- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Max
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Szia!
Annak ellenére amit leírtál, nagyon is javasolnám neked az 530i-t
Az m54b30-as motor az egyik legjobb motorja a BMW-nek, és nem muszáj azt kihasználni, elég ha ott lesz majd ha kell! Többet fogyasztani nem fog vagy ha mégis akkor ~mérési hibahatáron belül lesz, ellenben többször is megválasztották az év motorjának, és hidd el, ahhoz a hatalmas testhez ha nem is szükséges, de egy megnyugtató erő fölényt ad ez a motor, hogy nyugodtan merj előzni, illetve, hogy nyomatékból is autózhass. Szerintem a többiek is megerősítenek majd ebben.Üdv!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27789 üzenetére
Szia!
Egy dolog lemaradt, mégpedig az ár. Igaz a hirdetések alapján valahová 5-700k közé lőtted be a vételárat. Ennyi pénzért, e36 320i-t szerintem biztonsággal találsz, olyat ami jó. A probléma, hogy gyakran ezek nagyon gyér felszereltségűek, részben ezért is tettem le az e36-okról. A rohadásokra figyelj leginkább, de valójában olyan hatalmas probléma nem lehet velük, mivel ezresével hozzák be az országba őket (jellemzően 16i-ket) ezért alkatrész utánpótlás bőven akad, aprópénzért akadnak hozzá dolgok ha a megfelelő helyen keresed, a futóműtől kezdve beltéri elemeken át egészen a motorig. Ha vásárlás után egy 100-ast kb még rá tudsz szánni, feltehetőleg üzem és -műszaki biztos autód lehet egy ideg!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #27795 üzenetére
Autovásárlási szempontok között szerintem ez elhanyagolható kategória, hogy a szerelő többet fog szívni vele, nyilván ezáltal többet is kér, na de...értjük egymást ugye?
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27798 üzenetére
Ez így tök korrekt, ennyiért már mindenki e46 320d-t akar, tökéletes állapotban.
A gátlók, rúgók, fékek tekintetében szerintem lehet eltérés, ugye nyilván nagyobb motor erőhöz, hozzá kell igazítani az autó többi elemét is, sajnos nem tudom, hogy e36-nál ez hány lépcsőből áll.
pl: 316-320 | 325/23/-328 | m3 ?
Ellenben sok "nem adta ki" autó is van 20-asokból is, így kétlem, hogy alkatrész utánpótlással akadna valami probléma.
A legfontosabb tanács szerintem, amihez én is mereven tartom magam, ne kapkodj ha már ennyi évet kibírtál BMW nélkül és nem létszükség az autó, nyugodtan keresgéld a megfelelőt, akár hónapokon át is, és érdemes magadban felállítani néhány kritériumot, hogy milyen árnál minek feleljen meg az autó műszaki/felszereltségi/külső állapota, ebbe az árba belefér, hogy válogass.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27800 üzenetére
A megoldás a várakozás, és a nagyon sűrű oldal látogatás.
A magyar papírt igazából kiveheted, állapotot veszünk, ha jobb állapotú és az ízlésednek is oké, akkor hát ez van, le kell papírozni, persze az aggodalmadat megértem, hiszen úgy venni egy ~400k -s autót hogy abba benne van a külföldi eladó(nagy valószínűséggel nepper) haszna, valamint az itthoni eladó útiköltségének kajájának szállásának napi bérének egy jó része és még ezen is mind a ketten keresnek, te pedig ott vagy a végén egy 600 ezres autóval... Érthető, de nem kell kizáró oknak lennie
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27805 üzenetére
Ha szabad javasolni ezeket messziről kerüld el, gyakran amik kétszer ennyibe kerülnek is gazdátlan ápolatlan széthulló vackok
(#27811) CharlieDrop:
Nem igazán van
Más, szerintem "BMW szűznek" 20/23i-nél nem igen kell erősebb, nagyot lépnek már ezek, ültem már és vezettem is néhány BMW-t de a 328-asra inkább nemet mondtam, nagyon meg tudja lepni az embert 3500-4000 környékén.szerk.: Nem rég találtam ezt a videót, az 540i nem a gyerekek játéka, és azért kemény, hogy 160-ig mennyire fogja(sőt megy el!), persze az e39 automata, de basszus
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #27813 üzenetére
Ésszel, így van, csak az első hónapokban könnyen elbízza magát az ember, később pedig azért
(#27815) KINKY_007:
Pedig valóban, vízen igen csak elmocorgott.
Persze szívó motor egyenletesen adja, de egy kis kuplung gázra olyat csinál amiket már nem szabadna, itt a meglepődés miértje, egy aut. 30d-vel nyilván meg sem próbál az ember ilyen ostobaságokat. Ha pedig egy kicsit megrészegül az ember hipp hopp 200körül jár az a mutató, míg egy 20i-nél 150 körül már nem igen akarod hajszolni mert fogy a lendület.Másik: "Már egy 320D sokkal erősebbnek érződik a nyomatéka miatt."
így van, sokkal nyomatékosabb és érződhet erősebbnek, azonban a valóságban tényleg csak érződhet legfeljebb. 1-2-3-at jaszkari gyorsan kipörgeti és érzi is milyet tol a turbó, aztán rápillant a mutatóra és 120 körül lengedezik, a 28-as meg vagy 160-nál, a kettő között jelentős különbség van, illetve sokkal veszélyesebb játék, és valljuk be még városban is sokan elengedik a gyeplőt, remélem átment mit akartam ezzel mondani[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27831 üzenetére
Fog az menni, hidd el, aztán persze fél év múlva előjön a "de jó lett volna egy nagyobb", de ez mindig is így lesz, ha megszokod azonnal vágyni kezdesz az erősebbre. Persze majd ha kipróbálod akkor el tudod dönteni, de kétlem, hogy csalódnál, a fogyit pedig itt ellenőrizheted.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Lehet, tűt is a széna kazalban, de lehet, inkább 523-at.
Sajnos az olcsóbb regadó miatt pont az 523-as piac van tele és annyi szenny és rom között találni egy normálisat, legalább akkora feladat mint jó e46 320d-t találni. Idővel könnyebb, én is lassan 6 hónapja hajtok, és 1 gyöngyszemről meg egy csiszolatlan gyémántról csúsztam le 10 perccel, és egy nappal. Ha kivárod találsz, de ha türelmetlen leszel csak befürdesz.(#28414) joamilestoné :
Valóban, gyakorlatban sokkal kevesebb az esély, éppen annyi, hogy drágábban nézelődjünk vagy letegyünk róla.(#28417) BMW001:
Jó áron adtad Annyit minimum de lehet még többet is megér ma...
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28416 üzenetére
Ha 5 után már elment a kedved ott b*******a meg az egészet a dolog. Simán elképzelhető, hogy 15 után se látsz majd jót. Ebben pl elég furcsa a fl-es orr 96-os széria eleji modellhez. Úgy gondolom érdemesebb lenne későbbi évjáratot nézni 98-99 pl, valahonnan rémlik, hogy az első éves modellek bajosabbak, persze javítsatok ki ha hülyeségre emlékszem.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz vbarbara715 #28436 üzenetére
Szia,
Ismerősi körben került beépítésre dension féle cd táras átalakító, panaszt nem hallottam róla, csak kicsit drága.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32504 üzenetére
E34-ből nincs gyárilag 28i, tehát több mint valószínű, hogy e39, az a legelterjedtebb.
Lehet kapni e34-hez sperrt, 80-150 között, aktuál piaci ár és áttétel függvényében. E39-hez csak az m5-höz kínáltak sperrt, de van szaki akivel lehet építtetni csak elég borsos áron ~200+
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32511 üzenetére
Igen.
Saját megítélésem szerint szerint igen, valóban biztonságban is ad a dologhoz a sperr, persze inkább csak télen, hogy nem "féllábazva" akar elindulni a hóban hanem mindkét kerékre nyomja a kraftot. A mostani állításodtól függetlenül, pedig bizton állíthatom, hogy de, a csapatásban fogod a leginkább kedvelni, arra van végülis! Ha komolyabban érdekel az e34 akkor pedig várunk fb-on az e34 hungária csoportban, segítőkész típushű tagok mind.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32515 üzenetére
Kezdő autónak még egy szerényebb 20i-vel is észnél kell lenni, viszont ha projekt autónak szánod de nincsen hozza garázsod aknád es megbizható e34-es csapatod akkor felejtsd el, nagyon korosak mar ezek az autók, 3-5ev es rettenetes mértékben drágulni fog a fenntartása. Szóval ha másfele is kacsintgatsz inkább egy fiatalabb populárisabb autót válassz szerintem. A mérete pedig nem gaz hamar megszokod\megkedveled, csak aztán ha jatszadozol vele akkor terhelesvaltasnal igencsak meglep a nagy súly.
E30-at az előbb említett okok miatt sulyozottan felejtsd el lassan hobbi autónak is drága, e36 viszont tökéletes, abból pedig a 18i ha nem akarsz egyből 6hengert.Alkatraz: Akár az is megeshet, persze szandekossagot nem feltetelezek a dolog mögé.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #32519 üzenetére
Na így mar egészen más a dolog! E34 hungariaban a háttér ismeretet magadra szedheted es a segítség is mindig ott lesz így minden adott lehet egy szép e34 életben tartásához.
Viszont ha e36, isten ments, hogy degradaljam a 16-os motort de könyörgöm annak az autónak nincs dinamikája semmilyen szinten egy 18as sokkal de élhetőbb nem a tizenpár ló okán, hanem az mar egy auto, az sem fogja eltekerni alattad a bolygót de nem leszel dühös ra valamint a klasszikus megpakolva 4szemellyel szituációban is tobbet nyom.
Nem tudom, mennyire szíved csücske a márka mióta vezetsz stb, de en is hasonlóképp voltam ezzel, hogyha egyszer akkor szép e34 csak a gurulgatas elég a kis motor, muzsam volt a típus szentként tekintettem ra stb... Sőt mi több meg mindig így vélekedem a dologról, aztán januárban beultem a saját 525-osombe, kulturáltan hazagurultam, alltaban néha gazfroccsokkel mert jo a hangja. Másnap csak ra akartam mutatni hogy ott az auto erre beültunk es bemelegedes után mar csak azt néztem hol van elég hely, aztán mar az se volt baj ha csak szűken fért el akkor is el lett lőve neki, ez ilyen nem elég az ész onuralom is kell, olyankor pedig azonnal a nagyobb motor, az ember ilyen gyarló.Alkatraz: ne offoljunk ha nagy a gáz privizz.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Ott a pont, cabriobol 18-20-25-28 volt e36-ban. IS nem volt, viszont tudom elcsépelt, de 25 alá nem érdemes menni, esetleg egy 20-as ból "AF-esített" forgalmival 25/28-as motort belepakolni, persze ehhez kell futómű+fék is, szóval érdemesebb 2-3-400k-t még ráspórolni.
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #34477 üzenetére
Azért a 16i-nél egy fokkal jobb, a 16i menetdinamikáját kronológiában tartják számon. A 18-assal lehet közlekedni, de többet nem, élményt nem nyújt, 20-as minimum kell, pláne, hogy a cabrio azért egy nehezebb súlyosabb karosszéria.
(#34478) motoflug:
Ugyan a számokat nem az élmény mértékegységeként tartjuk, de tájékozódni azért lehet, a 20-as motor sem egy bivaly, de abban már keresve megvan a bugi, rövid a váltója és nem nagy ördöngősség bele egy sperr, kanyarokat keresztbe egybefűzni nem ezzel fogsz, de 1-1 szép kikanyarodáshoz azért elég, a 18-cal ellentétben, az már a határ másik végén van ahol csak a kuplungot rúgdosod.
(#34479) aero. +1
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Amatőr drift rendezvényen is szerintem azért jócskán ki vannak könnyítve azok az autók. Ha jól emlékszem pont te szoktál tc-s cikkeket ide linkelni, Vályi Pistának pont egy 320-asa van veretős autónak, és azért szépen is megy neki, de ugye láthattuk már, hogy kb zoknit nem vesz fel a súlycsökkentés végett
A lényeg, hogy a 18i nem bugi.(#34485) Saycz:
Ha minden igaz az m43 sohc motor, és a hengerenkénti 2 szelepesek mindig nyomatékosabbnak érződnek, jobbára azért mert lentebb van nekik a Nm csúcs, ez lehet a titka. Javíts ki ha tévedek.[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Volt szó a fritzenfestről, és a hasonló találkozók igénytelenségéről valamint résztvevőiről. A tegnapi eseményen én is részt vettem, és nos, mint rendezvény és nemet autók találkozója egy kalap... Gyorsulás és drift sem volt nagy volumenű de azért élvezhető volt. Egy képet csatolnék ami nagyjából alátámasztja előítéleteinket:
Nincs hozzáfűznivalóm...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz Don.Corleone #35050 üzenetére
Jobban is tetted, semmi különöset nem hagytál ki.
Parkoló paradera én is rendszeresen járok, bár többnyire csak nézelődni, ámde sokkal kulturáltabb rendezvény, nyilván másokat is mozgat meg eleve ebből adódik egy szűrés.
Az e30-at mindig mindenki felismeri nekem a kedvencem, az összes közül talán azért is mert tudom soha nem kaphatom meg, első autónak túl nagy kompromisszum volna es az autónak sem tenne jót, ezért becsülöm azokat akik életben tartanak egy egy szép példányt es használják is.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Na, még egy runaway [áldozat].
Eeeeh, what’s up, doc?
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ÚJ Sonoff RF Üveg Érintős Okoskapcsoló Fehér Keretes 433Mhz T2EU1C-RF M0802030009
- Noblechairs HERO Gamer szék - Fekete/Arany - BONTATLAN! 24hó gari!
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari! AKCIÓ!
- OPTONICA (AC6017) LED SZALAG TÁPEGYSÉG 240W 12V 20A FÉM HÁZAS 5db
- Tefal Cook4me+ elektromos kukta, beépített receptekkel!