenetére
Jo hat a 2.7Biturbo egy kis mod utan meg az M5-nek is nagy falat volt. Allorajtnal egyertelmu az elony, bar vannak korulmenyek, amikor a hatsokerekes sem gazos. Csak egy meleg, jol tapado aszfalt kell, kicsit atmelegitett, szeles abroncsokkal. Ezt ha stopperrel lemered, akkor 5,2s, es a TC-t ki sem nyomtam, pluszban meg az aszfalt is hideg volt, bar a gumikat bemelegitettem. TC sokat nem babralt... Azert nem kapcsoltam ki, mert kivancsi voltam mekkora a valtozas a regi gumik utan. Persze ha fordulatrol lehetne indulni(automataval ugye ez nem megy), akkor az is hozna egy kicsit, bar ez inkabb a benzineseknel hatrany.
Szoval lehet 40km/h -ig elmenne az A5 nedves uton, utana viszont alazas. A5 3.0TDi gyari gyorsulasa is 6,2s, de csak manualissal, automataval majdnem 7.... 335D automataval 5.9s.... Nem kell sajnalni a gumira a penzt. Ezeket a Michelineket tenyleg az ilyen M5 szintu autokra terveztek, azota nagyon nehezen tudom egyaltalan megtekerni oket. Egyenesben nem, korforgalomban, vagy nedves uton sikerul csak. Mig regen a Pirellikkel siman ment allo rajtnal is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me