- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Béta iOS-t használók topikja
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Reklámblokkolók topikja
- Debian GNU/Linux
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Crypto Trade
- eBay
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #16992 üzenetére
Egyáltalán nem... Azért nem is erőltettem. Egyébként ha normálisan kivárta volna a sorát a megfelelő követési távolsággal, akkor hagytam volna a fenébe.
Ezt Te is megfogtad volna szerintem, nagyon csirkék az 1.8-as Lagunák. Tudom, mert barátom tesójának is olyan van, és azon itt ficeg a dupla csöves rendszer, meg a direkt szűrő is. Aztán amikor kipróbáltam, csak a hangja volt, gyorsulni nem gyorsult, nyomatékról meg hírből sem hallott.Don't Tread On Me
-
-
Gézengúz
addikt
válasz
dragonfx #17015 üzenetére
Dragon! Jobb már a fogyid? Vagy még mindig szar? Lambdát cseréltem...Hihetetlen a változás..
Kikerestem itt
[link]
Pontosan melyik kell nekem (tudja valaki miben különbözik a manual és kézi lambdaszonda?)
De itt drága volt így rákerestem googlen cikkszám szerint és innen rendeltem meg..
[link]Ez se olcsó,de most már nem kunszt 1/3 város 2/3 országúttal lemennem 8 lityi alá...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #17029 üzenetére
Ma 399-ért tankoltam.
Van valami gond az autóval, még nem jöttem rá, hogy pontosan mi. Lehet lekapom az aksit, és átnézem a kábeleket, meg befújom kontakt spray-el a sarut. Bár nem hiszem, hogy ott a gond. Az a baj, hogy ezzel hiába megyek szerelőhöz, ha random időközönként, nagy kihagyásokkal generálja a hibát.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #17032 üzenetére
Talán 3x csinálta 1000km alatt. Haladok, először felvillan az ASC-ABS lámpa, majd utána hirtelen kigyullad ugyan ez a kettő, plus a töltés, EML stb... A fényszóró elhalványodik, az autó megtorpan, elkezd ugrálni. Leállít, majd gyors restart, és mintha mi sem történt volna.
És pár hónapja cseréltettem szíjakat, tárcsákat. Generátor, vízpumpa bevizsgálva akkor, klímakompresszor cserélve.
Nem értem mi lehet a gond, hogy egy sima újraindítás megoldja.Írtam már Muhanak is, ő E39 szaki. IMPA -val kellene megnézni, hátha tárol ilyenkor valami hibát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
dragonfx #17140 üzenetére
Szerintem a 16-os alap kerék kicsi már a mostani nehéz géphez. Nagyobb sebességről való fékezésnél, kanyarban kell a tapadófelület-ehhez meg nagyobb átmérőt is adnak.
50/90 tempóhoz mondjuk elég a 16-os is.
A 320si (2 liter, 4 henger) kapásból 18-as kereken van szállítva.
17-es felni a sport swiften is van.
Nagyobb dilemma inkább a defektűrő vs nem defektűrő abroncs...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #17157 üzenetére
Nem volt az olyan drága. Kiegyenlítő tartály többe fájt, na meg a szivattyú a szervotartályhoz.
Leírom egy kisebb tortúrámat, szerencsére sikerült megoldanom. Pár hete már húzódott, E39.hu-ról másolok, oda írtam be több üziben.
1:
"Kíváncsi vagyok, valaki találkozott e már ilyen hibával. Már hazafelé úton is kétszer megcsinálta, sőt, a régmúltból tudok felidézni pár ugyan ilyen esetet, de az egyszeri volt. Szépen tempomat 90-el mentem, egyszer csak egy rántás, tempomat lekapcsol, ugyan ekkor a fényszóró pillanatra elhalványodik és lebukik, ABS/ASC lámpa felvillan, rádió elhallgat. Ez kb. 1s, utána minden visszaáll, csak a tempomat marad off-on. Aztán szépen hazaértem, várom, hogy nyíljon a garázskapu. Mikor elkezdek beállni, egymás után gyorsban háromszor megcsinálta ugyan ezt, 6s alatt. Tehát 1s-es szünetekkel. Annyira betojtam, hogy gyorsan leállítottam a gépet. :? Majd újraindít, és begurultam. Megzavarodott? Annyi erőm még volt, hogy leszedjem az aksiról, hátha kicsit tisztára mossa az agyát, mint lapoknál a CMOS clear.
Már megint nem lesz nyugodt az éjszakám, erről fogok álmodni. :facepalm:"2:
"No, hát nem gyógyult meg az autó. Tegnap egy kereszteződésből gyorsítottam kifelé, amikor újra bedobta a hibát. Visszajelző lámpák kigyulladtak.(ABS, ASC, töltés, EML, hirtelen ennyit láttam), az autó megtorpant, elkezdett ugrálni. Gyorsan leállítottam, majd egyből újraindítottam, és mintha mi sem történt volna mentem tovább. Azóta megint semmi.
Arra gondoltam, hogy nem e a pillangó szeleppel van e gond, úgy hallottam az csinálhat ilyen hibát. Mármint a dadogást, azt nem tudom, hogy a fényszóró elhalványodás, a rádió elhallgatáshoz, és a töltés lámpához mi köze van. De ez megmagyarázná, hogy a tempomat miért kapcsol le, és miért villan fel az ABS-ASC lámpa. Na meg a másik bökkenő, hogy gyors újraindításnál miért tűnik el egyből a hiba, és nem jelentkezik több 100km-ig?!"3:
"Na, hátha erre tud valaki valami érdemit mondani. Valszeg a probléma gyökere ugyan az, mint az előzőleg leírt hibáknál. Ma éjszaka Siófokon megyünk az autóhoz, elindulnánk, de amint ráadtam a gyújtást mintha valaki lekapta volna az aksiról a sarut. Se lámpák, ajtók nem zárhatóak, kocsi néma. Gondoltam vége, lerobbantunk. Aztán matattam volna az aksinál, hirtelen visszajött minden. Gyorsan indítottam, épp csak elindultam, és újra megcsinálta, motor leállt, teljes sötétség. Persze keresztben álltam az úton, mert megfordulás közben adta be a kulcsot. 2 perc múlva megint helyre jött, gyorsan be, és irány a szállás. Néztem a kompot, adatok rendben, semmi nem veszett el a számítógépből.(ugye aksi lehúzásnál, vagy ha csontra lemerül, akkor minden nullázódik)
Mi lehet a gond?"Ez a sztori, így egyszerűbb volt leírni.
A megoldást egy segítőkész klubtagtól kaptam. Aksit kikaptam, feldobtam töltőre, megnéztem a cellákat, nem e zárlatos. Sarukat lepucoltam, az aksira menő pozitív és negatív kábel végét is szintén megtisztítottam. A pozitív ágon lévő kábeleket szétszedtem, ott is lepucoltam az összekötéseket. Motor, aksi testezési pontjait megkerestem, leszedtem, megpucoltam. Aztán szépen mindent lefújtam akku zsírral. Visszaépítettem, azóta a kocsi tökéletes, 350km óta(mai nap) nincs hiba. Ezt most olcsón megúsztam, azt hiszem 5k volt az érintkezés pucoló és zsír egyben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #17175 üzenetére
Jah, a szivattyú az három éve volt cserélve, ABS comp 2 éve. Idén csak a hátsó kábeleket+a kiegyenlítőt kellett cserélni, mert a légtelenítőnél elvolt repedve, és pöfögte ki a vizet. Majd tételesen leírom, mi az amit cseréltettem az autóban a 7 év alatt.
GabN73 & hdman: Persze, ez teljesen független a BMW-től, igazából nem tudom pontosan mi volt a gond. Annyi biztos, hogy volt mindenhol oxidáció, és a aksi csatijai sem voltak rendesen rajta illletve meghúzva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz
dragonfx #17179 üzenetére
a mutato az stabilan kozepen allt, mint mindig :-D
nekem nem volt a tartaly aljan a jelado, tehat nem jelzett, hogy mi a kotta.hogy nem nyom meleget, annak meg lehet mas okat is, a termosztatos bulinal ha allandoan nyitva volt, akkor mindig behutotte a huto a vizet, ergo nem tudott felmelegedni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gebriel
veterán
válasz
dragonfx #17250 üzenetére
Arra elég egy lada is.
Viccet félre téve, nekem pl rohadt rossz érzés, hogy ha valami baja van a BMW-mnek, oké hogy csak egy tárgy, de azért szerelem.
Meg, meg is hálálják..Ha csak annyi érdekelne, hogy menjen akkor már egy ilyenbe ülnék.
Fogyasztást jelenleg pont leszarnám... -
KINKY_007
aktív tag
válasz
dragonfx #17313 üzenetére
A nagy benzinesnek lehet, hogy nagyobb a fogyasztása, de olcsóbb megvenni egy fullost. Ha valaki keveset megy vele, városok között használja, akkor nyugodtan megveheti. A 328i nem fogyaszt átlag 12-t, max városban, vagy ha elgurul a gyógyszer.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
dragonfx #17318 üzenetére
A gyáriak azt mondják, a szervjz meg inkább cserélteti 100+e-ért.
Egy traktormocit minek tuningolni? Elhúzza az ekét, vagy a bodét, kerreg, füstöl, de olcsón elviszi az embert ahova kell.
Az újaknál már agyon van szigetelve, és benzinhangú kipufogót raknak alá- á la soundracer...
A 3.0 turbók benzinnel az igaziak, de erősen le vannak még fojtva a 306 lóerővel...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Tálydi
senior tag
válasz
dragonfx #17422 üzenetére
Nem venném ennyire poénra, az autó tényleg nem jó, ő pedig most vette, és ez nyilván csalódás, millió+ forintokról beszélünk, ami ma sok, főleg ha azt nézzük, hogy utólagos számítások szerint 4-500k kellene még arra az autóra, hogy valóban jó legyen, amikor néztük, meg volt a javításra is a keret, de inkább hanyagoltuk olyan elképesztő dolgok voltak leírva a papíron. Az összes lengéscsillapító gatya benne, 1 kivételével az összes elem fújva volt, a tető 400mikronos, a motorral is van valami gáz.... Már szóltam, hogy kerítsék elő a papírt, bedobom majd fórumra, vagy ha gond akkor csak priviben küldöm majd.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Jojo5
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Energiaital topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- LEGO klub
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Revolut
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...