- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10525 üzenetére
azért ez a ccm ajánlás picit erősen volt így konkretizálva.
ez azért nagyban függ attól hogy milyen a vezetési stilusa az egyének, milyen felhasznális körülményekbe szánja a technikát, milyen súlyú az autó, milyen a motor teljesítmény görbéje.
váltó megbízhatóságáról tud valaki nyilatkozni, illetve szervíz igényeiről?
Gebriel:menj, el próbálj ki egyet, addig hiába írogat bárki bármit, csak Te tudod eldönteni hogy megfelel neked vagy sem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10528 üzenetére
Biztos ront, de nem annyit, mint pl. az 528i esetében. Ott katasztrofális, nem beszélve az 523i -nél. Ezek az újabb autók mind extra súllyal gördülnek le a szalagról, hiába használnak esetleg könnyebb anyagokat, nagyon masszívak.
Ezek a Steptronic váltók nagyon megbízhatóak. Szervízigényt kielégíti a rendszeres olajcsere, még ha a BMW ezt nem is írja elő kötelezőnek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10532 üzenetére
azt is nézd hogy ezekben a modern (nagy) vasakban van bőven gyűrődő zóna, ami nem csak a bent lővőkre vigyáz, hanem a másik autóban ülőkre is (persze a szimulációk nem papír jaguárt feltételeznek, hanem hasonlóan modern felépítésű kis kocsit).
szal nyilván esztergomi stiftnek esélye se lenne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10537 üzenetére
Az A vagy a C oszlopra gondolsz? Szerintem már úgy voltak vele, hogy minek lásson ki a vezető, ha az autó úgyis körbe van kamerázva és radarozva.
Lassan már ezeknél a nagyobb autóknál alap lesz a legalább 200 lovas teljesítmény. És az a durva, hogy egy szimpla 1 turbos 520D is már 184 lóerős, óriási nyomatékkal. Hiába, fejlődik a technika. Nem is lesz kisebb motor ebben, szerintem nem is vennék.Vangelis: Na igen, a BMW sorhat. Csak ugye ott a fogyiban megmutatkozik az a 2 henger, ellenben tény, hogy nagyon szép hangja van. Bár ezek a 4 hengeres erőforrások alapjáraton nagyon csendben vannak, kívülről is alig hallani őket. Nem az a kerregő fajta, kulturált jószágok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10555 üzenetére
Az enyém. Még tavaly a Hungaroringről hazajövet bohóckodtunk kicsit a srácokkal. Persze hogy nem, főleg ha erőszakos akarok lenni, akkor kell küldeni, és ott eszik is, persze törvényszerűen.
Nem gondolkodtál azon, hogy megpróbáld az E85 -ös üzemanyagot? Kis átalakítás, nem is drága. Mert én anno gondolkodtam, és még most is azon vagyok, hogy úgyis csak papíron tulajt vált, átalakíttatom. Elvileg a teljesítménye is nő az etanol kiváló tulajdonságai miatt.Az a Ci tényleg jól néz ki. Hobbiautónak kiváló.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #10578 üzenetére
én mindenképp arra szavazok, hogy vidd el egy komplett állapotfelmérésre egy olyan szakihoz, aki bmw-kkel foglalkozik, majd mondd meg neki, hogy mennyit tudsz rászánni a rendbetételre, és abból mit lehet kihozni.
úgy jössz ki a legolcsóbban és a legjobban.
motorcsere szopás, másik autót venni meg nem nyerő a te anyagi helyzetedben sajnos. -
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Szeretem mikor azt hisze valaki, hogy egy autót pikk pakk el lehet adni, ráadásul annyiért amennyiért ő azt a fejébe veszi... én a '91-es 520i-m kb. egy évig hirdettem mire el tudtam adni 650-ért, pedig kevés jobb állapotban lévő volt belőle a használt autón.
Hirdeted már egyáltalán az autót? Legalább látnád, hogy mekkora igény van rá, vannak-e jelentkezők. Addig teljesen feleslegesen tervezgetsz bármit is.
Hitelt meg felvenni autóra mikor a mostanira sincs pénzed? Ez még viccnek is rossz. Ráadásul egy 10+ éves autó miatt akarod elkötelezni magad 6-10 évre? És mi lesz ha belemész valakibe? Vagy sorozatba mennek tönkre a dolgok az autón? Hagyod azt is lepukkanni mint a mostanit, annyi különbséggel, hogy még a hitel is a nyakadon lesz... nem rég írtad, hogy nincs pénzed rákölteni az autóra, honnan jön egyáltalán az ötlet, hogy hitelt vegyél fel egy másikra?Azt kéne eldöntenek, hogy egyáltalán szükséged van-e autóra, mert a te jelenlegi helyzetedben nem vagyok benne biztos, hogy ez a fő szempont. Ha meg kell az autó, akkor egy olcsó, igénytelen autót kell venni, aminek minél kevesebb a fenntartása.
-
Sipi16
senior tag
válasz dragonfx #10581 üzenetére
Amíg nem hirdeted meg nem fogod megtudni, hogy mekkora rá a kereslet. Én is Eagl3 véleményét osztom, ha nincs pénzed ilyet fenntartani akkor bizony olcsóbbat kell venni vagy BKV...
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Az első és legfontosabb dolog, ilyen hosszútávra ne végy fel hitelt, mert a későbbiekben balul sülhet el!!! És nem is érné meg, mert pont ahogy Te is mondtad, 22 éves lenne az autó mire visszafizeted. Ez óriási öngól lenne, nem szabad.
Ahogy képben vagyok a használtautón az árakkal, úgy veszem észre, hogy a 300k reális lenne érte, tekintve, hogy ez a legolcsóbb E36, ami össze lehet vetni a Tiéddel.
Viszont ezek régi autók, nem tudom érdemes e befizetni rá. Szóval a hitelt elvetem, és ezzel az E46 -ot is, nem érné meg.
Így reálisan látva marad az, hogy felújítod, és ez teljesen ésszerűnek tűnik.
Én azt tanácsolom, hogy hirdesd meg az autódat próbaképpen 350k -ért, hogy megtudd van e érdeklődés iránta. Ha van, valszeg 300k -ig lealkudnak, és akkor tutira veheted, hogy megvan lesz 300k -d másik autóra. Kérdés, hogy ha mégis új autóban gondolkozol, akkor azt a maradék pénz honnan szerzed be. Itt jön az, hogy azt kell mondjam, lehet jobb lenne most márkát váltani, mivel egy BMW -n még most is sok a felár, azért mert BMW. És ezzel kapcsolatban küldök is egy PÜ -t.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Az 1. verzió szvsz a leginkább életképes - az autót ismered, tisztában vagy a hiányosságaival, állapotával.
2. Motorcsere - nem egyszerű lepapírozni és azért az túlzás, hogy a légtömegmérőn kívül minden kompatibilis - ezen full elektronikus a gyújtás, nincs gyújtáselosztó, hengerneként külön gyújtótekercs, stb...
3. Autóhitelt 15 évnél fiatalabb autóra adnak, a hitel lejártakor maximum 15 éves lehet a gép. Rablóbanda, rengeteg sunyi, elrejtett költséggel, irgalmatlan haszonkulccsal - csak rosszul járhatsz.
4. Irreális - szvsz. Az E46-ra ugyanúgy kell költeni - ugye nem kell elmondanom, hogy ahhoz, hogy egy tényleg jó állapotú, relatíve olcsó, csak beülök és megyek még cirka 2 évig típusú autót kifogni nagyjából annyi esélyed van, mint tetszőleges öt szám megjelölésével elvinni a lottó ötöst...
A fogyasztást pedig tessék rendesen mérni, nem mutató alapján fantáziálgatni
#10584: Azt a pirosat nem hiszem, hogy sikerül ennyiért elnyomni mostanában - a cabrionál pedig érdekes, hogy egy darab kép nincs a vászontetőről...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Én a felé hajlok, hogy inkább ezt a kocsit foltozgatnám még egy darabig. Ennek legalább már ismered minden csavarját, nyűgjét. Nem érhet olyan nagy meglepetés. Viszonylag jól látni előre mikor mekkora kiadás lesz vele. Tudsz tervezni vele. Viszont ha átülsz egy másikba ki tudja milyen eltitkolt rejtett hiba fog előjönni a legváratlanabb helyzetben. Kockázatos lenne egy autócsere pláne hitelre. Átérzem a helyzeted. Én is egy 350k-t érő öreg szarban ülök. Cserélni kéne mert ezer apró hibával szórakoztat nap mint nap de nem akarom. Ezt már kiismertem tudom mire kell figyelni és még remélhetőleg évekig elgurul a seggem alatt A ból B be. Az túlzás, hogy szeretem de jelenleg nem tudok ennél olcsóbban fenttartható autót mondani.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10578 üzenetére
1.
52k ért kicserélik neked a gyűrűket, a csapágy sort, mondjuk egy szelepszál szimmering garnitúra csere, szelep vezetők és szelep becsiszolás, új szíjak, szűrők olajok stb?
mert akkor egy percet sem gondolkodnék
a kasztni-belső tér milyen állapotban van?
értem azt hogy rozsda, rohadás szakadások hiányzó dolgok?
ha azt megcsinálod amit én értek motor generál alatt a fogyid valószínűleg javulna és a szétgurult ménes is picit duzzadna
(fogyira, egy lambda szondát azért megnéznék rajta, dolgozik e vajon..)
amit Tibi javasolt én meg fogadnám igen erő teljesen.
2. motor csere nem jönne ki 150k-ból, szerintem. és lepapírozni nem fogod, ha van ismerősőd és pénzed no meg szerencséd akkor le tudod motorkodoztatni.
3. nem
4. nem
5. nem
én abba a mociba már nem erőltetném az etanolt, meg kis távokra keverve se éri meg szerintem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #10593 üzenetére
Ha bontják a motort, a tömítés mindenképpen cserés - ugyanazt visszarakni erősen orosz rulettre hajaz...
A fogyasztásra inkább nem mondok semmit bakker - tényleg sírba teszel vele egyszer...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #10604 üzenetére
Azért látatlanban motort diagnosztizálni és alkatrészt rendeltetni hozzá elég izé magatartás...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #10607 üzenetére
Ez neked való...
Kellékek meg nekem -
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #10607 üzenetére
Igaz - jobban megéri esetleg olyan dolgokat megrendelni, amire lehet, hogy szükséged sincs...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #10621 üzenetére
Nézd meg jobban, hogy mire válaszoltam a #10618-ban - ahhoz képest a tükrös válaszod érdekesen jön ki
Legyen szerencséd
Ma gumis - mennek vissza a nyári papucsok végre
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10728 üzenetére
Mivel az autó M-es futóműves, így kicsit alacsonyabb. Az előző tulaj, aki nő volt parkoláskor nem foglalkozott a padkákkal, és szépen szétbarmolta a lökhárító alsó részét. Ugye ott van egy vastag gumicsík középen, az le van szakítva, a műanyagok meg eltörtek/kipattantak. Előröl nem látszik semmi, ha benézel alá akkor lehet látni, hogy nullás. A műanyagok már megvannak, nem volt nagy drágaság, 5000Ft-ért szereztem kompletten, eredeti gyári. Ha találok egy első lököst ugyan ilyen színben, az még kb. 20k, azt jónapot.
Fogyasztás, nekem most vegyesben 7.9l, azért az nem rossz. Van benne város.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
gam3killer
csendes tag
válasz dragonfx #10795 üzenetére
Nem olyan nagy baj hogyha mellette kapható lesz a normál motoros M5. Aki pedig száguldozni akar de mellette védeni is a környezetet, az vesz hybrid motorost.
[ Szerkesztve ]
Gamerkiller és őstag voltam. Én egy igazi játékgyilkos vagyok. Eladó 8800GTS: http://hardverapro.hu/apro/elado_garancialis_nvidia_geforce_8800gts_g80_320m/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!