- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
Na, csinálok én 540i -ből olyat, hogy megeszi az új M5 -öt is, nemhogy a régit. 1,7 milláért kompresszort lehet beszereltetni... Akkor már megérdemelné az M betűt?
(na persze az E60 -ast úgy enné meg, hogy az csak alapon ketyegne. Mondjuk úgy még az E39 M5 is megeszi...)Nekem tetszik az M -es logo, de 12k -t kérnek érte. Nah, hát annyiért kell a ráknak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
strife
tag
Először is köszi mindenkinek,
A 'lábbal' jól tudok bánni, ha fogyasztásra kell figyelni. Vezettem már pár benyás autót, jó mondjuk bömöst még nem, de ugye Az Autó, szóval nem veszem egy kategóriába a többivel. Én eddig a dieselel is meg voltam elégedve, a 'családi' toyota 2.0 d4d turbós is szépen meg tud indulni ha akar.
(#3580) Eagl3: Biztos forrásból egyelőre még nem tudok, de végül is van egy. Idős öregúré (de szó szerint), úgy is jár vele, szóval abban még lehet élet, de nem tudom el adja-e valamikor is. Majd még elgondolkozom ezen a diesel témán..
(#3581) dragonfx: Ezekben gondolkoztam én is, meg esetleg 2.8i, mert ahogy itt írták fórumon azzal is el lehet járni kedvező fogyival. Meg abba aztán igazán lehet Kraft
(#3582) Gyok2: Egyelőre még számít, de majd januárban kiderül mi lesz. Talán egy 1.8-as jó lenne tanuló autónak.
(#3583) Eagl3:
Amúgy tud valaki így szeged környékén BMW szerelőt, mert van pár autószerelős ismerős, egész szépen dolgoznak csak, nem kifejezetten BMW-sek.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
jó akinek olyan kocsi van a popsija alatt annak nem túl sok másik gyári gép fog többet mutatni
BMW001:annyit azért hozzá tehettél volna hogy V6-os és nem a 4 henger 2.0l
érdekes dragon hová tűnt?
fekeandras:hüm egy jó Alpin V8. az már talán oda csapná a 316i-t driftben, vagy még sem mert azt a csigazabálók csinálták!?#4294:akkor szinte biztos hogy nem csak chips meg kipuf 280+-hoz már nem csak kis súly meg jó CW kell.
no meg tudod ki menni annyit azzal a futóművel, kb olyan lehet mint egy G1 300 felett
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Video mindig csalóka, de nem csal az óra, tényleg ennyit megy. Abban már igazad lehet, hogy nem egykezes a dolog, de 130 fölött nem is biztonságos az egykezesség.
Calibra nem arra lett építve, de ha azt a kis potit feltekerted, akkor csodákat tudott művelni arra az időre. Nem véletlenül szerettem bele. Életemben nem ültem még ekkora sebességű autóban, örök élmény marad. Igaz az RS6 az nagyobbat dobbantott, de az meg szutyok -szar volt, és 250 -nél letiltott, ráadásul nem is lehetett érezni a sebességet.VR6-Fan: Persze, főleg a turbo miatt. Bár a Volvo/Ford közös 5 hengeres turboja is nagyon ütős. Azért főleg Volvo -ék a turbos motorokban mindig is nagyon otthon voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, ez így reális is. A 850CSi majd 2 tonna, nem? Papíron 1900 van megadva, ha emlékeim nem csalnak. Ehhez jön neked 420Le. A Calibra Turbo a 4x4 miatt 1380 kilo, de ez volt 1400 is. Ha kiszámolod mekkora súly jut egy lóra, akkor kb. ugyan olyan értékeket fogsz kapni.
És itt leszögezem, a V12 az V12. 200 fölött nincs ellenfél, alatta azért fogható lehet, főleg 100 -as sprintben.Igen, S80 a T6. Érdekes dolog, hogy az S60R -t a T5 -ös motorra alapozták, nem a T6 -ból csinálták csúcsmotrot. Miért jobb a Turbonál az 5 henger? Volvo kifejezetten kerüli a 6 hengeres erőforrásokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
tibi666
senior tag
ha olyan a váltó áttételezése, hogy 2esben 100 felé forgatja, akkor engedi, hogy bepakold. viszont azt nem, hogy kinyírd.
absz. nem csak fordulatszámfüggő (illetve az öreg automatáknál lehet). gyorsítás után beállsz egy tempóra, mondjuk 40ről 70re gyorsítasz nagy gázzal. visszakapcsol, ha eléggé lenyomod, gyorsítasz, majd mikor elérted a kívánt sebességet, kicsit visszább veszel a gázból és máris elváltja.akinek kézivel van érzéke a rendes, finom váltáshoz, annak szerintem egy jó automata megszokása max. 50km. de persze mindenki másképp reagál rá. az e39 530d-jét a barátomnak pl 20km-t vezettem, ebből 10et pályán tempósan, a többit városban. 10km alatt megtanultam.
a kézi váltogatás amúgy tényleg nevetséges vele, csak motorfékezésre van értelme szerintem. de nem akarok én vitázni, nekem hozzáadott a vezetési élményhez, nem elvett belőle.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz MADV12 #14650 üzenetére
"Ülj bele egybe aztán ki sem akarsz szállni többet."
Hát, teljesen más érzést nyújt, mint egy sima sedan.
Egyébként igen, elektronikailag olyan szintet képviselt, amit mára sikerült elérni a gyártók nagy részének. Annyi különbséggel, hogy akkoriban mindent sokkal bonyolultabban tudtak megoldani. Ember azt mondaná, hogy régi verda, de jó, nincs benne elektronika. Dehogy nincs.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Revolut
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen