-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55110 üzenetére
Új cipőd van
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
Az X-clean-t a DPF-es dieselek szeretik. Kedvező hatása van a DPF-re. Valamivel jobb az üzemanyag fogyasztás is, azt nem tudom, hogy a benzinnél is igaz-e. Benzines motorra mindkettő jó. Dieselre inkább az X-clean.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #55114 üzenetére
Épp tegnap mértem be a Compact fogyasztását 50 km-en. A távot oda-vissza tettem meg 10w50-es race olajjal. Egyszer kellett csak lelassítanom és gyorsulnom vissza 90-re. Hozta a gyári 90 km/h-s 5.4 l/100 km-es értéket. 5w30-al jobb lett volna?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Anaren91 #55193 üzenetére
4 évszakos? Nem kellene évente 2x szarakodni a cseréken, hogy mikor cseréld, nincs olyan, hogy elszámoltad az időpontot, nem gond, hogy +2 fok két hét mulva +12 fok. Nem heverészne ott hónapokig, évekig feleslegesen 4 gumi, kitéve az öregedésnek. Egyre jobbak a 4 évszakosak. Ha meg hóakadály van, át kell ülni az mögötted állóba😃
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chrys_ #55198 üzenetére
Tény, hogy 4 évszakossal nem lehet kiváltani sem a téli, sem a nyári gumikat, esetleg egy márkásabb-gagyibb viszonylatban, de 535D-nél ez utóbbi nem játszik. Ha a felhasználási mód nem a teljesitmény max. kihajtása télen-nyáron, akkor szerintem bevállalható.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #55202 üzenetére
A nyomaték átvitel hatékonysága a 4 évszakosnál kb. ugyanaz mint a fékezés. Valamivel kevesebb. Ezért nem kell átülni egy 114i-be. 🙂
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chrys_ #55207 üzenetére
Érthető, hogy sokan idegenkednek a fulléves gumitól, még a gondolatától is, de ez szerintem nem teljesítmény, nyomaték, súly függvénye. Téli viszonyok között eleve lehetetlen átvinni a kerekekre a max nyomatékot, nyáron már mérlegelés kérdése. Egyébként 535D-t több okból is vehet az ember, nem feltétlenül a lóerők miatt. A gyártók helyében én kihagytam volna a téli gumi kategóriát. Egyből jöhettek volna a fullévesek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chrys_ #55209 üzenetére
Talán félreérthető volt. Nem a gumiról állítottam, hogy független a teljesítménytől stb. Nyilván a téli, nyári, fulléves guminak is el kell bírnia ugyanúgy a 2 vagy akárhány tonnát, nyomatékot. A választás nem függhet ezektől a paraméterektől. Ami lehet különbség gumi és gumi között az egyedül csak a menettulajdonságok különböző útviszonyok esetén. Lehet vannak olyanok, akik azért nem vesznek fulléves gumikat, mert szétdurran a 2 tonnától?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
szimi57
őstag
Elèg gàz lehet, hogy nem jön be a csajnak a BMW, de mèg nagyobb, hogy vakaki ezèrt gyilkol, akàr önmagàt is. Ez màr orvosi eset.🙁
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #55437 üzenetére
Nekem is csak a vonószem kellett és az első amit vettem nem lett jó. Most van pluszban egy vonószemem. Utána megtaláltam a vonókereten az infókat. Nálam pluszban rá volt írva krétával a vonószem száma. Úgy emlékszem a második, ami jó lett nem is olyan számú, de tökéletes. Kérdés mit szólnak hozzá műszakin? Egyébként Westfalia.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #55692 üzenetére
BMW Scannerrel nagyon egyszerű bekapcsolni az index visszajelzést, egyúttal ráadtam a nappali menetfényt is. Indexet csak zárásra állitottam. Elhagyva a kulcsot könnyebb rátalálni a kocsira.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Elsőnek húzd le a légtömegmérő csatiját. Ha megszűnik a rángatás az lehet a rossz. Egy egyszerű kézi vagy mobilos diag sokat segítene. Fillérekbe kerül. Tömitetlenség is okozhatja a szívó oldalnál.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Kartergáz visszavezetést lehetne még ledugózni ideiglenesen a szivó csonknál mindkét irányvan. Ha a diagnosztikát hibakód törléssel kezdték nem biztos, hogy egyből visszaadja. Trafónál már előfordult nálam.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
A fogyasztást a kocsi súlya és a légellenállási tényező határozza meg. Kisebb motorral csak akkor lesz több a fogyasztás, ha vakaki le akarja gyorsulni a nagymotorost Fontos még, hogy mindkét motor nyomatékcsúcson járjon.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Hengerfej felújítás, csak akkor kell, ha víz nélkül járt és ennek szemmel látható jelei vannak. Gyakori a túlzott olajfogyasztás, de ez megvan 80 ezerből hengerfej levétele nélkül. A láncos vezérlés cserét viszont célszerű azonnal megejteni. Ez kicsit húzósabb. Nekem egy srác csinálta 50-ért plusz alkatrész. Nem maszekba valszeg 150-et el fognak kérni érte mindennel együtt. Az N46-os motorok vezérlése jobb. Olaj szivárgás jelentkezhet, leginkább a szűrőnél, de ez fillérekből megoldható. Gyujtótrafó legyen tartalékba. Semmivel sem rosszabb, mint az összes többi négyhengeres, vezetni élvezet. Nagyon le kell alkudni az árát, mivel facelift előtti kiadás.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Ezekről a befújható flakonos megoldásról van valakinek infója?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #56336 üzenetére
Én valahogy úgy vagyok vele, hogy ami versenyre jó, az jó lehet utcára is. Igaz, hogy versenyeken már egy előmelegített motorral állnak a startvonalra, de azt meg tudom oldani, hogy az első 20 km-en nem taposom szét.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #56339 üzenetére
Ezzel a lassabban ér el elmélettel már többször találkoztam, csakhogy a fizika mást mond. Az olajszivattyú ugyan azt a mennyiséget fogja átnyomni 0w-s vagy 20w esetén. Na jó nem -20 fokban, és itt a szivattyúzhatósággal lesz a gond. A10w olaj szivattyúzhatósága -15 fokig semmivel sem rosszabb, mint az 5w. Sőt hideg motor esetében mivel nagyobbak az illesztési hézagok a vékonyabb olaj könnyebben elszökik erre-arra. Ez a résolaj veszteség, e miatt kezdetben kisebb az olajnyomás egészen addig, amíg a motor (nem a hűtővíz) el nem éri az üzemi hőfokot. A youtube-os kémcsöves videók ebből a szempontból megtévesztőek. Ami hátrány lehet 10w-nél az, hogy lassabban éri el azt az olajhőfokot (100-120 fok), aminél a leghatásosabb kenést tudja biztosítani. A BMW-k esetén szerintem ez nem túl sok idő (km). Utána már csak előnye van a vastagabb olajnak. Nagyobb olajnyomás, ami kánikulában megbízhatóbb kenést biztosít, jobb motorvédelem. Max a fogyasztás lehet több 1-2 decivel, de kopott motornál még ez sem mivel a vastagabb olaj jobb tömítést biztosít a henger-dugó párosnál. Láttam videót, ami azt szemléltetné, hogy a vastag olaj lassabb, de csak valami animáció volt. Nyilván nem győzött meg.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Jelenleg Flusch Titan Race Pro S 10w50 van benne, a leírás szerint szintén észteres. A motor nagyon halk pörgetve is. A 10w miatt arra számítottam, hogy ugyan úgy hozza a 3 dl/1000 km-es olajfogyasztást, mint az előző LM 10w60. De nem, ugyan annyit eszik, mint az LM 5w40-nel 8 dl. Megrendeltem a Motul 10w60-at. Ahogy számolgattam olcsóbban jövök ki, mint egy szellepszár szimmeringezés. Hengerfej felújítás az még durvább
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen