Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz MPowerPH #20029 üzenetére

    Javítás, mert baromság: TD esetén (7.9s--100km/h) *

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • Shadowbull

    addikt

    válasz MPowerPH #20029 üzenetére

    Almat almaval hasonlitsunk ossze, ha turbodizelt kuldesz szivo benzines ellen, akkor nyilvan le fog maradni a szivo. De csinaljanak a dizelesek is egy versenymotort korlatozas nelkul, meg a benzinesek is egy versenymotort korlatozas nelkul, es akkor a dizelek a fasorban sem lesznek...

    1983-ban a Brabham BMW F1es motorja 1,5 literes 4 hengeres volt, es edzesen a pletykak szerint 1500! loeros volt. Te rakhatsz a dizelre akarhany es akarmekkora csigat, ilyen literteljesitmenyt a budos eletben sem fogsz elerni. Utcai autoknal most dizelben az M550d a litertljesitmeny kiralya, 3 literbol hoznak ki 380 lovat. Benzinesben ezt lassan 2 literbol kihozzak utcara.... Versenypalyan meg meg nagyobb lenne a kulonbseg. Csak eppen ott a sok szabalyozas, szukitok, miegyebek, johogy eselyes a dizel...

    " a 35i az egyik legmegbízhatatlanabb BMW erőforrás"

    Nincs a 35ivel semmi kulonosebb gond, hogy egy komplex motor es felmillio kilometerrel, 3x visszatekerve vannak problemai, az nem meglepo. Egyebkent csak az N54-en van ket turbo, az N55-on csak egy van.

    [ Szerkesztve ]

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

  • negro

    őstag

    válasz MPowerPH #20029 üzenetére

    Nem letezik persze de akkor se lehet motorsportban kiegyenlitetten engedni a ket tipusu motort. Mondom onnantol kezdve, hogy jottek a kisebb 1.6 turbos benzinesek mar is nem voltak olyan jok azok a 2 literes dieselek. Meg ennyire nem fekete feher ez mert pl akkor mar minden gyar 6-os seq. valtoval mehetett a BMW-nek meg nem engedtek es tovabbra is csak 5-os H valtoval mehettek. Na mind1 az en szememben, hogy akkor a Diesel Seatok nyertek az egy vicc volt es nem nagyon riszpektaltam de hat ment a marketing szepen... Szoval szepen ala adtak a vbet nekik. De ez mar off tema nagyon :)

    Nem tudom de engem nem zavar ha visszakell valtani. Azert van a valto nem? :) Es az se ha hallom jo oreg szivo sor6ot mikor ercesedik. 20d van csaladban uj 30d ben is szint ugy ultem tenyleg jol mennek de nem all fel a szor a hatamon bennuk es sok gond van veluk. 10 eve egy szerelohoz jarok es valahanyszor meglatogatom, akar komlyabb javitassal vagy csak egy muanyag patent miatt olyan nem volt meg, hogy ne allt volna bent egy vagy ketto(!) 30d, 35d X-bol vagy 5er bol szetkapott motorral, turbo cserevel, javitassal es stb. 20d-ek hajlamosak lancszakdasara akar mindossze 60ezer km utan is ha megtortenik szet kap mindent tobb szazezrek reulnek. En spec meg benyas turbosat nem lattam naluk javitani ahogy legkevesebbet meg a szivo benzinesbol.

    [ Szerkesztve ]

    ''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

Új hozzászólás Aktív témák