- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #16286 üzenetére
Sztem. akkor is korán elengedhet...88 vagy 92 fokos került bele? Vagy E39-nél már csak egyféle van? Egy jó hatásfokú dízelnél elhiszem, hogy nem melegszik na de egy benzinesnél...10km után én tegnap pólóban vezettem...Nem szeretem a kabátot és a vastag öltözetet a kocsiban...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16286 üzenetére
termosztátcsere
hütőfolyadék csere
vízpumpa csere.ez a 3.
nekem a castrol antifreeze van benne.ez a gt3 rs porsche nem 550lovat mond rá??jo 4 tequila bennem van.de vagány a hangja üt bax....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16301 üzenetére
az a képen nem látszik.hát nem kis pofon lehetett.de törésbe nem látszik.hát bocs de ezen a kocisn látszott elsőre biztos valami bünőzőé......kinek futja ma egy 740i mellett egy 28i.re?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #16309 üzenetére
attól függ, milyen az autó. amennyiért veszel egy új kocsiba egy lámpát annyiból veszel egy komplett jó ladát, tehát relatív.
volt rá példa nem 1x, hogy szabályt szegve tenyérrel elég gyorsan kellett forgatni a kormányt kidobta a seggét pedig nem hajt hátul semmi és nem is kézifékeztem. -
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16322 üzenetére
... Magadnak megcsinálni ? Van aknád ? Mert kipuff le összes burkolat le váltó tartót is le kell venni és leereszteni mert 80%-ba nem jön le tőle a kardán hátul is kiszedni a torx-okat kocsit is föl kell emelni.. Ha te vagy az csináld meg otthon Kardánt is szét kell csavarozni. Nem azt mondom,hogy lehetetlen de adott felszerelés és hely nélkül nekiállni.... Ha csak nincs aknád váltóemelőd és szerszámod és időd hozzá... Ha kipuff csavarok nem jönnek le mit csinálsz?? Mert előszeretettel szeretnek letörni a csavarok ha be vannak rohadva.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16343 üzenetére
hát az még jönne is.teljesen jo a kérdés, egy gond van a lakásom tulajdoni viszonyai körül van zűr amig nem rendeződik nem emrke itthagyni mert nem lesz hova visszajönnöm utána. ...kinn 1 havi fizubol 2x ilyne jo e36ot veszek kb.
nem aodm el ja csak lesz jobb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16345 üzenetére
hááááttt igen ez az egyik nézőpont.a másik meg hogy hiányozna a magyar beszéd, balaton, bulik, barátok, meg ugy az hogy itt már ismerem i hogy merre meddig van....
ez a 47e röhej.én elég jol pénzbeosztóhírében állók de még én is azt mondom ha "élni" is akarsz és nem vegetálni, csoroskodni, fillérezni egy lakást fenntartni ennek a 3xossa kell.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16398 üzenetére
hehe a traktor.
ma láttam egy modellfrissis e90 limo.t.35i.vagyis kétoldali kipuffal.lehet valami tuningos volt.mert M-pack volt rajta meg valami spéci black pakett....irto jol nézett ki...rendszám mondanom se kell SK....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16400 üzenetére
huhh akkor te se viszed tulzásba de hisza tid kevesebbett eszik nem és jobban is megy azoknál nemde?
vagy mi a baj vele?
Hát ja épp néztem mobile.de.n.....odakinn 2 millioért olyna e36 m3 van hogy itthon sose kapsz olyat....smg.s..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
-
vendettta
tag
válasz MPowerPH #16438 üzenetére
én 222ért v 224ért tankolok a XVII.kerületben LPG-t, most egy Opellel járkálok, 2.0i 8v, 11.5l Budapesti csak városi fogyasztással, haladós tempóban, ez durván 6.25ös benzin fogyinak felel meg...kell ennél jobb? w124emben (3000benzin 24szelep 220le) 16l volt tempósan a városi gázfogyasztásom (15óvatosan)...számoljatok utána annak is...annyi mint egy 1.4es városija benyából.
jó dolog a diesel, ha utána kötöd az utánfutót
[ Szerkesztve ]
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16438 üzenetére
Szerinted nem jobb csak megnézném mondjuk a 20D-t 200 tempomatnál és a 20i LPG-t 200 tempomatál.... Másrészt egy 20i LPG-vel nem tudom azt megcsinálni,hogy rárakok egy chipet mint 20D-re és 30%-al erősebb lesz + csökken a fogyasztás..... Ezzel akkora előnyben van a dízel amivel nem lehet fölvenni a versenyt.... egy 535D chip-el úgy megy mint egy E46 M3.... Miről beszélünk akkor... És kerepelős hanga a 200-300E km-es verdának van de egy új / ~ 100E km-es-nek nincs olyan fos hangja.... és nem füstöl nem kormol Nyomatékból olyat megy amit egy benzines szívó motor nem tud...
Én a benzines kocsikat szeretem ott a 750iL-ünk de egy korszerű mai BMW dízel motor nagyon jó... Új kocsik meg megint csak nagyon jók... Most F30 320D volt nálunk teszten egyáltalán nincs csúnya hangja....... és nem is megy rosszul...... bár nem érezni benne....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16441 üzenetére
Én nem akarok vitatkozni veled... Hiszen neked van műhelyed.... Illetve te foglalkozol ilyen autókkal MINDEN nap több mint 20 éve..... Ezzel foglalkozunk CSAK BMW-vel én tisztában vagyok vele miért megy tönkre "A füstről meg annyit, hogy az új is csak addig nem csinálja, amíg nincs felhúzva. " Ne magyarázd meg kérlek,hogy meddig nem füstöl Kérlek minden nap ezeket szerelem De én elhiszem neked tudod mit
A lényeg nem úgy van ahogy mondod... Annyit mondj TE
Hány 20D-30D 35D 40D 45D-t szereltél életedben?? Hányat gépeztél vetted ki a motorját csináltad meg chipelted meg? Vagy amit a Józsi a Karcsi mond a fórumon az a király ? Befejeztem tényleg
Egy kérdés. Te ha bent ülsz az autóban ki a frászt érdekel,hogy ki mit hall kint...
Olyat mondasz amihez te nem értesz Nem akarok belemenni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16443 üzenetére
Na EZ a tipikus MAGYAR mentalitás.... évjáraton belül vannak változtatások sok mindenben nem akarok kitérni.1 2. TE mondasz most olyanokat amiről fingod nincs !! Teljesítménymérő padra meg el lehet menni bármikor egy mérés ~10K.... Én nem vagyok 38 éves én 23 vagyok. Azért nem egyes számban mondtam magamra "Így távol tudjuk magunkat tartani a hozzátok hasonló műhelyektől." Vicces Hagyjuk tényleg. Te mondasz másra olyat amiről gőzöd nincs.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #16446 üzenetére
Azzal kapcsolatban mi a tapasztalat,hogy a tuning nem elsősorban a motor és perifériái,hanem kuplung,váltó és társaikra van leginkább degradáló hatással?
Én a legtöbb tuning(akár chip,akár box) esetben először ezekkel a meghibásodásokkal találkozom. Tehát a motor plusz teljesítményére már alulméretezett hosszú távra maga a hajtástovábbítás...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #16450 üzenetére
Nem kicsit félre érteted, nem az LPG-vel van a gondom. Hanem a BMW-LPG párossal. És nem azért mert az LPG nem jó üzemanyag vagy mert szégyen azt használni.
De igen is gyalázat legázosítani egy BMW-t. Ha nem megy a tankolás le kell rakni vagy cserélni egy másik autóra. Többen szerintem, köztük én is a technológiaiért és "élet érzésért" választok autót.
LPG gázos BMW milyen technológiát képvisel, pláne milyen életérzést? Dragon jól mondta, ha van már arra pénz akkor legyen tankolni is.
Ja és hogy elment egy 1 hét alatt, ez is jól tükrözi, hogy a gazdájának már arra nem volt pénze, hogy benzit tankoljon, és egy idő után LPG-t sem és szvsz fenntartani sem az autó hisz eladta.
Szerinted milyen sorsa lesz annak a 20i-nek?
Legkisebb valószínűsége, hogy olyan gazdája lesz aki ha másból nem legalább az LPG spórolásból, fent tudja tartani az autó javítási költségeit.
Nagyobb százalék hogy a már alapból az olcsó tankolásból kiindulva addig nyúzzák amíg teljesen le nem lesz lakva. Már most sajnálom azt az autót.
Ez a gyalázat!!!!
Nem pedig maga az LPG használata.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16450 üzenetére
Elég rosszul esik,hogy le sufnituningolsz minket mikor 1 nem is ismersz 2 semmit nem tudsz rólunk.... :S Azt hiszem pár levélből nem lehet a másikról véleményt formálni főleg,hogy nem találkoztunk.... Csak a gép meg hozzá a program 1-1,5 Milló Ft..... Ez nem a sufnituning kategória.... Ráadásul nem elég,hogy megvan tudnod kell használni mit és hova kell állítani... Ha elb@aszod tönkremegy a computer és vehetsz másikat.... Szóval hagyjuk azt ki mihez ért.. A teljesítménymérő pad meg annyiba kerül,hogy arra sajnos nincs pénz de természetesen arra is van lehetőség csak akkor nem kell megkérdezni egy 45K chip miért kerül 80-90K-ba Nem is akarok belemenni részletesebben teljesen fölösleges. Szerintem kár a másikat ilyen formán becsmérelni főleg akit nem ismersz nem tudsz a munkásságáról és egyéb dolgairól semmit
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #16484 üzenetére
Nekem jelenleg 90Ah van benne...Bannert tudnám ajánlani, Bosch-ról nem hallottam túl sok jót...És egyre inkább...
E39-ben is jobb hátul van az akksi nem? (Jó tudom 4hengeres E36-nál elől van) E36-nál is van bőven hely, nem hiszem, hogy E39-nél problémát okozhatna...
Kicsit feleslegesnek tartom már a 100Ah-át de Te tudod...
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16484 üzenetére
Mi a családban ilyeneket használunk, elég nagy megelégedéssel.
Boshnak hangzatosabb specifikációja és valamivel erősebb is viszont 20%-al drágább is.40év után is ugyan olyan hívogató ez a belső, mint új korában lehetett. Egyszerűen gyönyörű!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16487 üzenetére
Érdekes nekünk jelenleg 5 autó van ami Bannerel futkos és amik kihaltak azok is ilyen 6-10év között. (Jetta, Corsa, Foka, A4, partner). Lehet csak mi fogtuk ki.
Varta akkuk amik elméletileg nem rossz abból volt hogy cseréltünk 5év alatt 2x.
(Bár ez már vagy 10 éve volt)Ps.: Annyi naivság van bennem hogy ezekhez a minőségi, drágább akkuk felé már kellő bizalommal fordulok.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
vendettta
tag
válasz MPowerPH #16489 üzenetére
Power bull, uni bull. Ezekkel van tapasztalatom, azaz annyi a tapasztalatom, hogy beraktam amikor megvettem, azóta futkos, elfelejtettem, hogy egy uni bull 50500 van az omegánkban, az 2004es akksi, az ég világon semmi baja, a mai napig minden napi használatban megy télen nyáron.
A stílusomon senki ne próbáljon meg csiszolni, ha eddig nem sikerült senkinek...nektek sem fog:)
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16487 üzenetére
egy mai normál tömeggyártásban levő akksinál jó ha 3-4 évet elvisz.ezt jobb ha tudod.nekem több helyen is azt mondták a maiak nagyon változoak valamelyik kibír 5évet.másik 1.5 után lehal...4 év fölött nem garantálható a dolog.
nekem elöző 6 évet huzott.
jo drága ez a bosch.
nekem előre asszem már a 72es se férne be minden márkából csak angyon csücskösitve.
én normál 55öst vettem.
tiéd is azért halt le mert sokat álltál vele mostanság, írtad.ez az akksi egyik legnagyobb ellenfele a hideg mellett.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16498 üzenetére
neki 100km nem jön ki annyiból.
hamann hm670 ....sokat elárúl...aza kipufogó azta rohadt.....nissan gtr.en nem láttam ekkora kályhacsövet.meg a murcilagon van talán ekkora középen
vannak kivételek de ugy érzem a ez a tulaj nem az.ja meg akinek 3 kocsija van meg thaiföldre menekül gondolom van bőven zsetonja....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16506 üzenetére
Volvo kapcsán tervezed esetleg elhagyni a clubbot? Amennyiben nem titok persze, miért jutottál erre a döntésre? Szerviz költségek, imázs esetleg csak szimplán ez tettszik?
Bizonyára megöregedtél ( ) vagy csak benőtt a fejed lágya de azért egy Volvo nagy lépés a konzervatívabb, "öregurasiasodás" felé.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16508 üzenetére
Hirtelen már azt hittem a tavasz téged is megszédített. (Régebben minta linkeltél volna angol jobb kormányos csigás Volvot)
Sajátodtól megválsz akkor esetleg dízel helyett LPG?Csak te tudod eldönteni érdemes-e menni de ha ez így folytatodik hamarosan mi is felkerekedünk.. :/
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen