-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
Hehhh
belöktem kiccsaládnak a V8 projektet, válaszuk:
MIAZHIGYNEMBMW?ózamekkk
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68506 üzenetére
De, csinál.
Amúgy a procik és ilyesmik nem csak azért kellenek, hogy játszani lehessen unalmas időben, és sajnos míg töltesz jó dolog lesz ilyennel elütni az időt.
Én pl. kezdem optimalizálni a holtidőmet, pl. egy tabletről dolgozok, stb.Mindazonáltal úgy gondolom, még van pár jó évünk, míg a Tesla féle autókat nem tartjuk sokra, aztán ha már önvezető lesz minden, már nem fog számítani. Én pl. megőrülök már egy audiban is, amilyen csupasz, egy Teslát hagyjuk, de nem én vagyok a célcsoport.
Chess01:
Szerintem felesleges pörögnöd, a Tesla neked készült és nem nekünk. Mi örülünk egy i4-nek, egy iX-nek, vagy bármi ilyesminek.
Valakinek az új 7-es jön be, valakinek az XM.Vagy pl. mikor az X6 megjelent nekem nem tetszett, most kifejezetten bejön az első X6 formája...
A jövő igazolja majd azt, hogy melyik lett a nyerő, de el kell fogadni, hogy ki ebben, ki abban jó.
Pl. ott volt a Nokiának vagy 15 jó éve, aztán jött az iPhone és nullázta az egész márkát. Itt is előfordulhat bármi is.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #68511 üzenetére
Nem erre gondolt. Sokkal inkább az olyanra, mint a Track mód, az sem volt benne alapból, egy frissítéssel jött....
Vagyis amit szoftverből meg lehet oldani, azt megkapja mindenki.
Ebbe az irányba ment el a BMW is, hogy beletesz mindent, de megspékeli azzal, hogy havidíjas előfizuval lehet előhozni.
Nehéz téma ez egy ilyen iparban.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68515 üzenetére
Igen, ebből a szempontból ez a két autó, valahol a 90-es évek végi dizájnon ragadtak le.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Szerintem nem. Ha nézed az adásokat sokszor elhangzik, hogy nem odavaló, ha olyan állapotú, azt is elmondják, esetleg ha nem olyan gumi van. Azt is elmondják, ha szarul mentek, stb.
Ez csak annak jön le, aki nem nézi az adásokat, csak az időket....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Ez a kis videó kicsit képbe helyezi az XM-et
Így már tökre megértem miért csinálták meg és tetszik is.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #68568 üzenetére
Na. Akkor ne is akadj ki.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Benzinben/gázolajban/amperben gazdag új esztendőt kívánok!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #68681 üzenetére
A Sony tévémen csak-csak elmegy a droid, de ha ez egy autóban lenne… nem örülnék
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #68723 üzenetére
Nézegettem V8-as vasakat mostanság, először is maga az amcsi autó összerakása olyan. Sok autón látszik, hogy csak motor van benne, még ülésfűtése se, a többit hagyjuk.
Persze vannak rendesen extrázottak is, de azok árai már olyanok is.Tény, magyar piacot néztem, itt meg az amcsi V8 nem túl felkapott...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #68755 üzenetére
No majd meglátjuk, mondta a vak Sün
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
Nagyon nehéz téma, amiről megy a vita.
Nyilván egy fejlesztőmérnök más szemmel nézi azt, amit egy gyakorló szerelő állít.Mindkettejüknek igaza van és egyiküknek sincs.
Valahol a csippelés tényleg egy lutri, mert a gyárban ki van találva, de ha valaki eléggé tapasztalt, az tudja meddig mehet el úgy, hogy még bírja ez az autó. A baj ott van, ha valaki átveri a rendszert és utána a gyár a hibás.
Viszont az is baj, ha a gyárból jön ki úgy valami jó drágán, hogy rossz, mert hol normális a szakadó lánc, a csapágycsere vagy a lehulló turbó?
Vagy a V8-ba középre rakni a turbót nagy ötlet volt megfelelő hűtés nélkül....Persze ezekben benne van az is, hogy sokszor a sokszorosa van benne a kilométereknek, és képbe jön a nem megfelelő karbantartás is, de hányszor van, hogy nem. A kigyulladást nem is mondom, mert az abszolút elfogadhatatlan.
Ősigazság nincs, mert hiába van egy szerelőnek több éves tapasztalata egy típussal, hogy mire az egészre rájönnek, már hárommal előrébb jár a gyár.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68942 üzenetére
Nem mondtam, hogy nincs, csak nem megfelelő
Nézd, én tökre megértem, tömeggyártás meg minden. Tudom Audinál és a Mercinél is vannak bajok, nincs hibátlan autó. Sok olyan dolog is van, ami az emisszió miatt van és egy csomó ami gazdasági oldalról van bent. Stimmel.
Nem török pálcát egyik felett se, mert amíg megveszik az autót és olyan áron amennyiért adják, addig ki lenne az a hülye aki változtatna?
Csak próbáltam rávilágítani arra, hogy az érem két oldalán álltok, ami sohasem fog találkozni.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68945 üzenetére
Ezt simán értem.
De ugye az tény, hogy sok márka csippelt autói megbízhatóan működnek, erre írtam, hogy akinek van múltbéli tapasztalata, az csinál ilyet jól.
Neked abban van igazad, hogy a motorfejlesztés nem csak erről szól, nem azt csináljátok, hogy egy potit tekergettek azt jóleszazúgy. És nektek úgy kell elkészíteni a motort, hogy minden körülmény között megbízhatóan és jól működjön.Ezután írtam azt, hogy sokszor a legjobb szándék ellenére sem lesz olyan amilyen. Hogy ennek tervezési, gyártási, vagy anyagminőségbeli oka van, arra nem tértem ki.
Mint arra sem, hogy hány olyan kókler van, aki miatt az a jóhiszemű vásárló szív, aki megbízik bennük ilyen-olyan okokból... (és ez legyen szerelő, vagy csiptuner, vagy márkaszervizes, mindegy is)Tény, hogy manapság, a megbízhatóságért mélyen a pénztárcánkba kell nyúlni, vagy ha nem, akkor olyan autóval kell járni, ami nem egy elromló típus. A választás adott.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Kinek van tapasztalata esetleg 3/5GT-vel?
betegség miatt kicsit többet kell fuvaroznom az ősöket és nekik túl alacsony az egyes. X vonalra nem mennék nagyon, de nem tudom, hogy a GT magasabban lenne-e mint az F20?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69083 üzenetére
így van, a fejlődés nem áll meg.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #69202 üzenetére
"csak ha kirostálja a vevőkörének egy jó részét, csak azért, hogy kimaxolja 1-2 évre a profitját ez azért a jövőben erősen visszaüthet."
Rohadásig vannak megrendeléssel, ha majd kongani fognak, akkor majd változtatnak.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69223 üzenetére
Viszont nem is hisztizek azon hogy mi mennyibe kerül.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Elemlámpa, zseblámpa
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Képeken az iPhone 16 kisebb-nagyobb változásai
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen