-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #11114 üzenetére
Valami ilyesmi lenne az R8 ellenfele?
Mert nekem ez a koncepció nagyon begyűn.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #11121 üzenetére
Unalmas és konzervatív. Szerintem. BMW& sportosság valahogy össze kéne tartoznia de szerintem az E39 túlságosan a kényelem, visszafogottság jelképe.
Régebbiek és az újabbak is jobban bejönnek nála.
Ízlés az ízlés kinek a pap, kinek a paplan. Lehet van köze ehhez a szül. időnek is.
Abban viszont igazad van hogy az igazi tradicionális BMW valahol az E46/E38 táján eltűnt. (Bár a 7-es és a új 5-ös tartja magát ilyen szempontból)Ez a koncepció sem rossz de valahogy nem áll hozzám közel...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #11142 üzenetére
Az E38 Luxusautó, nem akarsz vele kilincsel előre menni a kanyarban...
..és tipikus BMW kinézete bár játékosság nem sok benne de nem is várná el az ember.
E39nél valami féle sportosságot már el szabad várni de kinézetben nem kapod meg... Ezen javít valamit az M de az E60 szerintem sokkal jobban tükrözi a vezetés élvezetét."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11151 üzenetére
én meg már nem harcolok, hidd azt igazad van.tulajdonképpen lexarom. ...az 5ös mindig középkategória volt és lesz is.ezt akár a bmw szalonba is megkérdezheted.aztán inenntől hihetsz bármilyne cikknek meg hiedelemnek, avgy beképzelésednek, egyéni szoc. prob.
Nekem amugy sme kéne 5ös mi a faxnak.3as coupé de abból az elöző 2 széria.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11153 üzenetére
ok és akkor az 1es az a3at hova pozicionálod??
egy a4, 3as sima alsó közép.az is mutatja ezt hogy mennyi fut belőle.
én nem így látóm, dehát ez van.biztos a bmwgyár a hülye meg én.
amugy ezzel azt mondod kb hogyha egy 130i telerakod full extrára kb 15+ba fog kerülni akkor ez attól már felső kategória??....ezt te se gondolod komolyna ugye hogy az ára mondja meg.
tessék honda accord milyne kategória??6ért már viheted.meg mazda 6ot 5ért.és milyne kategória??..simán közép.de ára alapján alsó lenne ha a bmw.ből indulunk ki.ilyne alapon az 1essel kéne összevetned.de közbe meg az 5össel kell.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11158 üzenetére
Na ezért drága nálunk a BMW mert egy 1-es az alsó közép kategóriába van sorolva.
Egy 3-as BMW hiába drágább(a 316i nem drága...) mint egy Mazda 6, Mondeo, Passat, Accord, egy kategóriába tartoznak. Ezek mind felső közép kategóriás autók.
Na azért ne esünk már át a ló túl oldalára. Ha egy 3 felső közép akkor az 5-s, 7s-?
1 alsó
3 közép alsó az A4 is ide tartózik...
5 közép felső
7 felsőDragonfx alapból szvsz nem mond, hülyeséget csak a fogalmakat keveri.
Én egyet értek vele.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11165 üzenetére
Tibi én az A4 közép alsó kat. soroltam nem aslóközépbe nem ugyan az.
Bakker BMW001 nem a M.o pénztárcájához mérd már egy autó kategóriáját.
És ne legyél már ennyire elvakult, hogy a 7-t, 5-t egy kategóriába sorolod, mert neked 5-van."Az 1-es hogy lenne már alsó, mikor oda tartozik a Corsa, Swift meg a hasonló kis mitugrászok?! LOL, ne viccelj már."
Szerinted akkor hatalmas kategória különbség van egy Corsa és 1-között?
Nem a kocsi ára határoz meg egy kategóriát.
hely használta, kényelem, stb....[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11169 üzenetére
A cikk második mondatta után már nem is olvastam tovább..
"Ebben a kategóriában már elvárásnak számít a tempomat, az ülésfűtés és a tolatóradar "Nah most vagy Teneked vagy énnekem van szöveg értelmezési problémánk.
Én az A4-t Közép kategória alsó szintjére helyeztem és értettem.
A6 közép felső A8 felsőÚj 5-s és 7-s be végül egyet értek veled.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11183 üzenetére
tudod mit.tedd ki aláírásnak meg higgy rólam amit akarsz.
az 5ös bmw 5ös bmw marad még akkor is nitrohajtást rakszbeletanollal hajtva meg hidrogénnel.45millióért.
így van besorolva és kész.
5ös bmw középkategória az legyne az e34 vagy f10....felőlem vehetsz akármilyne 5öst a jövőben akkor is csak egy középkategóriás autod lesz és egy 7es bmw.ből csak egy nagyot köpnek rád presztízsbe
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11201 üzenetére
max 420 lovas a motor!!!az oldal szerint 3.0 sor6.
a gallardo V10 5.2 500+ ló.azért "izmból" el kéne mennie.de nem emgy.
Ez az 5ös meg...hát mit mondjak.....szerintem smemi hangja nincs.tipikus amerikai vényóc hangja van nem bmw sor6os.olyna tipikus nyomom azt megy azt 1x beszabályoz.semmi motorfék, elfujohang....áhhh nem ér ez így semmit.
Tudom 135i.be sincs hatalmas de ott jobban hallatszik.
kell a faxnak ekkor aluxus hogy ott van alattam 300 ló azt kb a 50 lovas autonak sportkipufogóvla jobb hangja van.ez blama!!ezért nem kéen soha ilyne ujabb.Ákos hallgass meg azért egy m-power 6hengerest valami remus superspirjnttel, eisenmann.nal.....na az a hang ami üt
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #11201 üzenetére
Az a baj, hogy én kiszállni se szeretnék.
Most egy ilyen 535i, vagy egy 530d (elrettent a 15l-es fogyi a benyásnál), mondjuk úgy 5-6 év múlva szerintetek milyen árban lesz? 150-200k valós futott km-el.
Német árak érdekelnek inkább, addigra szerintem már bőven külföldön fogok élni.
Tippeket várok, nekem egy ilyen kelleni fog.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
dragonfx
veterán
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11223 üzenetére
ez mellé ment.
nekem se kéne.fuj...5ös első e36 hátsó.és még akkor 2.5 tds is régi dízel.
a felni jöhetne.
egy uj 3as alá egy sportrendszer fél milla megvan tuti.gondolom egyedi leömlő hozzá szintén 120k minimum.sportközéprész stb....
400 tutira.
de ha azt veszed egy 5 milkás auto alá 400k.s tuningsportkipufogórendszer az teljesne okés árban van megéri.idomul az autóhoz.
tiédre máér nem érné meg.ja amugy elkezdett a tőnél pustulni a hátsó dobom, ha sikrül szétmennie , akkor jön sportkipufogo
De azt mond inkább jössz e vadkertre?vagy más valaki?
juni18-20"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11228 üzenetére
nem emeli aza fogyit szerintem.hisz csaka ahng más sőt ha a kibe jövő oldla gyorsabb akkor még tána eljesítméány+ miatt kevesebb is lehet.
régi autoval?mér megvan már az uj?
528 már régi?
M5 rendszer alá.6leömlővel."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11230 üzenetére
na ne baxki??
az elég durva
mennyit volt fenn?rmeélem csak nyáron.szétnyomja a mocit minőségi kell belőle.
brutál hangja lehetett.ja mega katalizátor is elég érdekesne néz ki.érdekes ahngokkal(mikor alánéztem, mintha 1 ponton majdnem ki lenen lyukadva de mégsme emgnéztem.valszeg valahol odaért . mind1 oda meg megy be a gázgyorsító .hátra mega sprtdob.
nekem azért tetszik hogy beszürődika ahng előről hátúlról egy autóban.
nem autozok 400-500km.eket.balcsiig meg kibírom ugyis a zene elnyomja olyan 140ig.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #11247 üzenetére
"Fulda, piszok gyorsan elkopik, kanyarokban elmelegszik. Dunlop, ami nagyon kemény, nincs tapadás, egy erős fékezésnél nagyon érezni, ABS nem bír magával."
Vegyük az én példámat: 195/50R15 Michelin Energy
Minden gumin fel vannak tüntetve az alábbi értékek:
- Treadwear (kopás): 280 - lassan kopik
- Traction (tapadás): A - jól tapad
- Temeprature (hőálló képesség): B - utcán nem melegszik el, pályára nem mennék veleHa tudod, hogy milyen gumira vágysz, akkor gyakorlatilag az összes márkán belül megtalálhatod a számodra megfelelő típust. Ja és vigyázni kell, mert márkán és típuson belül is lehet eltérő keverék.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11251 üzenetére
na ugye a szív.
egy ilyne elég is lenne.
vigasztaljon... vegyél egy 300k.ért.+2millió és így néz kivül-belül.jó az az 118d.semmit nem eszik és megy.318d is jöhetne.5literrel anyám közel 150 lo. közlekedni több mint elég.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11251 üzenetére
a lehetőség az öné.
az élet nagy dilemmái....
e90 330i vs e30 m3."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11270 üzenetére
mér ne kéne?az S14 eléggé jo motor volt akkoriba.jo persze bizot van jobb azota.
220 lo elég ebbe a kasztniba.turboval mit tudna.amugy aze vo kiszélesített kasztnija nem jön be. a normális m3 a jó.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11272 üzenetére
ez a 4henger téged ugy elpicsázna... .még alap 220 lóval is.m-powered.
nekem nem kéne belegondoloa fogyiba fenntartásba, féltésbe.mondom nekem 18is kell.csak ki kéne deríteni az m42 és az m44 között 100cm3 tul mi a különbség.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11280 üzenetére
320ból 750...azt azért elmondhatnád hogy képzelted el.
bőven sok a 320 is meghalni jo csak a 750.
ez a 220 is több mint sok ebbe az e30ba.m42 elméletben az m40 továbbfejleszettt spicezett verzioja.az m44 meg az m43é.
ebből a szempontból tuti jobb már így is.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11288 üzenetére
e34 m5 ezek szerint jobb tuningalap. az ottani avatott srácok csak tudják.
jjó de ne rugazskodjunk már el a valóságtól. 260 ló. 2.0.a porsche alapon 400+...és ki tudja hova van felturva.
ez kb olyna lenne mintha valaki azon rökönyödne meg hogy te hogy leléped az én 1.6omat....teljesen alap egyértelmű dolog.
na meg ugye aki egy kanyarból előbb jön ki, az hamarabb tud gázt adni ergo alapból előnye van.ez olyna mnt én meg egy másik 1.6os bmw, 1 kanyarodósáv én elől...persze kicsit elnyulnék mert én érnék előbb az egyenes csutkáig nyomos szakaszba....amugy a tiéd is egy kw varainte vagy hasnló szintűvel jobban menne kanyarba.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #11290 üzenetére
Nem érzed az ellentétet a közút és a sportfutómű, porig ültetés és a nagy kerék között? Fogyiról nem is beszélve.
Szó-szó ha tehetném én szívesen járogatnék egy ilyen vassal de rohadt sok pénzt elvisz a fenntartása illetve folytonos fejlesztése.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Facebook és Messenger
- iPhone topik
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Marvel Snap
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs